home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23448
  1 Bruger, 762 Gæster Online.

Nyeste Bruger: centuryregaliablr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #R.I.P.# Bolton Wanderers (Tidl. MUFC -> Sevilla -> Milan)
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 19 Udprint
Forfatter Emne: #R.I.P.# Bolton Wanderers (Tidl. MUFC -> Sevilla -> Milan)  (Læst 53185 gange)
Zulue
Manager

Sv: Rossoneri (OB Kampene) MUFC -> Sevilla -> Milan
« Svar #225: 15 Feb 2008, 14:30 »

Super Jimmy, jeg er klar. (:

dhq
Lilleputspiller
*

« Svar #226: 15 Feb 2008, 14:43 »

Jimmy, jeg har fuldt din blog og det er jo helt fantastisk spændende læsning, fortsæt den gode stil for enhver pris. Jeg har dog lige en enkelt spørgsmål, bare sådan lidt af nysgerrighed. Det drejer sig om din taktik 4-2-3-1, kunne du vise os hvilke holdindstillinger du bruger, sådan så vi/jeg fik en bedre forståelse for dit spilkoncept.

Jeg glæder mig ellers til at læse mere, det er sgu underholdende :-)

Metsu1
Manager

« Svar #227: 15 Feb 2008, 14:49 »

Det bliver spændende om du kan nappe CL guldet, selvom Milan ikke er mit hold, så hepper jeg på dig alligevel  Wink

JimmyGP
Manager

« Svar #228: 15 Feb 2008, 14:51 »

Jimmy, jeg har fuldt din blog og det er jo helt fantastisk spændende læsning, fortsæt den gode stil for enhver pris. Jeg har dog lige en enkelt spørgsmål, bare sådan lidt af nysgerrighed. Det drejer sig om din taktik 4-2-3-1, kunne du vise os hvilke holdindstillinger du bruger, sådan så vi/jeg fik en bedre forståelse for dit spilkoncept.

Jeg glæder mig ellers til at læse mere, det er sgu underholdende :-)

tak for rosen

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager

« Svar #229: 15 Feb 2008, 14:52 »

Det bliver spændende om du kan nappe CL guldet, selvom Milan ikke er mit hold, så hepper jeg på dig alligevel  Wink
Mange tak Metsu..

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager

Sv: Rossoneri (Sæsonafslutning) MUFC -> Sevilla -> Milan
« Svar #230: 15 Feb 2008, 16:25 »

Serie A

34 kampe var nok til at sikre titlen for Rossoneri i årets udgave af Serie A. Milan har længe haft et stort forspring til lokalrivalerne fra Inter og da Juventus besejrede Inter med hele 4-1 på Giuseppe Meazza i 34 runde var mesterskabet hjemme.

Mestrene besejrede Rimini 3-0 på udebane og var oppe på et forspring på 11 point samt en kamp i baghånden. Milaneserne havde derfor mulighed for at overgå deres gamle point rekord på 98 point for 38 kampe.

Manuel Neuer har været sikker på stregen

Runde 32 til 38:

Genoa (a) 1-1, (Pato)

Inter (h) 3-2, (Pato x2, Lulinha)

Rimini (u) 3-0, (Pato, Martínez, Lulinha)

Fiorentina (u) 3-0, (Pato x2, Biglia)

Catania (h) 1-0, (selvmål)

Cagliari (h) 1-1, (Orsi)

Parma (u) 2-1, (Pasini, Bracigliano)

Pointrekorden blev slået da man efter sejren i sidste rundede nåede 101 point for 38 kampe og hele 15 points forspring til Inter. I det hele taget har det været en fantastisk sæson fra drengene hvor specielt Neuer, Lulinha og Pato har været de bærende kræfter.

Champions League

Champions Leagues bedste spiller; Lulinha

1/8-finale: 4-1 over Aston Villa
1/4-finale: 4-0 over OB
1/2-finale: 3-1 over Roma

I finalen ventede de spanske bronzevindere fra Valencia, som bl.a. har slået Manchester United ud på deres vej til Lerkendahl i Trondheim. Ja det er ganske rigtigt; Rosenborgs hjemmebane lå græs til årets Champions League finale

Kampen var ganske kedelig og Milan var overlegen gennem 90 minutter. Kort før vi rundende den halve time bragede Lulinha os foran på et flot langskud. Selvom vi spillede 10 mand de sidste 20 minutter skabte Valencia ingen ting overhovedet.

Aldrig har jeg været så skuffet over en CL-finale, men jeg kan da i det mindste glæde mig over at det er sjette gang at jeg vinder Champions League ud af 6 mulige.

Coppa Italia

Alexandre Pato har været flyvende i alle turneringer

Rossoneri har fightet deres vej til finalen og slået Parma (2-2, udebanemål), Palermo (2-1) & Napoli (6-0). I finalen står de overfor Sampdoria, som har på deres vej har slået Udinese, Fiorentina & Juventus på deres vej.

