Hej jeg synes jeg ville lave et emne om spillere som er gode indkøb. Jeg vil skrive hvilken klub spilleren er fra og hvorfor man skal have ham.
Landon Donovan (Los angeles Galaxy) Landon er en fantastisk mand i det offensive, og kan bruges på både den offensive midtbane og som angriber.
Hvorfor skal jeg købe:Det skal du fordi Landon har et niveau som kan bruges alle steder i verden, og han er en mand som stadig kan udvikle sig.

og NEJ ingen modifier i den kamp!
Nuri sahin (Feynoord, kontarkt med Borussia Dortmund) Nuri sahin er et kæmpe offensivt talent og det er en mænd som endnu ikke er oppe på ronaldinho priser, men det kan han komme. Nuri er også kun 19 år gammel.
Hvorfor skal jeg købe:Du skal købe ham fordi han ikke er alt for dyr, han enten flopper på dit hold eller bliver din største stjerne. Det handler om at tage chancen og starter han ikke godt har han mange år at gøre godt med!
Vincent Kompany (Hamburger SV) Vincent er en af de dyrerere talenter, men det er også fordi mange mener at han ikke kan undgå at blive en stjerne. Vincent er en fantastisk forsvarspiller.
Hvorfor skal jeg købe:Du skal købe ham fordi han trods sine unge alder er god til at tage ansvar, og han laver sjældent fejl. Vincent har også allerede gode stats.
Francesc Fabregas (Arsenal) Francesc Fabregas er en glimrende men også meget dyr midtbane spiller. Han er en af dem som du kan være sikker på har muligheden for at blive verdens bedste.
Hvorfor skal jeg købe:Du skal købe den unge spanier fordi han ikke kan undgå ta blive en af de bedste, han har en fremragende teknik og underpræsterer stort set aldrig.
Sebastian Frey (Fiorentina) Sebatian frey er en af de mest undervuderede målmænd i hele verden den 27 årige italiener har gjort det godt i fiorentina, og kan helt sikkert bruges.
Hvorfor skal jeg købe:Du skal købe sebastian fordi han har mellem 5 og 10 år igen. Da han er meget undervuderet er han meget billig i forhold til hvor god en spiller han er. Sebastian skal måske bruge lidt tid til at indfinde sig med klubben, men efter det er han en sikker sidste skanse.
Cris (Olympique Lyon) Cris er en brasilliansk forsvarspiller, som har været en af grundene til at Lyon har gjort det så flot i de senere år.
Hvorfor skal jeg købe:Du skal købe cris fordi han er en rutineret og er en glimrende forsvarspiller, og han kan godt gå han og være et af de bedste køb man kan lave i hele spillet.
Philippe Mexes (Roma) Mexes er på papiret forsvarspiller, men med sine glimrende taklinger, er det nok bedst at have ham på en defensiv midtbane.
Hvorfor skal jeg købe:Du skal købe franske mexes fordi ´han er en glimrende markeringsspiller og som sagt laver nogle geniale taklinger. Udover det fylder han meget på en defensiv midtbane og er svær at komme forbi.
Kaká (AC Milan) Kaka er en mand man ikke kan komme uden om, han er en exceptionel mitbanespiller som kan alt hvad han skal kunne, lad os heller ikke glemme at kaka lige er blevet kåret til verdens bedste fodboldspiller.
Hvorfor skal jeg købe:Du skal købe kaka fordi han altid præsterer. Kaka er utrlolig hurtig med fødderne og har nogle meget præcise langskud. Han er derfor en spiller som sagtens kan lave 10 mål i 30 kampe.
Sergio aguero (Atletico Madrid)Sergio er et fantastisk talent og er den ideele midtbanespiller, sergio er i øvrigt også blevet kaldt en ny maradona.
Hvorfor skal jeg købe:Du skal købe denne argentinske midtbanespiller fordi han stadig er en rimelig billig spiller og skulle han fortsatte i den samme retning som han gør nu bliver han en kæmpe stjerne.
Det var lige det jeg kunne finde frem indtil videre, men jeg vil fortsat skrive spiller ind, du er selvfølglig velkommen til at skrive en kommentar, og jeg kunne også godt tænke mig en bedømmelse fra 1-10. Jeg håber at denne guide har været noget værd, men husk at jeg ikke kan give en garanti for at ingen af spillerene flopper, så derfor er det dig skal få dem på rette spor hvis de skulle floppe.
P.S: Det kan være godt at du skal bruge denne her guide til et helt nyt spil, da det kan komme til at kræve mange penge.