home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I går kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1262 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Nordjyllands stolthed(Pause)
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Nordjyllands stolthed(Pause)  (Læst 12947 gange)
Søren91
Landsholdsspiller

Sv: Nordjyllands stolthed
« Svar #45: 27 Dec 2007, 15:53 »

Vil jeg mene, du sætter ( for det meste ) heller ikke en højre ben på venstre kant. Jeg har det sådan et kun i nødtilfælde sætter jeg som han har gjort, bliver så selv næd til det nu. Da jeg har Mistet MJ og USA. såå. Bliver sjovt og noget af en udfordring for mig.
Så skal du vel ud og handle ? Smiley

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #46: 27 Dec 2007, 16:10 »

Jep, fik lige Kim Aabech. Og skulle gerne hente en habil profil eller 2 mere.

[Min signatur er for stor]

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #47: 27 Dec 2007, 16:18 »

Så er sæsonen igang!

|h| Dinaburg 3-1 |a| Dinaburg 2-5 |a| FCK 4-1 |h| Rubin 4-2 |a| Rubin 1-5|

31/07-07
Fire sejr, og et enkelt smertefuldt nederlag, det er facit for AaB i juli måned. En måned der fra AaB’s side har været præget af store udskiftninger i spillertruppen, udskiftninger vi først for alvor får at se på banen i august.

Måneden startede godt i Intertoto-Cuppen, hvor holdet i anden runde tørnede sammen med Dinaburg fra Letland. Hjemme på Aalborg Stadion vandt et til tider usikkert AaB-hold over de lettiske gæster. AaB’s mål blev scoret af Rade Prica(2) og Thomas Enevoldsen(1).

En uge senere var AaB draget til Letland for at spille returkamp mod Dinaburg. En kamp hvor AaB’s offensiv viste flotte takter, men hvor defensiven gav mere end en enkelt grund til eftertanke hos træner Kasper Kvist. Men kampen blev alligevel vundet med cifrene 2-5. På pletten for AaB var Rade Prica endnu engang(2), Benedict Vilakazi(1), Mattias Lindström(1) og Martin Pedersen(1) på straffespark.

Efter succes i de europæiske kampe tog AaB tilbage til Danmark, hvor SAS-Ligaen for deres vedkommende startede i Parken, hvor en kamp mod mestrene fra FCK ventede. AaB var i denne kamp spået gode chancer for en sejr, men alt lys blev allerede slukket efter fem minutter, hvor nyindkøbet Patrik Haginge ned en FCK-spiller som sidste mand, og derfor fik direkte rødt. Herefter fik AaB ikke et ben til jorden. FCK spillede AaB hele vejen tilbage til stenalderen, og vandt med de knusende cifre, 4-1. Målene i denne kamp blev scoret af Morten Nordstrand(2) og Marcus Allbäck(2) for FCK, mens Jeppe Curth stod for AaB’s enlige scoring i kampens døende sekunder. Som følge af denne kamp, siges det at Patrik Haginge har fået frataget en uges løn i bøde, hverken træner Kasper Kvist eller spilleren selv, ønsker dog at bekræfte dette.

Efter det sviende nederlag i den hjemlige liga, stod AaB igen overfor en europæisk kamp, denne gang mod det russiske hold Rubin. Første kamp hjemme på Aalborg Stadion, mange mente at det var vigtigt at vinde denne kamp, så nederlaget til FCK kunne blive vasket væk. Og vundet blev kampen da også, endda i suveræn stil. Med de sikre cifre 4-2 vandt AaB den første kamp. Og stod derfor med et udmærket udgangspunkt for returkampen i Rusland. AaB’s mål blev alle scoret af den uhyre sikre Rade Prica.

Seks dage senere stod AaB endnu engang på udebane i Østeuropa, denne gang i det mørke Rusland. Mange eksperter mente at AaB ville få det ekstremt svært mod et Rubin-hold, der ville få stor støtte af holdets hjemmepublikum. Men sådan gik det ikke. AaB kom, de så, og de fuldstændig udradere Rubin. En meget overraskende 1-5 sejr blev det til. AaB viste spil, der var flere klasser over det de viste da de tabte til FCK. Pasningsspillet var hurtigt og præcist, forsvaret stod fast som en klippe, og der var stor tålmodighed i angrebet. Alle disse faktorer gjorde at Aab viste spil, som med lidt held godt kan bringe ligatrofæet til Aalborg. Målscorerne for Aab i denne medrivende kamp var Martin Bernburg(3), Rade Prica(1) og Benedict Vilakazi(1).
« Seneste Redigering: 28 Dec 2007, 20:39 af Gerrarden » Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #48: 27 Dec 2007, 16:21 »

Jeg vil lige gøre opmærksom på at denne update er den sidste der kommer..... Inden for det næste halvandet døgn. Skal nemlig ind til min storebror, men forventer at have en update klar imorgen omkring midnat.

