home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I går kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 768 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #10 The Cottagers
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: #10 The Cottagers  (Læst 39735 gange)
Zulue
Manager

Sv: You'll Never Walk Alone
« Svar #120: 06 Jan 2008, 22:33 »

Super, dejlig dejlig blog! (:

SirToby
Manager

« Svar #121: 06 Jan 2008, 22:35 »

Angående ude- og hjemmekampe imod Rangers havde jeg det på samme måde, da jeg var Rangers. Celtic fik hvert år de to hjemmekampe og skulle også spille hjemme i den indbyrdes kamp i de fem sidste tildelte kampe.

Og du har jo kun fået dem, du SKAL have.

N17
Manager

« Svar #122: 06 Jan 2008, 23:42 »

ikke flere kommentare Opstemt

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager

« Svar #123: 07 Jan 2008, 00:03 »

You’ll Never Walk Alone
- The Celtic way

01/07/2009Pressemøde på Celtic Park
Der var i dag indkaldt til pressemøde på Celtic Park. Det kom til at handle om en underskrift og om en spiller for forlader klubben, samt udvidelse af Celtic Park.

Først valgte klubben at offentliggøre at Artur Boruc havde valgt at forlade klubben ved kontraktudløb. Trods et godt tilbud fra Celtic, så valgte Boruc ikke overraskende at gribe chancen for Premier League fodbold da Arsenal kom med et tilbud. Derfor forlader Boruc klubben med øjeblikkelig virkning.

Dernæst offentliggjorde klubben, at man har valgt at udbygge Celtic Park med 9500 pladser, så der i fremtiden vil være plads til 69855 tilskuere. Der vil være en forventet arbejdstid på 3 måneder for udvidelsen.

Det sidste klubben valgte at offentliggøre var en kontraktunderskrift fra John Petersen, der havde valgt at sætte sin signatur på en ny to-årig kontrakt med Celtic. Der var kun en måned tilbage af danskerens kontrakt, men Celtic har ikke haft travlt med at få forlænget, men nu det altså gjort.

”Jeg er glad for at få lov at blive i Celtic, og tror på at vi endnu engang kan komme til at forsvare vores mesterskab. Derudover vil jeg selvfølgelig gerne i Champions League med klubben igen, så målene er der, og vi skal nok nå dem!” udtalte manager John Petersen på pressemødet.

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Laziofan
Reserveholdsspiller

« Svar #124: 07 Jan 2008, 00:22 »

Fedt med ny kontrakt, men ærgerligt at miste Boruc, han er virkelig en klassekeeper. Har aldrig haft ham i FM men i virkeligheden synes jeg rigtig godt om ham. Hvor langt forventer du at du kan komme i CL i denne sæson

N17
Manager

« Svar #125: 07 Jan 2008, 00:27 »

Tak for kommentaren - håber da at komme i hvert fald en runde videre ift sidste sæson

TOTTENHAM HOTSPUR FC

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #126: 07 Jan 2008, 06:55 »

Altid lækkert at stå op til nogen updates John spurs. og tillykke med mesterskabet endnu engang. Du kom lidt længere i Europa, og det er jo svært at slå Bayern Munchen ud. Briend er og bliver en klasse spiller i FM, somsagt har jeg aldrig set ham spille dårligt. Så et god køb du fik lavet der.

Alt fokus må vel være på Europa næste sæson efter 2 sæsoner med mesterskaber. Jeg ser frem til at se hvem der skal afløse Boruc i målet..
God blog!

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

N17
Manager

« Svar #127: 07 Jan 2008, 18:42 »

You’ll Never Walk Alone
- The Celtic way

|h|Gretna 6-3|a|Dundee 1-1|a|Galatasaray 1-2|h|Hearts 3-2|a|Morton 2-0|h|Galatasaray 4-1|h|Motherwell 5-1

31/08/200922-9
Den nye sæson blev sparket i gang på Celtic Park, hvor hjemmeholdet fik besøg af Gretna, og efter en første halvleg i helt sublim stil så havde Celtic sikret sig sejren. 6-1 lyste måltavlen efter femogfyrre minutter. Det gjorde også at Celtic naturligt nok skruede ned for blusset, og det gav Gretna to mål i anden halvleg, og derfor endte kampen med den helt forrykte score 6-3 til hjemmeholdet.

