home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  1 Bruger, 827 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Listeria
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #R.I.P.# Bolton Wanderers (Tidl. MUFC -> Sevilla -> Milan)
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 19 Udprint
Forfatter Emne: #R.I.P.# Bolton Wanderers (Tidl. MUFC -> Sevilla -> Milan)  (Læst 53294 gange)
steeval
Reserveholdsspiller

Sv: Sevilla (Her går det godt) "Tidligere kendt som De Røde Djævle"
« Svar #135: 28 Jan 2008, 12:12 »

Mange tak Smiley

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

JimmyGP
Manager

Sv: Sevilla (DEC14 & JAN15 + Transfers) "Tidligere kendt som De Røde Djævle"
« Svar #136: 28 Jan 2008, 21:46 »

DEC14 & JAN15 + Transfer

Lysten til dette spil bliver bare større og større for hver dag, der går og det er mig en fornøjelse at præsentere denne update hvor kalenderen i savet står på 01-02-2015 med en Addictedness Rating på ”A week is a long time in football” samt en gametime på 7 dage, 20 timer og 36 minutter.

Himlen er blå over Andalusiens hovedstad Sevilla i det sydlige Spanien og her solen skinner altid. Specielt over byens 2 store fodboldklubber, som ligger nr. 3 & nr. 8 i efter 20 runder i Primera División.
Sevilla er holdet på 3. pladsen med 46 point, mens lokalrivalerne har hentet 35 point i 21 kampe og i øjeblikket på 8. pladsen.

Sevilla tilhører igen i år den trio, der styrer mod mesterskabet. De 2 andre er Real Madrid på 1. pladsen med 50 point, men Barcelona ligeledes har 46 point. Desværre for os fører Barcã vores indbyrdes kamp.
Vores næste kamp er mod Getafe, som ligger på 4. Pladsen 8 point efter Sevilla.

I Copa del Rey har spillet os frem til semifinalen, hvor Liga BBVA-holdet venter Tenerife. Hvis vi formår at slå dem over 2 kampe venter enten Real Madrid eller Villarreal . Brasilianske Jo har været den helt store oplevelse, da han i 4 kampe har scoret 5 mål og lagt op til 5.

I Champions League gruppe E rejste vi i 6 spillerunde til Old Trafford for at forsøge at overtage 1. pladsen fra de engelske giganter. Efter 21 minutters spil bragte Bueno os foran og til trods for et massivt United-pres gennem hele kampen troede vi på selvom vi intet skabte. Vi stod tilbage på egen banehalvdel og lossede bolden væk. Den utilfredse reserve Klass-Jan Huntelaar ville det anderledes og efter 69 minutter gik det galt og han kunne let sende bolden over stregen. United fortsatte presset og i dommerens overtid afgjorde Wayne Rooney kampen til hjemmeholdets fordel helt fortjent.
United vandt derfor gruppen med 16 point mod vores 13. Vi møder i knockoutrunden Arsenal, mens United trak græske Olympiakos. I mine øjne var ønskemodstanderen CSKA Moskva, som klart er den svageste gruppevinder. Men så igen er jeg glad for at vi undgår Barcã & AC Milan.

Transfers:
Sevilla har været aktive på transfermarkedet, da 10 spillere er kommet ind af døren i December & Januar måned. 5 har derimod forladt klubben, heraf 3 på lejeaftaler.

7 af de nye har fortid i den franske stor klub Lyon og den danske manager har været på rov i deres ungdomsafdeling og da 3 af de 7 er blevet inkluderet i førsteholdstruppen. De 4 andre spiller for Sevilla Atlético og Sevilla C.
De 7 kan se på nedenstående SS.

De sidste spillere er den centrale midtbanespiller Marco Gomes(19), som er hentet i Benfica for små 3 millioner. Han spiller pt. for Sevilla Atlético.

Venstrekanten Leonardo(23) er ligeledes hentet i Benfica for den nette sum 55 millioner kroner. Han var utilfreds med manglende spilletid og blev hentet ind for at skabe konkurrence på venstrekanten. I første omgang er han dog lejet ud til Villarreal, da der allerede optræder 3 EU-borgere i truppen.