Et kvarter skulle der gå før bolden første gang lå i nettet. Nicolás Millán lagde et perfekt indlæg i boksen og med et ligeså perfekt udført hovedstød kunne Pato bringe Rossoneri foran. 4 minutter før pausen gentog Milan kunststykket fra før. Den eneste forskel var at oplægget kom fra højresiden og Neri Cardozo.

Anden halvleg bød ikke på det helt store og efter en times spil blev Dino Passini sat på banen i stedet for Pato. 8 minutter før tid kvitterede han for tilliden ved at score et mål meget a la Patos. Oplægget kom denne gang fra Millán.

De bedste spillere
Målmand -> Manuel Neuer <-

Forsvar -> Micah Richards <-

Midtbane -> Lulinha <-

Angriber -> Alexandre Pato <-

Ungdom -> Fedele / Pasini <-

Grunden til de faldende stats er at de gået på sommerferie.

- Veni, vidi, vici -

Zulue
Manager

« Svar #231: 15 Feb 2008, 16:30 »

Åeh, Pasini er god man! Shockeret

Flot update!

Zone 43
Manager

« Svar #232: 15 Feb 2008, 16:36 »

Grats med alt guldet..

Dino'en er blevet vild! Djævel

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

JimmyGP
Manager

« Svar #233: 15 Feb 2008, 16:52 »

Dino'en er dejlig og jeg fortryder at jeg ikke har brugt ham mere.. han har dog spillet godt for reserverne og når han har været i førsteholdstruppen. .

tak for kommentarene Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Temp
Reserveholdsspiller

« Svar #234: 15 Feb 2008, 17:51 »

Helt vild med Champions League stats. 6 ud af 6 mulige. God blog tillykke med det gode hold:)

Daniel-123
Landsholdsspiller

« Svar #235: 15 Feb 2008, 17:58 »

EDIT: Jeg har fundet svaret..
« Seneste Redigering: 15 Feb 2008, 18:00 af Daniel-123 » Logged

JimmyGP
Manager

« Svar #236: 15 Feb 2008, 18:08 »

EDIT: Jeg har fundet svaret..
Hva var dit spørgsmål??  crazy

- Veni, vidi, vici -

Daniel-123
Landsholdsspiller

« Svar #237: 15 Feb 2008, 21:20 »

Hva var dit spørgsmål??  crazy

Hvorfor de var faldet i stats.. Det har jeg nemlig aldrig set før..

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #238: 15 Feb 2008, 21:24 »

Flot update Smiley Nogle giftige spillere du har Shockeret Smiley

JimmyGP
Manager

Rossoneri: (Er det slut??) MUFC -> Sevilla -> Milan
« Svar #239: 15 Feb 2008, 22:56 »

Milans bestyrelse har måske ventet lidt for længe med at forlænge med deres succestræner og hans dage i Milano synes talte. Flere andre klubber rundt om i Europa skulle være meget interesseret i at signe Poulsen, men hvilke klubber vides ikke.

Ovenstående logoer tilhører de klubber, der har størst sandsynlighed for at få Poulsens underskrift.

Bolton:
Holdets danske manager Peter Nielsen formåede ikke at holde Bolton i Premier League og hvis Poulsen skriver under her skal der gøres underværker med økonomien. Spillertruppen ser derimod god ud og det ligner en god udfordring.

FCK:
FCK har fyret hjemvendte Ståle Solbakken til trods for en 2. plads i SAS ligaen og Poulsen skulle eftersignede været åben overfor et skifte hjem til den bedste danske række. FCK deltager i næste UEFA Cup og det er et stort plus i Poulsens bog, da han sætter stor pris på europæisk fodbold.

Rangers:
Rangers blev ligeledes nr. 2 i SPL og Ally McCoist blev sendt på porten. Rangers er stadig et storhold i den hjemlige liga, men man er ikke blevet mester de seneste 3 år. Derfor håber man på at signe Poulsen, som er blevet et synonym for succes både nationalt og internationalt. Rangers deltager i Champions League.

Schalke:
Schalke blev skuffende nr. 13 i Bundesligaen og er derfor meget tæt på at fyre Dieter Hecking. Da Hecking ikke har modtaget fyreseddelen virker et skifte til Schalke sandsynligt. Schalke deltager i øvrigt ikke i europæisk fodbold.

Sporting Lissabon:
Sølvvinderne anno 2016 endte på en skuffende 4. plads og Jaime Pacheco’s job er på vippen. Poulsen har før haft stor succes på den iberiske halvø og derfor ligner Poulsen en mulig afløser. Poulsen har i øvrigt også været sat i forbindelse med Sporting før, uden det dog blev til noget. Sporting deltager i UEFA Cuppen.

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 19 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010