home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 427 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Forgotten
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: Forgotten  (Læst 8949 gange)
Rossonero
Gæst
 
Forgotten
« : 24 Dec 2007, 13:05 »

Forgotten
The Stolen Identity

Som i nok har bemærket, har jeg haft svært ved at holde motivationen i en klub – det skal der laves om på. Det vil blive forsøgt med klare og strikte regler, som jeg vil gøre alt for at overholde.
Dette vil blive klemmet ind i en klub som i nok alle kender vel, Everton. Jeg vil forsøge at genskabe succes til det glemte storhold, og hæve deres status over den vanlige placering i midten af tabellen.

Blogtitlen ″Forgotten″ skyldes Liverpool's store skridt foran Everton, og generalt manglen på trofæer i den seneste tid. Tingene skal strammes op, og Everton skal atter jagte de længe ventede trofæer.

Reglementet:
– Forsøg at opfylde alle bestyrelsens forventninger

– Hold udelukkende fast i spillere af egen avl
– Køb Michael Owen inden for klubbens to års plan
– Mindst 6 engelske spillere i holdopstillingen hver gang
– Opnå en højere plads end Liverpool i Premier League

Alle regler, på nær købet af Michael Owen, vil altid være gældende. Jeg vil forsøge, at opdatere listen hver sæson, så spillet får et friskt pust. Når sæsonen kommer til sin ende, vil jeg opsummere, og se om jeg har overholdt reglerne.

Opsætningen:
– Database: Sigagames, Patch 8.0.1 (Stor)
– Ligaer: England (Coca Cola League Two og derover)

Det kortfattede ligavalg, skyldes at jeg forventer at blive i Everton i en god håndfuld sæsoner, hvor min mission om at gøre dem til et storhold forhåbentlig lykkedes – bestyrelsen forventer at det sker inden for to år.

Andet vil ikke være passende at udtale sig om lige nu, hvorfor disse ord er de sidste: God fornøjelse.
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Forgotten
« Svar #1: 24 Dec 2007, 13:08 »

Lyder bestemt spændende Rossonero ! måske lidt en underlig regl, at man skal købe Owen Opstemt Held og lykke
Logged


Kaas
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Forgotten
« Svar #2: 24 Dec 2007, 13:11 »

Det lyder som en blog jeg kunne finde på at følge med i . :b
God start !
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Forgotten
« Svar #3: 24 Dec 2007, 13:13 »

Lyder godt nok vildt med 6 engelske spillere i line-up hver kamp.. den bliver svær tror jeg, hvis samtidig skal ende over Liverpool. God fornøjelse med spillet! Bliver spændende at følge.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Rossonero
Gæst
 
#1
« Svar #4: 24 Dec 2007, 13:14 »

Moyes bliver vist vejen ud
1/7/2007 – evertonians.com

Den tidligere fodboldspiller, og nuværende træner, David Moyes, blev i dag sendt for døren af Evertons ledelse. Han tilbragte nøjagtig 1941 dage under Everton vinger, hvilket må siges at være en del. Trods for skottens loyalitet, har resultaterne desværre ikke været med ham. Moyes ankom i 2002, og har i sine 5 år i Liverpool omgivelser, ikke vundet ét eneste trofæ til klubben, hvilket bestyrelsen nu har valgt at slå hårdt ned på.
David Moyes har ikke været succesfuld i Everton F.C.


David Moyes siges at være på en intensiv jagt efter en ny klub, og har en bred udsigt til et hav af muligheder. Mange klubber har stor trang til en ny træner, hvor PSV siges at være den største kandidat til at nette den arbejdsløse skotter. Intet er dog officielt meddelt fra hverken PSV eller hovedpersonen selv.

Everton er i samme situation, men dog i en lidt lettere facon, da klubben tidligere på ugen selv meddelte de potentielle kandidater. Talentspejderen for Birmingham, og den tidligere Everton-spiller, Dave Watson, er et af de få navne klubben nævnte under det kortvarige interview. Dog har de fleste valgt at tage rygtet mindre seriøst, da førnævnte har stor mangel på erfaring. Erwin Koeman er dog en mand, størstedelen regner med, og håber på.
Hollænderen har udtrykt sin glæde over nyheden, og er højst sandsynligt manden der bliver præsenteret under det kommende pressemøde – Valget vil blive afsløret de næste par dage.
Logged

Klausize
Gæst
 
Sv: Forgotten
« Svar #5: 24 Dec 2007, 13:20 »

Jamen held og lykke! Opstemt
Logged

Rossonero
Gæst
 
#3
« Svar #6: 24 Dec 2007, 13:22 »

Koeman overtager roret
6/7/2007 – evertonians.com

Den tidligere Feyenoord træner, blev i dag introduceret under et pressemøde, som den nye manager i Everton.

Udover Erwin Koemans flotte karriere i fodboldverdenen, stod han i 2004-2005 i spidsen for hollandske RKC Walwiijk. I 2005 tog han skridtet frem, hvor han blev ansat som manager i Feyenoord, som blev det sidste han nåede, inden hans nuværende placering i Everton, Liverpool.

"Det er uden tvivl et af de bedste øjeblikke i mit liv – alt er så nyt, og spændene," sagde Erwin Koeman under pressemødet. "Siden skiftet til Feyenoord, har jeg drømt om et skifte til England. I dag, har jeg fået tilbudt den mulighed, hvilket jeg er virkelig stolt af." sluttede hollænderen af.

