home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I går kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 986 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  5# The Heart
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: 5# The Heart  (Læst 9520 gange)
Ben92
Gæst

Sv: 3# The Heart
« Svar #45: 31 Dec 2007, 13:49 »

30-70 minutter. Wink
Glæder mig til det Wink

Niko
Gæst

« Svar #46: 31 Dec 2007, 14:29 »

HEARTS FÅR GOD START
   25/09/07, Edinburgh - Greg Mason

Gary Mackay har fået en fantastisk start i Hearts. Dog er der smidt rigtig mange dumme point væk. Klubben omlagde efter Celtic kampen taktikken, og i de seneste 5 kampe. Der har de skrabet 15 point sammen. 2 af opgørene var dog i CIS pokalen, som Hearts vandt senest i år 1963. Det tegner dog godt for dem.

Hearts lagde ud med et fantastisk udebane resultat imod Aberdeen. Der blev ingen sejr til nogen af de to mandskaber, men der kom underholdning på topplan. Kampen bød på 4 mål til hvert hold. Den nyindkøbte Bogdan Stancu gjorde en vidunderlig figur og lavede endnu engang 2 mål for hans nye arbejdsgiver. Aberdeens Seyfo Soley lavede et mål i det 87 minut, så der stod 4-3 til hjemmeholdet. Hearts fik dog tilkæmpet et hjørnespark i det allersidste minut. Alt blev satset og Robbie Neilson bragte også hans klub på 4-4. Kampen blev kort tid efter fløjtet af.

Efterfølgende tog Hearts imod Gretna. Gretna er et oprykker hold, så det skulle ikke være nogen svær opgave. Det blev det heller ikke, men det var slet ikke ren walkover, som folk havde forventet. Et heldigt mål i det 63 minut af Deividas Cesnauskis afgjorde kampen. Hearts’ Culum Elliot kunne dog godt have sikret en betydelig større sejr, men stolpen og Gretna målmand Greg Fleming afviste ham.

Derefter skulle Hearts til Glasgow for at møde et grøn-stribet hold. Celtic tog imod de store underdogs. Hearts styrede spillet rigtig flot, men de var dog slet ikke farlige på den sidste ¾ del af banen. Det var hjemmebane holdet til gengæld. Zurawski bragte Celtic foran efter 23 minutter. Lige før pausen lavede Nakamura hans kendte frispark, det havnede bag en chanceløs Basso i Hearts målet. Efter pausen, kom der lige så mange mål. Begge mål var til Celtics fordel, Zurawski og Vennegoor Of Hesselink stod for dem.

Endelig var holdets bedste spiller tilbage. Kingston var klar efter karantæne og skader. Der var dømt CIS Cup og Hearts skulle møde Brechin ude. Hearts spillede ret defensivt i starten, for at finde ud af hvad hjemmeholdet ville. Der gik en halvtime, hvor spillet var meget kedeligt. Så bestemte Gary Mackay sig dog for at kampen skulle vindes overbevisende. Kingston lavede 2 mål i hans sæson-debut. Stancu lavede kampen sidste mål, det var et flot gennemspillet angreb. 0-3.

Efter CIS Cup-kampen skulle Hearts møde Motherwell. Motherwell var store favoritter, men de blev kørt gevaldig over. Hearts forlad kampen med en flot sejr på 1-3. Stancu lavede et mål i det 23 minut, bare 5 minutter senere måtte han dog forlade banen. Da han pådrog sig en skade, der ville holde ham ude i et halvt år. Torje blev sat op i angrebet. Han gjorde det godt og lavede 2 mål for Hearts.

Gary havde lige inden transfervinduet lukkede hentet et kæmpe rumænsk talent, hans navn er Liviu Genea og han var med på bænken i opgøret mod Rangers, på Tynecastle. Evighedstalentet Pinilla var også klar efter han før sæsonen fik en skade. Det tegnede godt inden opgøret, men ved pausen stod der 1-2 til Rangers. Genea blev skiftet ind i pausen. Man kan kalde det en Rooney-debut, han lavede 2 mål og Torje ét. Hearts vendte kampen i anden halvleg og forlod banen med en flot 4-2 sejr.

Efter Rangers kampen var der CIS Cup igen. Denne gang var Hearts hjemme på Tynecastle og de skulle spille imod Morton. Hearts dominerede første halvleg, som de også forlod med en føring på 3-0. Calum Elliot havde lavet 2 mål, imens at talentet Christian Nadé havde lavet ét. I anden halvleg fik begge hold et mål hver. Morton startede og deres boksspiller Chris Templeman bragte dem på 3-1. Veteranen Niel McCann scorede dog for Hearts i ovetiden. Det blev til 4-1, noget som de fleste også forventede inden starten på opgøret.

