home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1264 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Wrestling Tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 82 Udprint
Forfatter Emne: Wrestling Tråden  (Læst 234693 gange)
Thore
Manager

Sv: Wrestling Tråden
« Svar #780: 30 Jul 2009, 21:22 »

gad vide hvad de har i tankerne med Ezikiel Jackson og Kozlov? Peace

Vi får en meget dårlig kamp ud af det!
Ej jeg kan faktisk godt lide begge characters, men ECW har så meget andet og byde på! Se bare kampen mellem Ryder og Christian, hvor god var den ikk lige?
Den gjorde også meget for mainevent billede på ECW, man føler lidt, at alle kan få en championship kamp, og jeg tror de finder på noget rigtig stort op til summerslam.

THE Brian Kendrick er blevet released?! hvad fuck sker der lige for det Skuffet kan sgu godt lide ham som worker! WWE har bare aldrig brugt ham rigtig... God tur til TNA eller ROH...

THE BRIAN KENDRICK fra WWE Championship match til Jobber til fyret på et år baah I)

Ja det er trist, men var vel forventet. Han skulle være smidt på ECW, der kunne han virkelig vise noget klasse

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Hejho
Gæst

« Svar #781: 30 Jul 2009, 21:48 »

Vi får en meget dårlig kamp ud af det!
Ej jeg kan faktisk godt lide begge characters, men ECW har så meget andet og byde på! Se bare kampen mellem Ryder og Christian, hvor god var den ikk lige?
Den gjorde også meget for mainevent billede på ECW, man føler lidt, at alle kan få en championship kamp, og jeg tror de finder på noget rigtig stort op til summerslam.

Ja det er trist, men var vel forventet. Han skulle være smidt på ECW, der kunne han virkelig vise noget klasse

Jeg elsker også det ECW er blevet til, de skaber så meget nyt på bordet, Nye main eventers og midcarders! og de fleste kampe på ECW er gode! Ryder kan bestemt komme langt hvis de bliver ved med at køre videre på hans Character! Woo Woo Woo!

Kendrick skulle have været blevet på Smackdown hvor han i hvert fald blev brugt godt og ville kunne blive bedre brugt med Micheal Hayes (smackdown head booker til dem der ikke ved hvem han er)... På RAW har Mcmahon magten, og han elsker hans steriode wrestler der kun kan 7 moves... trist men sandt 8)

mvh6
Førsteholdsspiller

« Svar #782: 31 Jul 2009, 01:17 »

Reklame: RCD og jeg har lavet et Wrestling Manager spil... Læs mere her http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=22194.0

Danielsen
Manager

« Svar #783: 31 Jul 2009, 03:39 »

Hvem synes i der er den:

Mest Undervuderede Wrestler:

Mest Overvurderede Wrestler:

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Hejho
Gæst

« Svar #784: 31 Jul 2009, 04:00 »

Hvem synes i der er den:

Mest Undervuderede Wrestler:

Mest Overvurderede Wrestler:

Klart Shelton Benjamin der tager den mest undervuderet!

og overvuderet er klart Triple H (han bliver jo kun pinned hver 8 måned?!)

Hejho
Gæst

« Svar #785: 04 Aug 2009, 00:33 »

Der er nok nogen der allerede ved det...

Canal 9 vil begynde og vise TNA både weekly shows og Pay-per-views. syntes man skal sætte sig og se også selvom det måske ikke er verdens bedste wrestling så kan det skabe mere opmærksomhed til wrestlingen i Danmark,

og til dem der ser MMA så viser de allerede The ultimate figter fra MMA firmaet UFC... og søndag nat viser de pay per viewet UFC 101!

Tavares
Manager

« Svar #786: 04 Aug 2009, 00:41 »

De TNA shows bliver vel vist en uge efter, de er aired i USA. Smiley

Bruno Caboclo. Siger det bare.

Hejho
Gæst

« Svar #787: 04 Aug 2009, 00:45 »

Ja men trods alt hele shows Wink i forhold til kanal 6 Smiley og jeg gider normalt alligevel ikke se det Smiley så kan godt vente en uge Wink

U-4-E
Manager

« Svar #788: 04 Aug 2009, 23:43 »

Andre end mig der var enormt skuffet over gårsdagens RAW? Lige så genial som Shaq var i sidste uge, lige så skuffende var Piven (?) og japseren. Og pinligt han ikke engang kunne det rigtige PPV navn. Summerfest?

Bliver forhåbentligt noget bedre i næste uge når det er Sgt. Slaughter. Selvom de burde ha' fået Bret Hart, når det nu er i Canada Wink Eller HBK  Rullende Øjne

Tavares
Manager

« Svar #789: 04 Aug 2009, 23:45 »

Skal vi gøre os' klar på en DX return næste uge? For de ligger da kraftigt op til det.

mvh6
Førsteholdsspiller

« Svar #790: 04 Aug 2009, 23:52 »

Jeg gider sgu da ikke se TNA på kanal 9 en uge efter når man kan se det på mig og RCD's hjemmeside dagen efter Grin (Reklame Opstemt)

U-4-E
Manager

« Svar #791: 05 Aug 2009, 00:22 »

Skal vi gøre os' klar på en DX return næste uge? For de ligger da kraftigt op til det.

Tror ikke det bliver i næste uge. De er ikke så glade for HBK i Canada Wink

Jeg gider sgu da ikke se TNA på kanal 9 en uge efter når man kan se det på mig og RCD's hjemmeside dagen efter Grin (Reklame Opstemt)

Jeg gider generelt ikke og se TNA..  Wink

Tavares
Manager

« Svar #792: 05 Aug 2009, 00:26 »

Tror ikke det bliver i næste uge. De er ikke så glade for HBK i Canada Wink
Det har du nok ret i Wink Men WWE er nu blevet gode til at time ting dårligt.  Wink

Hejho
Gæst

« Svar #793: 05 Aug 2009, 01:21 »

HBK laver da return ved summerslam Peace jeg er klar til væddemål Wink

og til det med TNA, ser det nok også med en computer der tager mere interesse end TNA, men det handler for mig om at seertalet bare skal op så vi måske får bedre WWE dækning på tv Wink

Tavares
Manager

« Svar #794: 05 Aug 2009, 01:28 »

Hvis Canal 9 får noget WWE, får de sikkert SmackDown!. Men det rør mig ikke, så længe XWT er oppe. Smiley

Sider: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 82 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010