Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 20:58:30
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45
Svartowiz
Skadestuen
Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere:
23449
0 Brugere, 786 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Listeria
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
#R.I.P.# Bolton Wanderers (Tidl. MUFC -> Sevilla -> Milan)
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
6
7
[
8
]
9
10
...
19
Forfatter
Emne: #R.I.P.# Bolton Wanderers (Tidl. MUFC -> Sevilla -> Milan) (Læst 53302 gange)
Metsu1
Manager
Sv: De Røde Djævle (NYT JOB)
«
Svar #105:
23 Jan 2008, 15:33 »
Det lyder rigtig spændende!
Det kunne være fedt, hvis du forsøgte at gøre holdet mere spansk, når du en gang skal til at købe ind
JimmyGP
Manager
Sv: De Røde Djævle (NYT JOB)
«
Svar #106:
23 Jan 2008, 16:04 »
Citat af: Metsu1 23 Jan 2008, 12:34
Jeg har ikke rigtig fået smidt en kommentar, men det er en rigtig god blog, JimmyGP
Ærgeligt at spillet er væk med Man U, men jeg glæder mig meget til at høre om Sevilla
Det er der jo ikke noget at gøre ved, men savet lever jo stadigvæk, men bare med et andet job.
Citat af: Ras88 23 Jan 2008, 12:37
ja det skal sku nok blive godt at følge Sevilla:)
Håber også at det bliver godt
Citat af: AMRDK 23 Jan 2008, 15:31
Tillykke med jobbet.
Du kan gøre det godt !
Mange tak.. Det håber jeg også
Citat af: Metsu1 23 Jan 2008, 15:33
Det lyder rigtig spændende!
Det kunne være fedt, hvis du forsøgte at gøre holdet mere spansk, når du en gang skal til at købe ind
I første omgang handler det om at få en ordentlig trup på benene og så kommer de spanske spillere bagefter. Jeg vil forsøge at få klemt et par spanske spillere ind.. men nu får vi se
Tak for kommentarene alle sammen!!
- Veni, vidi, vici -
JimmyGP
Manager
Sv: Sevilla (Sæsonafslutningen)
«
Svar #107:
23 Jan 2008, 20:28 »
Sæsonafslutningen 2013/2014
Vi har netop afsluttet sæsonen 2013/2014 og hvilken afslutning. Med 8 kampe igen var vi på 5. Pladsen efter både Valencia & Villarreal, men gode resultater mod de 2 og 20 point i de sidste 8 kampe blev bronzemedaljerne en realitet.
Den store stjerne har været russiske Alexandr Kerzhakov har bombet. 20 mål i 33 ligakampe for den 31-årige russer med en landskampstatistik, som siger 104/63 er intet mindre imponerende. Det giver en andenplads på topscorerlisten efter Racings Valter Birsa og derfor skal han også respekteres når Brasilien møder Rusland ved det kommende VM.
Andre profiler på holdet har været midtbanespillerne den 22-årige Niklas Bärkroth fra Sverige og 29-årige italiener Riccardo Montolivo. Begge har spillet godt i min korte periode i klubben og jeg håber på at jeg kan holde på dem. Montolivo er ønsket af Arsenal, men Bolton er meget interesseret i unge Bärkroth. Jeg er dog ikke interesseret i at sælge nogen af de 2.
Solgte spillere
Wayne Bridge skifter til Burnley på en fri transfer
Alvaro González skifter til Sheffield United for 25 millioner
José Manuel Morales skifter til Valladolid på en fri transfer
Matteo Paro skifter til Bolton på en fri transfer
José María Pavón skifter til Getafe for 600.000 kroner
Ewerton, Christian Poulsen & Igor får ikke forlænget deres kontrakter med klubben og forlader derfor Sevilla, når deres kontrakter er udløbet.
Hvem der skifter til klubben får i at vide efter VM-slutrunden
.
Valencia 2-0 (h)
Villarreal 1-1 (u)
Deportivo 2-0 (h)
Zaragoza 2-2 (h)
Osasuna 3-0 (u)
Murcia 2-1 (u)
Málaga 5-1 (h)
Espanyol 1-0 (h)
- Veni, vidi, vici -
JimmyGP
Manager
Sv: Sevilla (Sæsonafslutningen) "Tidligere kendt som De Røde Djævle"
«
Svar #108:
23 Jan 2008, 22:23 »
Ingen der har en kommentar??
