home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
24 Nov 2025, 20:06 Broen13 Blogs #17 Youth to Gold
24 Nov 2025, 13:38 Broen13 Klubsøgnin... Girondins de Bordeaux
23 Nov 2025, 16:15 simmy1 Blogs Et nyt kapitel på 10’eren
23 Nov 2025, 15:24 Broen13 Klubsøgnin... SC Braga
21 Nov 2025, 20:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
21 Nov 2025, 08:49 Broen13 Klubsøgnin... 1860 München
20 Nov 2025, 15:05 Broen13 Klubsøgnin... River Plate
Antal Registrerede Brugere: 23182
  0 Brugere, 538 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kathli
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Manglende talenter
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Manglende talenter  (Læst 847 gange)
arsenalistic
Manager

Manglende talenter
« : 26 Dec 2007, 19:46 »

Hey freaks jeg kunne ikke lige finde en passende tråd, så den kommer for sig selv. Smiley

Jeg har problemer med at finde nye talenter, altså ikke allerede eksisterende talenter men newgens. Dem der kommer frem er simpelthen ikke gode nok, er hvad jeg får at vide fra mine spejdere. Jeg har i 2 sæsoner nu ikke kunnet finde én ungdomsspiller i hhv. Brasilien, Argentina, England, Frankrig, Italien, Spanien, Belgien, Danmark, Sverige der kunne være i stand til at blive bedre eller på højde med en eksisterende spiller i klubben. Det skal siges at jeg har otte spejdere, der alle har 20 i pot. scouting og at jeg ikke søger på andre kriterier end under 21. Til sidst skal det tilføjes at de alle har godt kendskab til det land de scouter og at jeg er i 2011/12.

Dette er ikke en tråd, hvor jeg vil høre jeres forslag til indkøb, men om jeres erfaringer med newgens, så kom frisk. 

Go you Gunners!

Kasper-J
Ynglingespiller

Sv: Manglende talenter
« Svar #1: 26 Dec 2007, 19:54 »

Har samme problem, jeg er også i 2011/12.

-mine spejdere siger, at de er lige ved at blive bedere(end f.eks. Kaká), men det gør de ikke Skuffet

arsenalistic
Manager

« Svar #2: 26 Dec 2007, 20:02 »

Har samme problem, jeg er også i 2011/12.

-mine spejdere siger, at de er lige ved at blive bedere(end f.eks. Kaká), men det gør de ikke Skuffet

Det er mega irriterende, at man ikke kan finde et virkeligt vildt talent!

Go you Gunners!

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #3: 26 Dec 2007, 20:08 »

Jeg kan sagtens forstå dit/jeres problem, men jeg tror det er et spørgsmål om at forsøge sig med at købe et par stykker, og så bare til rugekasseklubberne med dem Smiley

Og husk på, at deres træningsfaciliteter skal være rigtig gode Smiley

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

arsenalistic
Manager

« Svar #4: 26 Dec 2007, 21:10 »

Nogen der har spillet rigtigt mange sæsoner og kan fortrygge mig om, at verden ikke løber tør for talenter?

Go you Gunners!

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #5: 26 Dec 2007, 21:19 »

Ohh ja, det kan jeg i hvert fald.. =) Her er massevis af talenter og wonderkids. =)

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

Thjaa
Lilleputspiller
*

« Svar #6: 28 Dec 2007, 17:08 »

På SI's forum var der ellers en tråd om nogle, der var i 2015, hvor alle gode spillere i verden var mellem 27-33. Der kom simpelthen ikke nye gode talenter til

Fernando9Torres
Landsholdsspiller

« Svar #7: 02 Jan 2008, 15:32 »

Hey freaks jeg kunne ikke lige finde en passende tråd, så den kommer for sig selv. Smiley

Jeg har problemer med at finde nye talenter, altså ikke allerede eksisterende talenter men newgens. Dem der kommer frem er simpelthen ikke gode nok, er hvad jeg får at vide fra mine spejdere. Jeg har i 2 sæsoner nu ikke kunnet finde én ungdomsspiller i hhv. Brasilien, Argentina, England, Frankrig, Italien, Spanien, Belgien, Danmark, Sverige der kunne være i stand til at blive bedre eller på højde med en eksisterende spiller i klubben. Det skal siges at jeg har otte spejdere, der alle har 20 i pot. scouting og at jeg ikke søger på andre kriterier end under 21. Til sidst skal det tilføjes at de alle har godt kendskab til det land de scouter og at jeg er i 2011/12.

Dette er ikke en tråd, hvor jeg vil høre jeres forslag til indkøb, men om jeres erfaringer med newgens, så kom frisk. 

må jeg godt spørge hvem du har af talentspejdere  Grin

Footi
Førsteholdsspiller

« Svar #8: 02 Jan 2008, 15:38 »

Godt nok er jeg Brøndby, men har da allerede mine to fremtidige backs. Smiley

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010