home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1155 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Jyllands Røde Rubin
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: Jyllands Røde Rubin  (Læst 12083 gange)
Rakacka
Juniorspiller
**

Sv: Jyllands Røde Rubin
« Svar #45: 03 Jan 2008, 05:46 »

D. 22. Marts

Læser I sladderblade? Det gør I vel... Så har I sikkert også hørt om mine australske eskapader. Og JA, jeg var i Australien. JA, jeg var konstant fuld. JA, jeg var ikke mit sædvanlige charmerende jeg. MEN det var et rent og skært udtryk for min store proffessionalitet.

For at forstå det skruer vi lige tiden et halvt år tilbage. U-21 VM er lige overstået og jeg har fået øjnene op for to spillere, jeg gerne vil ha' fingrene i. Luis Miguel Piñero bliver hentet til klubben uden problemer, men den argentinske midtbanespiller Franco Zuculini fra Velez Sarsfield skriver kontrakt til anden side inden han overhovedet tager stilling til mit tilbud!?? Jeg husker det tydeligt "HVAD FANDEN GJORDE HAN?" råbte jeg til min assistent Lars Borgstrøm og min harme blev ikke større, da Lars fortalte salgsprisen "20.000 kroner, YOU GOTTA BE FUCKING KIDDING ME!???"¨endsige da han fortalte hvilken klub "WEST COAST HVAD? AUSTRALSK FODBOLD???"

Men, nej, Lars tog ikke pis på mig. En af u-21 VMs største stjerner, der allerede havde fået kampe på Velez Sarsfields i en alder af to år havde valgt at fortsætte karrieren i australsk fodbold. Overgangssum: 20.000 kroner. Jeg var rystet, chokeret og helvedes nysggerig. Hvorfor forlader et stort talent Velez for at tage til Australien? Hvorfor lader Velez ham gå for pocket money?

Og jeg begyndte at researche...

...og lynhurtigt fik jeg forklaringen. Franco Zuculini var en festabe. En playboy, en gemen dranker, der hellere ville gå i byen end spille fodbold. Og hvilket bedre sted at gå i byen end Australien? Knægten havde altså planer om at veksle sin fodboldkarriere til en årelang bytur. HELL NO, ikke når Rakacka leger.

Så jeg tog til Australien. Ud til West Coast Mariners træningsanlæg. Jeg anede end ikke hvordan knægten så ud, men jeg råbte af mine lungers fulde kraft "QUIEN QUIERES CERVEZA?" (hvem vil have øl?.red) og en lille langhåret latinogut, der ellers var fri foran mål lod bold være bold og stormede hen imod mig.

Og jeg tog ham på et helvedesridt af en bytur. Med to mål. 1. at få ham til at skrive kontrakt med Vejle. 2. At få ham til at stoppe med at drikke.

Det lyder umiddelbart som en voldsom udfordring, men så kender I ikke Rakacka. Jeg ved hvordan man får folk til at skrive under. Jeg kan kurere alkoholikere. Det er ikke uden grund Vejles fans synger "Rakacka er Gud."

Hvordan får man folk til at skrive under? Man drikker dem fulde. Hvordan kurerer man en alkoholiker? Man tager ham med på verdens længste bytur. Damer, øl og sprut i lange baner - indtil det hænger ham ud af halsen. Indtil han ikke længere KAN røre alkohol uden at få kvalme.

Men, jeg blev overrasket. Jeg regnede med jeg hurtigt kunne knække denne lille latinospirrevip. Men knægten ku sgu drikke. Og da vi havde turneret i 16 dage var jeg ved at gi op. Knejten drak, dansede og knaldede 24/7, men jeg holdt dampen oppe. Han skulle fandme ikke se, at han var ved at knække mig.

Og ENDELIG, da vi efter at have været vågne i små 70 timer. Promillen er skyhøj og vi sidder på en lille lyssky bodega for at få vores morgenmad - en sixpack til hver. DER, kan jeg mærke at han er ved at være færdig. Hans knæ dirrer. Hans øjne hænger. Når sandheden skal frem havde jeg det nok selv endnu værre. Men jeg valgte at tage chancen. At køre det ultimative bluffnummer. Jeg køber to flasker vodka. 50 shotsglas. Hele baduljen hældes op. Deles i to portioner. En til mig. En til ham. "Let's start the day, CHEEERS" skriger jeg - og i dét øjeblik styrter han ud imod toilettet. Han når knap halvvejs før han brækker sig i lårtykke stråler...

