home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  0 Brugere, 827 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Listeria
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #R.I.P.# Bolton Wanderers (Tidl. MUFC -> Sevilla -> Milan)
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 19 Udprint
Forfatter Emne: #R.I.P.# Bolton Wanderers (Tidl. MUFC -> Sevilla -> Milan)  (Læst 53365 gange)
JimmyGP
Manager

Sv: De Røde Djævle (Agüero)
« Svar #75: 12 Jan 2008, 17:52 »

Kampe i perioden 29. september og 3. November

Derby 1-0 (h), Giovinvo

CL: Bayern München 2-1 (h), Palombo, Krkic

Watford 1-2 (u), Rooney

Liverpool 2-0 (h), Rooney x2

Australien – Brasilien 0-3 (Arouca, Robinho, Adriano)

Middlesbrough 1-1 (h), Palombo

CL: Sparta Moskva 2-1 (h), Rooney, Giovinco (str)

Newcastle 0-2 (u), ingen

CC 3 runde: Chelsea 1-0 (u), Rooney

Fulham 1-1 (h), Agüero

En mærkelig periode vi er inde i. Vi spiller som dag og nat i Premier League, men vi klarer det fint i Carling Cuppen og Champions League. I CL fører vi vores gruppe med 7 point for 3 kampe efterfulgt af Galatasaray med 5, Sparta Moskva med 2 og Bayern München med et point.

Vi er i den grad mærket af salget af Carlos Tévez og en skadet Cristiano Ronaldo, da Agüero overhovedet ikke har slået til. I 7 kampe har han blot nettet en enkelt gang og det er bare ikke godt nok. Fansene er heller ikke tilfredse med købet af ham og har de sidste 2 måneder ment at han skal bevise sit værd på banen.

Daniel Galbraith, Rio Ferdinand, Jonathan Evans, Juanfran, Anderson & Andrea Pirlo vil alle have mere spilletid. Anderson har skrevet sig selv på salgslisten, men ingen har budt. Pirlo har fortalt at han vil forlade klubben til sommer på en Bosman. Jeg sattte ham til salg og Sheffield United har betalt 5 millioner for 33-årige italiener, som skifter 1/1 2013.

Vi ligger på en skuffende 5. Plads efter 10 runder for vores vedkommende. De fleste andre hold har spillet 12 runder og vi har en kamp til gode mod Chelsea & Wolves. Premier Leagues tophold hedder Manchester City og holdet har vundet 12 ud af 12 kampe. De har 5 point ned til andenpladsen Tottenham.
Indtil videre har vi samlet 18 point sammen ud af 30 point og det er skuffende. Men vi må bare klø på og komme ovenpå igen, hvis City skal stoppes.

Agüero har ikke slået igennem, endnu Ubeslutsom

- Veni, vidi, vici -

lauritse
Reserveholdsspiller

Sv: De Røde Djævle (29/9 til 3/11 2012)
« Svar #76: 12 Jan 2008, 18:05 »

god blog, ærgeligt at aguero ikke har slået igennem.. synes måske der mangler lidt grafik, men ellers ser det flot ud Wink

GF <3

JimmyGP
Manager

« Svar #77: 12 Jan 2008, 18:21 »

god blog, ærgeligt at aguero ikke har slået igennem.. synes måske der mangler lidt grafik, men ellers ser det flot ud Wink

Tak for det..  Thumbs Up jeg er ikke særlig god til det grafiske, men jeg prøver.. jeg arbejder med lidt grafik til næste update, men synes sgu det er svært.. men nu får vi ser om det kommer med..

Tak for kommentaren og tak fordi du læser med Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

lauritse
Reserveholdsspiller

« Svar #78: 12 Jan 2008, 18:22 »

hehe, så lidt da Peace

GF <3

JimmyGP
Manager

« Svar #79: 12 Jan 2008, 22:53 »

3. november til 8. december

CL: Sparta Moskva 3-0 (h), Rooney x 2, Krkic

Everton 3-3 (u), Ronaldo x2, Camacho

Chelsea 4-1 (u), Rooney, Krkic, Nani
Brasilien – Wales 3-1, Robinho, Alex, Sobis
Brasilien – Grækenland 1-0, Lulinha

De 2 landskampe forløber uden skader og karentæner. Jeg har prøvet en masse andre spillere denne gang, men resultater kom stadigt meget sikkert i hus.

