home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  2 Brugere, 474 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Kategori: FmFreaks Awards 2007
| | | |-+  Årets tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilken tråd er årets tråd?  (Afstemning slut: 07 Jan 2008, 18:27)
Rate mit FM2007 hold
- 9 (8,4%)
Søger spiller-tråd
- 21 (19,6%)
Sjove/interessante billeder fra fm08
- 17 (15,9%)
Vis dit grafik (blandet)
- 26 (24,3%)
Taktik snak
- 20 (18,7%)
Artikel "tilbage til skriveriet"
- 14 (13,1%)
Antal Stemmer: 107

Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Årets tråd  (Læst 10012 gange)
wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Årets tråd
« Svar #15: 08 Jan 2008, 22:33 »

Ved nærmere eftertanke, så kan jeg ikke finde nogle mere usaglige tråde til nominering af denne pris, bortset fra "Årets mest ligegylde tråd"..
"Læst over 200.000 gange, og på over 637 sider, så kan det vel heller ikke være helt ufortjent " - citat fra John Spurs. Jeg vil ikke mene, at det skal komme an på hvor meget tråden er blevet læst, men nærmere trådens skriftlige kvalitet.. Og det kan man ikke just sige om en grafik-tråd, søge-spiller-tråd, rate mit hold, osv. osv.
Logged

Red love
Gæst
 
Sv: Årets tråd
« Svar #16: 09 Jan 2008, 00:20 »

Ved nærmere eftertanke, så kan jeg ikke finde nogle mere usaglige tråde til nominering af denne pris, bortset fra "Årets mest ligegylde tråd"..
"Læst over 200.000 gange, og på over 637 sider, så kan det vel heller ikke være helt ufortjent " - citat fra John Spurs. Jeg vil ikke mene, at det skal komme an på hvor meget tråden er blevet læst, men nærmere trådens skriftlige kvalitet.. Og det kan man ikke just sige om en grafik-tråd, søge-spiller-tråd, rate mit hold, osv. osv.
Hvis dette skulle være kriterierne, ja så burde eksempelvis meningen med livet tråden, være en oplagt kandidat. Godt nok ikke en tusind del så mange indlæg som i grafik tråden, men efter min ydmyge mening, er det så til gengæld 1000 gange så interessant.. 


Men da er vi jo så forskellige, og som i et godt demokrati er det jo flertallet der har afgørelsen.  Og sådan skal det selvfølelig være..

Ellers kunne man gså have nævnt folketingstråden, der kombineres af både mange indlæg, og meget god debat, på et flot niveau.

Men dette er jo som flere nok vil pointere en FM side, så i det lys sikkert fint nok det er fm relaterede tråde der er blandt de nominerede..
 
Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Årets tråd
« Svar #17: 09 Jan 2008, 01:05 »

Men da er vi jo så forskellige, og som i et godt demokrati er det jo flertallet der har afgørelsen.  Og sådan skal det selvfølelig være..
Isåfald er det en sørgelig retning brugernes grundlag for besøg af siden bæres henimod. FMF er selvfølgelig en side, hvor man kan få tips, downloads og hjælp fra andre FM-gamers, men at folk prioriterer en grafiktråd, eller en noget så simpel tråd som søger-spiller-tråd, fremfor god debat, ja så er forummet godtnok ved at være sørgeligt, efter min mening.
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Årets tråd
« Svar #18: 09 Jan 2008, 01:11 »

Jeg synes selv, at Taktik Snak burde have vundet denne pris udfra de udvalgte. Emnet er både FM-relateret, samtidig lærerig i det taktiske, og en tråd hvor man snildt kan skabe en god debat.
Søger Spiller-tråden er efter min mening også lidt trist at nominere. Jovist, mange indlæg, men de fleste indeholder ét til to ord, hvilket ikke er nok til en pris som Årets tråd.
Og til det med Vis dit grafik-tråden erklærer jeg mig enig med wirenfeldt.
Logged

Red love
Gæst
 
Sv: Årets tråd
« Svar #19: 09 Jan 2008, 01:13 »

Isåfald er det en sørgelig retning brugernes grundlag for besøg af siden bæres henimod. FMF er selvfølgelig en side, hvor man kan få tips, downloads og hjælp fra andre FM-gamers, men at folk prioriterer en grafiktråd, eller en noget så simpel tråd som søger-spiller-tråd, fremfor god debat, ja så er forummet godtnok ved at være sørgeligt, efter min mening.
ja, det bliver ikke mig der siger dig imod...
Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Årets tråd
« Svar #20: 09 Jan 2008, 01:25 »

Udfra nu flere brugeres kommentarer, er nomineringerne til denne award blevet misforstået, ihvertfald efter vores mening. Måske skulle der komme en defination af "Årets Tråd" fra crewet?..