Jeg er i gang med at spille VM, så mon ikke der kommer en update på VM engang i morgen..
- Veni, vidi, vici -
Hallas
Gæst
«
Svar #109:
23 Jan 2008, 22:28 »
Relativt kort, men god update. Godt forklarende. God afslutning på sæsonen, og spændende hvem der kommer til klubben
Forresten: Real Madrid! Lålålålå!
JimmyGP
Manager
«
Svar #110:
24 Jan 2008, 07:32 »
Citat af: Hallas 23 Jan 2008, 22:28
Relativt kort, men god update. Godt forklarende. God afslutning på sæsonen, og spændende hvem der kommer til klubben
Forresten: Real Madrid! Lålålålå!
Ja jeg ved godt den kort.. er heller ikke tilfreds, men nu blev det såen alligevel.. takker og jeg arbejder på et par spændenede handler..
Real Madrid har været suværene og derfor er de også fortjente mestre.. Håber jeg kan udfordre dem i næste sæson..
Tak for kommentaren
- Veni, vidi, vici -
JimmyGP
Manager
Sv: Sevilla (VM Gruppespillet) "Tidligere kendt som De Røde Djævle"
«
Svar #111:
24 Jan 2008, 13:25 »
VM 2014
Brasiliens drenge
Brasilien er sammen med Italien og de regerende verdensmestre fra Spanien udnævn, som favoritter til at blive verdensmestre anno 2014.
Men jeg tror England, Frankrig, Holland, Tyskland & Argentina kommer langt turneringen. Sverige bliver slutrundens store overaskelse med kaptajn Källström, den unge stjerne Bärkroth og en fighteren Zlatan, som i øvrigt blev topscorer i Champions League for Inter.
Grupperne ved årets VM
:
A
: Australien, Slovakiet, Spanien, Tunesien
B
: Holland, Mexico, Senegal, Uruguay
C
: Chile, England, Saudi Arabien, Tyrkiet
D
: Colombia, Frankrig, Portugal, Sydkorea
E
: Cameroun, Tyskland, Ukraine, USA
F: Brasilien, Kina, Nigeria, Rusland
G
: Costa Rica, Italien, Kroatien, Paraguay
H
: Argentina, Egypten, Japan, Sverige
Vores kampprogram er som følger
:
9.6.2014: Brasilien – Rusland; Castelão, Fortaleza (CE)
15.6.2014: Brasilien – Nigeria; Fonte Nova, Salvador (BA)
19.6.2014: Kina – Brasilien; Mangueirão, Belém (PA)
9. Juni
Vi snakkede meget om Kerzhakov & Akinfeev inden kampen, da jeg godt var klar over at det var de der kunne afgøre kampen til russernes fordel. 2 spillere udgør ikke et helt hold, men de 2 er i mine øjne drivkraften for et solidt russisk mandskab, som vandt deres gruppe foran Tjekkiet og Rumænien.
Brasilien i 4-2-3-1
: César, Marcelo, Luiz, Breno, Alves, Denílson, Arouca, Robinho, Kaká, Celsinho, Adriano
Rusland i 3-4-1-2
: Akinfeev, A. Berezutskiy, Badyautdinov, V. Berezutskiy, Zhirkov, Bilyaletdinov, Karpenko, Mamaev, Torbinski, Kerzhakov, Andrejev
Vi lægger hårdt ud fra starten og presser på, men Akinfeev er sikker som aldrig før. Men efter 24 minutter går det galt for russerne, da de efter en kontra har problemer med at komme hjem. Breno slår en lang bold til Kaká, som sender den fikst videre til Robonho, som stormer mod mål. I det kriminelle felt bliver han holdt tilbage af Berezutskiy og dommer dømmer korrekt straffesprak. Sparket overlades til Adriano, som koldt sparker til venstre, mens Akinfeev går til højre. 1-0!!!
