home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1192 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Wrestling Tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 82 Udprint
Forfatter Emne: Wrestling Tråden  (Læst 234501 gange)
Thore
Manager

Sv: Wrestling Tråden
« Svar #900: 31 Jan 2011, 18:47 »

Enig i det hele, især Kane delen. Virkede også som om at publikum synes det var lidt antiklimaks, for de døde fuldstændig efter det. Jeg sad og håbede på Christian eller HHH, måske Taker eller endda Sting, men ak..

Ja det virkede ikk skide godt.. Jeg havde virkelig håbet på Jericho  Smiley
Selvfølgelig skal Kane også være med.. så lad da forhelvede vær med at have dværgen med! Alternativt kunne man også have smidt Kane ind, da New Nexus var alene i ringen. Men så kunne Cena selvfølgelig ikk have sit star moment  Rullende Øjne

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

U-4-E
Manager

« Svar #901: 31 Jan 2011, 18:53 »

Ja det virkede ikk skide godt.. Jeg havde virkelig håbet på Jericho  Smiley
Selvfølgelig skal Kane også være med.. så lad da forhelvede vær med at have dværgen med! Alternativt kunne man også have smidt Kane ind, da New Nexus var alene i ringen. Men så kunne Cena selvfølgelig ikk have sit star moment  Rullende Øjne

Ja selvfølgelig, havde lige glemt ham.. Peace

Men det er lige før de skulle ha' udvidet den til 45 mand. Folk som Darren Young, DH Smith og Primo var ikke med, selvom de var annonceret (ikke at det gør mig noget), og så havde de f.eks. Reks og Hornswoggle med i stedet, samt selvfølgelig Ziggler og Orton.

Thore
Manager

« Svar #902: 31 Jan 2011, 19:33 »

Ja det kunne de sagtens havde gjort, de kunne også have smidt et par andre tidligere legender ind.. måske en kommende hall of famer (Selvfølgelig ikk Shaw Michaels, men hvem der nu ellers bliver introduceret i år;).

Men jeg syntes ikke Rumblen led af de 10 ekstra superstars, jeg sidder stadig og hopper som et lille barn hver gang klokken tæller ned  Opstemt

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #903: 31 Jan 2011, 23:13 »

WTF nogle overraskelser sidder og ser RR lige nu og The great Khali og Booker T er tilbage :O shit

Tidligere: Baloo38

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #904: 31 Jan 2011, 23:15 »

DH Smith og Primo synes jeg kunne erstatte Reks og Dværgen. Kunne også godt undvære Trent Baretta, og så kunne Kane tage hans plads, mens der så kom en overraskelse ind som nummer 40.

Kolo Abib Touré

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #905: 31 Jan 2011, 23:23 »

http://www.youtube.com/v/lJfzVYuB4i0

Jeg kan nu stadig more mig over dette Grin

FCK

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #906: 31 Jan 2011, 23:23 »

DH Smith og Primo synes jeg kunne erstatte Reks og Dværgen. Kunne også godt undvære Trent Baretta, og så kunne Kane tage hans plads, mens der så kom en overraskelse ind som nummer 40.

tak den ser jeg frem til så er kun nået til 29

Thore
Manager

« Svar #907: 31 Jan 2011, 23:25 »

Ja Kane blev jo brugt helt forkert.. Han er det store rumble monster der skal eliminere folk på stribe.. Det var totalt fail den måde de brugte ham på.. Så ville jeg hellere se at han var blevet sat op mod New Nexus folkene

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #908: 31 Jan 2011, 23:26 »

Kan så tilføje at den snak/kontakt der var mellem Show og Nash ikke var meningen..

Kolo Abib Touré

Thore
Manager

« Svar #909: 31 Jan 2011, 23:29 »

Kan så tilføje at den snak/kontakt der var mellem Show og Nash ikke var meningen..

http://www.prowrestling.net/artman/publish/WWE/article10016515.shtml

Til gengæld ser det ud til at han gerne vil have en mere permanent aftale med WWE..

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #910: 31 Jan 2011, 23:30 »

http://www.prowrestling.net/artman/publish/WWE/article10016515.shtml

Til gengæld ser det ud til at han gerne vil have en mere permanent aftale med WWE..
Ja, det har jeg læst. Han er overrasket over at tilskuerne gik så meget amok, hvilket jeg ikke forstår at han er crazy. Håber han kommer tilbage, så kan de måske spille lidt på den med ham og Show. Det ville blive spændende.

Kolo Abib Touré

Lavezzi
Gæst

« Svar #911: 31 Jan 2011, 23:34 »

Det værste i går - udover at Nexus endnu engang ødelagde en kamp - var at Hornswoggle var længere i ringen end Booker T og Nash. Nårh ja, så var det også røvsygt de minutter, hvor Nexus var 4 mod 1. Kedeligt, at Tyler Reks ikke kunne leverer noget grundet det.

Thore
Manager

« Svar #912: 31 Jan 2011, 23:37 »

Ja, det har jeg læst. Han er overrasket over at tilskuerne gik så meget amok, hvilket jeg ikke forstår at han er crazy. Håber han kommer tilbage, så kan de måske spille lidt på den med ham og Show. Det ville blive spændende.

Ja helt sikkert! Lad os endelig få ham ind til en WM match.. Han er jo stadig en skræmmende stor mand..
Jeg håber også vi kan få Booker T lidt mere af se, har altid været helt vild med. Når hans entrance music spiller kommer jeg altid op af stolen  Smiley

Det værste i går - udover at Nexus endnu engang ødelagde en kamp - var at Hornswoggle var længere i ringen end Booker T og Nash. Nårh ja, så var det også røvsygt de minutter, hvor Nexus var 4 mod 1. Kedeligt, at Tyler Reks ikke kunne leverer noget grundet det.

Jeg syntes nu det var fint med den tid Bokker og Nash fik, hvis vi skal se mere til dem de næste par måneder, er det fint at vi bare fik en smagsprøve.
Jeg syntes på ingen måde Nexus ødelagde det! Punk er som altid genial, og jeg syntes det var rigtig godt udført.. Selvfølgelig er det ærligt at Cena endnu engang skal fremstilles som Superman, men det har jeg lært og leve med.

Jeg kunne tilgengæld godt undvære det pjat med Cena og Hornswoggle

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #913: 31 Jan 2011, 23:39 »

Grunden til at Nash fik så lidt tid var nok at det ikke var/er meningen at han skal ind i wwe igen.

Kolo Abib Touré

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #914: 31 Jan 2011, 23:40 »

KANE SOM NR. 40 meningen med caps

Sider: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 82 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010