6. juli 2009
Interview med Frederik Kruckow Rosgaard
BT Hvordan synes du selv de to sidste år er gået?
FKR Altså, selvfølgelig er det skuffende vi ikke rykker op, men vi har været mod nogen utroligt stærke hold. De har begge år været en lille dårlig periode der har hindret os.
BT Sidste sæson solgte i
Jonathan Lopez som havde været en af sæsonens store profiler. Kan i håndtere tabet af sådan en stor spiller?
FKR Lopez var en meget stor spiller, det skal der ikke være nogen tvivl om. Men jeg vil klart mene vores angreb stadig har den fornødne styrke. Jeg er sikker på at
Depetris nok skal vise sig at være en mand med mål i støvlerne. Plus at
Simon Bræmer og
Chris Sørensen allerede har bevist de kan levere varen.
BT Sidste sæson overvejede bestyrelsen at fyre dig, hvad fik dem til at beholde dig?
FKR Jeg vil tro det var vores stærke slutspurt, der fik dem overbevist om at jeg er den rette mand til jobbet. Og jeg er sikker på at vi i denne sæson nok skal ligge blandt de to første, i stedet for lige efter.
BT Der har været meget snak om et salg af jeres forsvarsstjerne Pavlyucheck, hvor meget skal der til før at i acceptere?
FKR Jeg ved ikke med bestyrelsen, men jeg vi slet ikke tale om et salg lige nu. Pavly har været en af vores vigtigste spillere sidste sæsosn.
BT Ifølge mine kilder giver bestyrelsen dig en minimal mængde penge til spillerindkøb. Hvad er din kommentar til det?
FKR Det er vel ikke en hemmelighed at vor økonomiske situation ikke ligefrem er fantastisk. Mere kan jeg ikke sige om den sag.
BT Det var alt for os. Held og lykke med den nye sæson!
FKR Tusinde tak.