Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 20:58:30
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45
Svartowiz
Skadestuen
Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere:
23449
0 Brugere, 790 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Listeria
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
#R.I.P.# Bolton Wanderers (Tidl. MUFC -> Sevilla -> Milan)
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
5
6
[
7
]
8
9
...
19
Forfatter
Emne: #R.I.P.# Bolton Wanderers (Tidl. MUFC -> Sevilla -> Milan) (Læst 53336 gange)
JimmyGP
Manager
Sv: De Røde Djævle (Confederations Cup)
«
Svar #90:
18 Jan 2008, 22:07 »
Confederations Cup
holdes året før en VM-slutrunde, som en lille opvarmingsturning. Derfor blev 2013-udgaven spillet i Brasilien og på hjemmebane var Brasilien storfavoritter sammen med Spanien
Tyrkiet – Brasilien 0-3
(Adriano x2, Willian)
Sikker åbningsejr over et tamt tyrkisk hold, som burde kunne bidrage med mere. Skuffende af de stærke tyrkere, som ellers fører deres kvalifikationsgrupp
e. Adriano kom op på landskampsmål nr. 50, men måtte desværre udgå af turneringen efter første halvleg. Han har forstuvet armen og er ude i måneds tid.
Brasilien – New Zealand 3-0
(Thiago, Robinho x2)
At vi nøjes med 3 mål er mig en gåde, men jeg er meget tilfreds med 6 point for 2 kampe. Venstrebacken Filipe fra Derby fik sin debut.
Elfenbenskysten – Brasilien 4-4
(Kader Keita x2, Yaya Touré, Aruna Koné| Kaka x2, Fred, Diogo)
Vi spiller en vanvittig kamp, hvor Alex bliver smidt ud efter 8 minutter ved stillingen 0-0. Alligevel fører vi 4-2 ved pausen. Jeg gav reservekeeper Diego Cavalieri chancen fra start og selvom han indkasserede 4 mål fik han et overraskende 9-tal.
I anden halvleg 2 fanden ved afrikanerne og de kæmpede røven ud af bukserne og kom på 4-4. Fantastisk comeback, men hvor er det da ringe at vi ikke formår at lukke kampen.
Semifinale: Brasilien – Uruguay 2-0
(Robinho, Guilherme (str))
En ganske sikker sejr blive det til, men målene lader vente på sig. Med 20 minutter igen scorer Robinho sit 34. mål for brasserne i efter sambabold hurtigt op af banen. 12 minutter senere scorede Guilherme sit første mål for landsholdet og han var ovenud lykkelig for det. Han starter inden fordi Marcelo sidder ude med en skade.
Finalen: Elfenbenskysten – Brasilien 1-3
(Robinho, Thiago, Kaká)
Jeg havde håbet på drømmefinalen mod Spanien, men Kader Keita ville det anderledes og han sikrede afrikanerne finalenpladsen i tæt opgør.
Robinho åbnede ballet efter bare 2 minutter efter endnu en gang smuk samba. Lige før den halve tim bragede Thiago sit 2. landskampsmål i kassen til pausestillingen 2-0.
Kaká lukkede reelt kampen med 13 minutter igen da han scorede tæt under mål efter en flad aflevering fra Lucas. Lucas afdriblede flere forsvarer før han spillede bolden videre til Kaká, som kunne sende bolden i det tomme mål. 10 minutter reducerede Keita med sit 5 turneringsmål og dermed blev han topscorer foran Fernando Torres & Robinho som hver havde scoret 4 mål.
”
Jeg er ovenud tilfreds med mit holds præstation gennem hele denne turnering og vi har vist at vi har både klasse og bredde i truppen. Jeg tror vi kan gå hele vejen næste sommer
” sagde en lykkelig Poulsen efter finalen.
Efter Confederations Cup meddelte Ronaldinho, at han ikke ville være anfører længere. Den nye anfører kommer fra AC Milan og hedder Ricardo Izecson dos Santos Leite; bedre kendt som Kaká. Ronaldinho er ny viceanfører og den 33-årige spiller håber på at deltage i næste års VM. Han har indtil videre spillet 121 kampe og scoret 38 mål for hjemlandet.
