home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
12 Maj 2025, 10:08 g00n Blogs Minimalistic 2020
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 591 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Wrestling Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 82 Udprint
Forfatter Emne: Wrestling Tråden  (Læst 244628 gange)
Hamza_BIF
Manager

Sv: Wrestling Tråden
« Svar #480: 06 Apr 2009, 11:04 »

Så ikke WM i går. Nogen der så det der vil være søde og give et lille referat af det? har ledt og ledt efter videoer i snart to timer! Skuffet

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

GhettoKlinac
Gæst

« Svar #481: 06 Apr 2009, 11:05 »

Fantastisk at The Game vandt! Tror dog ikke det er slut mellem de to Wink

Tavares
Manager

« Svar #482: 06 Apr 2009, 11:19 »

Gimme' a hell yeah!
Fantastisk WM. Imo det bedste ever.

Bruno Caboclo. Siger det bare.

Roxer
Landsholdsspiller

« Svar #483: 06 Apr 2009, 11:21 »

Gimme' a hell yeah!
Fantastisk WM. Imo det bedste ever.
Har du set andre?  Huh
Hvorfor har du igen skiftet navn, RCD?

Tavares
Manager

« Svar #484: 06 Apr 2009, 11:29 »

Ja Tunge
Har set fra WM 17-25 nu.

Dunno.

Bruno Caboclo. Siger det bare.

Roxer
Landsholdsspiller

« Svar #485: 06 Apr 2009, 11:30 »

Det irreterer mig bare lidt, da man jo ikke kan kende dig på navnet? Du har jo hele tiden et nyt Wink

Nibali
Landsholdsspiller

« Svar #486: 06 Apr 2009, 12:21 »

Fantastisk nat, uden tvivl. Deværre gik jeg kold omkring 3:30, så gik glip af de kampe jeg havde set frem til; Cena-Edge-Big Show & Orton-Trible H. DEsuden gik jeg også glip af slutningen på Undertaker-HBK, men baseret på halve times tid jeg fik set havde ingen af dem fortjent at tabe! Ydermere var JBLs kamp fantastisk. Kan ikke udstå ham, og når han så snyder inden kampen og så får tæsk på 21 sekunder bagefter, var det en rigtig dejlig ting at han stoppede.

Rent resultat mæssigt er det også svært at brokke sig: Cena er klart favoriten og Trible H er den næste på den liste, så det var jo fantastisk. 

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

santicazorla
Gæst

« Svar #487: 06 Apr 2009, 12:27 »

Så ikke WM i går. Nogen der så det der vil være søde og give et lille referat af det? har ledt og ledt efter videoer i snart to timer! Skuffet

kan da godt give et lille referat af WrestleMania 25, i andre må bare rette mig hvis jeg skulle glemme nogle ting, eller måske skriver noget i ikke mener er korrekt.

Matt Hardy vs. Jeff Hardy

Jeff havde nærmest sat sig på matchen fra første fløjt, og kunne i flere omgange havde afgjort den, men brugt måske lidt for meget tid på og gøre så meget ud af matchen og underholde folk, at det til slut endte med at han tabte til sin bror, som i store dele af kampen lå og var helt væk.

JBL vs. Rey Mysterio

inden dommeren overhoved havde sat kampen i gang begyndte JBL og slå til Mysterio. Efter at dommeren "officielt" satte den igang tog det Mysterio 21 sekunder før JBL var dømt ude. kort efter kom JBL med en udtalelse, som mange vist var chokeret over, "I quit!"  ...... ?

Diva mathcen

efter som det nok var det mest kedelige i løbet af WM25, vil jeg gøre det kort, Santino klædt ud som en "diva" vandt.

The Undertaker vs. HBK

kampen som de fleste nok på forhånd havde set som "hovedkampen" blev, efter min mening, en ret underholdende kamp. Store dele af kampen var meget lige, både undertaker og hbk havde muligheder for at afgøre kampen, det endte dog til sidst med at undertaker tog sejren og dermed 17-0 i WM.

Money in the bank

Efter et par ret underholdende øjeblikke, endte det med at den forsvarende mestre CM punk tog titlen for 2. gang i træk.

John Cena vs. Edge vs. Big Show

John Cena vandt denne match med en fremragende afslutning.

Triple H vs. Randy Orton

et ret langt drama endte med en triple h sejr.

