home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:55:09 Broen13 Omklædning... Liga historik?
I dag kl. 12:23:47 Broen13 Omklædning... Real Oviedo
I dag kl. 10:43:24 Broen13 Blogs #9 Youth to Gold
I dag kl. 08:17:53 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 21:26:02 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 21:10:00 Bubbles Blogs #2- Migthy Hammers
I går kl. 20:21:10 Jonaspetersen93 Blogs Et nyt kapitel på 10’eren
Antal Registrerede Brugere: 23176
  3 Brugere, 539 Gæster Online.

Nyeste Bruger: jonesgude
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Vejen til sejr!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Vejen til sejr!  (Læst 4310 gange)
Flipperen
Førsteholdsspiller

Sv: Vejen til sejr!
« Svar #15: 04 Jan 2008, 16:40 »

Tja.. Men kan vel ikke forvente at vinde hver eneste gang? Men aner på ingen måde om denne her metode virker, men det så da ellers sådan ud med dine fem sejre. Ved ikke hvordan dit Brøndby-mandskab er, om det i spillet er langt bedre eller værre end f.eks. FCKs, kan du jo kun selv bedømme.

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

Robuni
Gæst

« Svar #16: 04 Jan 2008, 16:42 »

Tja.. Men kan vel ikke forvente at vinde hver eneste gang? Men aner på ingen måde om denne her metode virker, men det så da ellers sådan ud med dine fem sejre. Ved ikke hvordan dit Brøndby-mandskab er, om det i spillet er langt bedre eller værre end f.eks. FCKs, kan du jo kun selv bedømme.

I det spil hvor jeg vandt 5 i træk er holdet langt bedre end de holdet i det andet save.

Chris
Gæst

« Svar #17: 04 Jan 2008, 16:54 »

At i ikke skammer jer.

Visby
Ynglingespiller

« Svar #18: 04 Jan 2008, 16:59 »

hmm.. lyder sgu ikk som om det virker.. var da også en nederen kode at skulle skrive hver gang...

Fc København !

Balslev
Førsteholdsspiller

« Svar #19: 04 Jan 2008, 17:00 »

bare det at skulle bruge en sådan kode er da nedern?

Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.

wirenfeldt
Gæst

« Svar #20: 05 Jan 2008, 01:31 »

Nå drenge, koden er fake. Thorøe, Sommer og jeg diskuterede en sen nat, om det ikke ville være sjovt, at lave en for-tidlig-aprilsnar, bare for at se om folk ville hoppe på den. Den kom egentlig på baggrund af, en tidligere tråd, hvori der blev spurgt om snydetræning. Der reagerede folk "voldsomt" om, at de aldrig kunne finde på at bruge det. Så nu kunne vi teste om folk alligevel ville prøve det af. Smiley Dårlig humor, tjaa måske. Men hva' fanden, vi får kun det fun vi selv blander!

Zulue
Manager

« Svar #21: 05 Jan 2008, 01:36 »

Hvis koden havde været anderledes, så havde jeg nok troet på den hvis jeg havde set topic dengang. Hehe, den var nu meget god.

N17
Manager

« Svar #22: 05 Jan 2008, 01:38 »

Synes sku også det var grineren nok, men er enig med Zulue, så var koden altså lidt for lang til at man for alvor kunne tro på det Wink

Men  Thumbs Up for idéen Opstemt

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

wirenfeldt
Gæst

« Svar #23: 05 Jan 2008, 01:39 »

Hvis I kigger ordenlig efter er koden, ihavetowinthismatch o relsepeoplewillcons i dermeasabigloser, = i have to win this match or else people will consider me as a big loser. Opstemt
Synes sku også det var grineren nok, men er enig med Zulue, så var koden altså lidt for lang til at man for alvor kunne tro på det Wink

Men Thumbs Up for idéen Opstemt
Tjaa, nogle folk hoppede på den. Wink

Men jo tak, det var min idé  Hævet Øjenbryn

N17
Manager

« Svar #24: 05 Jan 2008, 01:40 »

Hvis I kigger ordenlig efter er koden, ihavetowinthismatch o relsepeoplewillcons i dermeasabigloser, = i have to win this match or else people will consider me as a big loser. Opstemt

Ja det var nu nemt nok at regne ud, og det havde jeg set, men koden er stadig for lang til at man egentlig kunne hoppe på den

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Zulue
Manager

« Svar #25: 05 Jan 2008, 01:40 »

Ja ja, den del havde jeg da forstået. Men det minder slet ikke om en snydekode, som vi kender dem fra andre spil. Dårlig kode :Q

wirenfeldt
Gæst

« Svar #26: 05 Jan 2008, 01:41 »

Det kan godt være, meningen var jo, at folk skulle kunne gennemskue den Wink I skulle jo have en chance.

Thorøe
Reserveholdsspiller

« Svar #27: 05 Jan 2008, 15:47 »

HAHAHAHAHAHAHAHAHA!  Opstemt KONGE!

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010