home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 834 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Kan jeg køre dette??
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Kan jeg køre dette??  (Læst 944 gange)
Gosu_power
Landsholdsspiller

Kan jeg køre dette??
« : 23 Dec 2007, 18:11 »

Jeg har lige købt test drive unlimited, og det kører ikke særlig godt på min computer. Jeg ved ikke om det er mit graffikkort der er noget lort, eller om det er computeren.

Her er Test Drive Unlimiteds krav: Operating System : Windows 2000/XP/Vista
CPU : Intel P4 @ 2.4 GHz or AMD Athlon 2800+. GPU (Video Cards) : ATI Radeon 9800 256MB VRAM or Nvidia 6600 GT with 256 MB of VRAM. Video Cards with vertex/pixel shaders 2.x and above are recommended. SPU (Sound Cards) : DirectX 9.0 compatible Sound Card. System Memory : 512 MB, 1 GB recommended Hard Disk free space: 8 GB DVD drive: 8x minimum

DirectX 9.0C (included

Og her er min computer system: AMD Athlon(tm) 64 Processor 3500+, 2.19 GHz, 2.00 GB ram.

Mit Graffikkort: GeForce 7300 LE, PCI Express, 64-bit, 5.2GB/s, 1.8 Billion pixels/sec, Vertices/Second (Millions) 338, 400MHz.

Kan i også fortælle mig, om dette graffikkort vil passe i miin computer: http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=407362

Hjælp PLZZ

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

Gosser
Manager

Sv: Kan jeg køre dette??
« Svar #1: 23 Dec 2007, 18:16 »

http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest

Edit: Hvorfor skal link fucke sådan op? Nå, men gå ind på:

Kode:
http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest
« Seneste Redigering: 23 Dec 2007, 18:18 af Gosser » Logged

Gosu_power
Landsholdsspiller

« Svar #2: 23 Dec 2007, 18:23 »

Video Card
Recommended: 512MB Video Card with Pixel & Vertex Shader 2.0 (NVIDIA GeForce 7600+ / ATI Radeon X1600+)
You Have: NVIDIA GeForce 7300 LE (GeForce 7300 LE)  FAIL: Sorry, your video card does not meet this recommended requirement. Upgrading to a more powerful video card will make all your applications look better. Click the 'We Recommend' button to see some great options

Det er det den siger, betyder det at det er mit graffikkort der er for skod?? Og at jeg skal have et nyt

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

Gosu_power
Landsholdsspiller

« Svar #3: 23 Dec 2007, 18:28 »

Og i så fald, virker det jeg linkede til så til min comp??

Gosser
Manager

« Svar #4: 23 Dec 2007, 18:29 »

Ja, det gør det Smiley

Og i så fald, virker det jeg linkede til så til min comp??

Aner jeg ikke. Hvis du vil have, nok den bedste, computerhjælp - så opret en tråd på www.eksperten.dk, hvor du poster dine specs på din PC, og spørger hvilket grafikkort de vil anbefale, til det budget du har.

Gosu_power
Landsholdsspiller

« Svar #5: 23 Dec 2007, 18:35 »

Ja, det gør det Smiley

Aner jeg ikke. Hvis du vil have, nok den bedste, computerhjælp - så opret en tråd på www.eksperten.dk, hvor du poster dine specs på din PC, og spørger hvilket grafikkort de vil anbefale, til det budget du har.

K, tak for hjælpen Gosser

Gosu_power
Landsholdsspiller

« Svar #6: 23 Dec 2007, 18:35 »

Kan du så fortælle mig, om det er et godt graffikkort?? eller ved du ikke så meget om det

Gosser
Manager

« Svar #7: 23 Dec 2007, 18:37 »

Det er uden tvivl godt, men du kan sikkert få et bedre. Som sagt, gå ind på www.eksperten.dk, og få 100% ekspert-hjælp! Seriøst, de er virkelig nørder derinde, og ved alt Smiley

Jeg råder dig til at gøre det, så du ikke "spilder" så mange penge.

Gosu_power
Landsholdsspiller

« Svar #8: 23 Dec 2007, 18:54 »

Og lige til sidst Gosser, hvilket vil du sige er bedst. Dette: http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=403920

eller det jeg postede længere oppe

Gosser
Manager

« Svar #9: 23 Dec 2007, 18:56 »

Læser du overhovedet hvad jeg skriver? Gå ind på eksperten, og få dem til at finde det bedste til dig.

Gosu_power
Landsholdsspiller

« Svar #10: 23 Dec 2007, 18:57 »

Ja jeg ser det, men jeg prøvede lige at oprette en bruger, men den gider ikke sende en aktiveringsmail til mig Ubeslutsom

Gosser
Manager

« Svar #11: 23 Dec 2007, 19:27 »

Den kommer nok senere.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010