Efter seks mål i første kamp, så var forventningerne at Celtic også skulle score mange mål på udebane mod Dundee. Sådan gik det dog ikke, og Celtic kom bagud tolv minutter inden i anden halvleg. Heldigvis for Celtic så lykkedes det holdet at få det ene point, da Jozy Altidore udlignede i overtiden.

På Ali Sami Yen i Istanbul skulle Celtic forsøge at få en godt resultat med hjem fra Tyrkiet, og med 0-0 ved halvleg så det ok ud for skotterne. Desværre kom hjemmeholdet foran bare to minutter inden i anden halvleg, men efter et kvarter lykkedes det for Celtic at udligne ved Jimmy Briand. Galatasaray endte dog med sejren, da holdet scorede sejrsmålet med et kvarter tilbage, men bestemt et resultat som Celtic kunne være tilfreds med – om end de fortjente uafgjort.

Efter to pointtab i træk, så skulle Hearts besejres på Celtic Park, og det blev de. To scoringer af Aiden McGeady sendte hjemmeholdet til pause foran med 2-0. Kort inden i anden halvleg reducerede Hearts inden McGeady scorede sit tredje mål i kampen til 3-1. Kampen endte med 3-2, men var mere sikker end resultatet viste.

To scoringer af Simon Poulsen sendte yderligere tre point til Celtic Park, da Celtic på Cappielow Park besejrede Morton med 2-0. En sikker sejr, og et godt resultat inden returkampen i Champions League kvallen.

Returkampen i Champions League kvalifikationen skulle spilles på Celtic Park efter kampen i Tyrkiet var endt med 2-1 til tyrkerne. Og hjemmeholdet fik en super start. Allerede efter fire minutter var holdet foran med 2-0 på scoringer af Shaun Maloney og Jimmy Briand. Føringen blev udbygget efter nitten minutter, da Shaun Maloney scorede sit andet mål i kampen. I anden halvleg kom Celtic foran med 4-0 inden Galatasaray fik et trøstemål til sidst. Dermed var Celtic klar til Champions League gruppespillet efter samlet sejr på 5-3.

Månedens sidste kamp var hjemme mod Motherwell, og den skulle resultere i tre point, og det så også sådan ud, da Jimmy Briand sendte hjemmeholdet i front efter nitten minutter. Men Motherwell udlignede efter syvogtredive minutter. To straffespark inden pausen sendte dog Celtic i omklædningsrummet foran med 3-1. Begge straffespark blev sat ind af backen Mark Wilson. Jimmy Briand sendte hjemmeholdet foran med 4-1 inden Mark Wilson fuldførte sit hattrick med sin scoring til 5-1 kort før slutfløjtet. Bolden blev headet ind efter hjørne.

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Zone 43
Manager

« Svar #128: 07 Jan 2008, 19:34 »

Smukt!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

N17
Manager

« Svar #129: 08 Jan 2008, 07:29 »

You’ll Never Walk Alone
- The Celtic way

31/08/2009Petrov og Nazarith til Celtic
To nyindkøb er det blevet til for Celtic før transfervinduet lukkede her i september. Først hentede klubben det unge angrebstalent Cristian Nazarith i den brasilianske klub Botafogo, hvor han nåede 14 kampe og 10 scoringer. En flot præstation af angriberen, der i sin korte karriere har spillet 35 kampe og scoret 23 gange.

Det andet nyindkøb er mere kendt i Europa. Martin Petrov er navnet, og han er hentet i den engelske Premier League klub Manchester City. Petrov var ellers fast mand på City holdet, men et ønske om at prøve noget nyt blev accepteret af Manchester City, der derfor accepterede et tilbud på £850.000 for offensiv spillere.

”Jeg er meget glad for at få chancen for at spille i Celtic. Jeg ved at den skotske liga rangere lavere end Premier League, men mener samtidig at Celtic ville kunne begå sig i Premier League. Derfor var valget ikke så svært at træffe da de kontaktede mig. Nu glæder jeg mig til at komme i gang, og til at vise mine kvaliteter overfor fansene.” fortalte Petrov under pressemødet, hvor Nazarith ikke var tilstede pga. nogle personlige problemer hjemme i Colombia.

TOTTENHAM HOTSPUR FC

N17
Manager

« Svar #130: 08 Jan 2008, 07:31 »

You’ll Never Walk Alone
- The Celtic way

|a|Rangers 1-0|a|CSKA 2-1|a|Hibernian 1-2|h|Aberdeen 3-0|h|Kilmarnock 3-0|h|AC Milan 0-1

30/09/2009Sejr i Rusland
Anden måned i den nye sæson blev startet ud med det klassiske Old Firm. På Ibrox Park tog Rangers imod Celtic, og efter en jævn kamp, så lykkedes det Celtic at trække sig tilbage med en sejr på 1-0. Scoringen sat ind af nyindkøbet Cristian Nazarith fra Colombia.