Rooney har været i særklasse

Manchester City 2-0 (h), Ronaldinho, Ronaldo
13 sejre i træk i Premier League før de mødte os. Ronaldinho scorede sit mål i United-trøjen kort før pausen, da landsmanden Alves slog bolden ind i feltet. Micah Richards mistimede sit hovedstød og bolden endte hos Ronaldinho, som kunne banke den ind bag endnu en landsmand, nemlig Diego Cavalieri.

Vi fortsatte vores pres gennem hele 2. halvleg og et minut før tid tryllede Ronaldo på sin højrekant, gik forbi 3 City-forsvarer for at banke læderet ind til 2-0!!

CL: Galatasaray 2-2 (h), Anderson, Rooney

Tottenham 1-1 (u), Insua (str)

CL: Bayern München 0-0 (u)

Bolton 3-1 (h), Insua (str), Krkic x2

Fra 9. december til 19. december

Holdet var rejst til Japan for at forsvare verdensmesterskabet for klub. Jeg var fast besluttet på at de spillere, som havde fået mindst spilletid indtil nu skal nu chancen. Vi er storfavorit til at vinde turnerningen og derfor får de utilfredse spillere.

Vi starter i semifinalen mod mexicanske Chivas og reserverne skuffer ved ikke at score i 90 minutter. Men da mexicanerne heller ikke formår at score ender det i straffesparkskonkur rence. Hvordan det gik  kan du se på nedenstående "SS".

I finalen skulle vi møde brasilianske Santos, som havde slået Saitama fra Japan i deres semifinale. Santos havde ellers muligheden for denne samme finale i 2009, men her vandt japanerne. Santos har udviklet spillere, som Robinho, Alan Kardec, Alex, Elano & Ricardo Oliveira, men desværre for Santos spiller ingen i klubben længere. De største stjerner er den tidligere United-spiller Kléberson og angriberen Maurício, som skal forsøge at sænke den engelske gigant.

Jeg havde valgt samme start 11’er som forrige kamp med undtagelse af Ronaldinho startede i stedet for Galbraith og fra kampens start lignede det en klog beslutning, da Ronaldinho konstant udfordrede sin direkte modstander.

10.17: Frispark til United. Hargreaves slår et indlæg ind i boksen og Agüero header første gang. Målmand Guilherme redder, men Agüero opsnapper anden bold og sender den i nettet til 1-0.

28.18: Ronaldinho snyder en mand, spiller bolden videre til Agüero som dribler mod mål. Han runder målmanden og scorer sikkert til 2-0.

33.02: Ronaldinho lægger bolden til rette 25 meter fra bolden. Han kigger på målmanden og så på bolden. Han sparker og præcist mod højre målhjørne og bolden sidder helt oppe i krogen.

35.02: Venstrekanten do Dascimento kommer godt afsted, runder veteranen Ferdinand og slår den i boksen. De Gea kan ikke nå den og alene foran mål står Jonathan Evans, helt upresset. Alligevel formår han at score selvmål og Santos får reduceret til 1-3.

47.52: Hjørnespark til Santos. Bolden bliver slået godt ind over og indskiftede Lima kommer højere end Evans og header den ind til 2-3. Evans har ikke spillet nogen ret god kamp og han er ikke komme nærmere en startplads.

68.20: Evra fører op i venstresiden og da han bliver presset spiller han den videre til Ronaldinho, som sætter fart på. Han spiller videre til Ronaldo, som mister den i boksen, men bolden ender hos Ronaldinho, som med en perleaflevering finder Fletcher, som uden tøven banker 4-2-målet i kassen. Målet var både kampens 6 og kampens sidste mål.

Manchester United vinder FIFA Club World Cup for 3 gang og dermed det hold, der har vundet turneringen flest gange.

Jeg er glad for at vi vinder trofæet for 3. gang, men jeg er dog mest glad for at Agüero får scoret 2 gange. Han har ikke været den bedste i efteråret, men jeg tror og håber at succesoplevelsen ved dette VM kan bruges til noget derhjemme” sagde Poulsen kortfattet efter kampen.

