home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:41:42 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
I går kl. 20:13:06 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Apr 2025, 20:24 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23561
  1 Bruger, 688 Gæster Online.

Nyeste Bruger: adarshrosewood
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Den totale krise ! :)
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Den totale krise ! :)  (Læst 592 gange)
Jexz
Lilleputspiller
*

Den totale krise ! :)
« : 01 Mar 2006, 17:13 »

Hej,

Sidder i disse dage og spiller lidt FM, som så mange gange før.. Har valgt en god udfordring, ved at prøve og sende Lyngby tilbage på toppen af dansk fodbold, og derefter avancere ud i europa som træner for en ny og større klub.

Dog er jeg i noget af en midtvejskrise. Efter tre sæsoner lykkedes det at få lyngby i SAS ligaen, men efter første halvdel af sæsonen er det ikke just gået prangende. Jeg har efter 18 kampe fået 5 point, og det ser noget svært ud hvis jeg skal redde mig i ligaen.
Næste problem er så at jeg ikke kan få andre jobs, uanset i hvor lille en klub næsten, nok pga. lyngbys meget lille reputation.

Har lidt svært ved at finde ud af hvad der er galt, og har også meget svært ved at skaffe spillere.. Men så får jeg da i hvert fald den udfordring jeg har ledt efter Wink

Hvis nogen har gode ideer til noget der kan gøre underværker i en klub i krise, er i selvfølgelig velkomne... Hvor stor er sandsynligheden for overhovedet at kune få et nyt job, overhovedet ? Smiley

/Jesper

JosepGuardiola
Gæst

Sv: Den totale krise ! :)
« Svar #1: 01 Mar 2006, 17:57 »

Hvad man kan gøre?

Har du et ungt hold? Her tænker jeg specielt på forsvaret. Oplever du tit at du taber nogle tætte kampe, hvor modstanderen scorer lige til sidst? For dette skyldes hvis man har et alt for ungt hold. Dine unge spillere har det med at få nerver på til sidst, og dermed lukke dumme mål ind.

Har du problemer med taktikken, så vil jeg klart anbefale dig at læse Bademesterens artikler. Specielt den seneste, som hedder; Taktiske Teorier. Deri vil du finde mange geniale guldkorn.

Desuden vil jeg tillade mig at ikke kalde det en krise. Javist, 5 point er ikke meget, men du er trods alt kun Lyngby.

Og et job efter Lyngby tror jeg såmænd godt du kan få. Jeg oplever tit at det er lettest at få et nyt job, når man selv står uden et job.

Held og lykke Wink

rudz
Landsholdsspiller

« Svar #2: 01 Mar 2006, 18:38 »

Måske spiller du for offensivt generalt - det kan jo resultere i at dit defensive spil simpelthen ikke er tilstrækkeligt.

mht problemet med at få spillere, det er muligt at få nogle spillere som bestemt kan klare sig i SAS, fra f.eks. mellem/syd amerika samt øst europa - men kan også være vanskeligt at finde dem, så prøv evt at gå hold derfra igennem manuelt.

Held og lykke  Thumbs Up

Rudz' Elite Træning v4 [FM12]
2 x Månedens Bruger : December 2006, Juli 2007

Jexz
Lilleputspiller
*

« Svar #3: 02 Mar 2006, 09:42 »

Hej Drenge,

Er kommet en del videre allerede siden igår... Ikke fordi jeg har vundet, men jeg satte spillet på ferie hen over vinterpausen, og vupti, oldham havde brug for mine kvaliteter som træner.

Så nu er den danske superliga skiftet ud den engelske league one. Oldham ligger i nederste halvdel, men har potentialet til mere, og jeg har allerede skaftet et par spillere til den nye sæson. Der i blandt et par erfarne spillere med landskampe på kontoen.

Som i skriver om mit lyngby, så ja, et forholdsvis ungt hold, der tabte kampene til sidst. Men problemet var som sagt at få spillere, det lykkedes mig end ikke at låne en spiller. Folk der ikke var på hold i deres superliga klub ville hellere til B1913 i 2. div, end have udsigten til fast spilletid i superligaen med lyngby. Men det skal jeg jo ikke bekymre mig om mere.

Mht. taktik, så spillede jeg meget defensivt, netop fordi jeg ikke var bedre... Har taget fat i den der guide, og så vil jeg bruge guldkornene i min nye klub.

Over and out for denne gang Smiley

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010