"Siden vores søgen begyndte, var Erwin Koeman på toppen af vores liste," udtalte bestyrelsesformand Bill Kenwright. "Da jeg for første gang traf Ronald, understregede han de filosofiske værdier af fodbolden og opbygningen af et hold, som vi ledte efter. Dette er derfor en handel uden sammenligning."

Erwin Koemans første udfordring bliver i Premier League, hvor ærkerivalerne fra Anfield venter.
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Forgotten
« Svar #7: 24 Dec 2007, 13:23 »

Lyder som en blog, der er værd at følge, så det vil jeg Wink
Logged


Rossonero
Gæst
 
#3
« Svar #8: 24 Dec 2007, 13:32 »

Koeman henter forstærkning
5/8/2007 – evertonians.com

Evertons økonomi er langt fra én af de stærkeste, hvilket har fået Erwin Koeman til at skrue ned for det høje tempo, og indstilling han havde til at starte med. Det har han gjort ved at tage en tur til Arsenal, hvor han har fundet Justin Hoyte. Englænderen, 23, har skrevet under på en leje-kontrakt, der holder sæsonen ud.

"Dette skift er kommet på det helt rigtige tidspunkt, hvilket jo er super. Jeg er sikker på, at jeg får en del kampe under bæltet her i Everton, da det sandsynligvis ville være det stik modsatte i Arsenal denne sæson. Jeg har fået en dejlig velkomst i klubben, og folk hernede er rigtig indbydende." siger en smilende Justin Hoyte.

London-klubben, Arsenal, håber på at Hoyte kan grave noget erfaring til sig, da de ser ham som et af de lysere talenter i klubben. Det ventes dog at Justin Hoyte skal sidde over de fleste af kampene, og fungere som en handlekraftig reserve for det klare førstevalg, Tony Hibbert.

Erwin Koeman sluttede af med udtalelsen nedenfor.

"Jeg har forstærket, hvad der var nødvendigt. Hvis Tony Hibbert skulle gå hen og falde over en skade, ville vi ikke have en potentiel reserve, hvilket vi nu har fået i Justin Hoyte. Et talent uden sammenligning, og glæder mig til at se, hvad han kan udrette i denne sæson. Samtidig forventer jeg ikke flere forstærkninger."
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Forgotten
« Svar #9: 24 Dec 2007, 13:32 »

Jeg er meget glad for at du er tilbage. Og dette ligner uden tvivl en lang blog. Jeg tror virkelig du kan nå langt hvis du formår at holde lysten til dette i længere tid. (:


GLÆDELIG JUL!
Logged

Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Forgotten
« Svar #10: 24 Dec 2007, 13:38 »

Flot blog, og som Sommer siger, ligner det at du kan skrive lang, men forstår ikke hvorfor du køber Hoyte, når Everton i forvejen har gode backs... Hibbert, Neville og Baines for eksempel...
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Forgotten
« Svar #11: 24 Dec 2007, 13:40 »

Tak for de rosende ord fra start af - skønt!

Romafan@ Bemærk at der stå "leje-kontrakt".
Logged

Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Forgotten
« Svar #12: 24 Dec 2007, 13:44 »

Ups... Så er det okay, som et bredde indkøb....
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Forgotten
« Svar #13: 24 Dec 2007, 13:44 »

Fantstisk blog Rosso, og det gør det jo kun bedre at det er det eneste rigtige hold i Liverpool. Super, fortsæt!
Logged

Rossonero
Gæst
 
#4
« Svar #14: 24 Dec 2007, 13:45 »

Liverpool uddeler øretæve
11/8/2007 – evertonians.com

45324 tilskuere var mødt op til den første kamp i Premier League, som indeholdte et rivalopgør med Liverpool og Everton. Sidstnævnte havde ikke meget pres på skuldrene op til kampen, modsat modstanderen, som ventes at hejse det famøse Premier League-trofæ, når sæsonen er over.

De rød klædte kommer helt suværent fra start, på bekostning af Everton-fløjen, James McFadden. Liverpools Steven Gerrard affyrer ét af hans vanlige langskudsforsøg, som bliver rettet af på McFadden – Liverpool var foran 1-0, og det lignet 90 lange minutter for Evertons vedkommende.

Efter blot et kvarters spil, er det igen Liverpool med overskrifterne. Harry Kewell øger føringen til 2-0, og ″The Reds″ havde for alvor trykket speederen i bund.

Liverpools dyre spanier, Fernando Torres, viste i dag at han var de 32 millioner euro værd, ved at gøre stillingen til 3-0. Han viser individualisme af rang, ved at drible elegant forbi Joseph Yobo, og hamre bolden sikkert i nettet bag en håbløs Stefan Wessels.

Everton formår at ligge en dæmper på det hårde pres, ved at indstille sig en tand mere defensivt på banen. Taktik ændringen gav gevinst, da man efter et lynhurtigt kontrastød reducere med Yakubu som målscorer. Men det var uden tvivl forsent for ″The Blues″, der får indkasseret endnu et mål i de døende minutter, som israelske Yossi Benayoun står for.

Everton får en slem start på sæsonen, og det gælder om at få point næste gang, hvor man møder Reading ude.
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010