home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23457
  1 Bruger, 847 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kwf96636@inohm...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Madden NFL 08 hjælpe tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Har du Madden NFL 08  (Afstemning slut: 19 Jan 2009, 12:57)
ja
- 38 (66,7%)
nej
- 19 (33,3%)
Antal Stemmer: 57

Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Madden NFL 08 hjælpe tråden  (Læst 23683 gange)
Emillionaire
Gæst

Madden NFL 08 hjælpe tråden
« : 26 Dec 2007, 00:11 »

hej alle Madden 08 spillere og tilhængere

jeg tænkte på om ikke vi skulle lave en Madden 08 tråd nu hvor det lige har været jul og en masse folk har fået spillet i gave eller selv købt det

tråden går du på man kan hjælpe hinanden med problemer i spillet med taktik, styring af selv spillerene, fif, tricks og hvad man ellers har på hjertet som der har med det og gøre

jeg har selv mange problemer med taktikken og kampene i spillet og problemet bliver ikke bedre af at spillet er på engelsk samt manualen  ticked off

håber i vil give respons  Opstemt

Ice S
« Seneste Redigering: 20 Jan 2008, 12:57 af Emillionaire » Logged

blomvikings
Manager

Sv: Madden NFL 08 hjælpe tråden
« Svar #1: 26 Dec 2007, 00:14 »

God Ide. har desværre ikke spillet endnu. men regner med at købe det, da jeg er kæmpe NFL fan   Smiley

Zulue
Manager

« Svar #2: 26 Dec 2007, 00:18 »

Du kan jo trykke "Ask Madden", hver gang du skal sætte taktik.. Man bliver jo selvfølgelig klogere, for hver gang, men det er en virkelig god start. Smiley

Emillionaire
Gæst

« Svar #3: 26 Dec 2007, 00:26 »

Du kan jo trykke "Ask Madden", hver gang du skal sætte taktik.. Man bliver jo selvfølgelig klogere, for hver gang, men det er en virkelig god start. Smiley

jeg kender skam godt "Ask Madden" men det bliver man jo ikke klogere på fordi Computeren markere bare en taktik som den syntes om og så er det bare det

er der nogen der har prøvet eller spiller NFL super star: Hall Of Fame? ? ? jeg syntes det er pisse irreternde at i hver kamp man spiller for sit NFL hold lyder managerens offensive taktik (for det meste) på at QB'en eller en mand ved siden af skal løbe med bolden hele vejen fra den er givet op (tror det hedder DB Counder eller sådan noget?)

WinLimit
Lilleputspiller
*

« Svar #4: 26 Dec 2007, 02:03 »

Ikke for noget men det sidste giver virkelig ikke nogen mening.. Har læst det igennem cirka 10 gange nu og mener virkelig ikke det giver nogen mening? andre der kan greje den?

Men lige et par fifs fra en spiller som har spillet Madden måske lidt for meget her på det sidste..
Hvis du opretter en fantasy Draft, er det muligt at drafte Vince Young i runde 9 og Adrien Peterson i runde 10, altså fantastisk sent, og man kan allerede have opbygget sig et rigtig godt defense i runderne før man drafter den DUO som i mit spil pt hedder at Vince Young har 99 Overall og at Adrien Peterson har 96 Overall, og jeg er i playoffs i anden sæson..

Et godt tip til spillere der spiller på niveau All-Madden ligesom mig, vær altid opmærksom på din Tight End som en safety route, altså hvis din Wide receiver ikke bliver blank har du ofte en fysik stærk Tight End som står i en klar favorabel situation overfor den mindre forsvarsspiller, med et hårdt kast foran ham vil han altså have en klar fordel og oftest hive bolden ind..

Et tip til de også mindre erfarne spillere, gør det til en vane fra start af altid at tænke på din Running Back, denne person er om nogen den vigtigste person hvis du vil kunne klare dig på All-Madden, at complete et kast på de lettere niveauer er så let at det let kan blive en vane ikke at blive vant til at finde de løbespil som passer din HB og din egen stil, Husk altid at varier dit angrebsspil, da det andet hold alt for let kan læse dine spil hvis du udelukkende har et passing offense, VARIER DIT SPIL det er den bedste måde at få succes på..

