home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
24 Nov 2025, 20:06 Broen13 Blogs #17 Youth to Gold
24 Nov 2025, 13:38 Broen13 Klubsøgnin... Girondins de Bordeaux
23 Nov 2025, 16:15 simmy1 Blogs Et nyt kapitel på 10’eren
23 Nov 2025, 15:24 Broen13 Klubsøgnin... SC Braga
21 Nov 2025, 20:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
21 Nov 2025, 08:49 Broen13 Klubsøgnin... 1860 München
20 Nov 2025, 15:05 Broen13 Klubsøgnin... River Plate
Antal Registrerede Brugere: 23182
  1 Bruger, 561 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kathli
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hjælp mig med taktik
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Hjælp mig med taktik  (Læst 2175 gange)
Gosu_power
Landsholdsspiller

Hjælp mig med taktik
« : 01 Jan 2008, 17:42 »

Jeg spiller 4-4-2 med diamant på midten, og for at være ærlig. DET GÅR AD HELVEDE TIL F..K FM 08 DET LORTE SPIL.

Jeg er AZ Alkmaar, og skal bruge nogle gode holdinstillinger til min taktik, og også nogle gode spiller indstillinger.

Spørg bare efter SS hjælp plzz, inden jeg smadrer min comp Sur

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

thomasmoll
Landsholdsspiller

Sv: Hjælp mig med taktik
« Svar #1: 01 Jan 2008, 17:46 »

Gosu_power
Landsholdsspiller

« Svar #2: 01 Jan 2008, 17:54 »

Kan ikke se den. prøv freeimageparking.co m

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #3: 01 Jan 2008, 20:59 »

du skal downloade den Opstemt

supp81
Gæst

« Svar #4: 04 Jan 2008, 12:19 »

spiller 442 diamant eller 4132  har prøvet med næsten alle muligheder  for min baglinje og alligevel lader mine centerforsvarer og tit min dmc spilleren løbe nærmest i mitten af dem til skud på mål ... hvad skyldes det ?  for meget closing down eller ?

Oester30
Ynglingespiller

« Svar #5: 04 Jan 2008, 12:21 »

spiller 442 diamant eller 4132  har prøvet med næsten alle muligheder  for min baglinje og alligevel lader mine centerforsvarer og tit min dmc spilleren løbe nærmest i mitten af dem til skud på mål ... hvad skyldes det ?  for meget closing down eller ?

Hvilket hold er der tale om?

Øster af navn
Øster af gavn

"Vores mentalitet - jeres misundelse"

BL83
Reserveholdsspiller

« Svar #6: 04 Jan 2008, 12:23 »

Brug den taktik Ben92 har lavet den er guld værd for næsten alle hold Opstemt

True Blue since  1995!
Brøndby siden 1989

supp81
Gæst

« Svar #7: 04 Jan 2008, 12:25 »

Hvilket hold er der tale om?

fck har dog samme problem med barca også dog ikke så meget men der når de aldrig dertil ... spiller med brede/gravgaard anton/zanka... ingen af dem er specielt dumme spillere og har god teamwork

Oester30
Ynglingespiller

« Svar #8: 04 Jan 2008, 12:27 »

Syns ikke lige jeg plejer at have det problem.. Men prøv evt. at skærme af ofte?

Øster af navn
Øster af gavn

"Vores mentalitet - jeres misundelse"

supp81
Gæst

« Svar #9: 04 Jan 2008, 12:32 »

Syns ikke lige jeg plejer at have det problem.. Men prøv evt. at skærme af ofte?

det gør jeg også .. især på dmc har
francesco bolzani ... (nye zanetti) .hmm ved ikke hvor den er galt men pyt kører nu som de skal anyway slog sevilla begge kval kampe( demanglede dog alle stjerner:P

vevest7
Reserveholdsspiller

« Svar #10: 04 Jan 2008, 13:38 »

Du skal huske på, at der er nogle ting man kan komme til at gøre taktisk, som er modstridende...man skal tage med, hvilke måder man "bøjer" opstillingen på...f.eks. vil mange gerne spille fremadrettet, og sætter derfor mange mand til at have "forward runs" - men hva så når alle mand er foran bolden?

Derudover, så er det rent selvmord at lade center-forsvarerne lave "closing down"  - det kræver ikke meget for at åbne forsvaret så, og de fleste gode hold vil gå igennem smør, hvis der ikke er en balance på det punkt...

Kan kun råde dig til at forsøge at skabe en god defensiv midtbane-mand, som dog skal spille centralt - evt. ved siden af en mere fremadrettet central midtbanespiller. Jeg har netop fået skabt et lidt bedre fundament, ved at lave min centrale def.midt til at være mere påpasselig...han skyder ikke udefra på andet end kæmpe chancer, han løber aldrig fremad, og han laver aldrig løb med bolden...det er selvom hans evner er gode, men ud fra hans position, ville det være dumt at lade ham løbe med bolden og løbe fremad - for han er den der klassiske "holding midfielder" - derudover skal man nok eksperimentere lidt med, hvordan man vil presse - jeg har under middel som hold, og kun de to midtbane spillere til at dække meget....ellers lidt mere afventende - og ikke fordi jeg spiller kontra..

Men der er jo mange små tricks at lære...

supp81
Gæst

« Svar #11: 04 Jan 2008, 14:09 »

Du skal huske på, at der er nogle ting man kan komme til at gøre taktisk, som er modstridende...man skal tage med, hvilke måder man "bøjer" opstillingen på...f.eks. vil mange gerne spille fremadrettet, og sætter derfor mange mand til at have "forward runs" - men hva så når alle mand er foran bolden?

Derudover, så er det rent selvmord at lade center-forsvarerne lave "closing down"  - det kræver ikke meget for at åbne forsvaret så, og de fleste gode hold vil gå igennem smør, hvis der ikke er en balance på det punkt...

Kan kun råde dig til at forsøge at skabe en god defensiv midtbane-mand, som dog skal spille centralt - evt. ved siden af en mere fremadrettet central midtbanespiller. Jeg har netop fået skabt et lidt bedre fundament, ved at lave min centrale def.midt til at være mere påpasselig...han skyder ikke udefra på andet end kæmpe chancer, han løber aldrig fremad, og han laver aldrig løb med bolden...det er selvom hans evner er gode, men ud fra hans position, ville det være dumt at lade ham løbe med bolden og løbe fremad - for han er den der klassiske "holding midfielder" - derudover skal man nok eksperimentere lidt med, hvordan man vil presse - jeg har under middel som hold, og kun de to midtbane spillere til at dække meget....ellers lidt mere afventende - og ikke fordi jeg spiller kontra..

Men der er jo mange små tricks at lære...

det har jeg finpudset lidt var bare ikke helt sikker med close down på dc og min dmc er genial til sas Opstemt

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010