home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:29:51 warmon Blogs [6] Mit AS Roma-eventy...
I dag kl. 19:45:35 Broen13 Omklædning... Liga historik?
01 Nov 2025, 20:20 Svartowiz Omklædning... Hvad siger vi til det?
30 Okt 2025, 22:04 DeBuur Omklædning... Forøg UI hastighed
30 Okt 2025, 18:01 g00n Blogs Minimalistic 2020
30 Okt 2025, 16:59 Fisken Omklædning... Hvem skal du være i di...
28 Okt 2025, 21:23 DeBuur Omklædning... Tips FM 26
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 552 Gæster Online.

Nyeste Bruger: csteff
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Juventus - hjælp.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Juventus - hjælp.  (Læst 2815 gange)
Yoggidk
Gæst

Juventus - hjælp.
« : 05 Jan 2008, 23:07 »

Hej allesammen.
Jeg vil bare høre om der er nogen der har lidt erfaring med Juventus i FM08... Eventuelle spillerkøb samt gode taktikker, samt hvem i syntes jeg skal bruge? er lidt ude af den, omkring hvem jeg skal bruge, sælge og købe...

På forhånd tak Huh

Romafan
Landsholdsspiller

Sv: Juventus - hjælp.
« Svar #1: 05 Jan 2008, 23:25 »

Evt. brug søg spiller tråden... Og omkring taktik, så gå ind i den tråd der hedder taktik-snak...

Yoggidk
Gæst

« Svar #2: 05 Jan 2008, 23:30 »

men jeg syntes bare det er så besværligt derinde Opstemt?

søgaard
Gæst

« Svar #3: 05 Jan 2008, 23:36 »

men jeg syntes bare det er så besværligt derinde Opstemt?
Hvad er der svært ved den ? Smiley det er bare og skrive hvad du mangler og hvor mange penge, så burde der komme nogle svar Smiley Af Taktikker, så er der jo forskellige brugere der har oploadet nogle, så de kunne være gode og kigge lidt på Smiley

Yoggidk
Gæst

« Svar #4: 06 Jan 2008, 16:22 »

Hvad er der svært ved den ? Smiley det er bare og skrive hvad du mangler og hvor mange penge, så burde der komme nogle svar Smiley Af Taktikker, så er der jo forskellige brugere der har oploadet nogle, så de kunne være gode og kigge lidt på Smiley

hvor finder jeg så de taktikker Opstemt Huh ?

zafirsimon
Reserveholdsspiller

« Svar #5: 06 Jan 2008, 17:10 »

Jeg vil da gerne lige hurtigt hjælpe. Jeg er lige godt i gang med 2. sæson med juventus. Jeg kører en flad 4-4-2 med pile frem på fløjene. Med den taktik vandt jeg serie A i første sæson. Nedved og Del Piero har jeg droppet her op til 2 sæson fordi jeg har fået et stærkt hold.

Footi
Førsteholdsspiller

« Svar #6: 06 Jan 2008, 17:13 »

Hent Pique og Mascherano(?) i starten af anden sæson, de er gratis! Opstemt Peace

Yoggidk
Gæst

« Svar #7: 06 Jan 2008, 17:28 »

okay Huh takker Opstemt

Yoggidk
Gæst

« Svar #8: 07 Jan 2008, 17:46 »

Jeg vil da gerne lige hurtigt hjælpe. Jeg er lige godt i gang med 2. sæson med juventus. Jeg kører en flad 4-4-2 med pile frem på fløjene. Med den taktik vandt jeg serie A i første sæson. Nedved og Del Piero har jeg droppet her op til 2 sæson fordi jeg har fået et stærkt hold.

Send lige SS

drughi
Lilleputspiller
*

.......
« Svar #9: 09 Jan 2008, 17:59 »

Jeg er i 7 sæson med Juventus nu. Af dem de har fra start af har jeg stadig Giovinco, Luci(derer lejet ud i starten), Criscito,Chiellini, Buffon og Molinaro...Midt store problem i starten var klart højre backen, så købte Diogo i starten. Derudover købte jeg Giuseppe Rossi i 2.sæson og har er verdensklasse. Han er min ny Del.P, som jeg klart mener man kan bruge i 3-4 år. Jeg har spillet en 4-3-1-2 med pile frem på wings. Den kan måske virke lidt for offensiv, men den virker sindsyg godt når man går i defensive på udebane mod de store hold. Så længe jeg bare har spillet på kontra angreb, og selvom det er imod minfodbold forståelse at spille denfensivt, så virker den. Især fordi Ibrahimovic ikke er til at stoppe. Derudover er jeg kommet efter mit sølle transfer budget i de første sæsoner, og har de sidste 3, haft 89 mil pund til rådighed. Så bare giv den gas....Forza Juve

Yoggidk
Gæst

Sv: .......
« Svar #10: 09 Jan 2008, 18:00 »

Jeg er i 7 sæson med Juventus nu. Af dem de har fra start af har jeg stadig Giovinco, Luci(derer lejet ud i starten), Criscito,Chiellini, Buffon og Molinaro...Midt store problem i starten var klart højre backen, så købte Diogo i starten. Derudover købte jeg Giuseppe Rossi i 2.sæson og har er verdensklasse. Han er min ny Del.P, som jeg klart mener man kan bruge i 3-4 år. Jeg har spillet en 4-3-1-2 med pile frem på wings. Den kan måske virke lidt for offensiv, men den virker sindsyg godt når man går i defensive på udebane mod de store hold. Så længe jeg bare har spillet på kontra angreb, og selvom det er imod minfodbold forståelse at spille denfensivt, så virker den. Især fordi Ibrahimovic ikke er til at stoppe. Derudover er jeg kommet efter mit sølle transfer budget i de første sæsoner, og har de sidste 3, haft 89 mil pund til rådighed. Så bare giv den gas....Forza Juve

ss?

zafirsimon
Reserveholdsspiller

« Svar #11: 09 Jan 2008, 18:08 »

Hvad vil du have ss af?

Romafan
Landsholdsspiller

« Svar #12: 09 Jan 2008, 18:12 »

Jeg vil gerne have SS af Luci, Giovinco og Criscito...

drughi
Lilleputspiller
*

« Svar #13: 09 Jan 2008, 18:17 »

Okay, måske rimelig sløjt meldt op. Men hvad fanden er SS?

Romafan
Landsholdsspiller

« Svar #14: 09 Jan 2008, 18:17 »

Okay, måske rimelig sløjt meldt op. Men hvad fanden er SS?

ScreenShots... Altså billeder af ens spil...

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010