home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 594 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Perez til Ajax :-\
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Perez til Ajax :-\  (Læst 5161 gange)
GHERTESTEAS
Gæst

Sv: Perez til Ajax :-\
« Svar #15: 01 Jan 2008, 11:15 »

Jeg nævner i flæng Würtz og Grønkjær  Peace

/Søren

Hvorfor Grønkjær? Rullende Øjne

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #16: 01 Jan 2008, 11:32 »

Hvorfor Grønkjær? Rullende Øjne
Ser du, Grønkjær blev udviklet og fik sit gennembrud i AaB. Man kunne have håbet, at Grønkjær ville tilbage til sin ungdomsklub, men nej. Penge var vigtigere for ham.. Er egentligt glad for han ikke kom, da jeg ik bryder mig om hans atitude.. Jo, han er en super god fodboldspiller, men han opfører sig ofte som et pattebarn.
Smiley

Thore
Manager

« Svar #17: 01 Jan 2008, 11:35 »

Ser du, Grønkjær blev udviklet og fik sit gennembrud i AaB. Man kunne have håbet, at Grønkjær ville tilbage til sin ungdomsklub, men nej. Penge var vigtigere for ham.. Er egentligt glad for han ikke kom, da jeg ik bryder mig om hans atitude.. Jo, han er en super god fodboldspiller, men han opfører sig ofte som et pattebarn.
Smiley

Det er vel også sportsligt når man vælger FCK frem for Aab. Bevars Aab ligger nummer 1 nu, men vi på de næste 10 år, så tror jeg nok FCK vinder flest mesterskabet, plus man har kunne lokke med CL fodbold dengang han skiftede.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #18: 01 Jan 2008, 11:40 »

Smiley

Jeg vidste godt alt det der, men FCK er langt mere attraktivt hvis han skukle hjem, men samtidig spille europæisk, hvert år. Han ville aldrig drage hjem til AaB fra udlandet da klubben simpelthen er for lille til Gronken.

SirToby
Manager

« Svar #19: 01 Jan 2008, 11:58 »

Det lyder virkelig mærkeligt. Kan ikke forstå, hvorfor PSV ikke vil beholde ham, når det lader til, at han gør det rigtig godt.

Meget underligt i mine øjne.

Gosu_power
Landsholdsspiller

« Svar #20: 01 Jan 2008, 12:01 »

Ved ikke lige hvad han har gang i. Han bliver kasseret i Ajax, så kommer han til PSV og for stor succes, så går Ajax træner, og så skifter han tilbage i troen at nu kan jeg kun få succes her.

Virker lidt naivt.

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

Don Abramovich
Manager

« Svar #21: 01 Jan 2008, 12:09 »

Smiley

Hans ungdomsklub er vel stadig Thisted?

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #22: 01 Jan 2008, 12:19 »

Hans ungdomsklub er vel stadig Thisted?
Jojo, men han fik sit gennembrud i AaB  Wink

Don Abramovich
Manager

« Svar #23: 01 Jan 2008, 12:31 »

Jojo, men han fik sit gennembrud i AaB  Wink
Det gør det jo heller ikke til hans ungdomsklub.

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #24: 01 Jan 2008, 12:34 »

Det gør det jo heller ikke til hans ungdomsklub.
Har du måske ret i, men han var da også ung, da han spillede for de røde Tunge

Don Abramovich
Manager

« Svar #25: 01 Jan 2008, 12:37 »

Har du måske ret i, men han var da også ung, da han spillede for de røde Tunge
Han var 17 eller 18 år Smiley

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #26: 01 Jan 2008, 12:48 »

Han var 17 eller 18 år Smiley
hvilket vel også er ungt.. Vi er vel inde i en definition på ungdomsklub  Smiley Jeg vil jo mene, at Thisted er barndomsklub, og AaB er ungdomsklub.. Men ikke sikkert du har samme def. ?  Wink

Emillionaire
Gæst

« Svar #27: 01 Jan 2008, 13:00 »

Smiley

det var ikke Pengene! han ville hjem til det danske fodbold og spille dem ind i Europa! ikke andet

Red love
Gæst

« Svar #28: 01 Jan 2008, 16:52 »

Shockeret Shockeret Shockeret Shockeret Shockeret Shockeret Shockeret
Det havde jeg fandme ikke regnet med, må næsten være en eller anden slags spøg, men Kenneth Perez nye navn må da være Judas først fra Alkmaar til Ajax, fra Ajax til PSV, også tilbage til Ajax efter et halvt år, han skifter vel garanteret til Feyenoord til sommer Peace
Ja så længe han bare holder sig langt væk fra rotterdam, så er jeg sådan set bedøvende ligeglad med ham..

Men det lyder da godt nok en smule merkærdigt det her, men man skal selvfølelig tænke på at i det halve år der er gået siden perez skiftede, har begge klubber skiftet træner...

ragin6
Reserveholdsspiller

« Svar #29: 02 Jan 2008, 11:42 »

Ifølge Perez selv skiftede han i sommers til PSV fordi han havde problemer med Henk Ten Cate, men Ajax ville jo også gerne have beholdt ham dengang, derfor var der så mange problemer med hans skifte.
Men nu er han skiftet tilbage til hans "drømmeklub" som han selv kalder den hvor han ifølge medierne skal overtage Wesley Sneijders plads, så mon ikke han nok skal få spilletid? Tvivler på at Ajax ville hente ham (sikkert dyrere) tilbage bare for at bænke ham

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010