Efter en god sejr på Ibrox, så gik turen til det stormfulde Moskva, hvor CSKA tog imod i gruppespillet af Champions League. Et uafgjort resultat var inden kampen succeskritieriet for Celtic, men holdet ville have alle tre point. Trods Salugins føringsmål efter en halv time for CSKA, så gik Celtic ikke i stå, og på scoringer i anden halvleg af Shaun Maloney og Mark Wilson, så lykkedes det for udeholdet at hive alle tre point i en svær udekamp.

To flotte sejre blev fulgt op af endnu et nederlag til Hibernian. Et skidt et af slagsen, der blev grundlagt med Liviu Ganeas føringsmål allerede i kampens første minut. Føringen var tæt på at blive udbygget efter tolv minutter, men Ritchie Jones var uskarp fra ellevemeterpletten og sendte bolden lige på Michael McGovern i Celtic målet. Men tæt på den halve time fik Hibs alligevel udbygget føringen. Liviu Ganea var på pletten for anden gang i kampen og sendte hjemmeholdet i front med 2-0. Derfor betød det ikke noget, da Aiden McGeady tyve minutter før tid fik reduceret til slutresultatet 2-1 til Hibernian.

Efter kampen på Easter Road, så lykkedes det for Celtic at rejse sig igen hjemme på Celtic Park. Aberdeen blev sendt hjem med et nederlag på 3-0. En sejr der blev grundlagt på Aiden McGeadys to scoringer i første halvleg, og blev fuldendt med Shaun Maloneys scoring i anden halvleg. En god sejr, og en vigtig en af slagsen.

Også Kilmarnock blev sendt hjem fra Celtic Park med et 3-0 nederlag. Nyindkøbte Martin Petrov åbnede scoringen efter fireogtyve minutter, mens Simon Poulsen udbyggede lige efter pausen. Kampens sidste mål blev sat ind med en halv time igen af den amerikanske angriber Jozy Altidore.

Septembers sidste kamp endte i et nederlag. Mægtige AC Milan kom på besøg, men det var først efter en udvisning, efter en halv time, af Zander Diamond at AC Milan fik scoret. Deres nyindkøb Giovani Dos Santos var manden bag scoringen der sendte Rossonero til tops i gruppen.

TOTTENHAM HOTSPUR FC

N17
Manager

« Svar #131: 08 Jan 2008, 18:11 »

You’ll Never Walk Alone
- The Celtic way

|h|Dundee Utd 4-2|a|Aberdeen 1-2|h|Falkirk 3-1|h|Leverkusen 2-2|a|Gretna 1-1|h|Dundee 4-0

31/10/2009En skuffende måned
På Celtic Park blev oktober måned sparket i gang med en målfest. Udeholdet sendte sig i front efter ti minutters spil ved David Goodwillie, men lige før den halve time udlignede Aiden McGeady til pausestillingen 1-1. Et kvarter inden i anden halvleg sendte David Goodwillie endnu engang udeholdet i front, men det blev en stakket frist. Martin Petrov(2) og Massimo Donati afgjorde kampen til hjemmeholdets fordel med en sejr på 4-2.

Fire dage senere rendte Celtic ind i et nederlag, da de besøgte Pittodrie Stadium og Aberdeen. 2-1 sejrede hjemmeholdet efter en kamp som hjemmeholdet sad på fra start til slut.

Hjemme på Celtic Park så det igen skidt ud for Celtic da holdet kom bagud efter elleve minutter mod Falkirk, men et hattrick reddede Celtic fra ydmygelsen da Jozy Altidore storspillede. I Champions League hjemmekampen mod Leverkusen blev det til kun til uafgjort 2-2 selvom Celtic var foran med 2-0 ved Mark Wilson og Abdus Ibrahim, men to mål i slutminutterne sikrede tyskerne en vigtig uafgjort.

Gretna tog imod på Raydale Park, og det blev noget af en start på kampen. I det første minut kom hjemmeholdet foran med 1-0 til stor jubel for hjemmepublikummet, men bare ét minut senere var føringen udlignet ved Abdus Ibrahim. Flere mål blev der ikke scoret i kampen, der altså endte med 1-1.

