home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 428 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Forgotten
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: Forgotten  (Læst 8950 gange)
SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forgotten
« Svar #45: 25 Dec 2007, 22:44 »

Det er god læsning og nogle lækre resultater, du præsterer. Synes dog, det er synd, der blev skiftet skrifttype i seneste update.

Desuden kan jeg kun klage over nogle mærkværdige kommaer til tider, men ellers er det i mine øjne en rigtig, rigtig fornuftig blog.

Må jeg se SS af, at du har ligget i top fire hele sæsonen?
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Forgotten
« Svar #46: 25 Dec 2007, 22:45 »

Det er god læsning og nogle lækre resultater, du præsterer. Synes dog, det er synd, der blev skiftet skrifttype i seneste update.


Tusind tak - men skrifttypen har da været den samme hele vejen igennem. Smiley
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forgotten
« Svar #47: 25 Dec 2007, 22:48 »

Tusind tak - men skrifttypen har da været den samme hele vejen igennem. Smiley

Tahoma i den seneste.

Du kan da vise mig et SS af, hvilke placeringer du har ligget på so far.
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Forgotten
« Svar #48: 25 Dec 2007, 22:52 »

Tahoma i den seneste.


Sådan ser den seneste update ud i min skærm? Huh
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forgotten
« Svar #49: 25 Dec 2007, 22:55 »

Sådan ser den seneste update ud i min skærm? Huh

Tahoma her. Men kan se, du har kodet rigtigt. Pisse irriterende og skidt når den gør det.
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Forgotten
« Svar #50: 25 Dec 2007, 23:04 »

Tahoma her. Men kan se, du har kodet rigtigt. Pisse irriterende og skidt når den gør det.

Kan høre den har gjort det før. Ser det også sådan ud hos jer andre, eller?
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Forgotten
« Svar #51: 25 Dec 2007, 23:09 »

Niks. Hos mig viser den Georgia Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Forgotten
« Svar #52: 26 Dec 2007, 00:36 »

Den ser også sådan ud ved mig. For at ændre det, tag da denne kode:

Kode:
[font=georgia][float=right][color=Navy][size=9pt]Resultater:[/color]
[color=Black]1-0 Man City
1-0 Bordeaux (UC)
3-3 Arsenal (FA)
4-3 Bordeaux (UC)
2-0 Derby
0-1 Arsenal (FA)
2-0 Middelsbrough
2-0 West Ham[/color][/float][/size][/font][size=15pt][b][color=Navy]Blandet succes i travl måned[/color][/b][/size]
[size=7pt][color=Black]1/4/2008 – [b]evertonians.com[/b][/color][/size]
[font=georgia]
[size=10pt]Marts har været en travl måned for Everton, der har fortsat imponere fodboldverdenen. Måneden har budt på  Premier League, UEFA Cup og den traditionsrige FA Cup.

I Premier League kører Everton fortsat over forventning, hvor man længe har ligget til en Champions Leauge plads – faktisk hele sæsonen. I marts måned øgede man forspringet til rivalerne og ligaens femte pladsen Liverpool, med 4 ud af 4 sejre i denne måned.

Sporting Lissabon blev tidligere i turneringen slået 5-0 samlet, hvilket gav englænderne den gyldne billet til 2. knockout runde, som skulle spilles mod franske Girondins Bordeaux. På Goodison Park vinder Everton snævert 1-0, med et mål af  manden i hopla, Yakubu. Det næste opgør i Frankrig, blev noget af et mål orgie, der bød på hele 7 mål. En kamp som ender 4-3 med Everton som vindere, og turneringens nyfundne kvartfinalister.

Trods for en succesfuld måned, betød det også et farvel i FA Cuppen. Arsenal var modstanderen i turneringens sjette runde, som virkelig viste hvorfor de var ligaens anden plads. Hele kampen igennem er Arsenal bagud 3-1, og lige da Everton troede det uvirkelige, slog de til i overtiden, med 2 hurtige mål af Eduardo. Derfor skulle man ud i et returopgør, som Arsenal vinder 1-0, og Everton kan ærgre sig over de ikke vandt i første omgang.[/size][/font]

Så ser det rigtigt ud ved mig Wink
Logged

Rossonero
Gæst
 
#11
« Svar #53: 26 Dec 2007, 14:00 »

Resultater:
3-2 Bremen (UC)
1-1 Portsmouth
1-0 Bremen (UC)
0-0 Tottenham
1-0 Birmingham
2-1 Wigan
1-0 Zaragoza (UC)
0-4 Chelsea
4-2 Zaragoza(UC)
Tampen brænder
1/5/2008 – evertonians.com

Sæsonen nærmer sig sin afslutning, og Everton har i sinde at slutte med et brag. Hele 9 kampe er der blevet spillet i den næstsidste måned, hvor Everton har åbnet store døre.

Den hjemlige liga fortsætter i samme facon med Everton som fjerde plads, og det ser kraftigt ud til, at de også slutter der. Champions League næste sæson er blevet sikret, hvor man har formået at ryste rivalerne fra Liverpool helt væk. Der restere blot to kampe, hvor man bl.a. skal spille mod ligaens førsteplads, Manchester United.

