home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23448
  0 Brugere, 749 Gæster Online.

Nyeste Bruger: centuryregaliablr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Bojan Krkic´s dagbog[pause]
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilken karakter skal denne blog have ?
00
- 6 (12%)
03
- 0 (0%)
5
- 2 (4%)
6
- 5 (10%)
7
- 7 (14%)
8
- 7 (14%)
9
- 6 (12%)
10
- 10 (20%)
11
- 1 (2%)
13
- 6 (12%)
Antal Stemmer: 50

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Bojan Krkic´s dagbog[pause]  (Læst 23624 gange)
Møller
Gæst

Sv: Bojan Krkic´s dagbog [Interview - Bojan]
« Svar #60: 02 Jan 2008, 13:18 »

Synes generelt ikke om sådanne interviews, men skal de endelig være der må der gerne være mere tekst, billeder og en anden farve istedet for den skrigende røde farve...

Robuni
Gæst

« Svar #61: 02 Jan 2008, 13:33 »

Det kan der være noget om. Interviewet blev ikke så godt som jeg havde håbet på, men jeg er klar med en ny update nu, vil i have den ?

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #62: 02 Jan 2008, 13:46 »

JAAA Smiley

[Min signatur er for stor]

GudenEricsson
Gæst

« Svar #63: 02 Jan 2008, 13:48 »

ja da Smiley

Robuni
Gæst

« Svar #64: 02 Jan 2008, 13:49 »

November 2007

Så er november ovre, det har været en rigtigt god måned.

Kampe

Denne måned har jeg spillet mere end jeg var vant til. Jeg har spillet 2 ligakampe, og en cup kamp.
Måneden startede dog lidt skuffende, da jeg spillede 2 kampe, med andetholdet. Jeg lavede 2 mål for andetholdet. Men til kampen med Espanyol, skete der noget jeg havde drømt om længe.
Jeg startede på bænken som jeg havde gjort de sidste 4 kampe. Men efter en time kom Frank hen til mig, og bad mig starte opvarmningen. Jeg varmede grundigt op, og med et kvarter igen, skete det.
Jeg kom på banen, foran 98.000 tilskurer, der råbte og skreg, det gøs virkelig i mig.
Bare 5 efter jeg var kommet ind, fik jeg bolden på midten af banen, jeg driblede 3 mand, og lavede en pragt aflevring til Samuel Eto, og han svigtede ikke, han bragte os foran. Nu skal i høre om resten af kampene vi har spillet ;

FC Barcelona – Espanyol (1-1) 2-1 (Målscorer : Samuel Eto; 2)
FC Barcelona – Real Betis (0-0) 1-0 (Målscorer : Yaya Touré, jeg spillede hele kampen, men jeg spillede ikke specielt godt)
Levante – FC Barcelona (1-0) 1-0 (Målscorer : Ingen, jeg var ikke på banen)

Det var vores ligakampe i denne måned, en god måned, bortset fra kampen mod Levante.

Vi har også spillet første kamp i 4. Runde af den Spanske Pokaltunering mod Linares ;

Linares – FC Barcelona (1-1) 1-2 (Målscorer : Andrés Iniesta ; 2, jeg spillede hele kampen og jeg spillede udmærket.

Vi har også spillet 2 kampe i Champions League, dog uden deltagelse af mig.

FC Barcelona – Steaua (1-0) 3-0 (Målscorer : Dos Santos, Samuel Eto ; 2)
Dynamo Kiev – FC Bareclona (0-0) 0-0 (Målscorer : Ingen)

Det har været den bedste måned, i alt den tid jeg har været i Barcelona. Jeg fik min førsteholdsdebut og jeg har endda lagt op til et mål, nu mangler jeg bare selv at score, det kommer forhåbenligt i December.

Træningen

Træningen går rigtigt godt, jeg træner hårdt sammen med de andre. Vi har netop fået vores vintertræningsprogr am, det er lidt mere styrketræning end normalt.

