home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 508 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Kategori: FmFreaks Awards 2007
| | | |-+  Årets tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilken tråd er årets tråd?  (Afstemning slut: 07 Jan 2008, 18:27)
Rate mit FM2007 hold
- 9 (8,4%)
Søger spiller-tråd
- 21 (19,6%)
Sjove/interessante billeder fra fm08
- 17 (15,9%)
Vis dit grafik (blandet)
- 26 (24,3%)
Taktik snak
- 20 (18,7%)
Artikel "tilbage til skriveriet"
- 14 (13,1%)
Antal Stemmer: 107

Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Årets tråd  (Læst 10003 gange)
United-styrer
Gæst
 
Sv: Årets tråd
« Svar #30: 09 Jan 2008, 18:48 »

Hvilken definition søger du, wirenfeldt? Det er vel rimelig selvforklarende. Brugerne stemmer på den tråd, der efter deres kriterier er årets bedste tråd. Du er åbenbart uenig med flertallet, men personligt forstår jeg godt valget.

Jeg er fuldstændig ligeglad med grafik, men ikke desto mindre har tråden startet en veritabel grafik-lavigne. Det er vel nok den mest indflydelsesrige tråd i år.

Og så forstår jeg ikke, at du mener, at vi er ved at bevæge os i en forkert retning.. Forummet har lidt under de nuværende problemer fra dag 1.
Logged

Red love
Gæst
 
Sv: Årets tråd
« Svar #31: 10 Jan 2008, 03:32 »

Det har skam intet at gøre med mit syn på, at jeg synes kåringen falder forkert, så det er nærmest barnligt at bringe op. Derudover vil jeg mene, at der allerede har været et par gode debatter i taktik tråden. Desuden synes jeg, at årets tråd burde være et emne med FM-relevans, og ikke signaturer og ikoner.
Jeg synes også din kåring faldt forkert rosso
Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Årets tråd
« Svar #32: 10 Jan 2008, 13:06 »

Ahh men for hulen da... At I ikke kan se ironien i et indlæg, ja det sku skidt, undskyld jeg siger det... I burde da kunne se humoren med indlægget, hvilket jeg også tror at Wirenfeldt kunne i starten da han skrev haha... Men ja, sådan er det jo. Der var intet ondt ment med det, bare lidt sjov...

Undskylder ydmygt Wink
Efter at have læst mit indlæg igen, er det vidst mig der undskylder overfor dig. Jeg kunne sagtens se humoren, og prøvede jeg også at vise i det efterfølgende indlæg jeg skrev, men det fremgik ikke særlig tydeligt deraf. Beklager John Spurs. Smiley
Hvilken definition søger du, wirenfeldt? Det er vel rimelig selvforklarende. Brugerne stemmer på den tråd, der efter deres kriterier er årets bedste tråd. Du er åbenbart uenig med flertallet, men personligt forstår jeg godt valget.

Jeg er fuldstændig ligeglad med grafik, men ikke desto mindre har tråden startet en veritabel grafik-lavigne. Det er vel nok den mest indflydelsesrige tråd i år.

Og så forstår jeg ikke, at du mener, at vi er ved at bevæge os i en forkert retning.. Forummet har lidt under de nuværende problemer fra dag 1.
Jeg synes, at forummet tidligere har været præget af mere seriøsitet og debat, end det er på nuværende tidspunkt. Hver gang jeg besøger FMF, hvilket er ofte, ser jeg på forsiden en masse indlæg i blogs, grafik, se-mit-hold, osv. Hvis jeg skal være helt ærlig. Dermed sige rjeg ikke, at der ikke er gode debatter, slet ikke. Men synes det er langt fra, hvad det har været. Alt dette mener jeg, er blevet afspejlet i nomineringerne til årets tråd, og vinderen af denne titel.
Min personlige holdning til alt det er, som folk nok har forstået, at jeg synes det er trist for et ellers udmærket forum.
At folk prioriterer de nominerede tråde, fremfor gode debat-tråde, synes jeg bare er ærgeligt for forummet. De gode tråde der er med til at opretholde evnen til at få os brugere til og besøge forummet gang på gang, for at deltage i gode debatter og dejlige tråde, har folk slet ikke fundet interessante. Jeg søger lidt en begrundelse fra nogle af de brugere, der har stemt på vinderen af årets tråd. For mig er det absurd, den måde folk prioriterer forummets tråde. Ved ikke om I kan se hvor jeg vil hen?
Logged

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Årets tråd
« Svar #33: 10 Jan 2008, 13:12 »

^^ Kan godt følge dig, wirenfeldt.... Der er en tråd om taktik, en om ens hold, og noget med grafik ? Bar nogle tråde med en masse uploads... Rigtigt nok, at det burde være debatterne der bliver sat mest pris på.. jeg besøger ikke denne side for at uploade en masse billeder eller grafik, men for at få hjælp til problemer, hjælpe andre hvis det er muligt, og ellers bare snakke en masse med andre om selve spillet... (håber ikk jeg har misforstået din pointe helt)
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Årets tråd
« Svar #34: 10 Jan 2008, 23:05 »

@ Simonob , Du har forstået mig korrekt. Smiley
Logged

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010