Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 20:58:30
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45
Svartowiz
Skadestuen
Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere:
23449
0 Brugere, 825 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Listeria
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
#R.I.P.# Bolton Wanderers (Tidl. MUFC -> Sevilla -> Milan)
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
10
11
[
12
]
13
14
...
19
Forfatter
Emne: #R.I.P.# Bolton Wanderers (Tidl. MUFC -> Sevilla -> Milan) (Læst 53264 gange)
JimmyGP
Manager
Sv: AC Milan (Den første tid) MUFC -> Sevilla -> Milan
«
Svar #165:
01 Feb 2008, 23:04 »
Citat af: Zone 43 01 Feb 2008, 22:38
Der er godt nok mange forskellige nationer, som der samarbejdes med.. Jeg formoder at Kansas og Al-Nassr er kommercielle?
Nej Kansas og Saitama.. Al-Nassr er "bare" feederklub.. Ja der er en del.. Jeg har kun skaffet Leeds, men nogenlunde tilfreds med udvalget..
- Veni, vidi, vici -
JimmyGP
Manager
Sv: AC Milan (Den første tid) MUFC -> Sevilla -> Milan
«
Svar #166:
02 Feb 2008, 12:50 »
Wauw.. Så er der 4000 til der har lagt vejen forbi min blog.. Superfedt..
Jeg regner med at der kommer en update om hvordan det er gået i de forskellige turninger samt et interviev med klubbens næstældste stjerne.. (Han spiller stadig i klubben)
Den kommer et sted med 13.00-17.00 i dag..
EDIT: Det er selvf. også noget med om transfervinduet..
- Veni, vidi, vici -
JimmyGP
Manager
Sv: AC Milan (Lokalderby + Transfer 2016 + Gilardino) MUFC -> Sevilla -> Milan
«
Svar #167:
02 Feb 2008, 16:35 »
Farvel til 2015; et succesfuldt år.
Vi starter med den sidste kamp i 2015, som er slaget om Milano; kampen mellem Nerazzurri & Rossoneri.
I mit save har holdene mødt hinanden 20 gange med 7 sejre til Inter, 8 uafgjorte og 5 sejre til Milan. Inter har scoret 25 mål mod Milans 21. Det er mit første lokalderby, som Milan træner.
Kampodds 2.45 (fav) – 3.20 – 2.75
5.23
: Ménez spiller Ceravolo, som hurtigt sender bolden videre til Guzmán Han lægger bolden til rette og sparker mod mål. Neuer redder den, men Ceravolo følger op, men en super dobbeltredning af vores tyske landsholdskeeper.
8.20
: Escudero tryller på kanten og spiller Guzmán alene med Neuer, men igen redder Neuer.
9.07
: de Guzman sender Escudero afsted og han brænder på Neuer. Desværre for os følger Guzmán mod med sin scoring til 1-0.
18.19
: Kaká snyder Movilla på VB og går baglinjen. Hans indlæg bliver headet væk af Mertesacker. Inter starter et kontraløb, hvor Ménez er ufattelig tæt på at bringe dem på 2-0. Han skyder dog heldigvis forbi.
20.13
: Klasseredning fra Neuer. Igen en afbrænder fra Guzmán.
23.26
: Pato dribler uden om Mertesacker og trykker af. Frey er ude i fuld længde og slår bolden til hjørne.
30.06
: Cardozo dribler og Maicon sparker den ude til hjørne. Biglia sparker den ind i boksen og Antwi scorer sit anden sæsonmål.
39.42
: Første halvlegs sidste store chance tilfalder veteranen Kaká, som tester træværket.
Første halvleg ender 1-1 efter scoringer af Guzmán & Antwi.
46:26
: Cardozo sparker en lang bold til Pato, som han jagter sammen med Mertesacker. Mertesacker når først og spiller en alt for kort til Frey. Pato opsnapper bolden og scorer let sit 7. serie A i denne sæson. Frey og Mertesacker kigger forståeligt meget underligt på hinanden.
