home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:06:47 Broen13 Blogs #17 Youth to Gold
I går kl. 13:38:05 Broen13 Klubsøgnin... Girondins de Bordeaux
23 Nov 2025, 16:15 simmy1 Blogs Et nyt kapitel på 10’eren
23 Nov 2025, 15:24 Broen13 Klubsøgnin... SC Braga
21 Nov 2025, 20:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
21 Nov 2025, 08:49 Broen13 Klubsøgnin... 1860 München
20 Nov 2025, 15:05 Broen13 Klubsøgnin... River Plate
Antal Registrerede Brugere: 23182
  0 Brugere, 694 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kathli
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Din værste FM oplevelse?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Din værste FM oplevelse?  (Læst 26218 gange)
Gosser
Manager

Sv: Din værste FM oplevelse?
« Svar #30: 22 Dec 2007, 20:19 »

Når lortet crasher, og man ikke har gemt!

Bah, min computer fucker FM sygt meget op for tiden! Ligepludselig vil den bare ikke gå ind i det igen, hvis man lige er gået ud af det, for at tjekke nettet etc.

Jeg skal saftsuseme snart have købt en ny computer!

halil
Ynglingespiller

« Svar #31: 22 Dec 2007, 23:37 »

nok ikke den værste, men blot en mærkelig oplevelse.

I sommerpausen, får jeg pludselig at vide at Adriano og Mario Balotelli(jeg er Inter) har haft et sammenstød på træningsbanen...

Men alle spillerne er blot på ferie og burde ikke være på træningsbanen. Lidt mærkeligt...

edit: og en ekstra lille detalje. Balotelli er ude i verden og spille u20 VM...
« Seneste Redigering: 22 Dec 2007, 23:51 af halil » Logged

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #32: 22 Dec 2007, 23:44 »

Min værste oplevelse var i 07-udgaven, fører 3-0 ved halvlegen i CL-Finalen med Liverpool mod Valencia, kommer foran 4-0, men så går helvede løs, får udvist to spillere og taber 4-5 Shockeret

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Gaylord
Førsteholdsspiller

« Svar #33: 22 Dec 2007, 23:55 »

Har bl.a. oplevet at være foran mod Arsenal med 2-0 ved pausen, hvor jeg var West Ham, og tabte derefter 7-2. Min målmand fik vist nok 2 i karakter... sådan som jeg husker det.

Aggergaard
Reserveholdsspiller

« Svar #34: 23 Dec 2007, 09:22 »

Min værste oplevelse var tilbage i 07 spillet, hvor mig og en af mine tidliere kammerater spiller i den danske liga han er AaB og jeg er FCK. Jeg havde ført næsten hele sæsonen men i de sidste 6 kampe kommer han op så vi ligger på en samlet 1. plads og vi skal spille imod hinanden i sidste kamp som han vinder. Spillede aldrig imod ham mere. Kæft jeg var tosset

Far til tre...
Lily 13/04-08
Clara 11/02-11 RIP
Nicolai 12/11-12

Tid. Nehmo - Nu. Aggergaard

Niko
Gæst

« Svar #35: 23 Dec 2007, 09:25 »

Mit er vel nok, engang i FM06. Der spillede jeg uden Auto-save. Mener jeg var Brøndby. Det var ferie, så man kunne jo være længe oppe og game løs. Jeg valgte så uafbrudt at spillede 2 sæsoner i træk. Det var virkelig fedt og jeg havde hentet en vis Messi til Vestegnen. Men som skete det. Min lillesøster kom ind på mit værelse, sparkede til en fodbold jeg havde liggende. Så ramte hun stikkontakten og computeren lukkede ned.

Græder Græder Græder Græder Græder Græder

Chelidze90
Gæst

« Svar #36: 23 Dec 2007, 09:38 »

Jeg ynder at spille netspil med 2 gode venner, hvor vi som regel spiller i Tyskland. Det er gerne sådan at jeg lægger mig i spidsen fra 16 runde (Jeg er HSV), så går holdet i krise i sidste 3 kampe og jeg taber mesterskabet. Det tricks har jeg lavet 3 sæsoner i streg.