Succesen i UEFA Cuppen har været intet mindre end sublim. Semifinalen skulle spilles mod spanske Zaragoza, som i begge opgør, måtte se sig slået af de tikkende englændere. Kampene var stærkt præget af Evertons flotte angrebsspil, hvor James Vaughan var én af dem der ikke var svære at få øje på. Han scorede de to forløsende mål i det sidste opgør, og førte Everton videre til deres første UEFA Cup-finale nogensinde.

Den famøse UEFA Cup-finale spilles d. 4/5, hvor frygtindgydende Valencia C.F er modstanderen.

   

jeg har taget skiftet fra explorer til mozilla firefox, hvorfor bloggen muligvis vil fremstå anderledes i andre browsere
Logged

Rossonero
Gæst
 
#12
« Svar #54: 26 Dec 2007, 14:57 »

Slutstilling:
1. Man Utd 88pt
2. Arsenal 81pt
3. Chelsea 78pt
4. Everton 74pt
5. Liverpool 62pt
6. West Ham 60pt
7. Aston Villa 59pt
8. Man City 58pt
9. Newcastle 56pt
10. Portsmouth 46pt
11. Reading 46pt
12. Blackburn 43pt
13. Tottenham 43pt
14. Fulham 41pt
15. Derby 40pt
16. Bolton 39pt
17. Middelsbrough 38pt
18. Birmingham 38pt
19. Wigan 29pt
20. Sunderland 20pt
Everton henter Champions League-plads
11/5/2008 – evertonians.com

Everton startede sæsonen over forventning, og sluttede i den grad i samme facon. Vi vil derfor i denne artikel, tage et tilbageblik på dette års Premier League for Everton.

David Moyes blev i starten af juni fyret af Evetons ledelse, da de følte at udviklingen gik i den forkerte retning. Få dage senere blev Erwin Koeman ansat, som man naturligvis havde store forventninger til. Til manges overraskelse hentede han ingen spillere i transfermarkedet, dog bragte han Justin Hoyte på lån.

Erwin Koeman og co. startede sæsonen på fornem vis, og fremtvang fortrinlige resultater, der hurtigt fik dem op og skabe problemer for de helt store kanoner. Missionen var fastlagt, og den gik ud på at ende højere end ærkerivalerne, Liverpool. Liverpool som tydeligvis blev påvirket af udtalelserne, da de på forunderlig vis, ikke formåede at skabe bedre resultater end bysbørnene fra Everton.

Jo længere sæsonen skred frem, jo mere frygtede man Evertons styrke. I den afsluttende fase, måtte Liverpool hejse det hvide flag. Everton forstørrede for hver kamp hullet til Liverpool, hvilket nu har resulterede i, at sidste års Champions Leauge-finalister, Liverpool, må nøjes med UEFA Cup bold næste sæson.

Everton derimod kan se frem til en spændene sæson, og en UEFA Cup-finale der snart skal spilles mod spanske Valencia. Uanset hvad resultatet bliver på Emirates Stadium, har dette uden tvivl været en succesfuld sæson.
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Forgotten
« Svar #55: 26 Dec 2007, 14:59 »

Godt skrevet blog Rosso Smiley
Vi følges godt ad Opstemt hehe jeg er også lige færdig med min sæson, dog 2 år længere end dig Opstemt
Logged

Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Forgotten
« Svar #56: 26 Dec 2007, 15:14 »

Fantastisk sæson du har haft... Hiv nu lige den UEFA cup hjem til Everton... Glæder mig til at se hvilke forstærkninger du har tænkt dig at hente, for at gøre dit hold klar til CL...
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Forgotten
« Svar #57: 26 Dec 2007, 19:35 »

Endnu engang tak, for de dejlige kommentare drenge!

Jeg er ikke hjemme i øjeblikket, men regner med, at få en update om UEFA Cup-finalen op, når jeg sidder derhjemme engang i aften.
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Forgotten
« Svar #58: 26 Dec 2007, 19:43 »

Hejsa Rosso!

Super flot blog du har fået banket sammen her omkring Neverton, undskyld jeg mener Everton Smiley Stort tillykke med den flotte sæson i spidsen for Everton. Du har virkelig skabt store ting for evertonians. Dejligt at se Smiley

Glæder mig til at høre om UEFA Cup finalen!
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Forgotten
« Svar #59: 26 Dec 2007, 19:50 »

Hejsa Rosso!

Super flot blog du har fået banket sammen her omkring Neverton, undskyld jeg mener Everton Smiley Stort tillykke med den flotte sæson i spidsen for Everton. Du har virkelig skabt store ting for evertonians. Dejligt at se Smiley

Glæder mig til at høre om UEFA Cup finalen!

Tak Kimu, og din er da bestemt heller ikke værst! Flot arbejde.

Derudover har jeg ikke de store ambitioner til finalen, men håber da jeg kan overraske, som mange andre gange i sæsonen. Men nu må vi se... jeg forholder mig ydmyg.
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010