Celsinho starter det hele med at spille Kaká, som elegant sender bolden videre til Denílson. Han Laudrup-finter bolden videre til Robinho, som er på vej mod det lille felt. Fuldstændig uselvisk slår han bolden fladt indover hvor både Adriano og Kaká venter. Kaká når først og triller bolden over stregen til 2-0 med med sit landskampsmål nr. 24, hvilket også er stillingen ved halvleg.
Rusland starter ikke overraskende som lyn og torden. Men bolden vil ikke ind for de stærke russere. Derimod banker Lucas sit første mål i kassen til 3-0 fra en spids vinkel. Vi overlader herefter kampen til russerne, men Júlio César levere flere store redningen og veterankeeperen viser hvorfor han er mit førstevalg til målmandsposten.
Dog går det galt 11 minutter før tid, da offside-fælden mod Kerzhakov fejler og han er alene med César. César redder i første omgang, men Sevilla-angriberen opsnapper returen og hamrer den i nettet til 1-3. Han er ufattelig tæt på at reducere endnu på hjørnespark 2 minutter senere, men Breno redder på stregen.
I kampens overtid banker Kaká til bolden udefra, overliggeren redder de russerne fra flere mål.
Brasilien – Rusland 3-1
(Adriano (str), Kaká, Lucas – Kerzhakov)
I gruppens anden kamp vandt Nigeria 1-0 over Kina på mål af John Obi Mikel.
15.6
I dag snakkede vi meget om Mikel & Martins og sørge for at minimere deres sammenspil, da begge er målfarlige. Jeg ser Nigeria er et typisk afrikansk hold med en stærk offensiv og en svag defensiv. Det skal vi udnytte.
Brasilien i 4-2-3-1
: César, Marcelo, Luiz, Breno, Alves, Denílson, Arouca, Robinho, Kaká, Celsinho, Adriano
Nigeria i 4-4-2
: Enyama, Taiwi, Apam, Yobo, Odiah, Ogbech, Salami, Mikel, Ishiaku, Martins, Obinna
Martins chokstarter med at bringe afrikanerne foran 1-0 efter bare 5 minutter. Enyama clearer bolden og Luiz går op for at heade den tilbage til Breno. En dårlig aflevering som Martins opsnapper og spurter mål. Han brænder i første omgang på César, men hverken Arouca eller Breno får fat i returen og Martins sender bolden i det tomme mål.
Målet til 1-1 får i som SS. Et drømmehug fra Arouca bringer balancen i kampen
14 minutter senere er den gal igen da Alves stjæler bolden på midten og dribler lystig mod det nigerianske mål. Han får lov til at angribe uhindret og da han når feltet lobber bolden over en fremstormende Eynama. (Målet minder meget om Rooneys lob mod Pompey, hvis I kan huske det)
Målet var Alves nr. 7 i kamp nr. 70 for Brasserne.
Efter 65 minutter afgjorde Arouca og Alves kampen, da de efter godt sammenspil serverede bolden til Robinho, som scorede til slutresultat 3-1.
Brasilien – Nigeria 3-1
(Arouca, Alves, Robinho – Martins)
Rusland & Kina spillede 1-1.
19.6
Jeg kender ikke kinesiske hold, men stjernen spiller for Deportivo og hedder Mao Jianqing. Han har spiller 66 kampe og scoret 9 mål til Kina. Jeg håber på at vores overvægt af stjerner samt hjemmepublikummet knuser kineserne, da jeg har sendt ”reserverne” i aktion.
Kina i 3-2-3-2
: Wang Dalei, Hu Wentao, Li Kai, Hu Bin, Yu Hai, Hao Junmin, Mao Jiaqing, Wang Chu, Gáo Lin, Gang Wang, Yu Dabao
Brasilien i 4-2-3-1
: César, Guilherme, Alex, Luiz, Ratinho, Diego, Thiago, Barreto, Kaká, Diogo, Fred
Kina er faktisk godt med gennem hele kampen og jeg må konstatere at jeg har undervurderet dem. Alligevel er det os der kommer foran 1-0 på et skud fra Kaká fra kanten af feltet efter 20 minutters spil. Bolden endte helt oppe i krogen udenfor Daleis rækkevidde.
