home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:22:44 Sunbao Omklædning... Hvad ser folket frem t...
I går kl. 16:07:19 warmon Blogs [7] Mit AS Roma-eventy...
I går kl. 15:14:49 morfar Omklædning... Hvem skal du være i di...
I går kl. 07:19:18 Sunbao Omklædning... Liga historik?
I går kl. 07:18:51 Sunbao Omklædning... Forøg UI hastighed
01 Nov 2025, 20:20 Svartowiz Omklædning... Hvad siger vi til det?
30 Okt 2025, 18:01 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23172
  1 Bruger, 607 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Georgegex
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Wrestling Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 82 Udprint
Forfatter Emne: Wrestling Tråden  (Læst 254793 gange)
Stod
Ynglingespiller

Sv: Wrestling Tråden
« Svar #705: 05 Jul 2009, 18:06 »

Hvor ser du de afsnit henne mvh6?

mvh6
Førsteholdsspiller

« Svar #706: 05 Jul 2009, 18:07 »

Send en pm til mig Wink.

Eller tilføj mig på msn... mvhssj@hotmail.com

mvh6
Førsteholdsspiller

« Svar #707: 05 Jul 2009, 18:57 »

Er der ikke nogen der lige vil fortælle mig om Hardy vs. Hardy sagen?. Jeg er først begyndt at følge med i wrestling igennem april

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #708: 05 Jul 2009, 19:19 »

Ja hvor ser du de afsnit henne mvh6.
Jeg sender dig en pb om det...

Vh.Blackstone

mvh6
Førsteholdsspiller

« Svar #709: 05 Jul 2009, 19:44 »

Wow, jeg er allerede oppe på 8 som har fået links af mig Opstemt.

Hejho
Gæst

« Svar #710: 05 Jul 2009, 19:51 »

Edge blev skadet under et house show i kamp mod hardy!

Link: http://www.gerweck.net/news/1246719661.shtml

Du må da godt lige sende det link til RAW på pm Wink

Hvad syntes du om de fire nye gutter på ECW? Opstemt

Hejho
Gæst

« Svar #711: 05 Jul 2009, 20:18 »

Er der ikke nogen der lige vil fortælle mig om Hardy vs. Hardy sagen?. Jeg er først begyndt at følge med i wrestling igennem april

Matt ødelagde jeff's første world title run ved Royal Rumble tilbage i Januar, hvor de så feudede! hvilket var en yderst skuffende feud! jeg havde forventet meget mere af Smiley

Roxer
Landsholdsspiller

« Svar #712: 05 Jul 2009, 20:33 »

YEEEEEEEEEEEEES! Så kommer man hjem og finder ud af at ens yndlingswrestler Evan Bourne er skiftet til RAW! Opstemt

mvh6
Førsteholdsspiller

« Svar #713: 05 Jul 2009, 23:41 »

Edge blev skadet under et house show i kamp mod hardy!

Link: http://www.gerweck.net/news/1246719661.shtml

Du må da godt lige sende det link til RAW på pm Wink

Hvad syntes du om de fire nye gutter på ECW? Opstemt

Jeg fandt faktisk aldrig ud af hvem der var nye... Det var nemlig første gang jeg så ECW. Jeg så aldrig Sheltons egenskaber, han virker som en taber, og det var egentlig totalt tydeligt at han lagde sit hoved til rette for at kunne blive sparket i hovedet af ham japaneren med det sjove navn. Ham japaneren kan jeg rigtig godt lide.

Jeg ved ikke om ham der fra irland er ny, men vis han er, så kan jeg godt lide ham... Han har vildskab, og wrestler nu godt nok...Han skal nok komme på nogen PPV's vis han udvikler sig noget mere. For han ligner en man sagtens kunne lave en god historie ud af.  Smiley

Hejho
Gæst

« Svar #714: 05 Jul 2009, 23:46 »

Jeg fandt faktisk aldrig ud af hvem der var nye... Det var nemlig første gang jeg så ECW. Jeg så aldrig Sheltons egenskaber, han virker som en taber, og det var egentlig totalt tydeligt at han lagde sit hoved til rette for at kunne blive sparket i hovedet af ham japaneren med det sjove navn. Ham japaneren kan jeg rigtig godt lide.

