home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 650 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Anti Glazers
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvornår får vi et opgør mellem FC United og Manchester United i Premier League at se? (nuværende sæson: 2012/13)
Sæson 2013/14
- 9 (10,7%)
Sæson 2014/15
- 15 (17,9%)
Sæson 2015/16
- 29 (34,5%)
Sæson 2016/17
- 13 (15,5%)
Sæson 2017/18
- 18 (21,4%)
Antal Stemmer: 84

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Anti Glazers  (Læst 33216 gange)
Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Anti Glazers
« Svar #60: 15 Jan 2008, 15:30 »

Det var sgu en møgærgeligt slutning på en ellers meget fornuftig sæson Wink Men mon du ikke rykker op? Det må man da ihvertfald håbe!

Men ellers er det en godtskrevet blog, med lækre finesser i form af genial grafik. KIU Smiley
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

ydersog
Gæst
 
Sv: Anti Glazers
« Svar #61: 15 Jan 2008, 15:32 »

Aaargh, bittert!

Jeg tror nu stadig på oprykning - kom så FCUM!
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Anti Glazers
« Svar #62: 15 Jan 2008, 16:09 »

Jeg hopper i søen - hyg.
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Anti Glazers
« Svar #63: 15 Jan 2008, 16:11 »

Husk! Du må ikke spise en time inden..
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Anti Glazers
« Svar #64: 15 Jan 2008, 16:37 »

ANTI GLAZERS
FC UNITED OF MANCHESTER


30/5 - 2009

''Chancen for at hævne sig over Aldershot lod ikke vente på sig længe. Vi fik dem nemlig i playoff-semifinalen. Første opgør var på deres bane, og vi var dermed i vores yndlingsposition, fordi vi har skabt flotte resultater ude imod fornuftige hold.
Heller ikke denne gang skulle værterne få ramt på os. Et mål efter 46 minutter af Jose Baxter sikrede os en 1-0-sejr og et godt udgangspunkt.

Det suverænt højeste tilskuertal lagde ramme om returkampen. Næsten 12.000 var på plads til at støtte, og de fik, hvad de kom for. Da Baxter scorede til 3-1 efter 67 minutters spil, var opgøret lukket. Aldershot skulle bruge tre mål, og det var de faktisk ikke langt fra at få. I overtiden faldt deres anden mål, hvorfor tiden var begrænset til et udlignende mål. 3-3 og vi var videre til finalen.

Her stod Rochdale klar. 27.988 var på lægterne til det, der skulle vise sig at blive en kedelig kamp. Vi startede ellers med at få bolden i nettet, men dommeren gav ikke mål på det, da han dømte offside på Baxter, til trods for at det hverken var ham, der lagde op eller scorede - ærgerligt.
I stedet kom Rochdale foran efter 21 minutter. Opgørets klare højdepunkt. Mere skete nemlig ikke. Chancerne kom næsten aldrig, og Rochdale blev klar til League Two.

Det var en fantastisk sæson, som endte påfrustrerende vis. Uendeligt svært at acceptere, men skæbnen ville atter ikke det gode for os. Jeg håber inderligt, at vi får en stærk trup til næste sæson, ellers ser det opgivende ud for min side.

Fuck Aldershot.,,




Logged

ydersog
Gæst
 
Sv: Anti Glazers
« Svar #65: 15 Jan 2008, 16:43 »

Øv bøv!

Ærgerligt med misset oprykning, men du kommer stærkt igen næste sæson - det er jeg sikker på!

Igen, god læsning og billedet siger virkelig meget! KIU Thumbs Up
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Anti Glazers
« Svar #66: 16 Jan 2008, 17:18 »

ANTI GLAZERS
FC UNITED OF MANCHESTER


29/8 - 2009

''Vi skulle have lagt den frustrerende sæsonafslutning bag os, og det skulle gøres ved at komme i gang med de nye sæson hurtigst muligt.

Vi kunne dog ikke bare springe over sommeren let og elegant. Vi skulle ud og investere i nogle spillere. Vitale spillere forlod os, da sidste sæson sluttede, men vi håbede på, at de stadig ville spille i klubben på lejekontrakter. Det gad nogle heldigvis. John Paul Kissock, som har gjort det fremragende i to sæsoner i klubben nu, samt Kieran Agard, som ligeledes har været et forrygende aktiv for klubben i to sæsoner, var med på endnu en sæson. Desværre var De Vita-æraen slut. Efter to sublime sæsoner, hvor han i alt scorede 82 mål, havde han ingen intentioner om at tage en sæson mere i FC United of Manchester.

Heldigvis havde andre det, og i alt blev det til otte spillere til leje og 12 på permanente aftaler. Den tidligere Leeds-spiller, Michael Bridges, der nu er 31 år, var blandt andre at finde, mens Glenn Wilson fra Crawley var den dyreste mand. 600.000 kr. måtte vi kaste efter forsvarsspilleren. Råd havde vi dog. Faktisk er økonomien helt fantastisk.

Vi strøg over fem venskabskampe uden at tabe - dog spillede vi tre uafgjort - og inden længe stod vi til at skulle sætte Blue Square Premier i gang. Oprykkeren, Farsley, var sæsonens første modstander. Det er ikke kun fordi, at det var en oprykker, at forventningerne var høje, men også fordi vi generelt i denne sæson som udgangspunkt forventer at vinde alle kampe og vaske skampletten fra sidste sæson af. Selvom vi var mere end opsatte på det, tabte vi opgøret. Farsley vandt 1-0, selvom statstikkerne for kampen påstod, at vi var det bedste hold. Det kunne vi dog ikke bruge til noget, og en skidt sæsonstart var en realitet.