Taktik-tråden er FM-relateret, ja også i den grad.
Men en god tråd på et forum er nu engang, én med noget debat og deltagelse af flere brugere. Ikke bare brugerer der skriver "Ja, det synes jeg også", men med gode argumenter, indholdsrige indlæg osv.
Logged

Red love
Gæst
 
Sv: Årets tråd
« Svar #21: 09 Jan 2008, 01:36 »

Udfra nu flere brugeres kommentarer, er nomineringerne til denne award blevet misforstået, ihvertfald efter vores mening. Måske skulle der komme en defination af "Årets Tråd" fra crewet?..

Taktik-tråden er FM-relateret, ja også i den grad.
Men en god tråd på et forum er nu engang, én med noget debat og deltagelse af flere brugere. Ikke bare brugerer der skriver "Ja, det synes jeg også", men med gode argumenter, indholdsrige indlæg osv.
Sjældent har jeg været så dybt enig med en Liverpool fan Wink

  Men ja, fordi hvis vi bare skal kåre tråden med flest indlæg i, jamen så er der jo ingen grund til overhovedet at stemme..



Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Årets tråd
« Svar #22: 09 Jan 2008, 07:22 »

Udfra nu flere brugeres kommentarer, er nomineringerne til denne award blevet misforstået, ihvertfald efter vores mening. Måske skulle der komme en defination af "Årets Tråd" fra crewet?..

Flere brugere? I er en tre fire stykker, hvilket i sig selv gør, at I jo ikke kunne have ændret hvilken tråd der havde vundet. Der er jo forskel på hvad de forskellige ser som en god tråd?

Ja det da rigtig nok, at der burde have været nogle flere tråde med gode debatter. Problemet er bare, at ingen tråde rigtig har holdt et højt niveau med lange indlæg over en længere tid. Derudover kunne I jo selv have nomineret nogle tråde, som I mener skulle med.

I "vis dit grafik(blandet) er der indimellem også kommet gode indlæg om hvordan man kunne gøre tingene bedre osv. Ja det er ikke så meget fm relateret, udover de som er kommet lidt igang med kits, facepacks eller hvad det nu måtte være. Desuden har tråden nu været holdt igang i et år(14. januar).

Taktik-snak er efter min mening aldrig rigtig kommet ordentligt igang. Jeg synes ikke den har været noget videre, men er klart den mest FM-relateret af mulighederne.

Den eneste af de nominerede der har givet lidt debat - og det var også kun et kort stykke tid - det er artiklen "tilbage til skriveriet". Men igen - det holdt kun i kort tid. Derfor ikke til at sige, at det partout skulle have vundet.

Men igen - det er altid forskelligt hvad 23343(i skrivende stund) brugere ser som en god tråd. Så fordi I er en to-tre stykker der er uenige, så skal alt vel ikke ændres? Eller hvad?

Ved nærmere eftertanke, så kan jeg ikke finde nogle mere usaglige tråde til nominering af denne pris, bortset fra "Årets mest ligegylde tråd"..
"Læst over 200.000 gange, og på over 637 sider, så kan det vel heller ikke være helt ufortjent " - citat fra John Spurs. Jeg vil ikke mene, at det skal komme an på hvor meget tråden er blevet læst, men nærmere trådens skriftlige kvalitet.. Og det kan man ikke just sige om en grafik-tråd, søge-spiller-tråd, rate mit hold, osv. osv.

Det var overhovedet ikke noget om det skulle komme an på det. Jeg mener bare ikke, at når man ser på populariteten af tråden, så kan der ikke være så meget tvivl. Der er mange der ved at kigge i den tråd er kommet igang med grafik. Det er der vel ikke noget skidt i. Man kan følge brugernes udvikling, hvilket jeg synes er meget sjovt.

Men igen - vores meninger er forskellige, og det skal de vel være på en side med over 23000 brugere. Vi kan jo ikke alle være enige.

Hvis afgørelsen skal være på hvilken der har skabt mest debat, og haft de bedste indlæg med flest argumentationer, så skulle der vel i stedet være en kåring der hed "Årets debattråd"?.

Og til det med Vis dit grafik-tråden erklærer jeg mig enig med wirenfeldt.

Klart du erklære dig enig - du blev jo busted Wink
Desuden så hjælper det jo ikke, at man kan skabe en god debat i en tråd, hvis det ikke bliver gjort. En tråd kan vel ikke kåres på formodninger om, at dette kan blive en god debat. Men igen - der er kommet et par tråde frem nu i denne debat, som I mente skulle nomineres, så forstår jeg bare ikke, at I ikke har gjort det.