TRÆNERFYRING:
Chelsea ligger skuffende nr. 2 efter 17 kampe med sølle 19 point har fyret træneren Mark Hughes. Der spekuleres i hvem den ny træner er og i om Liverpool, som ligger et point bedre har tænkt sig at fyre Ståle Solbakken.

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager

Sv: De Røde Djævle (Nov + Dec + VM for klubhold)
« Svar #80: 13 Jan 2008, 18:06 »

Transfers

En Manchester United Æra er slut, da forsvarslegenden Rio Ferdinand er skiftet tilbage til stedet, hvor hans karriere startede i London-klubben West Ham. Her genforenes han med sin lillebror Anton, som er styrmand i ”Hammers”-forsvaret.
Rio Ferdinand har spillet 284 kampe i Premier League med 8 mål til følge i hans 11 sæsoner i Manchester. 34-årige Ferdinand er stadig aktiv på det engelske landshold, hvor han har spillet 105 kampe og et enkelt mål.
Ferdinand blev den dyreste forsvarsspiller nogensinde, da han tilbage i 2002/2003 blev købt for 315 millioner i Leeds United af de røde djævle.

”Jeg er ærgerlig over at miste Rio, men jeg ved også at jeg ikke har plads i forsvaret til ham. Alderen har desværre overhalet ham indenom selvom han er en god spiller og jeg håber, at han får sluttet godt af i West Ham. Jeg har aldrig haft problemer med ham og han var været en god spiller. Udover det har han været indpisker i både kamp og til træning samt at han har spillet stabilt i alle årene. Jeg ønsker ham held og lykke med skiftet” sagde en bevæget Poulsen til pressen.

SS af Rio:

Udover Rio har West Ham også købt venstrefløjen Daniel Galbraith for hele 43 millioner. Fulham, Wolves og Middlesbrough var også interesseret i den unge skotte, men West Ham endte med hurtigløberens underskift. Han var meget utilfreds med tilværelsen i Manchester pga. manglende spilletid, men med Ronaldinho, Giovinco, Nani & Cristiano Ronaldo på venstrekanten er det forståeligt nok.

Anderson er ligeledes utilfreds med mangel på spilletid og da Roma bød 230 millioner kroner på 20 % fik han lov til at forhandle med italienerne. I sidste ende takkede han nej, da han mente at Roma var et skridt i den forkerte retning.

Den 23-årige brasilianske forsvarsspiller Sidnei kom til Manchester United for 33 millioner kroner, men han har aldrig slået igennem hos de Røde Djævle. Han har brugt det meste af sin tid enten udlejet eller på reserveholdet.
”Vi har i flere omgange afvist tilbud fra Sevilla, Roma & Juventus, men 175 millioner kroner var simpelthen for godt til at være sandt. Han er en dygtig spiller, men han nåede ikke det ønskede niveau” sagde Poulsen kort.

Okaka har fået ophævet sin lejekontrakt med United, mens Mezenga er blevet lejet ud til Sunderland.

Ind er der kommet 2 spillere og begge kommer fra West Hams ungdomsakademi. Det drejer sig om angriberen om Wayne Eccleston og midtbanespilleren Jordan Gordon. United har eftersigende betalt omkring 10 millioner for de 2 spillere.

Ydermere har Manchester United sikret sig den brasilianske målmand Felipe til sommer. Den 24-årige målmand kommer fra tyske Wolfsburg.
Angrebet er også blevet forstærket til sommer, hvor hollandske Klass-Jan Huntelaar kommer til på en fri transfer fra AC Milan. Huntelaar har spillet 4 år i den italienske storklub med 17 mål i 34 kampe til følge. 