Til sammenligning har den nye 31-årige anfører spillet 89 kampe og scoret 22 mål.
- Veni, vidi, vici -
NiielsenxD
Førsteholdsspiller
Sv: De Røde Djævle (Confederations Cup 2013)
«
Svar #91:
19 Jan 2008, 09:30 »
fantastisk united hold
- manchester
united
-
forever i'll be a
red devil
.
JimmyGP
Manager
Sv: De Røde Djævle (Confederations Cup 2013)
«
Svar #92:
19 Jan 2008, 09:47 »
Citat af: NiielsenxD 19 Jan 2008, 09:30
fantastisk united hold
Tak for det..
Hvis jeg får tid i dag, kommer der en update om spillerindkøb/spillersalg samt træningskampene..
EDIT: Indlæg nr. 2100
- Veni, vidi, vici -
JimmyGP
Manager
Sv: De Røde Djævle (Venskabskampe + CS 2013)
«
Svar #93:
20 Jan 2008, 00:22 »
Venskabskampe
:
Reserverne (h) 2-0
(Krkic & Anderson)
Vi har en del skader og folk på sommerferie samt et par brassere. Men vinder med 2 mål og holder dem fra at score. God optakt til Celtic-kampen.
Celtic (a) 6-1
(Hargreaves, Agüero, Rooney x4)
3-0 ved pausen på langskudsmål af Owen & Sergio. I pausen bliver Rooney ny mand for Agüero og det var et bytte. Rooney går helt amok banker 4 mål i kassen i en seværdig på Celtic Park.
Sochaux (h), 2-0
(Agüero, Anderson)
Vi fortsætter de gode offensive takter fra den forgående kamp, men desværre er Sochauxs egyptiske Sherif Ekramy er den eneste der holder franskmændene inde i kampen. Jeg er en smule skuffet over at vi kunne får scoret 2 gange, men en sejr til drengene er det vigtigste.
FC Midtjylland (h) 5-2
(Huntelaar x2, Hargreaves, Rooney, Krkic)
Sidste sæsons nr. 5 fra Danmark gæster mægtige Old Trafford og efter 22 minutter siger måltavlen 3-0 til hjemmeholdet og det ligner en ydmygelse af de danske gæster. Dog tager serbiske Dusan Jevtic sagen i egen hånd for midtjyderne, som kun er bagud 2-3 ved pausen, hvilket Lars Olsens tropper kan være ret tilfredse med.
Rooney & Krkic kommer på banen til anden halvlegs start og begge kviterer med et mål. Vi slår FCM med 5-2 og jeg er sgu ikke helt tilfreds. Som mod Sochaux kunne vi have ydmyget vores gæster.
Genoa 4-1 (h)
(Fabregas, Agüero, Juanfran, Alves)
Vi spiller den ud af banen og det virker som de sidder i omklædningsrummet, da kampen fløjtes i gang. Alligevel går der en halv time før Cesc scorer til 1-0, men Genoa får desværre udlignet på et tyndt straffe. I anden halvleg går vi et gear og bomber løs mod deres mål og kampen er under kontrol. Vi er hermed klar til Community Shieldet mod Tottenham Hotspurs.
Transfers ind/ud
Community Shield 2013
:
I årets første ”vigtige” kamp på Wembley møder vi sidste års toere fra Tottenham. Det var en tæt kamp med masser af åbenlyse chancer og hvor begge hold spillede som nat og dag. United sad tungt på første halvleg, hvor Ronaldo scorede til 1-0 på et flot eksekveret straffespark, hvor Robinson gik den forkerte vej.
Efter 27 minutter tryllede Nani på venstrekanten og slog et godt indlæg ind i pandebrasken på Agüero. United-presset fortsatte, men Robinson kom med den ene drømmeredning efter den anden.
I anden halvleg pressede Spurs os langt tilbage på banen og denne gang var det Gordon til at levere den ene drømmeredning efter den anden. Huntelaar gjorde en god figur i anden halvleg, men han formåede desværre ikke at score og det gjorde Tottenham i øvrigt heller ikke.