Sidste spiller er højrebacken Gianni Zuiverloon, som skal agere backup for Díaz. Han er hentet i Tottenham for 18 millioner.

Solgte spillere:
Arouna Koné lå i forhandling med både Sampdoria, Benfica og Stuttgart, da Lyon kom på banen og bød 55 millioner. Jeg takkede ja og ligeledes gjorde Koné.

Javier Acuña har beklaget sig siden jeg kom til klubben og nu er han endelig solgt. Han har afvist en del klubber, som ikke var store nok. Da Liverpool bød 19 millioner var jeg ikke bleg til at sige og heldigvis var Acuña af samme holdning.

Udover de 2 angribere er Antonio López (Las Palmas), Andreas Hinkel (Gladbach) & Leonardo (Villarreal) alle 3 lejet ud for resten af sæsonen. De 2 førstnævnte skal ud og lede efter nye klubber når de kommer retur, mens jeg ser frem til at inkludere Leonardo i truppen.

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager

« Svar #137: 28 Jan 2008, 22:18 »

Nogen der har en kommentar??

- Veni, vidi, vici -

Zulue
Manager

« Svar #138: 29 Jan 2008, 00:07 »

Ja, jeg kan godt lide din blog. Stabil blog, der ikke forsvinder efter blot en uge.
Flot Jimmy. (:

JimmyGP
Manager

« Svar #139: 29 Jan 2008, 08:50 »

Ja, jeg kan godt lide din blog. Stabil blog, der ikke forsvinder efter blot en uge.
Flot Jimmy. (:
Mange tak Zulue.. Jeg regner heller ikke med at bloggen stopper lige forløbig.. Og så fylder den jo også snart en måned.. crazy crazy

Tak for kommentaren Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager

Sv: Sevilla (Copa del Rey) "Tidligere kendt som De Røde Djævle"
« Svar #140: 30 Jan 2008, 19:53 »

Copa del Rey

Jeg valgte at nedpriotere Copa del Rey for at fokusere på Champions League og Primera División. Derfor var det også reserverne der blev sendt aktion mod 3. divisionsholdet C.D. Alcoyano i første opgør på udebane. Kampen endte 2-0 og CDA skabte ingen ting. I returopgøret fik reserverne igen chancen og med 35 minutter igen stod der 3-0 til os.
Men takket være 2 forvarskiks fik de reduceret til 2-3, men nærmere kom de ikke. Sevilla videre til 5. runde med samlet 5-2.

I 6. Runde trak vi Athletic Bilbao og vi startede med en sikker 4-1 sejr på hjemmebane. I udekampen kom Bilbao foran 2 gange, men vi formåede at komme tilbage i kampen og vi var klar til kvartfinalen med de sikre cifre; 7-3.

Kvartfinalen mod Zaragoza bød på 2 tætte kampe, hvor Zaragoza virkelig bød op til dans. På La Romadera bragte Falco hjemmeholdet foran, men en langskudsperle fra Steve Sidwell og en flot sototur fra Jo vandt vi første opgør med 2-1.
På hjemmebane bragte Jose Baxter os foran inden Marco Andreolli valgte svinge albuen i hovedet på Falcao og få et direkte rødt kort efter 25 minutter. Men at spille med 10 mand  fik det bedste frem i hele holdet resten af kampen.
Alligevel var det Zaragoza der fik scoret først, da Falcao udlignende efter et hjørnespark med 5 minutter igen. 3 minutter senere scorede Jo til 2-1, inden Bärkroth kunne bringe os på 3-1 inden Pérez lukkede kampen med sin scoring til 3-2.
Vi er i semifinalen med samlet 5-3 efter 2 superkampen.

I semifinalen trak vi Liga BBVA-holdet Tenerife, mens den anden semifinale stod mellem Villarreal & Real Madrid
Real klarede sig videre med samlet 7-3, mens vi måtte ”nøjes” med et 4-2 avancement.