59.58
: Ménez spiller Guzmán alene med Neuer, men Neuer viser sikre hænder i Milan-målet.
68.03
: Maicon slår bolden ind i boksen, Antwi header væk og de Guzman trykker af første gang. Den sniger forbi stolpen og Milan er stadig foran i lokalderbyet.
83.05
: Biglia fører bolden frem og spiller Cardozo på venstrekanten. Han fører bolden forbi Movilla og slår bolden ind i hovedet på Pato. de Guzmans skud var tæt på men Pato er en hårbredde fra lukke kampen.
Inter skifter herefter om i en 4-2-4, mens jeg flytter Biglia ned på den defensive midtbane. Kampen dør ud og jeg har mit første lokalderby mellem Inter og Milan.
Vi er nu 11 point foran Inter og 8 point foran Roma på 2. Pladsen
.
Som I kan se på et SS’et har vi kun sat point til i en enkelt på udebane mod overraskelsen fra Ascoli. 2 tidligere FCN spillere (Nicklas Pedersen & Branimir Konstadinov) bragte hjemmeholdet foran 1-0 efter bare 4 minutter. Trods et massivt Milanpres skulle vi vente til et kvarter før tid, hvor Pato udligende. I mine øjne stod Márton Fülöp sit livs kamp og vi har for første gang set point i serie A.
I Coppa Italia
har vi spillet første runde mod oprykkerne fra Piacenza. Pato havde ikke haft en eneste chance i første halvleg og derfor skiftede jeg 33-årige Gilardino ind og han kvitterede med 2 mål i en 2-0 sejr på udebane.
Vi spiller returopgøret d. 20. januar og med et endnu godt resultat møder vi enten Napoli eller Juventus i kvartfinalen.
UEFA cup gruppespillet
havde været en stor fornøjelse for os. Specielt Alexandre Pato som har scoret hele 14 mål i turnerningen indtil videre. Nr. 2 på listen er FCK’s Lasse Qvist med 9 kasser, men det hjælper desværre ikke FCK, som kun fik 1 point i deres gruppe.
Helt anderledes så det ud for A.C. Milan, som efter 4 kampe var øverst i gruppe G med 10 point.
ACM
– PSV (Biglia (str), Modric)
Motherwell –
ACM
1-5 (Clarkson – Pato x4, Martínez)
ACM
– Marseille 3-1 (Pato x3- Sulejmani)
Liverpool –
ACM
1-1 (Goitom – Pato)
Interview med Milans nr. 11: Alberto Gilardino
J
:
Du er i gang med din elvte sæson i Milano og har efterhånden 249 ligakampe med 90 mål til følge. Mange troede før sæsonen grundet at du kun fik 4 kampe sidste sæson at du var færdig på topplan. Hvad siger du selv til det?
G
:
Jeg har netop forlænget kontrakten til 2017, fordi jeg føler min træner tror på mig. Prandelli havde ikke den store tiltro, men det har Poulsen. Jeg er glad for at være med på holdet, men med min alder skal jeg også vise mit værd når jeg får chancen.
J
:
Vil du blive i Milan resten af din karriere eller vil du trappe ned?
G
:
Jeg elsker Milano og jeg elsker A.C. Milan. Jeg er stolt over hvad vi har opnået. Derfor vil jeg også blive her resten af karrieren, hvis træneren ellers kan bruge mig.
J
:
Til sommer er der EM. Du er stadig en del af truppen og med dine 84 kampe er du en af de mest rutinerede spillere. Tror du på EM eller bliver du siet fra?
G
:
Hvis jeg fortsætter med at få spilletid tror jeg på det. Men det er landstrænerens afgørelse og jeg venter i spænding.
J
:
Vi får se hvad fremtiden bringer. Tak for interviewet.
G
:
Så lidt.
3 hurtige til Gilar
:
Bedste træner
?
Ancelotti
Største truimf
?