Jeg ved ikke om ham der fra irland er ny, men vis han er, så kan jeg godt lide ham... Han har vildskab, og wrestler nu godt nok...Han skal nok komme på nogen PPV's vis han udvikler sig noget mere. For han ligner en man sagtens kunne lave en god historie ud af.  Smiley

Har beskrevet de nye på den forrige side Smiley Shelton Benjamin har været midcarder de sidste 7 år, det er satme synd! for han er en dygtig wrestler! han mangler bare noget x-factor som jeg lige læste i en artikel Peace hvilket er helt rigtig beskrevet Smiley
« Seneste Redigering: 05 Jul 2009, 23:52 af Hejho » Logged

Hejho
Gæst

« Svar #715: 06 Jul 2009, 00:00 »

WTF har lige set både Chris Jericho og Candice Michelle på zulu XD i 101 skamfulde fornøjelser Shockeret

mvh6
Førsteholdsspiller

« Svar #716: 08 Jul 2009, 00:31 »

Spoiler Alarm

Jeg syntes det var frisk at Ted at han gik ind til kampen mod Randy, og kæmpede for alt retfærdigt  Peace

Kampen med Cody... Det var bare for at fylde plads, og få et godt grin  Grin

Jeg håber virkelig at der starter en feud mellem Randy og Ted, og så må Cody godt følge med ted.. Vilket han jo nok også gør.

Jeg syntes det var dårligt arrengeret mellem HHH og Cena... Hvorfor dælen kom legacy  Huh Det giver ingen mening. Men det skal sgu nok blive en fed kamp mellem dem til NoC alligevel  Smiley

Jeg syntes dog at dagens afsnit var lidt lamt... 6/10

Hejho
Gæst

« Svar #717: 09 Jul 2009, 00:26 »

Spoiler Alarm

Jeg syntes det var frisk at Ted at han gik ind til kampen mod Randy, og kæmpede for alt retfærdigt  Peace

Kampen med Cody... Det var bare for at fylde plads, og få et godt grin  Grin

Jeg håber virkelig at der starter en feud mellem Randy og Ted, og så må Cody godt følge med ted.. Vilket han jo nok også gør.

Jeg syntes det var dårligt arrengeret mellem HHH og Cena... Hvorfor dælen kom legacy  Huh Det giver ingen mening. Men det skal sgu nok blive en fed kamp mellem dem til NoC alligevel  Smiley

Jeg syntes dog at dagens afsnit var lidt lamt... 6/10

Nej du jeg forventer at Cody bliver ved Randy! og måske en Carlito der jo tævede primo joiner dem for de er begge to anden eller tredje generations wrestlere i colon familien så det vil give mening... så kan Primo måske hjælpe Ted Smiley og sådan som Jack Swagger stillede sig op i sidste ville det ikke undre mig hvis Randy "lader" Jack joine Legacy! Ted bliver i hvert fald turnet face inden for den næste måned fordi han har hovedrollen i The Marine 2! og det vil klart sælge bedst hvis han i filmen spiller good guy og i wrestling ringen spiller good guy Opstemt

Ellers var RAW et udemærket show!  er begyndt og kunne lide store bamse Henry! håber han kan bringe noget nyt med en evt. feud med Randy og Legacy Opstemt

Og Randy vs. John vs. HHH er da slet ikke noget vi har set før  Rullende Øjne når jo wrestlemania 24 main eventen og nogle andre gange XD
« Seneste Redigering: 09 Jul 2009, 00:28 af Hejho » Logged

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #718: 09 Jul 2009, 03:46 »

så nu har de ødelagt 2 tagteams?? fandme godt gået WWE.....

Tavares
Manager

« Svar #719: 09 Jul 2009, 04:26 »

så nu har de ødelagt 2 tagteams?? fandme godt gået WWE.....
Helt enig. Nu tror man endelig at de har fået gang i TT Divisionen igen, så begynder de at splitte TT's ad..

Bruno Caboclo. Siger det bare.

Sider: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 82 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010