...og da han kommer tilbage ser han brødebetynget ud og ser ned i jorden, da han siger "Nada mas cerveza, nada mas fiesta. Solamento Futból.........Jefé" (Ikke mere øl, ikke mere fest, kun fodbold.......chef)

...og han opdager slet ikke at jeg bukkede under i samme øjeblik som ham. Han opdager ikke den kæmpemæssige brækpøl under min stol. Han opdagede ikke stanken, for han var knækket selv. Han havde mødt sin overmand. Og han ville, KUNNE ikke feste mere. Og han skrev under. Den 1/7 starter han i Vejle.

Franco Zuculini...

/Rakacka
« Seneste Redigering: 03 Jan 2008, 05:47 af Rakacka » Logged

Dalle75
Førsteholdsspiller

« Svar #46: 03 Jan 2008, 10:32 »

funny

Det var dog en helt fantastisk ide med den tur til Australien...fantas tisk ide. Thumbs Up

Rart at se en blog om et af mine yndlingshold..forts æt endelig.

Jeg synes dog at dine indlæg strækker sig over lidt for lang tid, men det er jo dig der bestemmer det.
Jeg glæder mig til at læse mere fra dig om VB Peace

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

wirenfeldt
Gæst

« Svar #47: 03 Jan 2008, 12:59 »

Hvad jeg synes om den sidste update, ved jeg nu ikke lige.
Men du formår godtnok og overraske mig gang på gang. Wink

-LFC-
Manager

« Svar #48: 03 Jan 2008, 16:00 »

Jeg kan ikke sige andet en genial blog Thumbs Up

Rossonero
Gæst

« Svar #49: 03 Jan 2008, 16:17 »

Updaten ser ikke overdrevet indbydende ud, men bare ved at læse de 3 første linjer, måtte jeg læse hele baduljen. Virkelig en kreativ gut, du er. Haha, skør, men helveds underholdende blog. Bliv endelig ved...

Cencur
Manager

« Svar #50: 03 Jan 2008, 16:27 »

Er du sikker på at du overhovedet spiller fm?

Det er sgu det bedste møg der er skrevet herinde! Give us' more!

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Brodtgaard
Manager

« Svar #51: 04 Jan 2008, 09:07 »

Det her er da fantastisk...
Har lige læst bloggen igennem, og kunne ikke slippe den før sidste side.

Herligt at læse om Kurt Thyboe - Det er sgu som at høre ham, når man læser updaten Smiley

Fortsæt den gode stil.   

Jeg glæder mig til at læse mere fra dig om VB Peace

Det er genialt det der...
Jeg er ligeglad med at læse om Vejle - Jeg læser bloggen for at følge managerens udfoldelser  Djævel

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

KennWolter
Gæst

« Svar #52: 04 Jan 2008, 10:35 »

En klasse blog! Helt outstanding! Du har fundet din egen måde og skrive på og det er fucking sjovt!
OG du har opbygget et kanon hold!

Det er verdensklasse det her!  Thumbs Up

Barca-boy
Landsholdsspiller

« Svar #53: 04 Jan 2008, 17:32 »

Klasse! Intet mindre!  Opstemt

United master
Førsteholdsspiller

« Svar #54: 05 Jan 2008, 16:54 »

Hvornår kommer næste update Wink?

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #55: 05 Jan 2008, 18:25 »

lyder sku som den perfekte man u manager Opstemt med alt deres voldtægt og byture hehe det sku godt lavet respekt:D

maaahhh-h-h-h

Brodtgaard
Manager

« Svar #56: 10 Jan 2008, 07:16 »

Nu trænger jeg altså til en update !!

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Rakacka
Juniorspiller
**

« Svar #57: 11 Jan 2008, 16:46 »

Der kommer snart en update Smiley Har haft gang i en del andre ting, så ikke så meget tid til FM, men den kommer inden længe.

Robuni
Gæst

« Svar #58: 11 Jan 2008, 16:48 »

Lyder godt, men prøv med lidt billeder, det vil få den til at se lidt mere overskuelig ud Smiley

JimmyGP
Manager

« Svar #59: 11 Jan 2008, 16:57 »

Super.. Kan godt lige din blog.. Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010