Champions League i 2007/VM 2006
Bedste medspiller
?
Kaká eller Maldini
Transfervinduet 2. januar 2016 til 31. januar 2016
Vi har sagt farvel til Joey O’Brien som skifter til Sunderland for den nette sum af 31 millioner kroner. Han skiftede til ACM for 80 millioner sidste sæson og i perioden han har kun spillet 16 serie A kampe.
”
Jeg er personligt tilfreds med skiftet. Han har ikke fået mange kampe og han har ofte været skadet. Han har også været utilfreds med manglende spilletid og da Sunderland kom på banen takkede vi ja. Vi ønsker O’Brien held og lykke i Premier League
” sagde Poulsen om salget.
Vi har også mistet venstrebacken Marius Rizea til Real Madrid til 155 millioner kroner. Buddet på den 26-årige rumæner blev accepteret af bestyrelsen, selvom Poulsen havde sat et prisskilt på mindst 200 millioner på spilleren.
”
Jeg er selvfølgelig ærgerlig over at miste en stærk venstreback, som var tæt på at slå Clichy af holdet. Han har en lys fremtid for ham og jeg glæder mig til at se ham i Madrid. Men jeg er nødsaget til at finde en afløser
” fortalte en skuffet Poulsen.
Udover de 2 har vi solgt målmanden Bertani til Ancona for 3,5 millioner, mens midtbanespilleren Novinic er solgt til Piacenza for 14 millioner.
Milan har derimod sagt goddag til den colombianske landsholdsspiller John Livinston Ocoró. Den teknisk stærke angriber formodes at have kostet 34 millioner og er i øvrigt købt fra Valencia.
Milan har også sikret sig lejesvenden Nicolas Millan fra Manchester United på permanent basis. Spilleren har imponeret i sit første halve år i klubben og man var derfor villige til at betale Uniteds pris på 22 millioner.
Transfervinduet er dog ikke lukket endnu og Poulsen håber på at kunne præsentere en venstreback inden længe.
Hvad vil fremtiden mon bringe??
- Veni, vidi, vici -
Zone 43
Manager
«
Svar #168:
02 Feb 2008, 17:42 »
I repeat - Fantatisk!
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
Zulue
Manager
«
Svar #169:
02 Feb 2008, 17:53 »
sweet, rigtig sweet.
Katanka
Freelance Grafiker
«
Svar #170:
02 Feb 2008, 19:11 »
5 Skotske hold i Uefa Cuppen!! Vildt.. Men nydelig blog
JimmyGP
Manager
«
Svar #171:
02 Feb 2008, 23:51 »
Citat af: Zone 43 02 Feb 2008, 17:42
I repeat - Fantatisk!
Citat af: Zulue 02 Feb 2008, 17:53
sweet, rigtig sweet.
Mange tak begge 2
Citat af: Katanka 02 Feb 2008, 19:11
5 Skotske hold i Uefa Cuppen!! Vildt.. Men nydelig blog
Ja ikk'.. Men det var kun Celtic og Inverness, der kom videre.. tak for det..
Jeg glemte at skrive at vi har trukket Zaragoza i UEFA cuppen
- Veni, vidi, vici -
-LFC-
Manager
«
Svar #172:
02 Feb 2008, 23:55 »
Det er rigtig godt det her Jimmy, keep ip up!
JimmyGP
Manager
«
Svar #173:
03 Feb 2008, 00:31 »
Mange tak.. Er glad for at du læser med..
EDIT: Det gælder selvfølgelig alle læsere
- Veni, vidi, vici -
steeval
Reserveholdsspiller
«
Svar #174:
03 Feb 2008, 12:09 »
Hey så fik jeg lige læst det manglende op igen
Fantastisk blog, tror jeg vil sende dig mit vanløse spil, så kan du muligvis rykke op i sas ligaen efter jeg har fået 4 3. pladser i træk
Men fantastisk blog og fantastiske resultater!!!