Begge hold har chancer og de største tilfalder Fred. Han formår bare ikke at score på dem. Kineserne har 6 skud på mål, men kun 3 inden for rammen. Deres chancer er næste på højde med Freds, så ingen af holdene kan være tilfredse med pausestillingen 1-0 til Brasilien.
Efter pausen har Barreto og Diogo bytter kanter og efter 4 minutter giver det pote, da Barreto slår en god bold frem til indskiftede Sóbis, som køligt sender den ind til 2-0.
Efter en times spil og en del 1-2 afleveringer mellem Sóbis og Love, står sidstnævnte med frit bold. På det skammeligste skyder ved siden af bolden og kineserne er meget, meget heldige. Love understreger hvor Kardec, Pato & Lulinha er tæt på at overtage hans plads i truppen.
Men det gode spil fra Barreto fortsætter og han fodrer sine medspillere med den ene drømmeaflevering efter den anden, mens Sóbis og Love fortsætter deres Ping-Pong. Vi sidder totalt på kampen og Kina har ikke haft en eneste chance i anden halvleg med undtagelse af et ufarligt hjørnespark.
Derimod i den anden ende hiver Dalei den ene store redning efter den anden frem for at forhindre at vi scorer yderligere. Man fornemmer at Lucas er træt af Daleis redninger. Han har alene haft 4 skud på mål, som alle er blevet reddet.
Lucas får dog taget hævn da han med et kvarter igen finder en fri Sóbis med en milimeterpræcis aflevering, som elegant sprinter fra forsvaret og udplacerer en ellers velspillende Dalei.
Rafael Sóbis bliver manden i skysovs da han 2 minutter senere banker bolden i nettet til 4-0. César sparker langt efter et frispark. Sóbis tager bolden ned og spiller Love. Love sender den med det samme tilbage til Sóbis, som løber fra forsvaret, igen og så står der 4-0.
Efter 79 minutter kokser offsidefælden for og Gang Wang banker bolden ind til 1-4. Skuffende at vi ikke holder Kina fra at score
Kina – Brasilien 1-4
(Gang Wang- Kaká, Sóbis x3)
Nigeria og Rusland spillede 0-0
Gruppen
- Veni, vidi, vici -
Metsu1
Manager
«
Svar #112:
24 Jan 2008, 13:34 »
Ikke de sværeste modstandere, men det er alligevel tre imponerende resultater.
Det lover godt for resten af turneringen, nu må vi bare håbe, at du kan fortsætte stimen
JimmyGP
Manager
«
Svar #113:
24 Jan 2008, 14:28 »
Citat af: Metsu1 24 Jan 2008, 13:34
Ikke de sværeste modstandere, men det er alligevel tre imponerende resultater.
Det lover godt for resten af turneringen, nu må vi bare håbe, at du kan fortsætte stimen
Helt enig.. Jeg var også blevet skuffet, hvis vi ikke havde fået 9 point.. Men jeg synes ikke der er nogen dynamitgrupper ved dette VM..
Jeg har i øvrigt trukket Tyskland i 2. runde kampen.. Der kommer update senere i dag på resten af tuneringen..
- Veni, vidi, vici -
Zone 43
Manager
«
Svar #114:
24 Jan 2008, 14:49 »
Flot afslutning med Sevilla, og fin start på VM
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
JimmyGP
Manager
«
Svar #115:
24 Jan 2008, 15:20 »
Citat af: Zone 43 24 Jan 2008, 14:49
Flot afslutning med Sevilla, og fin start på VM
Ja det synes jeg også.. Tak Zone
- Veni, vidi, vici -
JimmyGP
Manager
Sv: Sevilla (VM del 2) "Tidligere kendt som De Røde Djævle"
«
Svar #116:
24 Jan 2008, 21:19 »
Resten af VM Slutrunden
2. runde 23. juni
Vi møder Tyskland og før kampen oplyser jeg spillerne om at jeg tror det bliver en tæt kamp. Tyskland har stærke defensive i Manuel Neuer, Per Mertesacker & Gonzalo Castro, men Toni Kroos bliver en farlig joker.