Ramón Sánchez Pizjuán har dannet ramme om en del spændende kampe i Copa del Rey

Finalen mod Real Madrid

14.20: Robinho med kampens første chance. Han dribler forbi El-Mourabat og er alene med Ochoa. Vi er dog meget heldige med at han banker bolden langt forbi mål.
22.23: Silva kommer forbi Díaz og bolden ender hos Robinho som brænder på Ochoa. Riposten ender næsten hos Soldado, men Kompany clearer den til hjørne.

25.36: Jose Baxter bliver sendt afsted af Wallace, men Casillas clearer. Silva afdribler 2 mand og spiller Robinho helt fri med Ochoa. Ochoa leverer en Kasper Hvidt redning og Díaz.

28.33: Robinho trykker fra udefra, dog langt over mål.

38.09: Navas tester Casillas på et frispark, men han redder dog sikkert.

39:45:Minuttet efter er Silva alene igennem, men han skyder lige på Ochoa, som en hvis anden Robinho.

Mere sker der ikke i første halvleg og vi er vist heldige med 0-0. Det er uden tvivl takket være Francisco Guillermo Ochoa.

Både Robinho & Gago var begge tæt på at blive matchvinder

51.07: Gago fører bolden frem og ligger bolden til rette til højrebenet. El-Mourabet kommer dog i vejen i første omgang og Robinho brænder igen igen på Ochoa.

54:45: Diogo er ufattelig tæt på at snyde Casillas med et langskud, men han redder flot og Torres clearer bolden langt væk.

60.36: Diogo tester igen Casillas fra distancen, men stolpen er i vejen. Torres fører bolden op af banen og slår en lang på til Robben. Han tager bolden og smyger sig forbi Lee Wallace og banker bolden afsted mod Ochoas mål. Ochoa er igen Man of the Moment og redder Sevilla. På hjørnesparket får Sevilla clearet og Diogo er igen alene, men Casillas. Stolpen kommer igen i vejen for os og han burde virkeligt have scoret på chancen.

87.49: Silva spiller hurtigt videre til Soldado, som afslutter direkte på Ochoa.
Kampen må ud i forlænget spilletid.

91.09e: Hovedstød fra Taylor reddes af Ochoa og Zuiverloon sparker ved.

97:11e: Diogo spiller Jo fri foran mål, men han banker den lige forbi stolpen.

105:50e: Diogo er meget tæt på at overliste Casillas med et hovedstød, men landsholdskeeperen redder på stregen.

110.35e: Arouca banker til bolden langt udefra, men han kan ikke holde bolden nede.

114.08e: Rafinha spiller Carlos Vela helt fri, men han brænder på Ochoa.

Vela skyder bolden mod sin højre og Ochoa går samme vej, men bolden rammer overliggeren.

Gutiérrez sparker hårdt mod venstre, mens Casillas bliver stående i midten og vi er foran 1-0.

Rafinha banker bolden op i højre målhjørne uden chance for Ochoa. 1-1

Jo placerer bolden samme sted som Gutiérrez og også her bliver Casillas stående 2-1

Gago finter Ochoa til den ene side og banker bolden den anden vej. 2-2

Lee Wallace er vores 3. skytte og jeg er en smule nervøs. Wallace har ikke haft været banens bedste spiller, men det bekymrer ikke ham. Han banker bolden op i krogen uden chance for Casillas. 3-2

Silva går stille og roligt til bolden. Han kigger Ochoa dybt i øjnene og går til bolden. Bolden sidder helt yderligt ved venstre stolpe lige uden for keeperens rækkevidde. 3-3

Diogo træder selvsikkert op for at sparke vores 4. spark. Han virker sikker og sikkert ender bolden også i nettet bag Casillas. 4-3   

Cahais skal score for at holde Real Madrid i kampen og det før han også. Han sender Ochoa den forkerte vej og så står der 4-4 efter 5 RM’s 5 spark. Vi har et tilbage og det tager dagens kaptajn Vincent Kompany af. 4-4
Han går meget selvsikkert op af banen, mens han fokuserer på bolden. Han ligger bolden til rette og træder et par skridt tilbage. Han kigger på dommeren og afventer hans signal.