United vandt Community Shield for 17 gang.
Tottenham – Manchester United 0-2
(Ronaldo, Agüero)
United har også spillet enkelt kamp i Premier League hjemme på Old Trafford, hvor Tottenham fik mulighed for revanche. De fik dog klø med hele 4 mål i en kamp, hvor Agüero blev dobbelt målscorer og Rooney & Huntelaar fik en enkelt pind hver.
- Veni, vidi, vici -
JimmyGP
Manager
Sv: De Røde Djævle (14/8-5/11-2013 + Adrián Pérez)
«
Svar #94:
21 Jan 2008, 12:01 »
14. august til 5. november 2013
Vi leverer en del flotte kampe i denne periode og vi har i gennemsnit scoret 2,5 mål per kamp i Premier League. Vi leverer god underholdning både ude og hjemme og vi har ikke tabt en kamp i PL siden den 12. januar.
Holdet er spillet godt sammen og de spiller godt sammen.
Hvis en spiller er skadet, har karentæne eller er ”offer” for rotationsprincippet går den nye mand ind og leverer varen. Det er fløjtende lige meget om jeg sætter Krkic eller Rooney på toppen eller om det er Reina eller Gordon, som står på mål. Angribere scorer de mål der skal scores og vores målmand tager det de skal.
Til trods for resultater er på min side føler jeg et vist pres fra spillerne, som gerne vil spille alle sammen. Der er flere der brokker sig over manglende spilletid og Manchester United-kabalen kan ofte være svær at få til at gå op. Jeg har så meget kvalitet mellem mine hænder, at jeg kan vælge og vrage mellem den ene og den anden stjerne. Samtidigt er det også fedt at leve i luksus, men alligevel trækker udfordringen i mig.
Jeg kunne godt tænke mig at vende tilbage til den iberiske halvø for at føre et spansk eller portugisisk hold frem i Europa.
Men drømmen er sat på standby, da familien har det godt i Manchester og min kontrakt løber frem til 2015. Udover det er der ingen ledige sæder i de 2 lande og hvis jeg skal væk fra Manchester United skal det være det helt rigtige hold.
Cristiano Ronaldo har været den bedste, da han i 16 kampe har leveret et snit på 7,63 i alle turneringer. Agüero ligger på flotte 7,56 med 10 mål i 16 kampe og Craig Gordon har kun lukket 4 mål ind i 15 kampe med et snit på 7,47 (I PL er snittet på 7,56).
Venstrekanten Adrián Pérez er blevet inkluderet i førsteholdstruppen op til sæsonstart og indtil videre har fået 2(2), hvor af 2 er i PL og 2 er i CL. Det 19-årige stortalent har gjort det fornuftigt og jeg håber han kan udvikle sig til en ny Ryan Giggs/Luis Nani
- Veni, vidi, vici -
NiielsenxD
Førsteholdsspiller
«
Svar #95:
21 Jan 2008, 17:35 »
lækre indkøb til united
- manchester
united
-
forever i'll be a
red devil
.
JimmyGP
Manager
«
Svar #96:
21 Jan 2008, 23:21 »
Nogen der har lyst til at smide en kommentar??
- Veni, vidi, vici -
JimmyGP
Manager
Sv: De Røde Djævle (5/11 til 5/2-14 + transfervindue)
«
Svar #97:
22 Jan 2008, 14:34 »
5. november til 5. februar
En flot periode næsten uden nederlag. En enkelt svipser på udebane til oprykkerne fra Cardiff med backupspillere var bare ikke godt nok og det fik spillerne også af vide efter kamp. Der var heller ikke nogen sure miner og kampen efter lammetævede vi Tottenham 6-2 på Old Trafford i Carling Cuppen.
