home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  0 Brugere, 919 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Urealistiske indkøb
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Urealistiske indkøb  (Læst 3791 gange)
Emillionaire
Gæst

Sv: Urealistiske indkøb
« Svar #15: 21 Dec 2007, 07:59 »

Chelsea plejer at købe Goran pandev for 400mil. det er sindssygt mange penge ...

i mine spil plejer de at købe ham for 120 millioner eller sådan noget og han bomber sindsygt meget

Storch
Lilleputspiller
*

« Svar #16: 21 Dec 2007, 12:31 »

arg 145millioner, de køber ham i det første transfer-vindue. tror ikke jeg har set dem ikke købe , jo kun hvis jeg selv har købt ham.

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #17: 21 Dec 2007, 12:44 »

Mens FM bliver mere og mere realistisk skuffer det mig virkelig at se klubbernes indkøbsstrategi. I mit spil med Reggina har jeg den italienske og den danske liga med. Herudover har jeg alle brasser, argentinere, italienere, danskere, svenskere og nordmænd med. Hermed er der rigtig mange gode og billige spillere i Brasilien, og det udnytter de dansker klubber.

Jeg så på truppen hos FCM - tror jeg - og her var vel mellem 7 og 10 ikke-EU-spillere i 1. holds-truppen efter 2 sæsoner. Det samme var gældende hos bl.a. AaB, FCK og Viborg.

Jeg synes det totalt urealistisk, at klubberne ikke køber ind efter et vist mønster afhængig af f.eks. beliggenheden. Specielt da, når der er begrænsninger på antallet af udlændinge i ligakampene.

Underligt? Er det også sådan i 07-versionen? For jeg er altså langt længere end et par sæsoner og der har de som regel danske spillere i klubberne. Men det er måske mere fordi de danske-spillere bliver ret så syge længere fremme, i hvert fald så gode at de findes mindst, en til to i hver eneste PL-klub, næsten da. Wink

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

Cencur
Manager

« Svar #18: 21 Dec 2007, 12:50 »

Er helt enig, nogle gange køber klubberne vanvittigt ind, både store indkøb og små indkøb, har engang set at Chelsea første sæson købte Thomas Helveg fra OB!!!   Shockeret

Chelsea har også i et af mine gamle spil købt Per Nielsen fra Brøndby - Om han fik nogle kampe, det har jeg ingen anelse om Opstemt

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

TheDuck
Reserveholdsspiller

« Svar #19: 22 Dec 2007, 00:38 »

Underligt? Er det også sådan i 07-versionen? For jeg er altså langt længere end et par sæsoner og der har de som regel danske spillere i klubberne. Men det er måske mere fordi de danske-spillere bliver ret så syge længere fremme, i hvert fald så gode at de findes mindst, en til to i hver eneste PL-klub, næsten da. Wink

Jeg tror problemet er, at man ikke kan vælge en DB større end "large". Da jeg samtidig har taget alle spillere fra Brasilien med, så udgør de en ret stor del af det samlede antal spillere i spillet, og dermed vil de også være godt repræsenteret i Danmark. Det er jo for det meste kvalitetsspillere de henter.

Kæden hopper bare af der, hvor de ikke kan bruge dem, fordi der max må være 3 stk. i truppen til superligakampe.

Så gik den ikke længere, FM 2016 er hermed købt som opvarmning til FM 2017.

TheDuck
Reserveholdsspiller

« Svar #20: 22 Dec 2007, 00:39 »

Så snakker du pænt om kongeklubben...

Det gør jeg skam altid. Jeg elsker da MUFC. Men Real bryder jeg mig ikke om...  crazy

Så gik den ikke længere, FM 2016 er hermed købt som opvarmning til FM 2017.

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #21: 22 Dec 2007, 00:41 »

I alle min fm spil, har fck bare købt udlænding så det gør noget.
i ALLE mine spil.

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010