home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  1 Bruger, 860 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FootStar - spillet hvor du er spilleren!
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 89 90 [91] 92 93 ... 99 Udprint
Forfatter Emne: FootStar - spillet hvor du er spilleren!  (Læst 206946 gange)
The Red
Landsholdsspiller

Sv: FootStar - spillet hvor du er spilleren!
« Svar #1350: 18 Apr 2011, 10:29 »

Mit hold træner teknik hele tiden, og jeg er højre back - skal jeg stadig følge det?

Hele tiden? Er det ikke bare den træning der er skemalagt for den kommende uge? Prøv at lede din klubs forum igennem efter om der ikke ligger en oversigt at i skal træne fremadrettet, da det som oftest er sådan at træningen skifter fra uge til uge, eller hver anden uge. Mht. din position som back kan du sagtens følge holdtræningen når i træner teknik, da det er en brugbar stat for dig.

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

TheHansibush
Reserveholdsspiller

« Svar #1351: 18 Apr 2011, 10:34 »

Hele tiden? Er det ikke bare den træning der er skemalagt for den kommende uge? Prøv at lede din klubs forum igennem efter om der ikke ligger en oversigt at i skal træne fremadrettet, da det som oftest er sådan at træningen skifter fra uge til uge, eller hver anden uge. Mht. din position som back kan du sagtens følge holdtræningen når i træner teknik, da det er en brugbar stat for dig.
Jo, du har ret i at det skifter hver anden uge. Men det U19 hold jeg er på, træner meget fremadrettet, så det er vel en slags problem for mig. Men jeg snakker med de andre i klubben om det, så kan det være vi finder en løsning Smiley

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #1352: 18 Apr 2011, 10:39 »

Jo, du har ret i at det skifter hver anden uge. Men det U19 hold jeg er på, træner meget fremadrettet, så det er vel en slags problem for mig. Men jeg snakker med de andre i klubben om det, så kan det være vi finder en løsning Smiley

Det er ikke et så stort problem som man tror når man lige starter i spillet. Sådan lige på stående fod vil det formentlig kun være afslutning og langskud som du ikke bør træne som back. Alle andre stats har på en eller anden måde relevans for dig. Det er kompliceret at finde rundt i, og er ikke helt sikker på om der er en eller to stats udover dem to som du ikke bør træne, men ellers er din træner uden tvivl klar til at forklare dig det. Jeg blev i starten hos TEKNO guidet rigtig godt, da de hurtigt fandt ud af at min viden om spillet ikke var den helt store. Så spørg din træner om, hvad der er bedst for din udvikling. Han har formentlig mere styr på det end vi to har Smiley

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

TheHansibush
Reserveholdsspiller

« Svar #1353: 18 Apr 2011, 10:55 »

Det er ikke et så stort problem som man tror når man lige starter i spillet. Sådan lige på stående fod vil det formentlig kun være afslutning og langskud som du ikke bør træne som back. Alle andre stats har på en eller anden måde relevans for dig. Det er kompliceret at finde rundt i, og er ikke helt sikker på om der er en eller to stats udover dem to som du ikke bør træne, men ellers er din træner uden tvivl klar til at forklare dig det. Jeg blev i starten hos TEKNO guidet rigtig godt, da de hurtigt fandt ud af at min viden om spillet ikke var den helt store. Så spørg din træner om, hvad der er bedst for din udvikling. Han har formentlig mere styr på det end vi to har Smiley
Problemet er at vi træner netop afslutning, men nok om det. Som du selv nævner, så har også tænkt mig at spørge træneren, når jeg engang får taget mig sammen til at logge ind Opstemt

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #1354: 18 Apr 2011, 13:17 »

Problemet er at vi træner netop afslutning, men nok om det. Som du selv nævner, så har også tænkt mig at spørge træneren, når jeg engang får taget mig sammen til at logge ind Opstemt
Afslutning skal du holde dig væk fra, prøv evt at træne med første holdet i de uger..