Kampe fra 19/12/2012 til 30/01/2013:

CC Kvartfinale: Newcastle 4-1 (h)

Reading 1-0 (h)

Aston Villa 3-2 (u)

Sheff Utd 1-0 (u)

Chelsea 3-0 (h)

FA 3. runde: Bristol City 3-1 (h)

CC Semi-1: Tottenham 2-0 (u)

Liverpool 0-1 (u)

Wolves 4-2 (h)

CC Semi-2: Tottenham 1-1 (h)

FA 4. runde: Liverpool 1-0 (h)

Arsenal 1-0 (h)

Vi ligger pt. nr. 4 i Premier League a´ point med Arsenal, men med 2 kampe kampe i baghånden.

Kampe          Point
1. Man. City            24             64
2. Tottenham          23             54
3. Arsenal                24             47
4. Man. Utd.            22             47
5. Chelsesa             24             34

- Veni, vidi, vici -

-LFC-
Manager

Sv: De Røde Djævle (Transfers)
« Svar #81: 13 Jan 2008, 18:11 »

Flot blog...tænk at det ene mål Rio Ferdinand nåede at scorede på landsholdet var mod DK Rullende Øjne

-Benja-
Gæst

« Svar #82: 13 Jan 2008, 19:53 »

Fin blog, selvom jeg ikk er meget for Manchester United Opstemt
Ærgeligt med placeringen i ligaen.

JimmyGP
Manager

« Svar #83: 13 Jan 2008, 23:52 »

Kampe siden sidst..

En kedelig update tænker du sikkert allerede.. men jeg har valgt at lave den sådan her for at kunne gøre noget specielt ud af de sidste 8 runder, FA-cuppen og Champions League.. Vi er i en uvant situation, hvor vi skuffende kun er nr. 3, men det er sgu også fedt at få modstand!! Håber mine læsere overleve den kedelige update og følger med alligvel Thumbs Up

Sunderland 3-0 (u)

Blackburn 5-0 (h)

West Ham 2-0 (u)

FA Cup 5. runde: Wolves 0-0 (h)

CL 1 K.O.: Lens 2-0  (u)

CC Finalen: Sheff Utd 3-0 (n)

FA Cup 5 runde replay: Wolves 7-1 (u)

Watford 2-0 (h)

CL 1 K.O.:  Lens 3-2 (h)

FA Cup 6 runde: Arsenal 5-2 (h)

Derby 1-1 (u)

Newcastle 2-0 (h)

Wolves 4-0 (u)

Australien - Brasilien 1-3
Min statistik som brasiliansk træner; 10 kampe, 10 sejre, målscorer; 25-6!!
Jeg undskylder at Brasilien har været forsømt med her til sommer deltager de i Confederations Cup og det skal der nok komme en fyldig(e) update(s) om til den tid..

Fulham 1-1 (u)

Vi har både Tottenhan (h) i 31. runde og City (u) i 35. runde.. Alt er muligt og moralen er høj i truppen.. Vi skal mindst en placering højere op før jeg bare er en smule tilfreds

Kampe          Point
1. Man. City             30            74
2. Tottenham          31             69
3. Man. Utd.            30             67
4. Arsenal                31             61
5. Chelsesa             30              48

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager

Sv: De Røde Djævle (Kampe & Kampe)
« Svar #84: 15 Jan 2008, 20:49 »

Jeg sætter bloggen på pause, da jeg har sat spillet på pause.. Hvis jeg vender tilbage til spillet vender bloggen sikkert også tilbage..

Tak til læserne for denne gang..  Wink Thumbs Up
« Seneste Redigering: 15 Jan 2008, 20:57 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

Marchang
Landsholdsspiller

Sv: De Røde Djævle (PAUSE)
« Svar #85: 16 Jan 2008, 19:21 »

ærgeligt. ellers en god blog. venter med spænding til den er tilbage.

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

JimmyGP
Manager

Sv: De Røde Djævle (PAUSE)
« Svar #86: 18 Jan 2008, 00:10 »

FA Cup

3. runde 3-1 over Bristol City

4. runde 1-0 over Liverpool

5. runde 7-1 efter omkamp mod Wolves

6. runde 5-2 over Arsenal

SEMI 4-1 over Birmingham

Finalen 2-0 over City

Vi vinder fortjent finalen og City er aldrig i nærheden af vores niveau. Det var i øvrigt Uniteds 14. FA Cup trofæ..