Der er ikke scoret i Tysklands 2 seneste VM-kampe, men de har heller ikke selv formået at score.
Brasilien i 4-2-3-1
: César, Marcelo, Alex, Luiz, Alves, Denilson, Arouca, Diogo, Kaká, Celsinho, Robinho
Tyskland i 4-2-2-2
: Neuer, Jansen, Mertesacker, Huth, Lahm, Castro, Judt, Schweinsteiger, Hilbert, Podolski, Kuranyi
Vi sætter os på kampen fra første færd og Tyskland ligner et hold på vej ud af turneringen. Neuer klarer det desværre for os fantastisk og bolden vil bare ikke i nettet. Robinho har sine problemer og bare i første halvleg brænder han 2 gange helt alene med Neuer.
Arouca & Kaká forsøger begge fra distancen, men igen er det feberredninger fra Neuer der holder dem inde i kampen. Neuer slutter halvlegen med endnu en superredning og et 9-tal. 0-0 ved pausen.
Jeg skifter ingen spillere ud ved pausen og vi arbejder ufortrødent videre. Desværre med samme resultat som i første halvleg og tyskerne er kommet lidt længere frem på banen. Det ligner efterhånden en kamp som skal afgøres ved en tilfældighed.
Efter 79 minutter slår Schweinsteiger et hjørnespark indover og a la Grækenland i EM-finalen 2004 scorer Chelsea-reserven Manuel Fischer sit første landskampsmål.
Ud af absolut ingen og fuldstændigt ufortjent er Tyskland pludselig foran 1-0.
Stadionuret siger 89,09, da vi få frispark omkring midtercirklen. Alle brasilianske spillere løber frem, mens hele stadionet rejser og tager en dyb indånding. Han spiller den kort til Kaká, videre til Fred til Diego og ud på kanten til en fremstormende Alves.
Alves slår den ”ind over byen”, men ingen spillere tager bolden. Robinho når bolden og slår den ind igen. Kaká modtager og triller den videre til Diego, som resolut trykker af. Fred retter bolden af og bolden går i MÅL!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1-1 og vi skal ud i forlænget spilletid.
100.12
: Diogo kaster bolden til Diego, som slår bolden indover til Sóbis, der står helt umarkeret bag det tyske forsvar. Han saksesparker bolden ind til 2-1 fra en spids vinkel.
105+
= Fischer tæt på igen efter hjørnespark.
108.37
: Kaká brænder efter en flot solotur.
112.01
: Sóbis rammer stolpen.
116. 56
: Podolski alene med César, som vinder den vigtige duel.
119.56
: Det tyske forsvar afviser 3 indlæg før Alves slår bolden fladt til Diego, som sender en hård skruet bold mod Neuers mål. Neuer når aldrig derud og kampen er reelt afgjort.
(e) Brasilien – Tyskland 3-1
(Fred, Sóbis, Diego – Fischer)
28 juni, Kvartfinalen
Vi skal ude i et rigtigt hadeopgør mod ærkerivalerne fra Argentina og med spiller som Agüero samt de 2 Barca-spillere Messi og Higuaín er der langt i oven til en sindssyg kamp. Heldigvis ser Carlos Tévez ud med en skade.
Brasilien i 4-2-2-2
: César, Marcelo, Luiz, Breno, Alves, Denilson, Lucas, Arouca, Thiago, Sóbis, Robinho
Argentina i 4-1-2-1-2
: Ustari, Insúa, Cahais, Garay, San Román, Mascherano, Belluschi, Gago, Messi, Agüero, Higuaín
Messi er intet mindre end fantastisk i første halvleg og har flere gode dribeture, samt skudforsøg på en sikker César. I den anden ende spiller Sóbis og Robinho godt sammen og de 1-2 sig igennem det argentinske forsvar op til flere gange, men hver gang er Ustari i vejen.
Det er faktisk kun Ustari og Messi der holder Argentina inde i kampen og den ligner lidt en gentagelse af Tysklandskampen, som ligeledes ender 0-0 ved pausen.
