home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I går kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 1226 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Nordjyllands stolthed(Pause)
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Nordjyllands stolthed(Pause)  (Læst 12935 gange)
Holm
Landsholdsspiller

Sv: Nordjyllands stolthed
« Svar #15: 26 Dec 2007, 17:09 »

Dejligt at den er kommet op igen denne blog.. AaB <3 Smiley
« Seneste Redigering: 26 Dec 2007, 17:12 af holmo » Logged

[Min signatur er for stor]

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #16: 26 Dec 2007, 17:18 »

Hejsa!

Rigtig flot blog du har fået gang i Gerrarden! Godt skrevet, og sat flot op. Glæder mig til at følge dit eventyr i AAB.

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #17: 26 Dec 2007, 17:53 »

Dejligt at den er kommet op igen denne blog.. AaB <3 Smiley

Det er faktisk et helt nyt game. Jeg besluttedem mig for at prøve en ny skrivemåde, og en anden måde at sætte bloggen op, en måde så jeg undgik mit svage punkt, grafik. Jeg er meget glad for alle de positive kommentarer der er kommet, det øger virkelig skrivelysten Smiley

En update eller to kan forventes i aften, da jeg lige pt. er til julefrokost  Thumbs Up

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Don Abramovich
Manager

« Svar #18: 26 Dec 2007, 18:02 »

Jeg takker mange gange for alle de positive kommentarer Smiley Don A: Har haft kigget på dem, men går de ikke som Ikke-EU spillere?

EDIT: Update kommer snart
Nej, de er europæere Smiley

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #19: 26 Dec 2007, 22:18 »

Fedt. Vil holde mig vågen til dem !! Smiley

Kasper-J
Ynglingespiller

« Svar #20: 26 Dec 2007, 22:32 »

Fed blog, forsæt ! Smiley

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #21: 26 Dec 2007, 23:33 »

Endnu to prikker på plads!

17/07-07
Så var der endnu engang kaldt til pressemøde for Aalborg Stadion, som sidste gang blev der præsenteret to nye, men samtidig blev et enkelt salg annonceret.

Det første indkøb er en spiller der er indkøbt som en del af foryngelsen af AaB. Spillere er Rang Shawkat, der er hentet i Lyngby. Shawkat kan både spille højre og venstre back, men er i AaB udset til at skulle dække det hul der kommer når Allan Olesen stopper efter den igangværende sæson.

Shawkat, der stadig på betegnes som et talent, skal i den ene sæson han har inden han skal ind og erstatte Olesen, lære en helt masse. Shawkat er langtfra så god som Allan Olesen, men det er både Shawkat selv og Kasper Kvist opmærksomme på. Derfor skal den forestående sæson bruges på tilpasning og oplæring af den unge back.

Og så til det andet indkøb. Det er det indkøb der fuldender AaB’s defensiv. Det er den toogtyve årige centrale forsvarsspiller, Patrik Haginge. Haginge er hentet i svenske Ôrebro, hvor han de seneste par år har været en fast del af klubbens midterforsvar. Haginge er spået en stor fremtid i mellemstore ligaer, ha menes ikke at have potentialet til at blive en af de aller bedste, men et niveau eller to under det, skulle være en mulighed.

Haginge er hentet til AaB som breddespiller, han har stort set samme funktion som Steve Olfers, at rotere i midterforsvaret med Jacobsen og Califf, når en af disse blive skadede, spiller dårligt eller bare trænger til en pause. Haginge’s styrker er at han er en meget komplet forsvarsspiller. Han er ikke en spiller alle kan sætte af, men helt hurtig er af ikke. Han er nogenlunde stærk fysisk, men ikke en af de største. Han kan både tackle, markere og heade, men igen kendetegner det ham, at han ikke er iblandt de allerbedste på holdet til disse ting. Men når alt dette bliver forenet, får man en utrolig dygtig forsvarsspiller.

Og så til salget. Det er den brasilianske angriber Caca, der er blevet solgt til Vejle, brasilianeren fik allerede første dag under Kvist besked på at han ikke var en del af hans planerne, og han derfor ville blive solgt hurtigst muligt.

