home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1120 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Wrestling Tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 66 67 [68] 69 70 ... 82 Udprint
Forfatter Emne: Wrestling Tråden  (Læst 234213 gange)
Jonaspetersen93
Manager

Sv: Wrestling Tråden
« Svar #1005: 02 Mar 2011, 17:07 »

Er der nogen herinde der spiller EWR eller TEW?

hvad er det?

Tidligere: Baloo38

Gungner
Gæst

« Svar #1006: 02 Mar 2011, 17:28 »

Det er wrestling "manager" spil så at sige... Tekst-baserede wrestling simulations spil, hvor du vælger en promotion, booker dine shows og PPV's, hyrer og fyrer wrestlere osv osv...

http://en.wikipedia.org/wiki/Extreme_Warfare

Thore
Manager

« Svar #1007: 11 Mar 2011, 22:11 »

Jeg har prøvet demoen til Total Extreme Wrestling 2010, men jeg må indrømme at jeg syntes det er lidt uoverskueligt, jeg tror jeg tænker for meget FM når jeg forsøger at sætte mig ind i det   Grin

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #1008: 13 Mar 2011, 10:51 »

Jeg har prøvet demoen til Total Extreme Wrestling 2010, men jeg må indrømme at jeg syntes det er lidt uoverskueligt, jeg tror jeg tænker for meget FM når jeg forsøger at sætte mig ind i det   Grin

synes jeg også

Tidligere: Baloo38

Thore
Manager

« Svar #1009: 13 Mar 2011, 16:03 »

Det gør det selvfølgelig også svært at det ikke er med rigtige wrestler. Det kan man selvfølgelig få en custom database til den fulde version af spillet.
Et tip kan være og prøve med en meget lille promotion, der kun har få wrestler, det gør det lidt mere overskueligt har jeg fundet ud af  Smiley

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

BenjaBabs
Førsteholdsspiller

« Svar #1010: 13 Mar 2011, 16:58 »

Har spillet begge utrolig meget... Dog kun det somer blevet freeware altså tew 2005, har så bare hentet databaser så det er med de rigtige wrestlere.. Det er nu et meget sjovt spil.. Men spiller det kun i perioder..

Marc2705
Landsholdsspiller

« Svar #1011: 13 Mar 2011, 18:07 »

hvor kan man finde det henne?

Lavet Af GadeFM

BenjaBabs
Førsteholdsspiller

« Svar #1012: 13 Mar 2011, 18:42 »

Thore
Manager

« Svar #1013: 13 Mar 2011, 21:38 »

Har spillet begge utrolig meget... Dog kun det somer blevet freeware altså tew 2005, har så bare hentet databaser så det er med de rigtige wrestlere.. Det er nu et meget sjovt spil.. Men spiller det kun i perioder..

Hvor updateret en database har du? for jeg har kun kunne finde en til 2006, og det kunne være rart med en der var lidt mere aktuel  Smiley

Marc2705
Landsholdsspiller

« Svar #1014: 13 Mar 2011, 21:42 »

ja den update ville jeg også gerne have Smiley så ville spillet nok være lidt federe Opstemt

Lavet Af GadeFM

U-4-E
Manager

« Svar #1015: 13 Mar 2011, 21:48 »

Er det TEW2005 i skal bruge update til? I så fald her: http://www.ewbattleground.com/forum/index.php?showtopic=83117

Thore
Manager

« Svar #1016: 13 Mar 2011, 21:50 »

Er det TEW2005 i skal bruge update til? I så fald her: http://www.ewbattleground.com/forum/index.php?showtopic=83117

Super !  Thumbs Up

BenjaBabs
Førsteholdsspiller

« Svar #1017: 13 Mar 2011, 21:55 »

Ja undskyld jeg ikke lige har fået set i har spurgt efter det... Men U-4-E's link er også der jeg har skaffet mine opdateringer fra Smiley

U-4-E
Manager

« Svar #1018: 13 Mar 2011, 22:01 »

Jeg har altid brugt http://www.bobinc.net/ til både TEW08 og TEW10 (man kan også downloade til ældre versioner), da man kan finde alt der.. For et par måneder siden valgte han dog at stoppe med at holde den opdateret, og nu er siden så nede.. Ved ikke om den kommer op igen, men hvis den gør vil jeg da anbefale at man kigger der hvis man mangler et eller andet.

EDIT: Ok, den er vidst nede for good... Så vil jeg i stedet anbefale følgende sider:

http://www.tewcentral.co.cc/
http://www.ewbattleground.com/forum/index.php?showforum=68
Og ikke mindst http://www.greydogsoftware.com/forum/, som er det officielle forum, og hvor der også bliver uploadet diverse updates.
« Seneste Redigering: 13 Mar 2011, 22:07 af U-4-E » Logged

U-4-E
Manager

« Svar #1019: 14 Mar 2011, 01:50 »

I kan da forresten lige få mit planlagte WM XXVII card (TEW2010), som jeg kun er et par uger fra..

Understreget = Planlagt vinder.

• World Heavyweight Championship
    Edge (c) vs. Christian vs. Alberto Del Rio (w/ Ricardo Rodriguez)

- Som det burde være IRL... Eneste forskel her er at Christian vandt rumblen, og ikke Alberto. Christian vinder endelig sin første world title, og så endda på den største scene af dem alle.

• WWE Championship - Special Ref: The Rock
    The Miz (c) vs. John Cena

- Rock koster Cena titlen, og så er det ellers meningen at de mødes down the line i Rocks sidste kamp.

• The Undertaker vs. Sting

• Randy Orton vs. CM Punk

• Triple H vs. Sheamus

• WWE Intercontinental Championship
    Dolph Ziggler (c) (w/ Vickie Guerrero) vs. Rey Mysterio

• WWE United States Championship
    Daniel Bryan (c) vs. William Regal

• Million Dollar Championship
    Ted DiBiase (c) (w/ Maryse) vs. Cody Rhodes

- Ted er face.. Maryse screwer Ted, og joiner Cody.

• Money in the Bank Ladder Match
    John Morrison vs. Kofi Kingston vs. R-Truth vs. Drew McIntyre vs. Jack Swagger vs. Kane

• Team WCW vs. The Corre (w/ Melina)
    Big Show, Booker T, Goldberg & Kevin Nash vs. Ezekiel Jackson, Heath Slater, Justin Gabriel & Wade Barrett

- Booker, Goldberg & Nash var alle en del af Rumblen. Siden har de løbende hjulpet Big Show i hans feud med Corre.
« Seneste Redigering: 14 Mar 2011, 01:53 af U-4-E » Logged

Sider: 1 ... 66 67 [68] 69 70 ... 82 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010