AaB - Liverpool

Pride & Passion

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #49: 27 Dec 2007, 16:31 »

Rigtig god update, og flotte resultater, bortset fra det mod Tjøwenhavnerne.. Glæder mig til næste update Smiley

2770-Realfan
Førsteholdsspiller

« Svar #50: 27 Dec 2007, 17:24 »

Der er nogle ting der er helt gal i din update... Dinaburg kommer vel ikke både fra Letland og Rusland, og så ligger Rusland absolut ikke i Vesteuropa... Ellers endnu en god update

Pepe
Gæst

« Svar #51: 27 Dec 2007, 17:49 »

Du skal huske r'et i nutidsform.
Du skriver et par gange f.eks han løbe i stedet for han løber.
Men ellers en flot blog og gode resultater Opstemt

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #52: 28 Dec 2007, 20:58 »

UPDATE ! Smiley

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #53: 28 Dec 2007, 21:26 »

Ikke sikkert der komemr en update idag, skal lige have spillet en måned først Opstemt

AaB - Liverpool

Pride & Passion

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #54: 29 Dec 2007, 17:56 »

Ubetinget Succes!

|h| 2-0 Viborg |h| 3-1 Horsens |a| 1-3 Esbjerg |a| 2-2 FCN|

14/08-07
Første kamp i august for AaB var mod et af ligaens på papiret, svageste hold. Viborg kom nemlig på besøg på et godt besøgt Aalborg Stadion, hele ca. 9500 var på plads på lægterne. Og især Spar Nord tribunen var tæt pakket. Og tilskuerne fik da også noget for pengene, allerede efter elleve minutter fik AaB straffespark, desværre brændte sydafrikaneren Benedict Vilakazi. Men det slog bestemt ikke AaB ud af rytmen. Efter en meget ensformig kamp vandt AaB nemlig 2-0 på mål af Martin Bernburg(1) og Jeppe Curth(1).

Anden kamp i august skulle ligesom den første udspille sig hjemme for AaB. Denne gang mod det stærkt undervurderede AC Horsens, der dog har mistet en af deres bærende kræfter, målmanden Søren Jochumsen. Det var da også tydeligt kampen igennem af koordinationen mellem forsvaret og den nye førstemålmand, Christian Kemph, ikke var helt på plads. Og netop Christian Kemph kostede også et mål, da han prøvede at afdrible Rade Prica i feltet, det lykkedes ikke, og Prica kunne nemt score i et tomt mål. Målmandens nedtur blev helt komplet, da han midt i første halvleg lavede straffespark på Martin Bernburg, et straffespark Michael Jacobsen sikkert eksekverede. Resten af kampen blev én stor fight, og kampen endte 3-1. Kampens to sidste mål blev scoret af for AaB Siyabonga Nomvethe, og for Horsens, Magne Sturød.

Så stod en udebanekamp mod Esbjerg på menuen for AaB. En kamp hvor mange hundrede AaB-fans havde fulgt med deres hold, for at hjælpe drengene til sejr. Kampen bar tydelige præg af, at AaB ikke bare var taget til Sønderjylland for at stille sig defensivt. AaB’s angreb bølgede frem som bølger under en orkan. Men det var som om at hver gang den sidste aflevering skulle falde, så brød alt sammen. Efterhånden som første halvleg nærmede sig sin afslutning, var der dog allerede faldet to scoringer. Først havde Rajko Lekic bragt Esbjerg foran, men ti minutter senere var der udlignet, udligningen var endnu engang signeret Martin Bernburg. I anden halvleg var der stort set kun et hold på banen. Hjemmeholdet Esbjerg fik ikke et ben til jorden, til tydelig frustration hos både træner Troels Bech, og ikke mindst hos tilskuerne. Trods det store overtag, formåede AaB dog ’kun’ at score to mål, målene var signeret Rade Prica(1) og Jeppe Curth(1).

Endnu en udebanekamp, denne gang mod FC Nordsjælland, det var det AaB stod overfor. Det skulle blive en kamp, hvor alle facetter af fodbold var mikset sammen. Hård fight, flot tekniske detaljer og flotte mål, det var nogle af de ting der kom til at kendetegne den kamp. Kampen startede i meget højt tempo, det meste af spillet foregik dog på midtbanen, og chancer var en mangelvarer. Men efterhånden som første halvleg skred frem, kom det polerede fodboldspil frem til beskuelse. Dette betød at den tidligere FCN-spiller, Martin Bernburg, kunne bringe AaB foran 0-1. Men lige inden pausen bragte den tunesiske vidunderdreng Aymen Chermiti FCN på 1-1. Anden halvleg blev en fantastisk halvleg, begge hold spillede noget af deres bedste i denne sæson, og gjorde anden halvleg til de måske bedste femogfyrre minutter, indtil videre i denne sæson. Midt i anden halvleg blev Marcus Pode spillet fri i feltet, men blev groft nedlagt af rutinerede Allan Olesen. Det efterfølgende straffe scorede Thomas Kristensen sikkert på. Men det slog ikke AaB ud. Hurtigt efter scoringen bragte kometen Martin Bernburg AaB på 2-2. Det blev også facit i en dramatisk kamp. Dramatikken blev komplet da Allan Olesen få sekunder før slutfløjt, blev vist ud, efter han havde fortalt dommer Henrik Kragh hvad han syntes om dennes indsats.

AaB - Liverpool

Pride & Passion

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #55: 29 Dec 2007, 17:58 »

God blog, men der er for lidt billeder :b

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #56: 29 Dec 2007, 17:59 »

Du har ikke engang haft et eneste billed i dine updates endnu. Opstemt

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #57: 29 Dec 2007, 18:02 »

Niks. Af den simple grund at hvis der skal være grafik i min blog, skal det være flot. Og jeg dur simpelthen ikke til grafik Smiley

AaB - Liverpool

Pride & Passion

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #58: 29 Dec 2007, 18:02 »

Enig, rigtig god blog. Men nogle flere billeder og grafiske godter kunne være fedt Wink

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #59: 29 Dec 2007, 18:03 »

Øvelse gør mester.
Og jeg ved du kan hvis du prøver Wink
Der er faktisk en guide til hvordan du kan smide nogle billeder ind i en blog.

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010