|
Smith
Gæst
|
|
Det er virkelig gode artikler/guides/dagbøger  Kun ros til overos. Men kommer der ikke en 3'er ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
wirenfeldt
Gæst
|
|
Det er virkelig gode artikler/guides/dagbøger  Kun ros til overos. Men kommer der ikke en 3'er ? Haha, jeg skulle læse det indlæg 3-4 gange inden jeg forstod det  Har kørt i bil hele natten fra Italien, sååeh. Men, så skal du nok kontakte sitets skribentet? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Heavil
|
|
Det er virkelig gode artikler/guides/dagbøger  Kun ros til overos. Men kommer der ikke en 3'er ? Der kommer vist måske en 3'er, har jeg hørt..  Det kommer li an på, hvordan det går i Dortmund.. ;P
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Simoni
|
|
Fremragende artikel! Meget interessant læsning  Kun ros tilovers herfra!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SirToby
|
|
Endnu en super artikel...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JosepGuardiola
Gæst
|
|
Fantastisk læsning. Intet mindre. Det er virkelig en fascinerende måde du skriver på. Og helt ufattelig hvor effektiv en 4-4-2 er. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-KNM-
|
|
Er den brugte taktik en standard 442, eller er der lavet ændringer i team instructions (selvfølgelig ikke tilpasset holdet)?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bademesteren
|
|
Er den brugte taktik en standard 442, eller er der lavet ændringer i team instructions (selvfølgelig ikke tilpasset holdet)?
Det står der forklaret i den første af artiklerne... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-KNM-
|
|
Der står at du giver en pil frem til midtbanen og nogle dødboldindstillinge r. Med det går jeg ud fra at du mener at sætte bestemte spillere til at gå frem og andre tilbage, og at indstille hvor sparkene skal sidde i feltet. Er det alt der er ændret?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bademesteren
|
|
Der står at du giver en pil frem til midtbanen og nogle dødboldindstillinge r. Med det går jeg ud fra at du mener at sætte bestemte spillere til at gå frem og andre tilbage, og at indstille hvor sparkene skal sidde i feltet. Er det alt der er ændret?
Præcis, det er alt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-KNM-
|
|
Ok. Egentligt også et halvdumt spørgsmål når man tænker på målet med artiklen! Men her er et andet spørgsmål:Ehar du prøvet at teste det med patch 6.03? Og har du tænkt dig at prøve eller er det op til os andre?
Intet rettet!
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 26 Feb 2006, 16:57 af Bademesteren »
|
|
|
|
|
|
|
Bademesteren
|
|
Ok. Egentligt også et halvdumt spørgsmål når man tænker på målet med artiklen! Men her er et andet spørgsmål:Ehar du prøvet at teste det med patch 6.03? Og har du tænkt dig at prøve eller er det op til os andre?
Har kun spillet en håndfuld kampe efter den seneste patch, men har intet set, der skulle få mig til at tro, at den ikke skulle virke.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|