Lykkeligvis kom vi godt igen. Grays, Macclesfield og Stafford blev alle savet ned i de tre følgende kampe. Kampene endte henholdsvis 3-1, 3-1 og 2-0. Ingen spillere slog rigtig igennem, dog var Agard med to mål og Roberts med et mål og to assists bestemt nævneværdige.

Et mål af Stephen Connor sendte os imod den fjerde sejr i træk, da vi mødte York. Inden længe faldt dog en udligning, og ti minutter før tid scorede York det, der skulle vise sig at blive sejrsmålet. Kampen mindede meget om sæsonens første: Vi havde flest afslutninger, men var alligevel utvivlsomt skuffende.

Vi rejste os igen. Den daværende 1'er, Kettering, var denne periodes sidste modstander. Det blev en lige kamp, der svingede meget. Vi kom foran 1-0, de udlignede, vi kom foran 2-1, de udlignede, inden Agard i minut 69 scorede kampens sidste mål og blev helten. En rigtig god sejr.,,




Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Anti Glazers
« Svar #67: 16 Jan 2008, 17:56 »

Flot opsætning, indbyder til læsning. Det tror jeg så jeg vil gøre. (:
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Anti Glazers
« Svar #68: 17 Jan 2008, 18:14 »

ANTI GLAZERS
FC UNITED OF MANCHESTER


17/10 - 2009

''Der er ikke noget værre end ineffektivitet, og det har vi i den grad erfaret.

Det startede ellers forrygende. Efter 3-2-sejren over Kettering tabte vi ikke i de følgende seks kampe, hvor fem sejre blev hentet. Vi lå nr. 1 det meste af den periode og havde blandt andet slået den daværende 2'er, Exeter, på udebane med hele 3-0.

Men så skulle uskarpheden indfinde sig. Hjemme imod Aldershot kom vi med 18 afslutninger frem til det dobbelte antal chancer, som Aldershot havde. Til trods for det vandt Aldershot 2-1, og forskellen på effektiviteten var latterlig.

Det fortsatte; 0-0 imod Northwich, 2-4 imod Stevenage, 1-1 imod Cambridge og 3-3 imod Burton. Sådan sluttede denne periode, og specielt de to sidstnævnte var lige til at lukke op og skide lort i. Cambridge skulle bruge syv afslutninger til at score et mål, vi skulle bruge 18. Imod Burton gik det helt grotesk til. Vi spillede en fremragende første halvleg og var kommet foran 1-0 tidligt. Det burde være blevet til både 2-0 og 3-0, men i stedet scorede Burton kort før pausen på deres første chance. Stephen Connor formåede dog at give os føringen tilbage langt inde i overtiden. På deres fjerde afslutning blev det 2-2 kort inde i anden halvleg. Igen mandede vi os flot op og scorede til 3-2. Men jeg tror ikke, der gik mere end et halvt minut, før endnu en udligning havde fundet sted. Selvom chancerne var store i de sidste minutter, forblev det 3-3, hvilket var alt for dårligt og absolut lige til at grine af.

I stedet for en flot 1. plads har vi blot skabt os et forkert billede. 4. pladsen er status.,,




Logged

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Anti Glazers
« Svar #69: 17 Jan 2008, 18:45 »

Op på hesten igen..  Du skal nok komme tilbage. er sikker på at du rykker på i år...

Super blog...  Glæder mig til at se dig i Premier League med dette hold.
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Anti Glazers
« Svar #70: 17 Jan 2008, 19:13 »

Op på hesten igen..  Du skal nok komme tilbage. er sikker på at du rykker på i år...

Super blog...  Glæder mig til at se dig i Premier League med dette hold.

Jeg syntes også det er en god blog, men vil dog foreslå ham et par indkøb, før han når PL Wink Tunge
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Anti Glazers
« Svar #71: 17 Jan 2008, 22:32 »

Det grænser til det useriøse efterhånden. Nå, vi må håbe, det går bedre, når jeg en gang får glæden til at skrive update igen.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Anti Glazers
« Svar #72: 17 Jan 2008, 22:44 »

Arj det er jeg sgu ked af at høre S-T.. ærgerligt med misset oprykning og ja FUCK aldershot!!! ticked off ticked off
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Anti Glazers
« Svar #73: 18 Jan 2008, 15:27 »

Nu hvor det virker lidt som om, at du overvejer om du skal fortsætte bloggen vil jeg sige, at jeg syntes at det her er en meget, meget god blog. Den har et højt informations niveau, billederne er geniale, især i den update, hvor du skriver om den missede oprykning Opstemt , ydermere kan jeg bare godt lide opsætningen.
Håber du forstår, hvad jeg mener SirToby Smiley
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Anti Glazers
« Svar #74: 18 Jan 2008, 15:28 »

Nu hvor det virker lidt som om, at du overvejer om du skal fortsætte bloggen vil jeg sige, at jeg syntes at det her er en meget, meget god blog. Den har et højt informations niveau, billederne er geniale, især i den update, hvor du skriver om den missede oprykning Opstemt , ydermere kan jeg bare godt lide opsætningen.
Håber du forstår, hvad jeg mener SirToby Smiley

Det gør jeg, og tak for det.

Du skal i øvrigt ikke være bange, at jeg stopper bloggen.

Smiley
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010