Januar 2008Den første måned af 2008 er ovre, det har været en god måned for, og også for Isabella.
Den 2. Januar spillede vi returkamp i pokaltuneringen mod Linares, vi havde vundet det første kamp 2-1. Nu var det Linares tur til at komme til Camp Nou.
Jeg fik lov at starte inde, og jeg var opsat på at gøre det godt. Isabella var på stadion, og hun havde sagt at hun vidste at jeg ville gøre det godt. Vi startede rigtigt godt, og efter 8 min, bragede Deco et frispark ind fra kanten af feltet. Vi gik helt i stå, og jeg siger helt i stå, efter 19 min, udlignede kampens helt store spiller Juan José Rosa til 1-1. I pausen fik vi afvide at vi ikke skulle tage det for givet at vi ville vinde, og efter 68 min, scorede Juan José Rosa igen, nu var vi virkelig presset.
Med 5 minutter tilbage, fik jeg bolden i højre side, jeg driblede 2 mand, spillede til Henry, der løb fra hele Linares forsvar og lagde bolden skråt tilbage, til Xavi der bragede bolden op i hjørnet.
Puha, lød det nærmest fra stadion, vi var videre i pokaltuneringen.
FC Barcelona – Getafe 2-0 (Spanske 1. Division)
Gabriel Milito (11)
Samuel Eto (27)
Tilskurer ; 69510
I kampen mod Getafe spillede vi rigtigt godt fodbold, og de var aldrig i nærheden af os.
Jeg kom på banen efter 78 minutter, til Isabellas store glæde, jeg gjorde dog ikke så meget væsen af mig.
Deportivo – FC Barcelona 2-2 (Spanske Pokaltunering, 5 runde, første kamp)
Giovani Dos Santos (18)
Bojan (19)
Tilskurer : 33228
SÅDAN !!! Jeg fik endelig scoret. Jeg var så glad, men jeg tror næsten Isabella var mere glad, hun havde lovet at se kampen på tv, der hjemme, og bagefter ringede hun til mig, og I kan tro hun var glad. Nå, men tilbage til kampen, vi startede super godt, men Deportivo kom flot tilbage, og credit til dem for det. Nu må vi selv afgøre det på Camp Nou.
Atletico Bilbao – FC Barcelona 0-1 (Spanske 1. Division)
Theirry Henry (27)
Tilskurer : 39977
Tja, en god sejr i dag. Men der var dog ingen spilletid til mig.
FC Barcelona – Deportivo 1-2 ( Spanske Pokaltunering, 5 runde, anden kamp)
Xavi (21)
Tilskurer : 27831
Jeg var gal, jeg var slet ikke på banen i dag. Vi spillede som en sæk lort, og vi røg ud, af den tunering hvor jeg kunne have fået meget spilletid. Vi var allerede bagud 0-2 da Xavi reducerede.
FC Barcelona – Real Madrid 1-1 (Spanske 1. Division)
Theirry Henry (16. str)
Tilskurer : 97970
Vi kom hurtigt bagud, men på en tvivlsomt straffe, mod Messi, fik vi udlignet. Det var et ægte topbrag, med flot fodbold og intense nærkampe. Med det resultat bøholdte vi førstepladsen. Det var en meget lige kamp, Vi havde 15 skud, de havde 16. Jeg fik ingen spilletid.
Isabella har også haft fødselsdag, hun er blevet 18, hun holdte fest og jeg var der.
Jeg gav hende en guld halskæde og diamant øreringe, hun blev meget glad.
Festen hos hende var stille og rolig, Giovani og hans kæreste Amy var der også, jeg snakkede med Giovani, som har fået rigtigt meget spilletid i år.
Sevilla FC – FC Barcelona 1-1 (Spanske 1. Division)
Lionel Messi (72)
Tilskurer : 45454
Vi kom hurtigt bagud, og vi fik kæmpet os tilbage i kampen. Christian Poulsen blev smidt ud i starten af anden halveg. Jeg fik ingen spilletid.
Det var alt for denne måned, jeg håber i kan lide det.
Bojan Krkic