Citat af: plutonium 17 Jun 2009, 00:13
Vi har sgu ikke behov for en kejser
Vi skal bare bruge øl til dig
, masser af godt humør og naturligvis LARS
Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..
JimmyGP
Manager
«
Svar #175:
03 Feb 2008, 12:24 »
Citat af: steeval 03 Feb 2008, 12:09
Hey så fik jeg lige læst det manglende op igen
Fantastisk blog, tror jeg vil sende dig mit vanløse spil, så kan du muligvis rykke op i sas ligaen efter jeg har fået 4 3. pladser i træk
Men fantastisk blog og fantastiske resultater!!!
Mange tak
Det med Vanløse vil jeg da lige overveje.. he he
Men mange tak for rosen og for at du læser med
- Veni, vidi, vici -
JimmyGP
Manager
«
Svar #176:
03 Feb 2008, 18:17 »
Der kommer en update med de sidste transfer og den nye venstreback.. Derudover kommer der om kvartfinalerne i Coppa Italia, Serie A og kampene mod Zaragoza i UEFA cuppen..
Det bliver nok i løbet af i aften/nat.. måske i forbindelse med SB XLII..
- Veni, vidi, vici -
JimmyGP
Manager
Sv: AC Milan (De sidste handler) MUFC -> Sevilla -> Milan
«
Svar #177:
03 Feb 2008, 22:14 »
De sidste handler
Da Rizea røg til Real Madrid manglede man desperat en ekstra venstreback i Milan. Der blev der kigget i både øst og i vest indtil man i den østlige del af London. Her fandt man den belgiske landsholdsspiler Steven Kimoni, som dækker begge backpladser.
Milan måtte slippe ca. 100 millioner for den stærke back.
Derudover valgte man at leje Akinci Zafer (D/AML) som backup af Poulsens gamle klub Manchester United. Foruden Zafer har Milan haft en masse brasilianske talenter til prøvetræning og 4 af dem er hentet til klubben hvor de skal spille for reserve- og U-holdet. Der er også et par spillere på "venteliste", som må vente til de blive ældre, heriblandt en 14 back, som ser vild ud.
Godwin Antwi, Javi Martínez, João Moutinho, Alberto Zapater & Alexandre Pato har der alle være bud efter i dette transfervindue. Poulsen har dog stædigt afvist samtlige bud uden sure miner fra spillerene.
Dog blev det for meget for Berlusconi, da Inter bød 165 millioner for Zapater. Man kunne bare se hjælpeløst til og gå på jagt efter en ny midtbane 2 dage før vinduet lukkede.
Igen blev spilleren fundet i London, men denne gang er der fundet en italiener. Der er tale om Luca Cigarini, som skifter fra Tottenham på 2-årig aftale. Milan har betalt 90 millioner for den 29-årige centrale midtbanespiller.
Kampe siden sidst
Jeg indrømmer gerne at den update er meget tynd, men jeg mangler ”kun” 10 kampe i Serie A og har besluttet mig for at lave en god update til at runde sæsonen af med en opfølgning på Coppa Italia, UEFA Cuppen og Serie A. Håber i overlever..
I øvrigt prøver Berlusconi for anden gang på kort tid at komme ud af klubben. Klubbens økonomiske situation er ikke den bedste og derfor skal jeg også have solgt de dyre reserver. João Moutinho er f.eks. allerede solgt for 95 millioner til Inter.
- Veni, vidi, vici -
JimmyGP
Manager
Sv: AC Milan (UEFA Cuppen) MUFC -> Sevilla -> Milan
«
Svar #178:
04 Feb 2008, 02:38 »
Ny formand
Silvio Berlusconi er blevet erstatet af Antonio Baú, som indtil videre fra fjernet klubbens underskud. Han vil ikke inverstere flere penge i klubben lige nu, men han har takket mig for min tålmodighed under forhandlingerne,
Roma, Barcelona & Real Madrid forventes ikke at forlænge med deres managers og jeg står øverst på ønskeseddelen i alle 3 klubber. Som det ser ud nu bliver jeg i Milano, men man skal jo aldrig sige aldrig.