Heller ikke denne gang skifter jeg ud i pausen, men da vi stadig er målløse efter en time kommer Kaká på bane i stedet for Sóbis. Det sætter straks gang i vores offensive spil igen og efter 68 minutter skaffer han os et vigtigt frispark.
68:51
: Alves sparker frisparket indover og Robinho slider sig forbi Garay & Cahais. 1-0!! Agüero og Argentina appellerer for offside, men dommeren godkender målet.
74.37
: Marcelo stjæler bolden og sender Celsinho ud på en løbetur. I feltet møder han en fremstormende Ustari, som han ellegant lobber bolden hen over til 2-0.
76.21
: Messi er tæt på at reducere på et langskud, men veteranen César redder os og Luiz sparker bolden langt op på Argentinas banehalvdel.
82.29
: Messi er igen tæt, da han kommer forbi Luiz og forsøger at placerer bolden uden om César, men heldigvis dumper bolden ned på den rigtige side af stolpen for os.
91+
: Fred bliver skubbet hårdt af Mascherano og det vurderer dommeren til et gult kort, Hans andet i kampen.
Brasilien – Argentina 2-0
(Robinho, Celsinho – RK til Mascherano)
1 juli, Semifinale
En semifinale mod de regerende verdensmestre er uden tvivl
ikke
nogen drømmelodtrækning. Specielt når den anden semifinale hedder Holland-Nigeria. Igen bliver det en tæt kamp og her skal Fernando Torres pakkes ind, da han inden kampen har scoret 6 mål for Spanien.
Spanien i 4-1-3-1-1
: Casillas, M. Torres, Piqué, Albiol, Ramos, Zapater, Fábregas, García, Aniesta, Silva, F. Torres
Brasilien i 4-2-2-2
: César, Marcelo, Luiz, Breno, Alves, Denilson, Lucas, Kaká, Arouca, Sóbis, Robinho
Vi starter skidt ud og Spanien sidder på bolden. De spiller den godt rundt, men de når ikke frem til chancer. Derimod får vi et hjørnespark efter 12 minutter og riposten bliver slået ind i boksen af Arouca. Alene bag det stærke, spanske forsvar står en helt fri Daniel Luiz, som sikkeret header Brasilien foran 1-0 med sit førstelandskampsmål
.
Efter målet dør kampen ud og begge har løse chancer. Første halvleg ender målløs.
Efter en time har Sóbis en monsterchance, men Casillas hiver en drømmeredning ud af ærmet. Han får bolden spillet hurtigt ud til Miguel Torres og derefter spiller Spanien bolden godt rundt. Via højrekanten ender bolden hos en anden Torres, som afdribler Alex og scorer stensikkert til 1-1.
8 minutter senere kommer Marcelo sikkert forbi Ramos og slår en høj bold ind i feltet, som Robinho målbevidst trykker af på. Miguel Torres retter desværre for Spanien bolden af og den snyder Casillas på stregen. 2-1!!
Det var Robinhos mål nr. 40 i den gule trøje og meget overraskende sker der ikke meget i kampen, end de førnævnte løse chancer til begge hold. VI ER FINALEKLAR!!!
Spanien – Brasilien 1-2
(F. Torres – Luiz, Robinho)
5 juli, Finalen
:
Jeg æder min gamle hat, hvis vi ikke vinder den kamp. Ej, Holland har fedtspillet sig hele vejen til finalen og hvis vi kan stoppe Drenthe og Robben på fløjene har vi en rigtig god chance for at blive verdensmestre for 6. gang.
Brasilien i 4-2-3-1
: César, Marcelo, Luiz, Breno, Alves, Thiago, Arouca, Diogo, Kaká, Celsinho, Robinho
Holland 4-4-2
: Stekelenburg, Pieters, Heitinga, Vlaar, Zuiverloon, Drenthe, Afellay, Wijnaldum, Robben, van Persie, Kuyt
Breno’s 1-0 mål.
Herefter er det bare brændt chance på chance for os. Holland har i gennem hele kampen 5 skud på mål hvoraf kun 2 er indenfor rammen.
Da jeg ikke gider skrive om flere brændte chancer springer jeg frem til:
88.30
: Arouca spiller bolden ind i feltet til en helt fri Adriano, som sikkert scorer til 2-0.
90+
: Diogo clearer bolden og Love jagter den sammen med Maduro, som får clearet. Bolden ender hos Arouca, som slår den ud på venstrekanten til Diogo. Han slår den ind i feltet, hvor Stekelenburg bokser væk. Med et fræk skruet spark lukker Arouca årets VM med sin scoring til slutresultat til 3-0.
Brasilien – Holland
(Breno, Adriano, Arouca)
WE ARE THE CHAMPIONS OF THE WORLD!!
Aroucas frisparks perle mod Nigeria blev kåret til VM’s bedste mål.
Spanien fik i øvrigt bronze efter en 3-0 sejr over Nigeria
.
- Veni, vidi, vici -
JimmyGP
Manager
Sv: Sevilla (Transfer + Venskabskampe) "Tidligere kendt som De Røde Djævle"
«
Svar #117:
24 Jan 2008, 23:47 »
Transfers og venskabskampe
370 millioner blev for meget for bestyrelsen og de takkede ja. Det er selvfølgelig ærgerligt og det giver et kæmpe boost til vores regnskab. Tiden vil vise hvor stor en del der vil brugt på transfer.
Øvrige handler
Her er den spiller jeg forventer mig mest af til næste sæson. Ifølge mine trænere spiller han bedst på toppen, men på landholdet har spillet skiftevis på højre- og venstrekanten, hvilket også er min plan med ham i Sevilla.
150 millioner + 20% af næste anser jeg selv for en god pris for en spiller der over en længere periode har spillet godt for både Porto og landsholdet. Jeg håber på årets køb, men det vil tiden vise.
Vi er i denne sæson spået til en 5. plads, mens mestrene fra Real Madrid er spået til en 1. plads. Målet er selvfølgelig at nå den 5. plads og komme ud i Europa. I CL går vi efter gruppespillet og som minimum 3. pladsen.
I følge bestyrelsen skal vi nå semifinalen i både CL & Copa del Rey
Vi deltager i Champions League, hvor vi starter i 3. kval runde mod græske AEK Athen og vi har hjemmebane i første kamp.
De danske mestre fra OB møder CSKA (Sofia) fra Bulgarien. OB deltager på ”bekostning” af FCK , som har deltaget fast siden 2006.
Gennemsnitsalderen er stadig på 28 år og holdet er ikke blevet mere spansk. Førsteholdstruppen tæller kun 5 spanske spillere og kun Díaz & Navas er sikre startere. Det er efter min mening ikke godt nok, men det skal der rettes op i de kommende sæsoner.
Venskabskampe
Excelsior 7-1
(u), Jose Baxter x2, Arouna Koné x4, Jo)
Hércules 4-0
(u), Jo x3, Arouna Koné
Écija 8-0
(u), Kerzhakov x4, Jonás Gutiérrez, Jose Baxter, Jesús Navas, Jo (str)
Burgos 3-1
(u), Kerzhakov x2, Jo
2 venskabskampe er aflyst pga. mødet med AEK.
Næste update omhandler CL-kval
Hvis I vil se SS af nogen af de nye skriver I bare..
- Veni, vidi, vici -
Metsu1
Manager
«
Svar #118:
25 Jan 2008, 00:05 »
Et STORT tillykke med World Cuppen, en flot bedrift også selvom det var på hjemmebane
En imponerende optakt du har lavet med Sevilla, lad os håbe det kan slå igennem i ligaen.
Hvilken taktik spiller du med i Sevilla?
JimmyGP
Manager
«
Svar #119:
25 Jan 2008, 00:08 »
Citat af: Metsu1 25 Jan 2008, 00:05
Et STORT tillykke med World Cuppen, en flot bedrift også selvom det var på hjemmebane
En imponerende optakt du har lavet med Sevilla, lad os håbe det kan slå igennem i ligaen.
Hvilken taktik spiller du med i Sevilla?
Mange tak Metsu! Jeg tror og håber på det..
Jeg spiller med den samme som i Manchester United & på Landsholdet..
- Veni, vidi, vici -
Sider:
1
...
6
7
[
8
]
9
10
...
19
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »