home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I går kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 801 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  5# The Heart
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: 5# The Heart  (Læst 9533 gange)
The Red
Landsholdsspiller

Sv: 2# The Heart
« Svar #30: 30 Dec 2007, 23:01 »

Skal nok blive spændende og se om du kan overvinde de grønne Opstemt

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Baliian
Landsholdsspiller

« Svar #31: 30 Dec 2007, 23:15 »

Fed blog!
Kan godt lide måden du skriver på og måden det er sat op på.
Og nogen fede indkøb af de to Rumænere, det skal nok blive spændende Smiley

Niko
Gæst

« Svar #32: 30 Dec 2007, 23:42 »

Så synker man ikke dybere
05. august 2007

Endelig kom dagen. Dagen hvor det meste af Edinburgh er taget til fodbold. Mit hold, Hearts skal møde byens grønne hold Hibernian. Vores hold var meget svækket, Lee Wallace, Berra og Kingston havde karantæne, så 3 stamspillere måtte side på tribunen. Jeg havde fortalt mine spillere til gårsdagens træning, at de skulle møde op klokken 13:00. Da de skulle have de sidste taktiske ting af vide. Spillerne kom præcis på slaget 13:00, da de vidste hvad dette opgør betød for Hearts. Jeg fortalte spillerne at de skulle tage plads, udfor deres trøje. Jeg gik i gang med min taktik. ”Hibernian spiller en defensiv taktik. Da de er på udebane imod os. De vil dog gerne vinde kampen, så vi skal passe på deres kontraer. De har en meget god spiller i Steven Fletcher. Ham skal du Ibrahim sørge for ikke får et ben til jorden. Han kan afgøre en kamp på egen hånd.
Så han skal helst løbes træt i løbet af kampen. I skal også passe på deres marokkaner Zemmama. Han har et godt langskud. Det er dig Rubén, som skal sørge for at det ikke sker.

Men nu til det sjove. Vores taktik. Jeg tør ikke satse for meget. Vi skal være vågne hele tiden. Jeg vil have at vi skal spille i vores normale 4-2-2-2 formation. Gabriel og Deiv på fløjene. Jeg ved i kan slå gode indlæg. Stancu, du er sikker oppe foran og du skal som sagt have besøg af Calum. Calum, det du skal er at hele tiden søge plads. Så Stancu enten kan slå en aflevering til dig, eller selv skabe en chance. Jeg er sikker på vi vinder!” Jeg stoppede derefter og bad spillerne om at gå ud og varme op. De tog deres træningstøj over spilledragten og gik i gang. Jeg ventede bare på at kampen skulle fløjtes i gang.

Endelig skete det. Spillerne løb på banen for første gang i denne sæson. Der var fyldt helt op på tilskuere pladserne, så de indbyggede hjerter var helt væk. Der var en vidunderlig stemning, da begge hold kom på banen. Mine spillere kom dog med en rigtig sløset start. De tabte hovedet og kom bagud efter 2 minutters spil. Jeg kunne rive deres hoveder af i pausen, hvis det ikke blev bedre! Der gik kun 3 minutter, så spillede Stewart dog en vidunderlig aflevering op til Calum Elliot, han lavede hans første mål på senior niveau.
Jeg jublede som bare pokker. Klubbens eget talent, har bragt det hele på 1-1. I det 17 minut, blev der dog grint højt af Steve Banks inde på mål. Zemmama havde en langskud, som Steve let kunne gribe. Men i stedet boksede han den til Steven Fletchers fødder, han var ikke klar på den. Men alligevel gjorde han det til 1-2. Jeg var hurtigt ude og dirigere mine spillere frem på banen. I dommerens over i første halvleg, lavede Stewart et dumt frispark på kanten af feltet. Zemmama sparkede hårdt til den. Endnu engang valgte Steve at bokse den ud i fødderne på en Hib-spiller. 1-3. Jeg blev så rasende, at jeg skiftede ham ud i pausen!

Anden halvleg startede med et jubelbrøl. Da Stancu lavede et flot mål, men dommeren mente åbenbart der var offside inden. Jeg fór ud og kommenterede det. Jeg var sindssyg rasende. Dommeren kunne dog ikke overbevises. Et stykke tid senere, havde vi et hjørnespark. Det blev sparket flot indover af Torje, med det blev headet væk. Zemmama fik bolden, han løb en hel bane og bragte Hibernain på hele 1-4. Jeg satte mig ned og kiggede i jorden. Dette gjorde ondt, rigtig ondt. 2 minutter efter deres mål blev min midtstopper Tomas Kancelskis også vist ud. Så lignede det et klart nederlag. Bare 2 minutter senere fik Tomas forsvarsmakker Ibrahim Tall den samme tur. Begge fik sig et tidligt bad. Selvom vi kun havde 9 mand på banen, så gik det faktisk bedre. Driver lagde en fantastisk bold ind til Stancu, som lavede hans første mål for klubben. Et vidunderligt hovedstød. Jeg vidste vi stadig kunne nå det! I det 69 minut, blev det dog ødelagt igen. Da Steven Fletcher fik bolden fra Rubén. En meget tidlig julegave. Der kom også mere legestue, da Benjelloun lavede hans anden kasse. I det 81 minut bragte Stancu dog igen lidt glæde til Hearts fansene, han lavede sit andet mål. Et flot opspil af Torje, nok det eneste positive han lavede i denne kamp. 4 minutter før tid bankede Benjelloun dog endnu en bold i kassen. 3-7. Efter de 2 udvisninger, var alt håb tabt. I dommerens overtid lavede Steven Fletcher sit 3 mål. 3-8. Hibernain fik også vist deres midtstopper ud. Brian Kerr måtte forlade banen, da der var 1 minut tilbage.

Efter kampen, gik jeg ikke ind i omklædnings rummet…

Niko
Gæst

Sv: 3# The Heart
« Svar #33: 30 Dec 2007, 23:46 »

I må undskylde, hvis der er fejl i den. Læste den ikke igennem, da jeg er så skuffet over det.
Det må i lige bære over med.

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #34: 30 Dec 2007, 23:51 »

Der er faktisk en hel del fejl, updaten er derfor lidt træls at læse. Men ellers beskriver du godt. Op på hesten igen Gray Smiley

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Pixiti
Lilleputspiller
*

« Svar #35: 31 Dec 2007, 00:27 »

Spændende hold du har valgt, og jeg tror på at du kommer igen.  Wink
Har tit før prøvet at have sådan nogen dårlige kampe, og de kommer dog ikke så tit.
Men ellers ganske god blog, og håber du forsætter !  Smiley

JimmyGP
Manager

« Svar #36: 31 Dec 2007, 00:40 »

Pinliigt...!!! Far er ikke sur - far er skuffet Sur Ej, superærgeligt med Lussingen.. Håber det motiverer dig endnu mere til at lammetæve alle andre hold i SPL.. Alle fejlene ødelægger lidt den seneste update, men så må du oppe dig til næste gang..KIU Wink

- Veni, vidi, vici -

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #37: 31 Dec 2007, 00:47 »

Hejsa Cesc!

Dejligt at se dig tilbage med en ny blog, og det er en super blog som sædvanlig. Rigtig gode og spændende updates du postet!
Det var dog en rigtig sur kamp mod Hibernian, værre start kan man ikke få. Krydser dog finger for at Hearts kommer stærkt igen!

Niko
Gæst

« Svar #38: 31 Dec 2007, 00:58 »

Tak for jeres opbakning. Jeg håber jeg kan vende skuden!

JimmyGP
Manager

« Svar #39: 31 Dec 2007, 01:01 »

Tak for jeres opbakning. Jeg håber jeg kan vende skuden!

Så lidt.. Håber jeg på du kan Thumbs Up Kunne man få et SS af din start 11'er?

- Veni, vidi, vici -

Niko
Gæst

« Svar #40: 31 Dec 2007, 01:06 »

Så lidt.. Håber jeg på du kan Thumbs Up Kunne man få et SS af din start 11'er?

Skriver den, da jeg er træt, har ikke spillet åbnet.

Banks
Neilson - Tall - Berra - Goncalves

Kingston - Rubén

Torje                Driver

Stancu - Elliot

JimmyGP
Manager

« Svar #41: 31 Dec 2007, 01:08 »

Skriver den, da jeg er træt, har ikke spillet åbnet.

Banks
Neilson - Tall - Berra - Goncalves

Kingston - Rubén

Torje                Driver

Stancu - Elliot

Super.. tak for det Thumbs Up Så må du jo hellere kravle i seng.. Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Niko
Gæst

« Svar #42: 31 Dec 2007, 13:43 »

Jeg vil lige fortælle, at jeg ingen anelse har om hvordan, jeg skal fortælle om mine sidste 8 kampe. Derfor vil kampe over sådanne perioder, komme ved noget fra Edinburgh's blad.

Så bliver min blog også lidt anderledes, fra de andre historie blogs. Håber i vil tage godt imod det. Jeg vil forsøge at gøre rigtig meget ud af layoutet osv. Wink

Ben92
Gæst

« Svar #43: 31 Dec 2007, 13:46 »

Glæder mig til at se hvordan det kommer til at se ud.. Og hvornår kan vi forvente en update?

Niko
Gæst

« Svar #44: 31 Dec 2007, 13:48 »

Glæder mig til at se hvordan det kommer til at se ud.. Og hvornår kan vi forvente en update?

30-70 minutter. Wink

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010