UEFA Cuppen
Jeg kan vel ligeså godt afsløre at A.C. Milan gik hele til vejen til finalen uden at tabe. Hvordan det gik i selve finale kan du læse længere nede for jeg starter med at gennemgå hele Milans vej til finalen.
Intertoto Cup 3. runde
: 8-0 samlet over Mladost
U.C. 2. kval
: 2-0 samlet over Banik Ostrava
U.C. 1. runde
: 9-0 samlet over MSK Zilina
U.C. Gpr. G, kamp 1
: 2-0 over PSV
U.C. Gpr. G, kamp 2
: 5-1 over Motherwell
U.C. Gpr. G, kamp 3
: 3-1 over Marseille
U.C. Gpr. G, kamp 4
: 1-1 over Liverpool
AC Milan vandt gruppe G med 10 point foran Liverpool (10p) og PSV (6p).
U.C. 1. Knockout
: 4-2 over Zaragoza
U.C. 2. Knockout
: 4-1 over Chelsea
U.C. Kvartfinale
: 5-0 over Galatasaray
U.C. Semifinale
: 7-1 over Birmingham
Før finalen havde Neri Cardozo lavet 12 assists i sine 16 kampe i Europa, mens hans backup Fabio Bertoni har lavet 6 i ligeså mange kampe.
Turneringens helt store spiller har været vores brasilianske angrebses Alexandre Pato, som i 18 kampe i Europa har scoret 30 mål, heraf de 25 i UEFA Cuppen. Han har uden tvivl været turneringens bedste spiller og han er også blev MOM 8 gange. I øjeblikket har storklubberne trukket følehornene til sig på grund af det store prisskilt på 26-årige angriber, men Arsenal, Chelsea, Real Madrid og Barcelona har tidligere vist store interesse for Alexandre Rodrigues da Silva.
Milans nr. 7 er i øjeblikket vurderet til 155 millioner, men Poulsen forventes at kræve mindst 600 millioner for stjernen.
I finalen ventede det skotske storhold Celtic, som overbevissende kom til finalen med 5-2 over Nice, 6-2 over Liverpool og 3-0 over Palermo. Celtic har for længst sikret sig det skotske mesterskab foran den evige rival fra Rangers. Derudover har de kvalificeret sig til begge finale i de 2 skotske pokalturneringer. Det tegner sig for en stor sæson for skotterne.
Celtics bedste spillere gennem sæsonen har været den franske angriber Gilles Sunu, den hurtige kantspiller Aiden McGeady og ikke mindst målmand Colin Doyle, som senere får en hovedrolle i finalen.
7.38
: Rakic skyder langt udefra, men Neuer viser som mange gange før sikre hænder. Neuer får hurtigt sparket bolden ud til Millan, som slår den på tværs til Pato, som har søgt ud på kanten. Han slår et perfekt indlæg ind til Modric som på det skammeligste brænder på Doyle.
10:46
: Cardozo til baglinjen, hvorfra han slår et godt indlæg, som Pato desværre header forbi.
14.04
: Welbeck afdribler Ugur og er alene med Neuer. Neuer vinder som mange gange før duellen en-mod-en.
15.32
: En tilfældig bold ender hos Millan, som resolut slår bolden ind i feltet, hvor Pato afslutter første gang. Doyle redder dog og forsvaret clearer bolden.
26.01
: McGeady slår et indlæg indover og Welbeck header mod mål. Clichy redder dog på stregen.
37:26
: Flotte kombinationer fra Milan ender med en afslutning fra Martínez, som Doyle heldigt får slået ud til hjørne.
41.37
: Rakic kommer før Neuer til en bold på kanten af felten, men angriberen skyder langt forbi.
45+
: Lualua er alene igennem, men hans afslutning ender i sidenettet.