Det værste var dog også i et netspil med de to. Jeg var Stuttgart og min ene ven var Hertha BSC, kampen går igang og jeg kommer hurtigt bagud 0-2 hjemme. Da kampen var forbi viste måltavlen: Stuttgart 2-7 Hertha BSC. Jeg sagde op på stedet og drog til en nomadestil i stedet for...

Jarlenn
Gæst

« Svar #37: 23 Dec 2007, 10:57 »

Jeg havde en smal trup i Frankrig, på et tidspunkt var jeg ude for slet ikke at have nogle målmænd. 4-5 målmænd var skadet samtidig.

søgaard
Gæst

« Svar #38: 23 Dec 2007, 10:59 »

mit værste øjeblik var i 07, hvor jeg ved en fejl ikke havde tilmeldt nogle spillere til liga'en og dagen efter auto-saved den, og så var det spil væk Skuffet

-LFC-
Manager

« Svar #39: 06 Jan 2008, 02:21 »

Argh her er en virkelig slem en (Synes jeg), var foran 4-1 mod Portugal med et kvarter tilbage, og var parat til at fortælle mine spillere at det var sensationelt, desværre glemmer jeg at indstille mit hold til at forsvare føringen så først Vaz Te og så 2 gange C. Ronaldo udligner til 4-4 også endda med 5 min tilbage. Fanme surt, men det var heldigvis kun en lille venskabskamp.

Gungner
Gæst

« Svar #40: 06 Jan 2008, 02:26 »

I 07 udgiven...
Spiller med Swansea, og møder Arsenal ude i FA Cuppen.
Vi kommer på 1-0... Så 2-0... og Arsenal reducerer inden pausen.
I anden halvleg er fanden løs i laksegade.
Vi modtager: 3 røde kort og 4 spillere bliver skadet.
Vi taber 2-8...

-LFC-
Manager

« Svar #41: 06 Jan 2008, 02:28 »

I 07 udgiven...
Spiller med Swansea, og møder Arsenal ude i FA Cuppen.
Vi kommer på 1-0... Så 2-0... og Arsenal reducerer inden pausen.
I anden halvleg er fanden løs i laksegade.
Vi modtager: 3 røde kort og 4 spillere bliver skadet.
Vi taber 2-8...
Av crazy Ubeslutsom Den var slem

Gungner
Gæst

« Svar #42: 06 Jan 2008, 02:31 »

Ja, den gjorde nas...
Men så igen... Hellere der, end i ligaen!

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #43: 06 Jan 2008, 02:50 »

Nårh ja, en kanon dum fejl jeg har lavet et par gange, fordi jeg simpelthen bare har været for hurtig.. :/

Dog kun en gang i Champions League, at tage en reserve målmand med.. Det var så surt at få smæk, hvor det var en normal spiller som stod på mål.. Skuffet Har også prøvet det i vigtige såvel normale liga kampe, hvor en normal spiller står på mål.. Ret skidt af mig, men jeg kommer engang imellem til at ramme forkert når jeg vil lave ændringer i mit hold inden kampen.. =)

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

Rooland
Manager

« Svar #44: 06 Jan 2008, 03:02 »

I FM07 :

I anden sæson vinder jeg mesterskabet med Silkeborg.
I tredje sæson  ryger jeg ud af CL kval og ender i Uefa cup gruppespillet bla. efter en samlet 6-2 sejr mod Fenerbache.
I sidste runde ligger jeg faktisk til at gå videre til Knockout runderne. Bayern skal vinde, mens jeg kan nøjes med uafgjort.
Sparta Prag vinder over mig 1-0 på et straffespark i 91. minut og Bayern vinder 3-2 over Heerenveen, hvor Heerenveen scorer 2 selvmål.

I FM08 :

Da jeg med Arsenal taber mesterkskabet med 3 måls forskel op til Chelsea.

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010