En del spillere har haft det svært med manglende spilletid og derfor er de enten blevet solgt eller lejet ud til en vore mange samarbejdsklubber;
Købt
:
Yohann Gourcuff, 80 mio, AC Milan
Solgt
:
Anderson -> Manchester City
Anderson
er en dygtig spiller, som bare aldrig fik sit gennembrud under mig. 6 sæsoner med kun 33 kampe og 8 mål har ikke været optimalt for den 25-årige brasilianer. Han blev for 5 gang sat til salg i dette års transfer vinduet for 230 millioner kroner. Da City bød 215 valgte bestyrelsen takke ja og han spiller nu med nr. 24 i den lyseblå City-trøje.
Juanfran -> Real Madrid
Vi siger farvel til en god spiller, som desværre har haft svært ved at håndtere at han skulle udfordre Cristiano Ronaldo for at få den ønskede stamplads. Han blev hentet i Osasuna på en fri transfer og til trods for alt han brok har jeg været glad for at have ham i klubben. Real betalte 27 millioner for højrekanten.
Luca Cigarini -> Tottenham
Luca
fik bare 5 kampe i United før han skiftede til ligarivalerne fra Tottenham. Den italienske midtbanespiller kom til England efter 4 sæsoner i tyske Stuttgart på en fri transfer. Min mening med købet var at han skulle agere backup og det accepterede han også i starten. Men efter en måned begyndte brokkerierne og jeg fandt ingen anden udvej end at sælge ham.
Rubén González -> Albacete
Rubén
var til prøvetræning fra Real Madrid C-hold og blev senere hentet for 1,1 millioner kroner. Rubén nåede 3 sæsoner på henholdsvis u18 og reserveholdet, men han nåede ikke nogen førsteholdskampe. Han havde mulighed for at blive den nye Pique, men greb ikke chancen. Albacete hentede den unge spanier for 7 millioner kroner.
7 mio
Jan Sebek -> Derby
Den unge tjekkiske målmand skiftede til The Rams for en overgangssum på 0 kroner. Han var bare en blandt mange som ikke kunne klare presset i en topklub.
Lejet ud
:
Willian, Piatti, De Gea, Andrade, Moffatt og Daminutã er alle lejet ud til AA Gent
Vanderheyden, Bowen, Ojo, Grilli & Odjiija-Ofoe er blevet lejet ud til Motherwell
David Williams & Daniel Drinkwater er blevet lejet ud til Tranmere
Adrián Pérez har forbedret sig en smule i perioden, men han er stadig langt fra det niveau, jeg tror han kan nå. Men jeg håber han fortsætter i samme stil og bliver en stor spiller engang.
- Veni, vidi, vici -
Rossonero
Gæst
«
Svar #98:
22 Jan 2008, 18:26 »
Du skulle aldrig havde solgt Cigarini (SS?).
Nå, det ser jo uendelig godt ud spillemæssigt, men når layoutet kommer på tale, er jeg ikke så vild med farverne og selve skrifttypen. Men indholdet fejler bestemt ikke noget, så ingen decideret klager herfra.
Fortsæt den gode stil...
JimmyGP
Manager
«
Svar #99:
22 Jan 2008, 18:51 »
Citat af: Rossonero 22 Jan 2008, 18:26
Du skulle aldrig havde solgt Cigarini (SS?).
Nå, det ser jo uendelig godt ud spillemæssigt, men når layoutet kommer på tale, er jeg ikke så vild med farverne og selve skrifttypen. Men indholdet fejler bestemt ikke noget, så ingen decideret klager herfra.
Fortsæt den gode stil...
Oki.. Jeg prøver lige noget nyt til næste gang..
- Veni, vidi, vici -
JimmyGP
Manager
Sv: De Røde Djævle (Update oversigt)
«
Svar #100:
23 Jan 2008, 11:41 »
De næste updates kommer til at handle om
1
. Resten af sæsonen med Manchester United + CL Finalen
2
. Udtagelse af truppen til VM
-> Hvordan det går Brasilien ved VM 2014 på hjemmebane
3
. Venskabskampe + transfer
Udover over disse updates vil jeg forsøge at ændre layoutet bl.a. med en ny font og håber i tager godt i mod det..
