home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 581 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Fodboldstøvler??
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Fodboldstøvler??  (Læst 2109 gange)
Chingy88
Lilleputspiller
*

Fodboldstøvler??
« : 25 Dec 2007, 14:21 »

Heysa Folkens, og god jul til jer

Så det på tide at mine gamle fodboldstøvler skal udskiftes med et par nye, derfor ville jeg høre om i kunne anbefale nogle, jeg har før hen haft succes med Nike støvler, så regner med det skal være Nike igen. Havde f.eks. kigget på den Ronaldinho støvle, men ville høre om i havde nogle andre forslag???

Tak

papi
Ynglingespiller

Sv: Fodboldstøvler??
« Svar #1: 25 Dec 2007, 14:39 »

er du til bling bling støvler, altså farver og plastik, eller skal det være den gode gamle classic-udgave?

BJERREGAARD RAUS - Ingen over klubben

Chingy88
Lilleputspiller
*

« Svar #2: 25 Dec 2007, 14:48 »

Jeg vil sige jeg er til begge former, dog skal det ikke være letvægtsstøvler. Dem har jeg prøvet og dem sys jeg ikk om.

Chingy88
Lilleputspiller
*

« Svar #3: 25 Dec 2007, 14:48 »

jeg vil også sige at Ronaldinhos støvle er meget godt en blanding af en klasisk støvle, også alligvel lidt moderne.

papi
Ynglingespiller

« Svar #4: 25 Dec 2007, 14:56 »

Jeg så de nye adidas predator nede i den lokale forretning den anden dag, prøv at søg lidt på nettet efter dem.. de er også ret fede.

BJERREGAARD RAUS - Ingen over klubben

N17
Manager

« Svar #5: 25 Dec 2007, 15:01 »

Køb almindelige fodboldstøvler lavet af læder - eller evt kænguruskind, og ikke alt det andet fine noget. Du har meget større chancer for skader i de nye slag støvler fordi de er lavet til at være flotte osv.

Kan godt være de er lettere, men er det så også så fedt?

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

KF
Landsholdsspiller

« Svar #6: 25 Dec 2007, 15:24 »

En støvle der altid holder er jo Puma King. Den støvle er sgu efterhånden en klassiker, men nøj - den holder altid! Køb eventuel de hvide udgave, hvis du ikke gider det meget klassiske sorte look.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Hojgaard
Ynglingespiller

« Svar #7: 25 Dec 2007, 16:02 »

Min største anbefaling ville klart være Puma Velocity - men den holder bare ikke til noget som helst! Det er den bedste støvle at spille i efter min mening, men efter 1-2 mdr. skal den byttes.
Er lidt spændt på den nye Vapor model. Har haft de to foregående modeller - den første med kæmpe succes, den anden var penge lige ud af vinduet da de gang på gang forårsagede vabler! Og det er ikke fordi størrelsen ikke passede. Alle mine holdkammerater der havde disse, havde akkurat samme problem, så er lidt spændt på de nye.
Ellers er Adidas garant for gode støvler.

Mader: "Hér Bruyneel inderst, og Tafi allerinderst."

DeBuur
Manager

« Svar #8: 25 Dec 2007, 16:09 »

hej er der nogle der har et par links til online shops hvor der kan købes støvler

YNWA

KF
Landsholdsspiller

« Svar #9: 25 Dec 2007, 16:12 »

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

søgaard
Gæst

« Svar #10: 25 Dec 2007, 16:59 »

Addidas har lige sendt 2 nye slags støvler på markedet, hvor designmæssigt synes jeg stadig de er langt fra Nike's, men deres kvalitet skulle være helt i top.. Smiley Nike's 90 Laser er også en kanon støvle, men de er utroligt trælse og spille i, når der er mudderet osv Smiley Men jeg skal hvert fald ud og have de nye Nike letvægts Opstemt de ser mega nice ud Opstemt

Emillionaire
Gæst

« Svar #11: 25 Dec 2007, 18:03 »

har selv disse Nike Air Legend i guld som Ronaldinho også engang spillede i:  http://www.mmsport.dk/item.php?group_id=522&id=6602

de er billige og kan anbefales Thumbs Up

Robuni
Gæst

« Svar #12: 25 Dec 2007, 18:15 »

har selv disse Nike Air Legend i guld som Ronaldinho også engang spillede i:  http://www.mmsport.dk/item.php?group_id=522&id=6602

Jeg har haft de samme, og de kan anbefales  Smiley

jeppe_nr13
Førsteholdsspiller

« Svar #13: 25 Dec 2007, 18:21 »

Har også den samme!! dog ikke i guld, Tunge . Men den  bedste støvle jeg nogensinde har haft!

Nope
Ynglingespiller

« Svar #14: 29 Dec 2007, 21:25 »

Den bedste støvle er og bliver Puma King.

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010