Champions League

1/8-finale samlet 5-2 over Lens

¼-finale samlet 3-1 over Chelsea

½-finale, 2 gange 0-0 mod Manchester City vandt 6-5 på straffe.

Ingen af holdene formår at score og derfor skal det afgøres i straffe. Vi ryger skuffende ud, men man kan desværre ikke vinde hver gang. Vores flotte CL-stime er slut og vi skal undvære VM for klubhold næste sæson. Græder
Finalen Manchester City - Arsenal 1-3

I næste Update kommer den afslutningen på Premier League..

Glæd jer..

- Veni, vidi, vici -

Gungner
Gæst

Sv: De Røde Djævle (FA & CL)
« Svar #87: 18 Jan 2008, 00:34 »

Det var ikke længe du kunne holde dig fra det spil Opstemt

JimmyGP
Manager

Sv: De Røde Djævle (FA & CL)
« Svar #88: 18 Jan 2008, 16:03 »

Det var ikke længe du kunne holde dig fra det spil Opstemt

He he.. Enig.. Jeg kunne ikke rigtig komme i gang med et andet save og så kunne jeg jo ligeså godt fortsætte.. Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager

Sv: De Røde Djævle (Afslutningen på Premier League 2012/2013)
« Svar #89: 18 Jan 2008, 16:45 »

Afslutningen på Premier League 2012/2013

Runde 31
Vi møder Premier Leagues nr. 2 på Old Trafford i en kamp, der bare skal vindes. Det skal de resterende kampe i øvrigt hvis vi vil fortsætte stimen som engelske mestre. City var på besøg hos Arsenal i en kamp, der blev afgjort efter bare 20 minutter. Robin van Persie var så venlig at score til både et og to nul i det 20- og 21-minut. Resultatet betød, at hvis vi kunne slå Tottenham ville både snuppe 2. Pladsen og formindske Citys forspring til sølle 5 point. Takket være Sergio Agüero og Gerard Pique vandt vi fortjent 2-1 over Spurs.

United – Spurs 2-1
Gunners – City 2-0

Runde 32
Endnu en hjemmekamp og denne gang mod Everton. Everton startede bedst og kom foran Issiar Dia efter 25 minutter. City kom foran både 1- og 2-0 på New Anfield mod et Liverpool-hold i krise og med 10 minutter igen var jeg så småt begyndt at koge over af raseri. Vi brændte gang på gang den ene store chance efter den anden og Everton bød overhovedet ikke op til dans. Men med 7 minutter igen brændte Bojan endnu en chance, men denne gang endte bolden hos en hvis Sergio, som kun banke 13*. PL-mål i kassen. Det hjalp lidt på humøret og endnu mere da vi 4 minutter senere lavede præcist samme nummer. Denne gang var det bare Rooney, som brændte og Ronaldo som fulgte op på.

L’pool – City 0-2
United – Everton 2-1

*= 25 i alle turneringer 

Runde 33
Vi er godt kørende og City har fået kolde fødder. City mødte Sunderland på hjemmebane og i en overraskende lige kamp endte også lige da Sunderland formåede at udligne Citys føring hele 2 gange. Det bedste af de hele var at Bruno Mezenga scorede til 2-2 efter en flot solotur. Han er udlejet til Sunderland fra United.
På Reebok Stadium havde vi overhovedet ingen problemer med vores værter fra Bolton. I stedet var dem, der fik problemer med Sergio Agüero, som startede sit One-man show efter 6 minutter med sin scoring til 1-0. Bolton forsøgte sig offensivt fra kampens start og efter 16 minutter fløjtede dommerne straffe til franske Gignac. Et velplaceret skud ved højre stolpe var intet problem for Craig Gordon, som igen igen var en sikker skanse.
One-man showet fortsatte og Agüero fik scoret hele 4 mål mod Boltin. Dagoberto var den enlige målscorer for hjemmeholdet.

City – Su’land 2-2
Bolton – United1-4
Status: City har 78 point, mens United har 76. Tottenham er nærmeste forfølger med 75 point.

Runde 34
City vinder heldigt på Ewood Park, mens Spurs & United vinders kampe sikkert med 3-0. Toppen af PL er status Quo.