GP over & out
EDIT: Savet er på forunderligvis blevet slettet fra min computer og sidste backup er fra 6 januar. Der har jeg ikke lyst til at starte igen.
Men jeg fik muligheden for at skifte til Sevilla i Februar og det gjorde jeg også for lige at tjekke holdet ud. Der har jeg gemt spillet som Sevilla-træner og jeg fortsætter derfra i stedet for. Håber det er okay og håber i vil følge et Sevilla-hold i "problemer"..
Derfor handler næste update om min opstart i Sevilla og sæsonafslutningen.
«
Seneste Redigering: 23 Jan 2008, 12:04 af JimmyGP
»
- Veni, vidi, vici -
Metsu1
Manager
«
Svar #101:
23 Jan 2008, 12:34 »
Jeg har ikke rigtig fået smidt en kommentar, men det er en rigtig god blog, JimmyGP
Ærgeligt at spillet er væk med Man U, men jeg glæder mig meget til at høre om Sevilla
Temp
Reserveholdsspiller
«
Svar #102:
23 Jan 2008, 12:37 »
ja det skal sku nok blive godt at følge Sevilla:)
JimmyGP
Manager
Sv: Sevilla (Nyt Job)
«
Svar #103:
23 Jan 2008, 15:21 »
Nyt Job
Juande Ramos valgte at forlade Sevilla på en 12. plads til fordel for Premier League og hans gamle klub Tottenham. Jeg overvejede om jeg skulle søge jobbet for udfordringens skyld, men det blev ved overvejelserne indtil Sevillas præsident Juan Francisco Criado henvendte sig men med en 2-årig kontrakt til mig.
Pressemøde
kl. 12.00, 21. februar 2014
”
Jeg er stolt over at kunne præsentere en vaskeægte trænerlegende som ny manager for Sevilla FC. Poulsen har vist sine kvaliteter i både Real Sociedad, Manchester United og med det brasilianske landshold med flotte resultater og derfor må han være den træner med det bedste CV, som nogensinde har stået i spidsen for Sevilla.
Jeg er sikker på at hans evner kan redde Sevillas sæson og bygge videre til næste. Vi har et stærkt hold og hører til i top4 i La Liga. Jeg glæder mig til at se Poulsen i aktion og er stolt over at have snuppet foran andre storklubber
”; sagde Criado om sin nye træner.
”
Jeg har været glad for mine næsten 6 år i Manchester United og jeg håber jeg vender tilbage engang. Jeg har bygget videre på Sir Alex Fergusons hold, og jeg glæder mig til at se hvad Frank Rijkaard kan udrette med holdet.
Jeg er glad for at komme tilbage til Spanien og der venter mig en stor udfordring i Sevilla. Der er kun sølle 7 point op til de europæiske pladser og derfor tror jeg fuldt ud på at vi spiller enten UEFA Cup eller Champions League i næste sæson.
Jeg skal have ryddet op i sommerpausen i spillertruppen selvom jeg skal deltage i VM med Brasilien. Truppens gennemsnitsalder på 28 skal ned og vi skal tænke på fremtiden
” sagde Poulsen ved pressemødet.
Ved samme lejlighed blev Ryan Giggs præsenteret som ny træner for Sevilla spillerne. Giggs og 7 andre stabsmedlemmer forlod United, da Poulsen tog til Spanien.
Sevilla truppen
Kampe
Racing 6-3 (u)
Celta 2-1 (u)
Xerez 2-0 (h)
Barcelona 0-0 (u)
Atl. Madrid 3-2 (h)
R. Sociedad 4-3 (u)
Der mangler 8 kampe i dette års udgave af Primera División og Sevilla ligger på en fornuftig 5. Plads. Der er 1 point op til Valencia og vi har 4 point ned til Racing.
- Veni, vidi, vici -
AMRDK
Gæst
Sv: De Røde Djævle (NYT JOB)
«
Svar #104:
23 Jan 2008, 15:31 »
Tillykke med jobbet.
Du kan gøre det godt !
Sider:
1
...
5
6
[
7
]
8
9
...
19
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »