home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:45:38 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23448
  1 Bruger, 525 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Richard1911
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FootStar - spillet hvor du er spilleren!
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 99 Udprint
Forfatter Emne: FootStar - spillet hvor du er spilleren!  (Læst 208142 gange)
Spezialized
Landsholdsspiller

Sv: FootStar - spillet hvor du er spilleren!
« Svar #285: 14 Apr 2008, 01:02 »

Der skulle vel også ryge en når der nu var 5 angribere, så en skulle vel ryge. Men er selvfølgelig trist når det er dig, som du selv nævner er du jo 4 bedste angriber i Danmark på 17, og det er jo ikke helt dårligt. Og det er vel også kun en god ting når du skal finde ny klub ude i den store verden?  Smiley

Men regner også selv med at jeg vil til udlandet på et tidspunkt, også gerne England eller USA, for kunne være fedt at komme lidt rundt omkring og opleve hvordan stemningen på de forskellige forrummer er  Smiley

Jeps, det er jo netop det Smiley Er skam heller ikke sur eller noget. Hverken på holdet eller træneren.

Men ups, jeg kan se at Cihan Vestmark vist misfortod mit sarkastiske indlæg Smiley

Kamds
Førsteholdsspiller

« Svar #286: 14 Apr 2008, 01:08 »

Jeps, det er jo netop det Smiley Er skam heller ikke sur eller noget. Hverken på holdet eller træneren.

Men ups, jeg kan se at Cihan Vestmark vist misfortod mit sarkastiske indlæg Smiley

Jeg tror han misforstod det en del, du skrev endda nedenunder at det var en joke. Han er skarp foran målet men vist ikke ligeså meget på forummet  funny

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #287: 14 Apr 2008, 01:18 »

Jeg tror han misforstod det en del, du skrev endda nedenunder at det var en joke. Han er skarp foran målet men vist ikke ligeså meget på forummet  funny

Jeg kunne næsten forestille mig at han har læst de første linier og så ikke set det andet, og derefter faret helt i flint over det Smiley

Mernild
Landsholdsspiller

« Svar #288: 14 Apr 2008, 17:29 »

Er da også lidt skuffet, da jeg synes min spiller har gjort det rigtig flot. Snakkede med træneren som forsikrede mig om at jeg var i fair konkurrence med 2 to andre 17-årige angribere, men han har åbenbart kun henvendt sig til mig, om fri transfer. Han fortalte at jeg ikke skulle regne med nogle kampe for holdet, så synes pludselig ikke at konkurrencen er helt fair alligevel så.

Men håber lidt å at komme til fx til England. Det kunne da være sjovt. Kigger man på Footstar Stats er jeg den 4. bedste angriber på 17 år i DK, så kan egentlig ikke forstå at der ikke vil blive satset mere på mig. Men sådan skulle det ikke være  Wink

Hvordan kan du vide at du er den 4. bedste angriber på 17 år i Dk

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #289: 14 Apr 2008, 17:30 »

Hvordan kan du vide at du er den 4. bedste angriber på 17 år i Dk
http://www.footstarstats.com/index.php?page=top100

Kamds
Førsteholdsspiller

« Svar #290: 17 Apr 2008, 00:26 »

Så forlod du FC Alter Ego, Spezialized! Jeg ønsker dig alt held og lykke fremover!

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #291: 17 Apr 2008, 00:28 »

Så forlod du FC Alter Ego, Spezialized! Jeg ønsker dig alt held og lykke fremover!

Tja, nu må vi se om jeg fortryder. Jeg blev lovet noget træning som ville passe perfekt til angribere, og jeg kan se at hele ugen er sat til at træne Langskud!? Det er fandeme råden hvis træneren bare har lovet noget crap for at få mig på holdet.

Sagde ellers nej til et hold i USA, selv om det var pisse fristende.

Kamds
Førsteholdsspiller

« Svar #292: 17 Apr 2008, 00:37 »

Tja, nu må vi se om jeg fortryder. Jeg blev lovet noget træning som ville passe perfekt til angribere, og jeg kan se at hele ugen er sat til at træne Langskud!? Det er fandeme råden hvis træneren bare har lovet noget crap for at få mig på holdet.

Sagde ellers nej til et hold i USA, selv om det var pisse fristende.

Ja okay, det er ikke lige det angribere har brug for. Og ham din manager tænker vidst også kun på sig selv med hensyn til træning så vidt jeg har forstået?  Huh

Spændene, håber også jeg får udenlandske tilbud hvis jeg en dag skifter klub! Havde ellers regnet med du skulle på et udenlandseventyr, havde du jo lidt lagt op til!  Wink

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #293: 17 Apr 2008, 00:54 »

Ja okay, det er ikke lige det angribere har brug for. Og ham din manager tænker vidst også kun på sig selv med hensyn til træning så vidt jeg har forstået?  Huh

Spændene, håber også jeg får udenlandske tilbud hvis jeg en dag skifter klub! Havde ellers regnet med du skulle på et udenlandseventyr, havde du jo lidt lagt op til!  Wink

Ja, men ham den amerikanske træner ville ikke rigtig fortælle mig om jeg kunne få spilletid, så om jeg sad på bænken over there, eller hos FC Alter Ego ville jo give det samme.

Mht. min nye træner, så kunne jeg se at han trænede meget offensiv træning, som jeg håber kan gavne mig, selv han - ja - tænker meget på sig selv.

Kamds
Førsteholdsspiller

« Svar #294: 17 Apr 2008, 00:56 »

Ja, men ham den amerikanske træner ville ikke rigtig fortælle mig om jeg kunne få spilletid, så om jeg sad på bænken over there, eller hos FC Alter Ego ville jo give det samme.

Mht. min nye træner, så kunne jeg se at han trænede meget offensiv træning, som jeg håber kan gavne mig, selv han - ja - tænker meget på sig selv.

Men er du så blevet lovet spille tid i din nye klub eller var det udelukkende pga træningen?  Rullende Øjne

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #295: 17 Apr 2008, 00:58 »

Men er du så blevet lovet spille tid i din nye klub eller var det udelukkende pga træningen?  Rullende Øjne

Mest det sidste. Vi er godt nok 4, men vi spiller lidt med 1 eller 2 på toppen, så tror da jeg får en kamp hver anden uge hvis jeg er heldig.

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #296: 19 Apr 2008, 23:15 »

Så er jeg på fri transfer igen. Jeg kunne slet ikke klare managerens attitude, og bad om at blive fristillet, hvilket han gjorde. Og samtidigt blev jeg sgu udtaget til U18-landsholdet Opstemt

Fik hurtigt kontrakt i Superligaklubben CPHC, hvor jeg får alle træningkampe. Og træningen er fantastisk, og holdet er seriøst.

BenMusalho
Gæst

« Svar #297: 19 Apr 2008, 23:56 »

Så ahr jeg lige oprettet en bruger Opstemt LYDER SUPER SPÆNDENDE!

Katanka
Freelance Grafiker

« Svar #298: 19 Apr 2008, 23:58 »

Sidder selv lige og venter på at få en kontrakt fra FC Hattrick Opstemt

BenMusalho
Gæst

« Svar #299: 21 Apr 2008, 20:42 »

Så har jeg lavet min! Opstemt Sidder og prøver at finde en klub Opstemt

EDIT: Er inde på FC Hattrick. Hvordan få man en kontrakt?

EDIT EDIT: Fandt ud af det Wink
« Seneste Redigering: 21 Apr 2008, 20:46 af BenMusalho » Logged

Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 99 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010