Da fløjten lyder lunter han mod bolden og sparker den mod højre målhjørne. Bolden flyver højt og hårdt mod krogen og da Casillas bliver stående og bolden går ind er vi vindere af COPA DEL REY!!!

Det så sort ude flere gange i den ordinære spilletid, men Ochoa ville ikke passeres. Han er fortjent MOM og det er fantastisk at havde en målmand i verdensklasse. Jeg vil gerne takke José Mourinho for en spændende finale og jeg ser frem til flere dueller at denne kaliber. Derudover vil jeg gerne lykønske alle mine spillere med trofæet” sagde en bevæget Poulsen efter at han vundet sit første trofæ med Sevilla.

Sådan så det ud sidste gang Sevilla vandt Copa del Rey

Sevillas kampe siden sidst

- Veni, vidi, vici -

Zone 43
Manager

« Svar #141: 30 Jan 2008, 19:58 »

Tillykke med pokalen Thumbs Up. Resultatmæssigt ser det fortsat godt ud!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Zulue
Manager

« Svar #142: 30 Jan 2008, 20:02 »

Tillykke, flot. Smiley

JimmyGP
Manager

« Svar #143: 30 Jan 2008, 20:52 »

Tillykke med pokalen Thumbs Up. Resultatmæssigt ser det fortsat godt ud!

Mange tak Zone! Ligaen føres med 2 point ned til Barcã og så er i CL semifinalen mod Villarreal.. det tegner til en stor sæson for Sevilla.. Wink

Tillykke, flot. Smiley

Takker Peace

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager

« Svar #144: 31 Jan 2008, 16:15 »

Jeg regner med at der kommer en update i aften med sæsonafslutningen i La Liga og Champions League.. Wink Thumbs Up

Har det interesse??

- Veni, vidi, vici -

vondracek
Gæst

« Svar #145: 31 Jan 2008, 16:19 »

Hey JimmyGP. Flot stykke arbejde. Er selv begyndte at kunne lidt Sevilla IRL, så følger nok med her.

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #146: 31 Jan 2008, 16:35 »

En rigtig god blog; nu også med et rigtigt godt hold og en rigtig god angriber.

Dog er der et kritikpunkt. Du behøver ikke spørge efter en kommenter, efter hver update. Jeg kan godt forstå at du ville have feedback, men det er utrolig irriterende at se "Ingen kommentarer? Forlegen" hele tiden. Når bloggen er god skal folk nok kommentere uden at du behøver minde dem om det. Desuden er det jo ikke kun kommentar du skal kigge på. der er jo en grænse for hvor mange gange man kan skrive fremragende blog. Prøv istedet at kig på læsertal

It's gonna be legendary

JimmyGP
Manager

« Svar #147: 31 Jan 2008, 16:46 »

Hey JimmyGP. Flot stykke arbejde. Er selv begyndte at kunne lidt Sevilla IRL, så følger nok med her.

takker!!

En rigtig god blog; nu også med et rigtigt godt hold og en rigtig god angriber.

Dog er der et kritikpunkt. Du behøver ikke spørge efter en kommenter, efter hver update. Jeg kan godt forstå at du ville have feedback, men det er utrolig irriterende at se "Ingen kommentarer? Forlegen" hele tiden. Når bloggen er god skal folk nok kommentere uden at du behøver minde dem om det. Desuden er det jo ikke kun kommentar du skal kigge på. der er jo en grænse for hvor mange gange man kan skrive fremragende blog. Prøv istedet at kig på læsertal

takker.. Grunden til at jeg spørger efter kommentarer er pga de mange læsere.. Men jeg skal nok stoppe med min efterspørgsel..

Tak fordi i læser med Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Temp
Reserveholdsspiller

« Svar #148: 31 Jan 2008, 16:54 »

Tillykke med Cuppen.. havde du et SS af din start 11`ere.

Tobi Mikkelsen 93
Førsteholdsspiller

« Svar #149: 31 Jan 2008, 16:57 »

super update!
rigtig flot skrevet.
gode resultater

Årest lamer 2010

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 19 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010