home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 603 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brann i UEFA Cup !!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Brann i UEFA Cup !!  (Læst 1234 gange)
FCKboy
Reserveholdsspiller

Brann i UEFA Cup !!
« : 22 Dec 2007, 10:55 »

Hei !
Den norske klubben Brann kom seg videre i UEFA cuppen etter gode resultater borte mot Rennes(1-1) og hjemme mot Dinamo Zagreb(2-1)..Det ble tap hjemme mot Hamburg(0-1) og tap borte mot Basel(0-1).
Brann skal møte Everton i 16'dels finalen og vist Brann vinner og Rosenborg vinner møtes disse lagene i 8'dels finalen  Shockeret Opstemt

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Brann i UEFA Cup !!
« Svar #1: 22 Dec 2007, 11:44 »

Ja, det siger vist det hele.. både Brann og Rosenborg er bedre end "stjernerne" fra FCK.. Det er pinligt for dansk fodbold, men sådan er realiteterne..

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #2: 22 Dec 2007, 12:13 »

Ja, det siger vist det hele.. både Brann og Rosenborg er bedre end "stjernerne" fra FCK.. Det er pinligt for dansk fodbold, men sådan er realiteterne..
Her skal vi ikke glemme AaB, der har gjort det fantastisk i europa i år Wink

FCKboy
Reserveholdsspiller

« Svar #3: 25 Jan 2008, 16:32 »

Brann møter Everton nå i februar, og Brann har forsterket seg med en spiss( Demba-Nyren) og snart en midtbanespiller ( Gylfi Einarsson) Wink

Niko
Gæst

« Svar #4: 25 Jan 2008, 16:35 »

Tror Demba bliver rigtig god oppe i Norge. Han kan også være ret farlig imod Everton tror jeg. Et fantastisk indkøb! Smiley

Rossonero
Gæst

« Svar #5: 25 Jan 2008, 16:39 »

Der tror jeg, at du skal tro om. Farlig er han, uden tvivl, men det bliver en helt anden sag mod Everton. Sidstnævnte har klaret sig forrygende i år, og jeg tror næppe at Brann kan komme levende derfra. Jeg satser på en stensikker sejr til Everton hjemme, mens Brann ude måske kan hive et flot uafgjort resultat op ad vandet.

FCKboy
Reserveholdsspiller

« Svar #6: 25 Jan 2008, 16:45 »

Demba og Helstad kommer til og utfylle hverandre perfekt Wink Karadas blir regnet som midtstopper Wink
Jeg tror vi har gode sjangser mot Everton, vi taper sikkert til slutt men vi skal gi di kamp !
Får håpe vi får Gylfi i form til Everton kampen, Brann sliter med skade på to sentrale midtbanespillere ( Jaiteh og El-Fakiri) Wink
Gylfi og Bakke blir en bra duo Smiley

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #7: 25 Jan 2008, 16:58 »

Demba og Helstad kommer til og utfylle hverandre perfekt Wink Karadas blir regnet som midtstopper Wink
Jeg tror vi har gode sjangser mot Everton, vi taper sikkert til slutt men vi skal gi di kamp !
Får håpe vi får Gylfi i form til Everton kampen, Brann sliter med skade på to sentrale midtbanespillere ( Jaiteh og El-Fakiri) Wink
Gylfi og Bakke blir en bra duo Smiley
Hvordan klarer El-Fakiri sig ? Smiley Ved han var i Lynge's (Aalborg BK's sportsdirektør) sigtekorn, men valgte Brann Smiley Og hvad med en spiller som Alanzinho? Hvilket niveau har han ? Smiley

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010