home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:01:29 Bubbles Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
29 Apr 2025, 20:13 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Apr 2025, 20:24 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23562
  1 Bruger, 569 Gæster Online.

Nyeste Bruger: sattavalakeridge
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Andenbolde
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Andenbolde  (Læst 1717 gange)
Simoni
Førsteholdsspiller

Andenbolde
« : 24 Feb 2006, 23:05 »

Hey                                                                                                                                                                           
I mit spil med Sevilla har jeg det problem at mine midtbanespillere (især de miderste), næsten aldrig vinder andenboldene, og de får generelt ikke fat i særlig meget, hvilket tit resulterer i et nederlag.  Nogle der kan hjælpe mig med dette problem? 

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Sv: Andenbolde
« Svar #1: 24 Feb 2006, 23:47 »

Hey                                                                                                                                                                           
I mit spil med Sevilla har jeg det problem at mine midtbanespillere (især de miderste), næsten aldrig vinder andenboldene, og de får generelt ikke fat i særlig meget, hvilket tit resulterer i et nederlag.  Nogle der kan hjælpe mig med dette problem? 

Uhm ja det er jo godt nok ikke helt optimalt. har dog ikke selv har de problemer så kender ikke lige løsningen her på stående fod.

Heavil
Reserveholdsspiller

« Svar #2: 25 Feb 2006, 01:23 »

Hey                                                                                                                                                                           

Sæt dit hold på hård takling, og gerne tæt markering, hvis du har spillerne til det.. Så gælder det om at have midtbaner med høje stats i takling og markering, samt forudsigelse og placeringsevne, så de har en stor chance for at få det optimale ud af situationen.. (Hvis der er fejl, så er jeg li kommet fra fest _:D)

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #3: 25 Feb 2006, 01:28 »

Sæt dit hold på hård takling, og gerne tæt markering, hvis du har spillerne til det.. Så gælder det om at have midtbaner med høje stats i takling og markering, samt forudsigelse og placeringsevne, så de har en stor chance for at få det optimale ud af situationen.. (Hvis der er fejl, så er jeg li kommet fra fest _:D)

Kedlig fest ? Peace

Bademesteren
Manager

« Svar #4: 25 Feb 2006, 09:43 »

Kedlig fest ? Peace

Det er bare federe, at være på FmFreaks, end at være til fest...  Smiley

Dusty78DK
Manager

« Svar #5: 25 Feb 2006, 10:12 »

Et lille tip herfra:

Kig på hvor gode dine spillere er i tackling, hovedspil, bravery og work-rate etc. Alle de skills, der skal bruges til at kæmpe om andenboldene.  Thumbs Up

Meeen husk også at for at kunne kæmpe om andenboldene skal man være i nærheden. Hvis du beder dine spillere om IKKE at løbe frem kan de jo ikke udfordre så meget.

wirenfeldt
Gæst

« Svar #6: 25 Feb 2006, 12:00 »

Det er bare federe, at være på FmFreaks, end at være til fest...  Smiley
Rettelse, - Det er fedest at tage til fest, drikke sig død, vende snuden hjemad, også smide et indlæg ind i "Jeg er pisse stiv"-tråden Opstemt

Heavil
Reserveholdsspiller

« Svar #7: 25 Feb 2006, 18:29 »

Rettelse, - Det er fedest at tage til fest, drikke sig død, vende snuden hjemad, også smide et indlæg ind i "Jeg er pisse stiv"-tråden Opstemt

Den var bedre.. Smiley

Simoni
Førsteholdsspiller

« Svar #8: 25 Feb 2006, 20:24 »

Tak for svarene.  Thumbs Up Problemet virker til at være løst. Har vundet en del kampe i træk nu, så nu ser det ligefrem snart godt ud.  Cool

2706mkj
Lilleputspiller
*

« Svar #9: 25 Feb 2006, 22:01 »

Samme her...
Jeg har haft nøjagtig samme problem, og gjort som foreslået.

Det virker! Thumbs Up

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010