home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  1 Bruger, 794 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Listeria
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #R.I.P.# Bolton Wanderers (Tidl. MUFC -> Sevilla -> Milan)
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 19 Udprint
Forfatter Emne: #R.I.P.# Bolton Wanderers (Tidl. MUFC -> Sevilla -> Milan)  (Læst 53232 gange)
-Benja-
Gæst

Sv: AC Milan (Transfer + Supercoppa Final + Serie A) MUFC -> Sevilla -> Milan
« Svar #195: 05 Feb 2008, 17:06 »

Spændende indkøb Wink

JimmyGP
Manager

Sv: AC Milan (Ny opsætning) MUFC -> Sevilla -> Milan
« Svar #196: 06 Feb 2008, 01:02 »

UEFA Super Cup 2016

Traditionen tro blev den europæiske Super Cup spillet på Stade Louis II i Monaco og i år stod kampen mellem de 2 ”djævle”-hold AC Milan (UC) og Manchester United (CL). Begge hold har vundet turneringen 5 gange og kan derfor med en 6. Gang blive det mest vindene hold i Super Cup sammenhæng.

Manchester United sad på første halvleg og kun takket være et solidt spillende Milan-forsvar endte første halvleg 0-0.  Fra anden halvlegs start overtog Milan spillet og derfor var det ikke overraskende at den tidligere United-spiller Lulinha kunne bringe italienerne foran efter et elegant lob over en fremstormende Craig Gordon.

Efter målet trak milaneserne sig længere tilbage for at forsvare, men efter 67 minutters spil gik det galt, da Wayne Rooney bankene bolden i nettet til 1-1, som også blev kampens resultat i den ordinære spilletid.
I den forlængede spilletid hev Rijkaard det store skyts frem rent taktisk, men gang på gang stod Manuel Neuer i vejen og da dommeren fløjtede af til straffespark havde Neuer karakteren 10.

Lulinha åbende ligesom Jose Baxter og Emiliano Insúa med at score. Derfor efter brændte Martínez, Kaká, Gilardino, Kimoni for Milan, men Ronaldo og Rooney gjorde det samme for United.
Manchester United er derfor UEFA Super Cup vinder anno 2016 efter 2-1 efter straffespark. Alle brændte spark blev i øvrigt reddet af Gordon og Neuer.

5.11.2016

10 kampe er spillet i serie og det har været en dans på roser for Rossoneri. Angrebsspillet har været sprudlende og defensiven har solid. 28 mål er scoret, mens modstanderne kun har scoret 6 gange.
Ingen af de øvrige serier A hold har, kunne følge med il Diavolo, som ud af 10 forsøg har vundet alle 10. Rossoneri har således ikke tabt en serie A kamp under Poulsen og sidste nederlag skal findes 3. maj 2015 mod Fiorentina på udebane.
Den brasilianske duo Lulinha & Alexandre Pato har været i hopla indtil videre og tilsammen scoret 16 ud af 28 mål. Når de ikke ”gider” overtager veteranen Kaká, som indtil videre har scoret 6 mål i ligaen.

I Champions League er Rossoneri placeret i gruppe C sammen med franske Olympique Lyonnais, russiske CSKA Moskva og Maccabi Haifa fra Israel. Det er blevet til hjemmesejre over Lyon og M. Haifa på henholdsvis 2-1 & 3-1, mens man ufortjent og overraskende tabte 1-0 i den russiske hovedstad.
Man ligger derfor nr. 2 efter 3 kampe med 6 point, mens gruppen føres af CSKA med 7 point. Haifa er placeret på 3 pladsen med 3 point, mens Lyon overraskende skulle til 3 spillerunde med at få point hjemme på Stade de Gerland mod CSKA.

Stillingen i Serie A

Spillerstatistik

Holdstatistik

« Seneste Redigering: 06 Feb 2008, 09:29 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

Metsu1
Manager

« Svar #197: 06 Feb 2008, 08:05 »

Det er udemærket med en ny opsætning, men husk mellemrummet i koden til billedet, så det får den rigtige størrelse  Peace 

Resultaterne er jo rigtig god, dog ærgeligt med nederlaget i Super Cuppen.