Isåfald er det en sørgelig retning brugernes grundlag for besøg af siden bæres henimod. FMF er selvfølgelig en side, hvor man kan få tips, downloads og hjælp fra andre FM-gamers, men at folk prioriterer en grafiktråd, eller en noget så simpel tråd som søger-spiller-tråd, fremfor god debat, ja så er forummet godtnok ved at være sørgeligt, efter min mening.

Vi kan godt være enige om at der meget gerne skulle mere debat i gang. Det ser jeg også meget gerne, men problemet er bare, at hvis brugerne på siden ikke har lyst til det, så hjælper det ikke meget at en tre-fire personer sidder og holder en god debat igang i fire dage, og så det dødt. Det er jo netop trist.

Jeg ved da at arsenalistic satte en god debat igang med hensyn til blandt andet pirateri, men den kom aldrig rigtig igang. Ja jeg deltog ikke selv, men er sikker på det kunne være blevet en god debat. Det er bare ikke nok.
Problemet med tråde med ordentlige debatter er jo ikke kun på denne side. Jeg synes faktisk det er rimelig generelt for debatforums rundt omkring på nettet, hvis man ikke er enig, så bliver den anden bare svinet til i stedet. Det kan man jo altid gøre.




Men hvor om alt er, så synes jeg ikke at kåringen er ufortjent. Tråden har været brugt meget. Grafikerne har udviklet sig. Og der har ikke været nogle tråde der er holdt igang særlig længe med gode debatter - desværre.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

ElGuapo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Årets tråd
« Svar #23: 09 Jan 2008, 07:40 »

Nu skal I passe på, at I ikke kommer for godt i gang med den gode diskussion med fornuftige indlæg. Ellers kan denne tråd nemt blive kåret til dette års bedste tråd Opstemt
« Seneste Redigering: 09 Jan 2008, 09:50 af ElGuapo » Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Årets tråd
« Svar #24: 09 Jan 2008, 08:39 »

Flere brugere? I er en tre fire stykker, hvilket i sig selv gør, at I jo ikke kunne have ændret hvilken tråd der havde vundet. Der er jo forskel på hvad de forskellige ser som en god tråd?
Jeg beklager min definering. Men 3-4 brugere der sætter spørgsmålstegn ved kåringen så, antallet er ligegyldigt, jeg ville bare fremhæve, at det ikke kun er mig, der slet ikke forstår kåringen.

Ja det da rigtig nok, at der burde have været nogle flere tråde med gode debatter. Problemet er bare, at ingen tråde rigtig har holdt et højt niveau med lange indlæg over en længere tid. Derudover kunne I jo selv have nomineret nogle tråde, som I mener skulle med.
Du skriver, at der ikke rigtig er tråde der har holdt niveauet med lange indlæg over længere tid. Det kan du i og for sig have ret i, men derfor falder valget så på en grafik-tråd? Den holder jo på ingen måde et ordenligt debatteringsniveau.

I "vis dit grafik(blandet) er der indimellem også kommet gode indlæg om hvordan man kunne gøre tingene bedre osv. Ja det er ikke så meget fm relateret, udover de som er kommet lidt igang med kits, facepacks eller hvad det nu måtte være. Desuden har tråden nu været holdt igang i et år(14. januar).
Det var sørgeligt skrevet det der.
Men okay, så er jeg sørme træt af, at jeg ikke fik nomineret denne tråd:
http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=9464.0 - En tråd om den nye patch der kom. Der er der indimellem også kommet gode indlæg om hvordan man skal gøre tingene bedre osv.
Eller:
http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=1888.0 - en tråd om X360 | PS3 | Wii, hvor der indimellem er kommet gode indlæg om hvilken konsol man skal købe, fordele og ulemper ved de forskellige maskiner.

Men igen - det er altid forskelligt hvad 23343(i skrivende stund) brugere ser som en god tråd. Så fordi I er en to-tre stykker der er uenige, så skal alt vel ikke ændres? Eller hvad?
Har jeg sagt det skal ændres? Nej. Jeg skriver bare, at jeg gerne vil have en definering fra crewets side, altså hvad I opfatter som "Årets tråd". Har jeg i virkeligheden sagt det skal ændres? - Nej. Men derimod synes jeg, at det er ubeskrivelig sørgelig at se hvordan brugerne prioriterer tråde som kun har relevans for (et skud i tågen) 50% af brugerne. En tråd med god debat vil altid have en eller anden form for relevans for den enkelte, man kan tage holdning til alt, og derfor også deltage.  Endnu engang, så synes jeg at det er en fesen vej FMF bevæger sig hen imod, og faktisk allerede kører på.