B’burn – City 2-3
United – W.H. 3-0

Årets portugisiske spiller for 6 år i træk

Runde 35
Denne gang er det Tottenham til at så Blackburn, mens vi hiver en alt for lille 1-0 sejr over Reading hjem. Derudover vil jeg gerne sende en stor tak til Ashley Young og resten af Derby-mandskabet for at besejre City på udebane, da både United og Spurs rykker forbi..

City – Rams 0-1
Royals – United 0-1
Spurs – Rovers 3-0

Runde 36
United & City er de eneste hold i kamp i aften, da de pga. deres indbyrdes opgør i CL har fået denne vigtige kamp udsat. United fører ligaen før kampen med 82 point, mens City er nr. 2 med 81 point. Vinderen af kampen får matchbold i forhold til mesterskabet.
Agüero lammer publikum med et drøn af et langskud efter 19 minutter og med en flot solotur 5 minutter senere. Krkic slår sidste søm i City-kisten i slutningen af første halvleg. Ahmed Barrusos reduceringsmål efter 55 minutter ændrer ikke noget ved at City sakker bagud i mesterskabskampen og nu er bagud med 4 point.

Runde 37
5. pladsen fra Chelsea leverer en flot kamp på udebane at de og vinder med flotte 4-1. På Riverside Stadium smadrer reserverne Middlesbrough med 3-1 og 5 mesterskab på stribe er i hus. 21 gange er Manchester United nu blevet engelske mestre.

City – Chelski 1-4
M’brough – MU 1-3

Runde 38
City taber for 4 PL kamp i streg og luften er gået fuldstændigt ud af ballonen. Sæsonen igennem har City lignet en vinder af ligaen, men nej, Storbror United har kæmpet sig forbi og City må nøjes med en ufortjent bronzemedalje.
Hvis jeg skal være ærlig havde de fortjent mere. Vi sendte i øvrigt reserverne i kamp på Villa Park og det gav et enkelt point.

Watford – City 3-1
Villa – MU 1-1

Vi vandt samtlige turneringer I England selvom det holdt hårdt I Premier League, mens Arsenal, som blev n. 4 snuppede titlen som Europas bedste klubhold ved at vinde Champions League finalen med 3-1 over Manchester City.
City så ellers længe ud til at kunne høste hele 3 titler i denne sæson, men i stedet må de nøjes med titlen ”De evige 2’ere”. Ærgerligt for City at de mistede pusten til sidst, men fedt for os at vi snuppede Premier League for 5 år i træk.

Sergio Agüero

Jeg var meget utilfreds med min nye spiller til at starte med og havde lyst til at sende ham tilbage til Madrid. Men Sergio tog sig sammen og han endte som Uniteds topscorer anno 2012/2013 med 33 mål i 36(7) kampe. Nummer 2 på listen var Wayne Rooney med 28 mål i 45(9) kampe. Bojan Krkic gjorde det også flot med 25 mål i 23(23) kampe.

Som sagt scorede han mange mål og han spillede forrygende på den offensive midtbane. Han havde det dog svært hvis han spillede på toppen, men så snart Rooney eller Krkic lå foran ham bankede han den ene kasse ind efter den anden og jeg glæder mig til at se hvordan deres rotationssystem kommer til at fungere i næste sæson.

Årets bedste spillere i Premier League

Indkøb på nuværende tidspunkt:
Jose Manuel Reina, GK (fri, Liverpool)
Felipe, GK (fri, Wolfsburg)
Klaas-Jan Huntelaar, ST (fri, AC Milan)
Luca Cigarini, MC (fri, Stuttgart)
Jose Baxter, AM/FC (155 mio, Everton)

Salg på nuværrende tidspunkt :
Michal Novtny, DM, (1,9 mio, Crystal Palace)
Febian Brandy, FC, (3,5 mio, Wolves)
Gonzalo Melero, AMR, (fri Ejido)
Cameron Stewart, DR, (2,2 mio Rangers)
Sebastian Giovinco AMC/L, (270 mio, Juventus)
Corry Evans, MC, (12 mio, Kilmarnock)
Danny Welbeck, AMR, (5 mio Dundee)

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 19 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010