home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 738 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Ideer til gaver
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Ideer til gaver  (Læst 6830 gange)
Niko
Gæst

Sv: Ideer til gaver
« Svar #15: 18 Dec 2007, 17:55 »

Til din søster, så måske Simpsons - The Movie? Så skal hun selvfølgelig godt kunne lide Simpsons.

N17
Manager

« Svar #16: 18 Dec 2007, 17:56 »

hehe... tror jeg kigger efter noget bowling udstyr til min far!

Min søster går ikke i skole. Hun arbejder i en Super Brugsen forretning. Hmm.. må overveje hvad jeg giver hende!

Cesc: Min søster ser ikke Simpsons Wink

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

-KNM-
Manager

« Svar #17: 18 Dec 2007, 18:02 »

Til Far: Whiskeyglas. Koster mellem 65 og 100 kroner stykket og kan varmt anbefales.

Don Abramovich
Manager

« Svar #18: 18 Dec 2007, 18:03 »

Måske noget parfume eller tøj, til din søs? Smiley

brotta
Reserveholdsspiller

« Svar #19: 18 Dec 2007, 18:04 »

Til Far: Whiskeyglas. Koster mellem 65 og 100 kroner stykket og kan varmt anbefales.
God ide, måske krydret med en god flaske!?

Ellers kan du jo købe FM til søs  Grin
Nej, ellers har matas og andre butikker også sådan nogen pakker til piger, dejlig nemt!

N17
Manager

« Svar #20: 18 Dec 2007, 18:07 »

Måske noget parfume eller tøj, til din søs? Smiley

Har købt noget parfume Smiley

Ang. tøj, så må jeg ikke købe det, da hun skal igennem en operation her snart.. Og samtidig er hun på kur, så det ville være dumt Opstemt

En god idé, men hva er det dog for en far jeg har. Han har bare ikke nær de samme interesser som jeres. Tror jeg kigger efter noget bowling noget Opstemt

Men kom da stadig gerne med ideer.. Har I nogle ideer til cdere. Der har han en bred smag

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

søgaard
Gæst

« Svar #21: 18 Dec 2007, 18:14 »

Men kom da stadig gerne med ideer.. Har I nogle ideer til cdere. Der har han en bred smag
Måske den nye med Kim Larsen, TV2, Lis Sørensen,  U2, Led Zeppelin ? alt efter hvilken musiksmag din far har Smiley

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #22: 18 Dec 2007, 18:18 »

Varme sokker. Det er altid et hit...

Emillionaire
Gæst

« Svar #23: 18 Dec 2007, 18:33 »

jeg har købt et par sorte Björn Borg til min far og køber en deo stick fra Hugo Boss, Lacoste eller noget i den stil til ham

til min mor køber jeg nok en parfume og et par sutsko men er der nogen der kan give forslag til hvad jeg ellers kan købe til hende? max 300 kr.

til min lillesøster køber jeg en Sims 2 ekstrapakke men er der nogen der har et forslag til hvad jeg ellers kan købe til hende? max 300kr

brotta
Reserveholdsspiller

« Svar #24: 18 Dec 2007, 18:40 »

The eagles.. mener de lige har udgivet en 2x cd

arsenalistic
Manager

« Svar #25: 18 Dec 2007, 18:52 »

The eagles.. mener de lige har udgivet en 2x cd

Er det ikke også noget med at det er første studieudgivelse i 25 år?

Go you Gunners!

Zone 43
Manager

« Svar #26: 18 Dec 2007, 18:54 »

Det handler om, at være kreativ! Så derfor har jeg valgt - i samarbejde med min bror - at give min far sådan et snooker bord fra BR og en hjemmelavet kalender med et af hans favorit hold, QPR.
Samlet pris: 50 kr
Opstemt

Måske du kunne lave noget lign., JS, omkring en kalender. Leg med nogen billeder af deres idoler, familiebilleder e.l. i Photoshop og smæk billederne ind i Publisher og print kalenderen ud. Bare et forslag Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

-KNM-
Manager

« Svar #27: 18 Dec 2007, 18:55 »

FONA har en god cd med NHØP - "Friends Forever". Den er dejlig billig og kan evt kombineres med Café Montmartre af Stan Getz. Især den sidste er også velegnet som Dinner Jazz. Og så gør det jo ikke noget at den er optaget live i kbh.

Men det er måske ikke en del af hans brede musiksmag?

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #28: 18 Dec 2007, 18:56 »

jeg har købt et par sorte Björn Borg til min far og køber en deo stick fra Hugo Boss, Lacoste eller noget i den stil til ham

til min mor køber jeg nok en parfume og et par sutsko men er der nogen der kan give forslag til hvad jeg ellers kan købe til hende? max 300 kr.

til min lillesøster køber jeg en Sims 2 ekstrapakke men er der nogen der har et forslag til hvad jeg ellers kan købe til hende? max 300kr

Til mor kan du købe grydeskeer, skåle eller rengøringsmidler, som hun kan bruge i udførelsen af sine husmoderlige sysler, der er så yndige, når de er udført af en kvinde.

Til din lillesøster kan du købe grydeskeer, skåle eller rengøringsmidler, som hun kan bruge, når hun skal træne udførelsen af sine kommende husmoderlige sysler, så hun kan blive en god ægteviv.

arsenalistic
Manager

« Svar #29: 18 Dec 2007, 19:14 »

Til mor kan du købe grydeskeer, skåle eller rengøringsmidler, som hun kan bruge i udførelsen af sine husmoderlige sysler, der er så yndige, når de er udført af en kvinde.

Til din lillesøster kan du købe grydeskeer, skåle eller rengøringsmidler, som hun kan bruge, når hun skal træne udførelsen af sine kommende husmoderlige sysler, så hun kan blive en god ægteviv.

Grin Grin Grin

Du har så ret!

Go you Gunners!

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010