AaB - Liverpool

Pride & Passion

JimmyGP
Manager

« Svar #22: 26 Dec 2007, 23:35 »

Flot update.. Rang er et stort talent.. håber han udvikler sig til en go' afløser.. Ham den anden kender jeg ikke.. Kunne man få et SS??

- Veni, vidi, vici -

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #23: 26 Dec 2007, 23:39 »

Her er det efterlyste SS af Patrik Haginge

AaB - Liverpool

Pride & Passion

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #24: 26 Dec 2007, 23:41 »

Super update. Håber på flere. Vil du skrive en pm med din msn ? Så kunne vi evt diskutere lidt AaB osv Wink

JimmyGP
Manager

« Svar #25: 26 Dec 2007, 23:56 »

Tak for SS.. Han ser lovende ud.. Er 38.000 i ugen ikke meget for en backup-spiller i Aab?? Jeg glemte at skrive at du mangler at skrive prisen for de 2 spillere..

- Veni, vidi, vici -

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #26: 27 Dec 2007, 00:14 »

Tak for SS.. Han ser lovende ud.. Er 38.000 i ugen ikke meget for en backup-spiller i Aab?? Jeg glemte at skrive at du mangler at skrive prisen for de 2 spillere..

Tjo, det er det måske, men bare rolig, jeg har styr på økonomien Smiley Men hensyn til priserne på spillerne er det med vilje, da jeg laver en 'finansiel' opgørelse ved årsskiftet Opstemt

AaB - Liverpool

Pride & Passion

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #27: 27 Dec 2007, 00:18 »

Tre spillere forlader AaB!

22/07-07
Endnu engang har der været en rokering i AaB’s trup. Efter den nye træner, Kasper Kvist, tog over, er hele truppen blev vurderet, og dette har langt grund til en masse aktivitet på transfermarkedet af AaB.

Denne gang er det ikke indkøb der er blevet offentliggjort, men derimod hele tre salg. Den første spiller der har forladt AaB, er den tyve årige brasilianer, Chrys. Efter Kvist kom til var det tydeligt, at Chrys ikke havde nogen fremtid i AaB, dertil var talentet for lille vurderede træneren. Derfor har AaB accepteret et bud på spilleren fra første divisionsklubben Silkeborg IF, hvor spilleren får mulighed for regelmæssig spilletid, og gode muligheder for at udvikle sig.

Den anden spiller der har forladt klubben, er færingen Jon Roi Jacobsen. Ligesom Chrys var han uønsket i klubben. Men dog på en anden måde en Chrys, idet at Kvist syntes at Jacobsen var en kæmpe flop, der overhovedet ikke hører til i en klub i den bedste danske fodboldrække. Derfor, efter lang tids forgæves søgen efter en klub til færingen, blev denne pr. dags dato fritstillet af AaB, efter en gensidig aftale.

Den sidste spiller der ikke længere er at finde i AaB, er den anden færing, Suni Olsen. Denne spiller havde selv ytret et ønske om at komme væk fra klubben, efter han havde fået at vide at hans rolle kun var at være backup for førsteholdet. Det ville landsholdspilleren ikke finde sig til rette med, derfor bad han om at blive solgt. Det ønske har AaB nu efterlevet. Klubben har accepteret et bud fra Sønderjyske, der ligesom Silkeborg spiller i første division. I Sønderjyske vil Olsen blive regnet som en nøglespiller i klubbens kamp for at komme tilbage i SAS-Ligaen.

AaB har efterfølgende ytret, at klubben var yderst tilfreds med den måde, situationen omkring de tre spillere er blevet afviklet på. Samtidig takker klubben spillerne for deres tid i AaB, og ønsker dem alt mulig held og lykke fremover.

AaB - Liverpool

Pride & Passion

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #28: 27 Dec 2007, 00:31 »

Uhh ha da da Wink

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #29: 27 Dec 2007, 00:55 »

Hejsa Gerrarden!

Tak for to super gode updates! Et par rigtig gode handler ind i klubben du har lavet. Shawkat skal nok blive en stor succes, og perfekt afløser for Allan O, og så ser ham Patrik Haginge heller ikke så tosset ud. Et par gode defensive kræfter.

Handler ud af klubben er også meget forstålig. Hvis jeg var i dit sted havde jeg også bedte de 3 spillere om at finde nye græsgange Smiley

Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010