PS. Devin Hester er den sygeste returner IRL* og i spillet, har pt returnet 6 kickoffs på All-Madden med ham, den eneste anden jeg har lavet et return med på All-Madden er Wes Welker..

Emillionaire
Gæst

« Svar #5: 26 Dec 2007, 02:25 »

PS. Devin Hester er den sygeste returner IRL* og i spillet, har pt returnet 6 kickoffs på All-Madden med ham, den eneste anden jeg har lavet et return med på All-Madden er Wes Welker..

er et return ikke det samme som at lave touchdown på et kick off?

2770-Realfan
Førsteholdsspiller

« Svar #6: 26 Dec 2007, 08:37 »

Et return er sådan set hver gang ens returner returnere bolden på enten kickoff eller punt. Såå det behøver ikke være et touchdown du laver, for at det er et return..

Håber det opklarede spørgsmålet, NFL-guruen er altid glad for opklare ting for folk om NFL  Wink

N17
Manager

« Svar #7: 28 Dec 2007, 13:38 »

det ser faktisk meget sjovt ud på Wii, der skal man sku tænke lidt, da man skal huske at have hænder op for at gribe osv. Men desværre ser Fifa08 så dårligt ud, at jeg overvejer at droppe Wii alligevel!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Emillionaire
Gæst

« Svar #8: 28 Dec 2007, 14:23 »

det ser faktisk meget sjovt ud på Wii, der skal man sku tænke lidt, da man skal huske at have hænder op for at gribe osv. Men desværre ser Fifa08 så dårligt ud, at jeg overvejer at droppe Wii alligevel!

du behøver jo ikke at købe en Wii bare fordi du skal spille Fifa på den, Fifa findes jo til alle konsollerene  Thumbs Up der findes jo også mange andre gode spil til Wii

er der ikke noget med at man får et spil med når man køber Wii? (tror det er et golfspil)

N17
Manager

« Svar #9: 28 Dec 2007, 14:28 »

du får Wii sports med, og der er Tennis, Boksning, Baseball, Golf og bowling på...

Men jeg SKAL have fodboldspil til, og gider ikke have Wii som min første konsol af de nye, hvis der ikke er et fodboldspil. Dog ser det vildt fedt ud med Basket og Madden, den måde man styre på

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Chelidze90
Gæst

« Svar #10: 28 Dec 2007, 14:28 »

Jeg har også spillet Madden en del, så self har jeg det nye, det er dog ikke blevet spillet så meget. Men omkring Hester, så formåede jeg at lave et 98 yards kickoff return på det første kickoff i kampen. Niveuaet var lige under all-madden. Der var der sgu glæde at spore i det lille hjem Smiley

freakstar
Reserveholdsspiller

« Svar #11: 28 Dec 2007, 14:44 »

Har 2 sæsoner på all madden med 16-0 med et fantasy draft. QB Vince Young, WR TO og marcus colston (stave?), TE Tony Gonzalez også et forsvar mainly bestående af Ty Law, Brian Urlacher, Antonio Cromantie og et par onde rookies.

Dette hold er simpelthen suverænt, og har ikke rigtig gide spille siden 2. perfekte sæson i træk på all madden

Hej alle mine venner

Zone 43
Manager

« Svar #12: 28 Dec 2007, 15:39 »

Er jeg den eneste som oplever, at spillet fryser, når man skal til at sparke til bolden (Punt, FG o.l.)? Synes det er ret så irriterende, at jeg skal trykke ctrl+alt+delte 1-3 gange pga. det.. Ubeslutsom

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Racmuzzen
Gæst

« Svar #13: 29 Dec 2007, 08:38 »

Hej alle Smiley
jeg har fået mit første madden spil ;ii
men hvordan spiller jeg ? altså har det på ps2, i starten sparker de den fx. ned til mig og så får jeg bolden, men hvordan skal man så kaste ? fordi i det der trænings haløj, kommer der nogen knapper frem, men det gør der ikke i spillet?
og hvordan scorer man, skal man bare lave touch down ( kender ikke til nfl, så ved ikke hvordan man spiller )

Zone 43
Manager

« Svar #14: 29 Dec 2007, 15:25 »

Nogen, der kan hjælpe med mit problem? Det er virkelig irriterende..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010