Vi er sluppet rimeligt fra skader i år, her er vores skadesliste for førsteholdet ;

Luka Modric – Overevet lægmuskel – 3 måneder.
Ronaldinho – Overevet korsbånd – 3 måneder, han har kun spillet 3 kampe i denne sæson.

Personligt

Min mormor er død, hun døde den 15 November, og min mor han været meget ked af det.
Jeg har været til lidt fester med nogle fra holdet, og jeg har også været sammen med Isabella, hun er altså helt fantastisk,

Næste gang vi ses, vil jeg give jeg status fra resten af Europas store ligaer, og selvfølgelig også hvordan det går med mig selv.

Herlev
Challenge Mester 2016

« Svar #65: 02 Jan 2008, 14:03 »

Kanon update, du skriver efter min smag her i din sidste update!

Keep up the good work!

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Robuni
Gæst

« Svar #66: 02 Jan 2008, 14:05 »

Kanon update, du skriver efter min smag her i din sidste update!

Keep up the good work!

Tak skal du have.
Det er også den sidste update jeg er bedst tilfreds med Wink

Hallas
Gæst

Sv: Bojan Krkic´s dagbog [November 2007]
« Svar #67: 02 Jan 2008, 15:56 »

Virkelig god update Smiley

Jarlenn
Gæst

« Svar #68: 02 Jan 2008, 16:01 »

drop det personlige

Hallas
Gæst

« Svar #69: 02 Jan 2008, 16:04 »

drop det personlige

Er det ikke det en dagbog handler om? Wink

GudenEricsson
Gæst

« Svar #70: 02 Jan 2008, 16:12 »

Denne her update er tilgengæld god! Vil følge med her, hvis du fortsætter det samme spor Thumbs Up

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #71: 02 Jan 2008, 16:15 »

Hvis du skal have det personlige med, syntes jeg du skal gøre det lidt mere grundigt eks.:

Jeg lagde op til et mål, til Eto, 97999 tilskuere og Isabella, jublede, jeg var så glad. Tænk at min første kamp, skulle ende med en assist og så endda foran Isabella, som jeg havde skaffet en fribillet til. Og I skulle have set, hvordan hun jublede efter mit oplæg, det gav mig endnu mere energi i resten af kampen.
Min mormor var lige død inden kampen mod Real Betis, så jeg havde svært ved at koncentrer mig, derfor spillede jeg ikke godt, jeg ved godt det ikke er acceptabelt, og jeg skal arbejde på det, hvis jeg skal komme op og blande mig med de bedste angribere i verden.

Bare mit forslag, ellers ser det faktisk rigtig godt ud.
Syntes lidt, som andre også har ytret at interviewet ødelage lidt, men det går jo nok Smiley

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

søgaard
Gæst

« Svar #72: 02 Jan 2008, 16:17 »

Er det ikke det en dagbog handler om? Wink
Jo, det er jo hvad en rigtig dagbog handler om, men her synes jeg at det virker lidt underligt, som om det er noget der bare er med, for at være med, der ikke nogen dybere mening, og ikke har ikke rigtig nogen sammenhængen med hvad der ellers sker i bloggen Smiley

Hallas
Gæst

« Svar #73: 02 Jan 2008, 16:42 »

Jo, det er jo hvad en rigtig dagbog handler om, men her synes jeg at det virker lidt underligt, som om det er noget der bare er med, for at være med, der ikke nogen dybere mening, og ikke har ikke rigtig nogen sammenhængen med hvad der ellers sker i bloggen Smiley

Nej, det skal vel "syes" ind i historien så det passer sammen. Suicide har givet et godt eksempel på hvordan.

Robuni
Gæst

« Svar #74: 02 Jan 2008, 17:47 »

Tak skal i have. Det er godt med noget konstruktiv kritik. Jeg er lige kommet hjem fra fodbold. Update om en time ca.

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010