Det var overhovedet ikke noget om det skulle komme an på det. Jeg mener bare ikke, at når man ser på populariteten af tråden, så kan der ikke være så meget tvivl. Der er mange der ved at kigge i den tråd er kommet igang med grafik. Det er der vel ikke noget skidt i. Man kan følge brugernes udvikling, hvilket jeg synes er meget sjovt.
Ja, det vil jeg give dig ret i. Det er meget sjovt at se, hvordan folk fobedrer sig. Men slet ikke grundlag nok, for at blive Årets Tråd 2007..

Men igen - vores meninger er forskellige, og det skal de vel være på en side med over 23000 brugere. Vi kan jo ikke alle være enige.
Det er rigtigt. Derfor synes jeg stadig det er skidt.

Hvis afgørelsen skal være på hvilken der har skabt mest debat, og haft de bedste indlæg med flest argumentationer, så skulle der vel i stedet være en kåring der hed "Årets debattråd"?.
Det kunne være fint. Så ved man da hvilke tråde der skal nomineres til den kåring. Men så kunne det være rart at vide, hvad der menes med Årets Tråd?

Klart du erklære dig enig - du blev jo busted Wink
Haha. Smiley
Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Årets tråd
« Svar #25: 09 Jan 2008, 08:40 »

Nu skal I passe på, at I ikke kommer for godt i gang med den gode disskusion med fornuftige indlæg. Ellers kan denne tråd nemt blive kåret til dette års bedste tråd Opstemt
Det kan du hurtigt få ret i. Ihvertfald kunne det blive månedens tråd Smiley
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Årets tråd
« Svar #26: 09 Jan 2008, 11:53 »

Klart du erklære dig enig - du blev jo busted Wink
Desuden så hjælper det jo ikke, at man kan skabe en god debat i en tråd, hvis det ikke bliver gjort. En tråd kan vel ikke kåres på formodninger om, at dette kan blive en god debat. Men igen - der er kommet et par tråde frem nu i denne debat, som I mente skulle nomineres, så forstår jeg bare ikke, at I ikke har gjort det.

Det har skam intet at gøre med mit syn på, at jeg synes kåringen falder forkert, så det er nærmest barnligt at bringe op. Derudover vil jeg mene, at der allerede har været et par gode debatter i taktik tråden. Desuden synes jeg, at årets tråd burde være et emne med FM-relevans, og ikke signaturer og ikoner.
Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Årets tråd
« Svar #27: 09 Jan 2008, 13:12 »

Det har skam intet at gøre med mit syn på, at jeg synes kåringen falder forkert, så det er nærmest barnligt at bringe op. Derudover vil jeg mene, at der allerede har været et par gode debatter i taktik tråden. Desuden synes jeg, at årets tråd burde være et emne med FM-relevans, og ikke signaturer og ikoner.
Flotte ord fra Rossonero, giver ham ret. Dog vil jeg ikke mene, at taktik-tråden er alt for oplagt. Men ja, det er faktisk lidt barnligt at bringe op, også endda fra et crew-medlem...
Logged

ElGuapo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Årets tråd
« Svar #28: 09 Jan 2008, 13:55 »

Det har skam intet at gøre med mit syn på, at jeg synes kåringen falder forkert, så det er nærmest barnligt at bringe op. Derudover vil jeg mene, at der allerede har været et par gode debatter i taktik tråden. Desuden synes jeg, at årets tråd burde være et emne med FM-relevans, og ikke signaturer og ikoner.

Det kan godt være, at du og andre synes, at Årets Tråd burde have FM-relevans, men der var ingen betingelser opstillet for nomineringerne, og derfor er det naturligt at en populær tråd med stor relevans for selve sitet, FMF, blev Årets Tråd. Især da udvalget var noget tyndt.
Hvis du vil have en anden tråd valgt fremover, så burde du forslå crewet at de kommer med nogle retninglinjer for nomineringerne.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Årets tråd
« Svar #29: 09 Jan 2008, 18:23 »

Det har skam intet at gøre med mit syn på, at jeg synes kåringen falder forkert, så det er nærmest barnligt at bringe op. Derudover vil jeg mene, at der allerede har været et par gode debatter i taktik tråden. Desuden synes jeg, at årets tråd burde være et emne med FM-relevans, og ikke signaturer og ikoner.
Flotte ord fra Rossonero, giver ham ret. Dog vil jeg ikke mene, at taktik-tråden er alt for oplagt. Men ja, det er faktisk lidt barnligt at bringe op, også endda fra et crew-medlem...

Ahh men for hulen da... At I ikke kan se ironien i et indlæg, ja det sku skidt, undskyld jeg siger det... I burde da kunne se humoren med indlægget, hvilket jeg også tror at Wirenfeldt kunne i starten da han skrev haha... Men ja, sådan er det jo. Der var intet ondt ment med det, bare lidt sjov...

Undskylder ydmygt Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010