JimmyGP
Manager

« Svar #198: 06 Feb 2008, 08:30 »

Det er udemærket med en ny opsætning, men husk mellemrummet i koden til billedet, så det får den rigtige størrelse  Peace 

Resultaterne er jo rigtig god, dog ærgeligt med nederlaget i Super Cuppen.

hmm.. det med koden synes jeg har prøvet.. det bliver det samme.. kunne man få et ss?

Mange tak.. Serie A er jo en leg.. United var det bedre hold som det var helt okay, at vi tabte.. Jeg er dog dybt skuffet over de mange brændte straffespark  ticked off

- Veni, vidi, vici -

Rossonero
Gæst

« Svar #199: 06 Feb 2008, 09:27 »

hmm.. det med koden synes jeg har prøvet.. det bliver det samme.. kunne man få et ss?

Mange tak.. Serie A er jo en leg.. United var det bedre hold som det var helt okay, at vi tabte.. Jeg er dog dybt skuffet over de mange brændte straffespark  ticked off

Kopier nedenstående:

Kode:
[img ]LINK[/img]

Fortsat en god og stabil blog. Fortsæt!

JimmyGP
Manager

« Svar #200: 06 Feb 2008, 09:30 »

Kopier nedenstående:

Kode:
[img ]LINK[/img]

Fortsat en god og stabil blog. Fortsæt!

Ahh.. Mange tak Rosso og tak for rosen.. Tilfredsstiller blogen en Milan-fan eller har du forslag til forbedring??

- Veni, vidi, vici -

Rossonero
Gæst

« Svar #201: 06 Feb 2008, 09:33 »

Det var så lidt. Resultatmæssigt går det jo strygende, men jeg er lidt forbeholden overfor de mange udlændinge i truppen, men det er jo dit spil, og jeg følger med anyhow.

JimmyGP
Manager

« Svar #202: 06 Feb 2008, 09:48 »

Det var så lidt. Resultatmæssigt går det jo strygende, men jeg er lidt forbeholden overfor de mange udlændinge i truppen, men det er jo dit spil, og jeg følger med anyhow.

Jeg deler din bekymring og jeg stræber også selv efter at gøre holdet mere italiensk. Det er også derfor Fedele, Palermo & Carnevale er flyttet op i førsteholdstruppen.

Da jeg kom til Milan var der 5 italienere på førsteholdet, men nu er der 10. Jeg håber at kunne præsentere en italiensk forstærkning eller 2 i vintertransfervindu et.. Men vi få se..

Tak for forslaget.. Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

-Benja-
Gæst

« Svar #203: 06 Feb 2008, 09:51 »

"Veteranen Kaka" Opstemt

Ellers ser det godt ud med den nye stil Wink

JimmyGP
Manager

« Svar #204: 06 Feb 2008, 10:40 »

"Veteranen Kaka" Opstemt

Ellers ser det godt ud med den nye stil Wink

Manden er 34 og har spillet Milan i 14 sæsoner.. Så er man da veteran crazy crazy

Tak for det Benja

- Veni, vidi, vici -

-LFC-
Manager

« Svar #205: 06 Feb 2008, 15:26 »

Eminent, Jimmy Opstemt

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #206: 06 Feb 2008, 15:30 »

ER litt skuffet over at Pato ikke liver bedre end det.

TT: Den nye oppsætning er cool.Keep on with it Wink

19-18!

JimmyGP
Manager

« Svar #207: 06 Feb 2008, 15:54 »

Tak LFC Freak..

@ Jemil: Han har jo også heller ikke haft mig som træner så længe(1½ år), men han bomber da alligevel den ene kasse ind efter den og det er jo det der er vigtigt.. Thumbs Up

EDIT: Tak for kommentarene Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

-Benja-
Gæst

« Svar #208: 07 Feb 2008, 08:00 »

Manden er 34 og har spillet Milan i 14 sæsoner.. Så er man da veteran crazy crazy

Tak for det Benja

Det var ikke negativt ment, det er bare ikke lige hver dag man hører det Smiley

JimmyGP
Manager

« Svar #209: 07 Feb 2008, 09:11 »

Det var ikke negativt ment, det er bare ikke lige hver dag man hører det Smiley
Jeg vlle heller ikke lyde negativ/sur..  crazy crazy

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 19 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010