Kolo Abib Touré

Bimmand
Gæst

« Svar #1355: 18 Apr 2011, 15:08 »

Er det idag der lodtrækning til U21 VM?

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #1356: 20 Apr 2011, 12:40 »

Er det idag der lodtrækning til U21 VM?
Det var i går aftes Wink. Danmark skal møde Tyskland, det lover godt.

Kolo Abib Touré

Bimmand
Gæst

« Svar #1357: 20 Apr 2011, 12:58 »

Det var i går aftes Wink. Danmark skal møde Tyskland, det lover godt.

Bliver svært for mig, jeg spiller i en tysk klub, men håber selvfølgelig dk vinder Wink

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #1358: 20 Apr 2011, 12:59 »

Bliver svært for mig, jeg spiller i en tysk klub, men håber selvfølgelig dk vinder Wink
Skid på klubben, i hvertfald indtil du bliver tysk anden nationalitet Smiley.

Ej, men tror meget på en DK sejr Smiley

Kolo Abib Touré

Bimmand
Gæst

« Svar #1359: 20 Apr 2011, 13:09 »

Skid på klubben, i hvertfald indtil du bliver tysk anden nationalitet Smiley.

Ej, men tror meget på en DK sejr Smiley

Ja, Har lige fået brev fra Daniel Dam der så således ud.

Hej Jack,

Selvom du er "skæv i din årgang" vil du have en chance for at spille på U18 i næste sæson, hvis du er interesseret og har mulighed for at træne/spille optimalt.

Det ville være godt for u18 hvis du kunne træne dine vigtigste skills som forsvarer:

Forsvarsspillere:
Primær:
Tackling
Hurtighed
Placeringsevne
Teknik

Og hvis du kunne få side erfaring på 100% helst i begge sider, dette kræver dog at du spiller nogle kampe på dit klubhold, og at din klub træner det der passer dig?

DD

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #1360: 20 Apr 2011, 13:13 »

Ja, Har lige fået brev fra Daniel Dam der så således ud.

Hej Jack,

Selvom du er "skæv i din årgang" vil du have en chance for at spille på U18 i næste sæson, hvis du er interesseret og har mulighed for at træne/spille optimalt.

Det ville være godt for u18 hvis du kunne træne dine vigtigste skills som forsvarer:

Forsvarsspillere:
Primær:
Tackling
Hurtighed
Placeringsevne
Teknik

Og hvis du kunne få side erfaring på 100% helst i begge sider, dette kræver dog at du spiller nogle kampe på dit klubhold, og at din klub træner det der passer dig?

DD

Ja, hvad træner i, i klubben? Passer det med det han skriver?
Og det med sideerfaring, så er det fordi at vi på u18 holdet ingen back har i denne årgang, desværre...

Kolo Abib Touré

Bimmand
Gæst

« Svar #1361: 20 Apr 2011, 13:17 »

Ja, hvad træner i, i klubben? Passer det med det han skriver?
Og det med sideerfaring, så er det fordi at vi på u18 holdet ingen back har i denne årgang, desværre...

Det passer alt sammen.

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #1362: 20 Apr 2011, 13:23 »

Det passer alt sammen.

Så er det bare dejligt Smiley. Så håber jeg at se dig på u18 snart.

Kolo Abib Touré

Seller95
Manager

« Svar #1363: 20 Apr 2011, 13:23 »

Hej. Jeg har netop lavet en bruger inde på footstar, og min spiller hedder Marius Brinch Jensen, mærkeligt?

Arsenal <3

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #1364: 20 Apr 2011, 16:59 »

Hej. Jeg har netop lavet en bruger inde på footstar, og min spiller hedder Marius Brinch Jensen, mærkeligt?
Det er ikke spor mærkeligt Smiley. Hvor spiller du? Har du fundet dig et hold?

Kolo Abib Touré

Sider: 1 ... 89 90 [91] 92 93 ... 99 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010