I halvlegen bruger jeg alle mine udskiftninger.
->
En småskadet Clichy erstattes af González. González rykkes ind i midterforsvaret, men Corluka går ud på venstreback.
->
Modric ligner ikke sit sædvanlige jeg og han har været usynlig i første sæson. Kaká kommer ind i stedet for og jeg håber han kan komme med lidt mere.
->
Pato har ikke spillet særlig godt og når Pato spiller dårligt, plejer Gilardino at spille godt. 3 og sidste udskiftning.
45.30
: Rakic kan placere sit hovedstød, der hvor han vil. Alligevel formår han at heade den langt forbi mål og vi er en smule heldige her.
52.27
: Kaká får et dumt gult kort, da han kommer for sent i en tackling.
56.44
: Cardozo spiler bolden fladt ind i feltet til Gilardino, som har god tid. Men han mangler også skarphed og sparker bolden forbi mål.
59.07
: Samme situation som før, men denne gang er det Kaká der brænder. Han frembringer dog en klasseredning fra Doyle.
61.50
: Biglia trykker af udefra, men bolden flyver lige over overliggeren.
71.17
: Ugur snydes igen af Rakic, som dog igen brænder på en velspillende Manuel Neuer.
82.56
: Kaká trykker af udefra, men langskuddet brækker og både over og forbi mål.
87.47
: Cardozo tryller på højrekanten og sender en dejligt indlæg ind i boksen. Gilardino formår desværre ikke at får ordentlig ram på bolden og Celtic får målspark.
Kampen ender 0-0 og skal derfor ude i ekstratid
95.42e
: Rakic brænder for 6 (måske flere) gang på Neuer.
105.11e
: Lualua adribler Corluka og er alene sammen med Neuer. Neuer vinder dog duellen igen.
109.27e
: Gilles Sunu er helt alene med Neuer, men er ”Man of the Moment” og redder os igen igen.
115.38e
: Frispark i højreside. Cardozo sparker den ind i feltet og Gilar header mod mål. McManus redder dog på stregen.
117.06e
: Kaká dribler ind i feltet og har en kæmpe chance for at sikre Milan trofæet. Men som mange gange før ender bolden i sidenettet og stillingen er stadig 0-0. Det var i øvrigt kampens sidste chance og vi skal ud i straffesparkskonkur
rence.
Mine skytter
M
: Kaká skyder og brænder, 0-0
C
: Rudolph Austin skyder og brænder, 0-0
M
: Lucas Biglia skyder og brænder, 0-0
C
: Zoran Matic skyder og brænder, 0-0
M
: Javi Martínez skyder og scorer, 0-1
C
: Kevin Ross skyder og scorer, 1-1
M
: Neri Cardozo skyder og scorer, 1-2
C
: Stephen McManus skyder og scorer 2-2
M
: Manuel Neuer skyder og brænder, 2-2
C
: Callum Reynolds skyder og brænder, 2-2
M
: Alberto Gillardino skyder og scorer, 2-3
C
: Kazenga Lualua skyder og brænder, 2-3
AC MILAN har vundet UEFA Cuppen for første gang!!
- Veni, vidi, vici -
JimmyGP
Manager
Sv: AC Milan (Sæsonafslutning) MUFC -> Sevilla -> Milan
«
Svar #179:
04 Feb 2008, 04:16 »
Sæsonen er færdigspillet og A.C. Milan har klaret det over alt forventning.. (der skal nok komme update på Coppa Italia & Serie A)
Michael Laudrup er sat på porten i Barcelona, så mit spørgsmål til jer er; Skal jeg blive i Milan eller skal jeg skifte til Barcelona??
Milans trup
Barcelonas trup
Hva siger folket??
EDIT: STEM STEM STEM STEM STEM STEM STEM
«
Seneste Redigering: 04 Feb 2008, 04:19 af JimmyGP
»
- Veni, vidi, vici -
Sider:
1
...
10
11
[
12
]
13
14
...
19
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »