home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I går kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 988 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #10 The Cottagers
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 13 Udprint
Forfatter Emne: #10 The Cottagers  (Læst 39672 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Jobskifte: You'll Never Walk Alone
« Svar #135: 08 Jan 2008, 19:51 »

Nooo Græder

Far ikke sur - far skuffet! Meget skuffet..

Pøj pøj med de fulde hammere Wink

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

N17
Manager

« Svar #136: 08 Jan 2008, 19:52 »

Spændende skifte. Måske skulle du først have skiftet til sommer i mine øjne, med mindre Fulham ikke ville gå med til det.

Glæder mig til at se, hvad du kan præstere på Craven Cottage.

Ville også have kørt sæsonen færdig, men det ville Fulham ikke, så det er derfor jeg tog jobbet med det samme. Men var også ved at køre lidt død i Celtic. Det er lidt ligesom at tage FCK i Danmark, man er ALTID med i toppen Smiley

Nåede lige at ryge ud af CL med Celtic... Skulle bruge uafgjort ude mod Milan - eller Leverkusen skulle tabe. Leverkusen vandt, og Milans Pato scorede sejrsmålet til 3-2 i fire minutters overtid, så de skal spille videre i Uefa Cuppen.

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #137: 08 Jan 2008, 20:10 »

Helt klart et positivt skifte efter min mening! Er den fantastiske hollænder Collins John stadig i Fulham Peace?

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

N17
Manager

« Svar #138: 08 Jan 2008, 22:01 »

Helt klart et positivt skifte efter min mening! Er den fantastiske hollænder Collins John stadig i Fulham Peace?

Nope - Collins John spiller nu i Reading, som Fulham kæmper med i toppen af Championship Opstemt

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Kezman
Landsholdsspiller

Sv: Craven Cottages drenge
« Svar #139: 08 Jan 2008, 22:08 »

zurawski er god i mit wolves Opstemt rigtig flot blog

maaahhh-h-h-h

Romafan
Landsholdsspiller

« Svar #140: 08 Jan 2008, 22:10 »

Kan vi snart forvente en update?

Yoggidk
Gæst

« Svar #141: 08 Jan 2008, 22:11 »

Tror jeg squ ikk Opstemt

N17
Manager

« Svar #142: 08 Jan 2008, 22:13 »

En update kan jeg ikke garantere - har ikke fået spillet så meget endnu med Fulham.. Det er da blevet til et par kampe, men skal lige have overstået de sidste to kampe i januar inden jeg skriver updaten Opstemt

Tak for kommentarene, lad dem endelig komme Opstemt

TOTTENHAM HOTSPUR FC

N17
Manager

« Svar #143: 08 Jan 2008, 23:10 »

The Cottagers
- Nyheder fra Craven Cottage

14/12/2009Kan det overgå os?
www.thecottagers.co .uk
En ny træner, og dermed nye tider i Fulham. Det er hvad klubbens ejer Neville Caton har udtalt til vores hjemmeside dagene efter offentliggørelsen af den nye træners ansættelse.

Med ansættelsen af John Petersen viser klubben at den vil frem i spillet om mesterskabet. Det er i hvert fald hvad klubben har offentliggjort som deres mål med ansættelsen. Et mål man må sige er højt, men et mål som mange mener John Petersen kan opfylde med de midler som klubben giver ham.

Uden tvivl en positiv udmelding fra klubbens side, at man vil spille med om mesterskabet, men målet kan formentlig ikke indfries før om en fire til fem år, hvilket derfor måske kan forklare den lange kontrakt til John Petersen. En kontraktlængde som man ikke ser ofte hos en træner.

Udover de positive udsigter med hensyn til placering, spillermateriale og trænervalg, så kunne klubben også offentliggøre de nye trøjer, som der skal spilles i fra sæsonen 2010/11. Trøjerne kan ses herude til højre i det banner som formentlig også kommer til at gå igen i vores updates, da klubben og LG giver vores fanklub et tilskud ved at have det på siden. Et tilskud vi skal bruge til at viderebygge vores aktiviteter.

Alt i alt må vi her på www.thecottagers.co .uk knibe os selv i armen, og undre os over om dette virkelig kan overgå vores klub. En ny træner, som kommer fra succes i Celtic, og som har ambitioner om at gøre os til en storklub.

En ny aftale med LG som ifølge Stuart skulle være en af de største der nogensinde er tegnet i engelsk historie, og så helt nye trøjer.

Det kan ikke være meget bedre, men nu skal holdet holde dampen oppe, og så sikre os den vigtige oprykning til Premier League. En oprykning der kan være vital for klubbens planer.
« Seneste Redigering: 08 Jan 2008, 23:15 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC

DelPiero1
Gæst

Sv: #1 The Cottagers
« Svar #144: 08 Jan 2008, 23:17 »

Som altid super fedt layout. Flotte nye trøjer, og mon ikke Fulham vil kunne sigte efter metal inden for et par år med John Petersen ved rorert?

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #145: 08 Jan 2008, 23:18 »

Hold kæft det er genialt det der Shockeret Fantastisk skrevet fra en ny vinkel, jeg er solgt!

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

FredrikLeander
Gæst

« Svar #146: 08 Jan 2008, 23:20 »

Jeg elsker din skrivemåde!
Det er helt utroligt at læse Opstemt

Jeg kan faktisk osse godt lide det klubvalg Smiley

SirToby
Manager

« Svar #147: 08 Jan 2008, 23:21 »

Uha, høje ambitioner - spændende. Det ser rigtig fornuftigt ud, det fortsætter du bare med.

Lad os så lige få den oprykning i hus.

Smiley

Romafan
Landsholdsspiller

« Svar #148: 08 Jan 2008, 23:31 »

Det der var en helt fantastisk update...

N17
Manager

« Svar #149: 08 Jan 2008, 23:50 »

Som altid super fedt layout. Flotte nye trøjer, og mon ikke Fulham vil kunne sigte efter metal inden for et par år med John Petersen ved rorert?
Hold kæft det er genialt det der Shockeret Fantastisk skrevet fra en ny vinkel, jeg er solgt!
Jeg elsker din skrivemåde!
Det er helt utroligt at læse Opstemt

Jeg kan faktisk osse godt lide det klubvalg Smiley
Uha, høje ambitioner - spændende. Det ser rigtig fornuftigt ud, det fortsætter du bare med.

Lad os så lige få den oprykning i hus.

Smiley
Det der var en helt fantastisk update...

Jeg takker rigtig mange gange for de flotte kommentare. Det er denne måde jeg vil forsøge at gøre efterhånden. Det vil formentlig også betyde at opdateringer på kampene vil være hver 3. mdr, og så vil der formentlig være et SS af billedet hver gang.

Jeg håber meget at I vil fortsætte med at følge med, og komme med kommentare. Det var i den kolde tid  Rullende Øjne

Go'nat Freaks - vil se om jeg kan smide en update op i morgen, men er ikke sikker!  Forseglede Læber

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 13 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010