home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1166 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Wrestling Tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 65 66 [67] 68 69 ... 82 Udprint
Forfatter Emne: Wrestling Tråden  (Læst 234247 gange)
Thore
Manager

Sv: Wrestling Tråden
« Svar #990: 24 Feb 2011, 13:35 »

Faldt lige over en de gamle promos fra Wrestlemania 21. Jeg havde glemt alle dem de lavede dengang.

http://www.youtube.com/v/XJNnDCOK_gw&feature=related

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #991: 24 Feb 2011, 21:32 »

Godt at se Christian igen, det var vel også sidste udkald hvis vi skal have forhåbninger om at se ham i WHC kampen. Jeg håber meget på det, men har mine tvivl.. Hvis det skal ske skal Edge eller Christian vel småturnes, så det evt. bliver: Edge (Face) vs. Christian (Tweener) vs. Alberto Del Rio (Heel).

nogen der gider mig at fortæller mig hvad "Tweener" er? kan godt være det er et dumt spørgsmål

Tidligere: Baloo38

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #992: 24 Feb 2011, 22:14 »

Tweener:
a morally ambiguous wrestler, neither a bad guy or good guy (an inbetweener).[1] This term is also used to describe wrestlers who use tactics typically associated with heels (e.g., cheating), yet are still cheered by fans in spite of (or because of) these antics. One of the most popular tweeners is the late Eddie Guerrero. The term is also used to describe wrestlers that remain popular, even though they are actually heels, most famously Kane

Kolo Abib Touré

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #993: 25 Feb 2011, 20:22 »

så altså en mellemting

N17
Manager

« Svar #994: 25 Feb 2011, 20:24 »

er det ikke på nogen danske kanaler mere? Skuffet

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #995: 25 Feb 2011, 20:28 »

så altså en mellemting
Ja, det er det.

@JS: Ikke som jeg ved i hvertfald..

Kolo Abib Touré

U-4-E
Manager

« Svar #996: 25 Feb 2011, 20:43 »

er det ikke på nogen danske kanaler mere? Skuffet

Desværre ikke rigtigt, Eurosport viser om mandagen "This Week in WWE" efterfulgt af "Vintage Collection", men det er så det eneste. Canal 9 prøvede med TNA, men hvem gider dog se det? Tunge 6'eren er de seneste til at prøve med WWE (Dog kun RAW), men det blev jo vist kl. lort om natten.

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #997: 25 Feb 2011, 20:51 »

Desværre ikke rigtigt, Eurosport viser om mandagen "This Week in WWE" efterfulgt af "Vintage Collection", men det er så det eneste. Canal 9 prøvede med TNA, men hvem gider dog se det? Tunge 6'eren er de seneste til at prøve med WWE (Dog kun RAW), men det blev jo vist kl. lort om natten.

kl 2 eller 3 om fredagen

U-4-E
Manager

« Svar #998: 25 Feb 2011, 20:53 »

Ja, altså kl. lort? Peace

Thore
Manager

« Svar #999: 28 Feb 2011, 13:51 »

http://www.wwe.com/inside/wwefeaturepage/features/wwebestpictures2011/

WWE har lavet deres egen fortolkning af filmene nomineret til en Oscar, der er nogle meget gode i mellem  Smiley

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #1000: 28 Feb 2011, 14:07 »

http://www.wwe.com/inside/wwefeaturepage/features/wwebestpictures2011/

WWE har lavet deres egen fortolkning af filmene nomineret til en Oscar, der er nogle meget gode i mellem  Smiley
Ja, men mange er ret dårlige...

Splinter's bone
Den med Sheamus
Truth Grit 
Det er mine favoritter. Jeg synes den med Kane er forfærdelig.. Kane ser meget, meget glad ud.

Kolo Abib Touré

Thore
Manager

« Svar #1001: 28 Feb 2011, 14:09 »

Jeg var flad af grin da jeg så billedet til Black Swantino  Grin

U-4-E
Manager

« Svar #1002: 28 Feb 2011, 17:20 »

Måske er de også et hint af hvad der kommer til at ske i fremtiden? F.eks. Morrisons poster (http://i163.photobucket.com/albums/t298/Vartan2007/127chowders_lg.jpg) står der ting som Robin Banks (Robbing Banks), Kesha Check (Cash a Check) og "The Hundred Dollar Man" M. T. Pockets (Empty Pockets).

Referencer til MITB?

Thore
Manager

« Svar #1003: 01 Mar 2011, 20:25 »

Okay, hvis den her feud mellem Cena og Miz på nogen måde skal blive spændende, så skal Cena altså finde en anden attitude frem!
The Rock har nu leveret to fantastiske promoer, mens Cena's svar har været en tam gang rap.
Miz har derimod kørt et lidt solo løb, men har været stærk på mic'en.
Mit problem, er at når Cena står over for Miz, så er han i fjolle gøgle mode, hvor han står og fyre virkelige elendige jokes af. Miz forsøger og skabe noget heat, men det går åbenbart upåvirket over hovedet på Cena.
som det er nu, så virker Mania kampen bare som en bagatel for Cena, hvor han bare saver Miz over og får bæltet. Det vi skal have frem, det er den sure og seriøse Cena, der har lyst til at give Miz en ordenlig omgang tæsk!
Kort sagt en Cena der kæmper for at komme ind under huden på Miz, og det skal selvfølgelig ikke lykkes før Mania kampen.
Som det er nu, så er det jo bare lal og dårlige comedy.

Hvorfor det i øvrigt at WWE syntes mange er deres face wrestler, skal være fjollet og lave vittigheder?

En stor lalleglad Big Show?? Nej! <-> En stor sur Gigant der smadre løs?? Ja!

En lalleglad Triple H der fjoller rundt i DX?? Nej! <-> The Cerebral Assassin with a fucking vengance? Ja tak!

I øvrigt fedt at se Evan (Air)Bourne igen! Hans finisher er jo for vild  Djævel

Gungner
Gæst

« Svar #1004: 02 Mar 2011, 16:31 »

Er der nogen herinde der spiller EWR eller TEW?

Sider: 1 ... 65 66 [67] 68 69 ... 82 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010