|
Holm
|
|
Hey. Har lidt større billeder i mit fm, men hovederne mangler på alle sammen ? Hvad skal man installere for de er der ? Og hvordan ? 
|
|
|
|
|
|
[Min signatur er for stor]
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
ARGH!!!.. Kannibal siger jeg .. Kannibal 
|
|
|
|
|
|
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88.. Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket. Say what?! 
|
|
|
|
|
Holm
|
|
ARGH!!!.. Kannibal siger jeg .. Kannibal  Haha 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gade
Gæst
|
|
Det er det samme tilfælde i mit Fm spil 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
I skal hente noget Mod. Mod er en ting, som man skal ligge ind i skinet, der gør at billederne kan blive vist i fuld størrelse. Tturbo ved meget mere om det. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tturbo1
|
|
Det er fordi FM08 ikke er skabt til de store billeder som udgangspunkt.
I skal bruge det MOD der ligger oppe under Downloads og Facepacks.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Holm
|
|
Hvor skal det ligges under ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tturbo1
|
|
Hvor skal det ligges under ?
Det skal ligge under det skin som du bruger i spillet. Skulle gerne stå der hvor du henter det. Ellers fang mig på msn.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Holm
|
|
Det skal ligge under det skin som du bruger i spillet. Skulle gerne stå der hvor du henter det. Ellers fang mig på msn.
ansøger, for kan ikke få det til at virke  Bruger Steklo vista skin. Nogle der kan angive hvor det så skal ligge ?
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 06 Jan 2008, 22:22 af holmo »
|
|
|
|
|
|
|
Holm
|
|
Nogle der kan få min msn og hjælpe med problemet ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
barca4ever2
|
|
jeg kan kun se nogle af hovederne evt. holmo når du får svaret skrive det til mig
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tturbo1
|
|
jeg kan kun se nogle af hovederne evt. holmo når du får svaret skrive det til mig
Hvis du bare bruger standard skin i spillet, står der beskrevet hvordan du skal gøre. Har du hentet et andet skin som du bruger så skal du pakke det MOD ud på skrivebordet. Inde i mappen ligger der en mappe der hedder PANELS. De filer der i skal du kopierer over i det skin du bruger hvor der helt sikkert også er en mappe der hedder PANELS. Der overskriver du de filer der i.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
barca4ever2
|
|
Hvis du bare bruger standard skin i spillet, står der beskrevet hvordan du skal gøre. Har du hentet et andet skin som du bruger så skal du pakke det MOD ud på skrivebordet. Inde i mappen ligger der en mappe der hedder PANELS. De filer der i skal du kopierer over i det skin du bruger hvor der helt sikkert også er en mappe der hedder PANELS. Der overskriver du de filer der i.
har standard skin´et hvor står der hva man skal gøre??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|