Månedens sidste kamp stod på Celtic Park mod Dundee, og efter scoringer fra Abdus Ibrahim og Jimmy Briand kunne hjemmeholdet gå til pause foran med 2-0. Begge spillere tegnede sig også for en scoring i anden halvleg, og dermed endte måneden med en 4-0 sejr.

TOTTENHAM HOTSPUR FC

N17
Manager

« Svar #132: 08 Jan 2008, 19:32 »

You’ll Never Walk Alone
- The Celtic way

|a|Leverkusen 1-3|a|Hearts 2-0|h|St. Mirren 4-0|h|CSKA 5-2|h|Morton 5-0

30/11/2009Målrige November
På udebane mod Leverkusen skulle alle tre point gerne hentes, men det blev de ikke. Allerede efter seksten minutter var hjemmeholdet i front med 2-0, og dermed var Celtic nede i sækken. Nelson Valdez stod for begge scoringer. Kort efter pausen fik Jimmy Briand reduceret, men Leverkusen scorede kampens sidste mål til slutresultatet 3-1.

Mark Wilson og Jimmy Briand stod bag scoringerne der sikrede Celtic sejren på Tynecastle Stadium i Edinburgh, hvor Hearts tog imod. Altså en sikker sejr på 2-0 til favoritterne. Sejren i Edinburgh blev fulgt op med 4-0 hjemme over St. Mirren i League Cup kvartfinalen. McGeady, Cardozo og Briand sikrede med én scoring hver, at Celtic kunne gå til pausen foran med 3-0. I anden halvleg scorede McGeady endnu engang, og sikrede dermed Celtic sejren på 4-0.

Briand sikrede Celtic føringen efter seks minutter da CSKA kom på besøg i Champions League gruppespillet. Før første halvleg var slut havde Shaun Maloney øget til 2-0, og sejren virkede dermed sikker. Endnu mere sikkert så det ud, da Cardozo scorede til 3-0, men to hurtige scoringer fra udeholdet sendte spændingen tilbage i kampen. Det endte dog med hjemmesejr da Celtic sluttede af med to scoringer til sidst i kampen ved Maloney og Mark Wilson, der dermed sikrede Celtic en sejr på 5-2.

Et hattrick af Jimmy Briand og en scoring af McGeady sikrede en føring på 4-0 ved pausen i Celtics hjemmekamp mod Morton. I anden halvleg scorede Mark Wilson til slutresultatet 5-0 på straffespark.

TOTTENHAM HOTSPUR FC

N17
Manager

« Svar #133: 08 Jan 2008, 19:47 »

The Cottagers
- Nyheder fra Craven Cottage

12/12/2009Drøm eller Mareridt
Drøm eller Mareridt - det må afhænge af om du er Celtic eller Fulham fan. I hvert fald har Fulham FC købt John Petersen fri af hans kontrakt i Celtic FC. Dermed skifter John med øjeblikkelig virkning til The Cottagers

Holdet fra Craven Cottage fører deres række, og har en rigmand bag sig. En rigmand, som også var manden der fik købt John Petersen fri af sin kontrakt.

”Vi er selvfølgelig kede af at miste John Petersen så kort tid efter vi havde skrevet en ny kontrakt med ham, men tilbuddet fra Fulham var for godt til at afslå, og Johns eget ønske var at prøve kræfter med engelsk fodbold. Vi vil gerne takke John for hans tid i Celtic, og ønsker ham held og lykke i Fulham.” lød det på et pressemøde fra Celtics Chairman Brian Quinn.

Det lykkedes også at få en kommentar fra John Petersen.
”Jeg havde ikke gået og planlagt min afgang fra Celtic, da jeg var meget glad for at være der, men muligheden for at komme til Fulham, samtidig med at jeg kan bo i London, den var simpelthen ikke til at afvise. Jeg har været meget glad for min tid i Celtic, men ser nu frem til at fører Fulham tilbage i Premier League hvor de hører til.”

John Petersen har skrevet en 5-årig kontrakt med The Cottagers.

TOTTENHAM HOTSPUR FC

SirToby
Manager

Sv: Jobskifte: You'll Never Walk Alone
« Svar #134: 08 Jan 2008, 19:50 »

Spændende skifte. Måske skulle du først have skiftet til sommer i mine øjne, med mindre Fulham ikke ville gå med til det.

Glæder mig til at se, hvad du kan præstere på Craven Cottage.

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 13 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010