Den seneste kamp var imod Inverness CT på udebane. Hearts var små favoritter, men rigtig små. De levede dog op til forventningerne. De vandt en smal 0-1 sejr, den unge Gabriel Torje stod for et flot mål. Det har været en rigtig god periode for Hearts, som er placeret på 3 pladsen. 4 point efter Celtic.
« Seneste Redigering: 01 Jan 2008, 17:42 af Cesc » Logged

Niko
Gæst

Sv: 4# The Heart
« Svar #47: 01 Jan 2008, 12:31 »

Snart update! Wink

Baliian
Landsholdsspiller

« Svar #48: 01 Jan 2008, 12:54 »

Lyder fedt Opstemt

Niko
Gæst

« Svar #49: 01 Jan 2008, 12:57 »

"Bentley skal til klubben!"
27. september 2007

Jeg sjoskede rundt, helt inde i mine egne tanker. Jeg gik ude på gågaden, beklædt med min sorte frakke. Jeg var en åben mand og stoppede gerne op, for at give en autograf eller tage et billede. Jeg skulle handle nede i byen, Games Workshop
var mit mål. Min dreng havde snart fødselsdag, så han skulle have en gave. Jeg havde allerede skrabet 2 Hearts trøjer, en Hearts hundeskål og en kop til ham. Jeg ville dog også give ham noget Warhammer, da jeg vidste, han ville blive skuffet uden det. Jeg gik ind i butikken, der var mange unge mennesker. Det lugtede af maling, meget maling.

De kendte mig alle sammen. Jeg gav dem også et par hurtige autografer, ingen snak. Da jeg var færdig, gik over til ekspedienten for at høre, om han havde nogle Warhammer til min søn. Jeg havde bestilt dem i forvejen, så de lå klar omme bag disken. Jeg betalte den store sum penge og drog på arbejde. Vi skulle træne i dag. Torje var altid den spiller, som var først til træning. Han var også blandt klubbens største profiler. Jeg fik en lille sludder med ham. Han kunne godt lide at være i Edinburgh. Jeg fortalte ham også, at vi var glade for at have ham i truppen. Til træning skulle vi lave en masse øvelser. Jeg havde alle mine assistenter med, da jeg ikke selv kunne holde styr på en stor trup. Vi lavede alt, lige fra tekniske øvelser - til taktiske øvelser. Efter 2 timers træning, skulle spillerne ind i styrkecentret for at gå formen og musklerne i gang. Den næste kamp vi skulle spille var imod St. Mirren.

Jeg gik ind på mit kontor, imens at spillerne styrketrænede. Der lå en stak papir. Jeg kiggede på dem. Mit første blik faldt på et grønt tal. Jeg skænkede en kop kaffe op til mig selv. Jeg studerede det nærmere og kunne se hvad der stod. Et besynderligt tal kom til syne, hele 97,7 mio. £. Jeg fandt et stort smil frem. Så mange penge i overskud allerede i slutningen af september. Det var fantastisk og hvis pengene blev ved med at strømme sådan ind. Så kunne den spiller jeg allerhelst ville have til klubben allerede komme til januar. Jeg bragede ind på Vladimirs kontor. ”Hvad pokker er det her?” spurgte jeg og rakte papiret frem. Vladimir var hurtig til at svare ”vores regnskaber”. Det fløj ud af mig ”Bentley skal til Hearts, omgående!” Vladimir var med på idéen, han prøvede at få kontakt til Blackburn, jeg sad ved siden af og drak mit kaffe…

Baliian
Landsholdsspiller

Sv: 5# The Heart
« Svar #50: 01 Jan 2008, 15:53 »

Fed update, og pænt nice hvis du får Bentley til Hearts Smiley

Niko
Gæst

« Svar #51: 01 Jan 2008, 16:00 »

Fed update, og pænt nice hvis du får Bentley til Hearts Smiley

Tak Baliian. Håber jeg kan. Wink

JimmyGP
Manager

« Svar #52: 01 Jan 2008, 16:05 »

Det kunne være fedt Cesc.. Håber det lykkes..

- Veni, vidi, vici -

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #53: 01 Jan 2008, 17:38 »

Nikolaj havde lige inden transfervinduet lukkede hentet et kæmpe rumænsk talent, hans navn er Liviu Genea og han var med på bænken i opgøret mod Rangers, på Tynecastle. ....

Er det en ny manager? Peace

Ellers ser det fint ud, nogle småfejl hist og pist

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Niko
Gæst

« Svar #54: 01 Jan 2008, 17:43 »

Er det en ny manager? Peace

Ellers ser det fint ud, nogle småfejl hist og pist

Det er rettet nu. Det var egentlig en stor fejl. Smiley

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #55: 01 Jan 2008, 18:45 »

Det er rettet nu. Det var egentlig en stor fejl. Smiley

Ja den var, derfor jeg fremhævede den, men generalt tror jeg bare du skal læse den igennem, en gang eller to og så lige få en anden til det også Wink

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #56: 01 Jan 2008, 19:21 »

Hejsa Cesc!

Et par rigtig flotte updates du har fået lavet på det sidste. God start i ligaen du har fået, især en flot sejr over Rangers, rigtig flot...

Ellers et flot regnskab hearts også kunne præsentere, og det bliver spændende at se om Bentley kommer til Hearts.

-Benja-
Gæst

« Svar #57: 02 Jan 2008, 11:21 »

Hvornår kan vi forvente en update ?

Spændende med Bentley.

Niko
Gæst

« Svar #58: 02 Jan 2008, 11:23 »

Hvornår kan vi forvente en update ?

Spændende med Bentley.

Det ved jeg ikke helt. Inden alt for længe. Savner du da en?  Rullende Øjne

-Benja-
Gæst

« Svar #59: 02 Jan 2008, 11:25 »

Ja Opstemt Vil se om du får fat i Bentley.

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010