Chris Jericho vs. the legends

det kommer nok ikke som en overraskelse at jericho vandt dette opgør, han fik dog en omgang efter kampen af Mickey Rourke, tror jeg vist han hed.
« Seneste Redigering: 06 Apr 2009, 12:30 af santicazorla » Logged

Benjamiin
Førsteholdsspiller

« Svar #488: 06 Apr 2009, 15:06 »

Jeg så til kl. 3 inden jeg faldt i søvn foran skærmen. Jeg var dog også stået op kl. 6 om morgen, fordi jeg skulle hjem fra London.
- Har dog fået set resten af kampene på youtube idag Smiley

En rigtig fed WM og mega mega dejligt med en sejr til CM Punk! Wink

GhettoKlinac
Gæst

« Svar #489: 06 Apr 2009, 15:21 »

- Hvis i har/finder Triple H vs Orton kampen, så post endelig linket herinde Opstemt!

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #490: 06 Apr 2009, 15:30 »

Jeg så til kl. 3 inden jeg faldt i søvn foran skærmen. Jeg var dog også stået op kl. 6 om morgen, fordi jeg skulle hjem fra London.
- Har dog fået set resten af kampene på youtube idag Smiley

En rigtig fed WM og mega mega dejligt med en sejr til CM Punk! Wink

Det er ikke noget 2 Cult Colaer kan klare. Jeg så hele showet takket være dette fantastiske produkt =).

Echoes, Silence, Patience and Grace

Benjamiin
Førsteholdsspiller

« Svar #491: 06 Apr 2009, 15:45 »

- Hvis i har/finder Triple H vs Orton kampen, så post endelig linket herinde Opstemt!

http://www.youtube.com/user/2KwH2 - Han har alle kampene  Smiley

U-4-E
Manager

« Svar #492: 06 Apr 2009, 17:44 »

Money in the Bank:

Fed opener, hvor Shelton & Kofi klart var højdepunkterne. Man kan stadig undre sig over hvad Mark Henry lavede her, når folk som R-Truth, Kendrick & Bourne ikke har en kamp. Punk vinder lidt overraskende, han har da ellers mistet al sin momentum på det sidste.

25-Diva battle royal:

Hold kæft hvor var det ringe. Det samme var Kid Rock. Videre.

Chris Jericho vs. Roddy Piper, Jimmy Snuka & Ricky Steamboat (W/ Ric Flair) - Handicap Elimination match:

De burde ha' fjernet Piper & Snuka, og lade Steamboat wrestle alene mod Y2J, for han gjorde det sgu meget godt. Jericho vandt som forventet, og herefter brugte Mickey Rourke et par timer på at komme ind i ringen, for at tjatte lidt til Jericho.

Matt Hardy vs. Jeff Hardy - Extreme Rules match:

Spotfest nr. 2 på showet, og de leverede virkelig varen. Jeff bumper som sædvanlig som en syg, og Matt ender med at vinde efter en vild Twist of Fate.

Rey Mysterio vs. JBL (c) - Intercontinental Championship:

JBL havde sgu fortjent en bedre afslutning, end en 21 sekunders ydmygelse af Rey aka. the Joker. Videre.

The Undertaker vs. Shawn Michaels:

WOW, WOW og WOW. Det var satme vildt. De stjal som forventet showet, og det burde i den grad ha' været main-eventen. Tonsvis af near-falls, og Taker dræber næsten sig selv på et tidspunkt. Han ender selvfølgelig med at vinde, men den her kamp SKAL bare ses!

John Cena vs. Edge (c) vs. Big Show - World Heavyweight Championship:

Kan ikke rigtig lide Cena, men hold kæft en fed entrance! Ellers var kampen ret skuffende, men den kan vel heller ikke undgå og være andet, når den kommer lige efter MOTN. Cena vinder efter 2 x FU.

Triple H (c) vs. Randy Orton - WWE Championship:

Spændingen var ligesom lidt taget af kampen, når den nu var main-event. Man ved jo godt de ikke lader en heel lukke WM. Man kan undre sig over hvor Legacy og diverse McMahons var henne, specielt under det obligatoriske ref-bump. Det var dog dejligt med et helt show uden rigtig interference. De to leverer en god kamp, som HHH vinder efter en pedigree.

Caspper
Manager

« Svar #493: 06 Apr 2009, 18:08 »

Hvor ser i det henne? Har aldrig fundet ud af det.

AFC
Manager

« Svar #494: 06 Apr 2009, 18:12 »

Fandme ærgeligt min egen favorit Shawn Michaels aka. HBK ikke slog The Undertaker, men han er nu også en syg wrestler imo..

Sider: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 82 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010