home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:51:03 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
I dag kl. 12:47:04 NAsMaR Baren fm25
I går kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 721 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Død)The Hammers [tidl. Roma, FCB]
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: (Død)The Hammers [tidl. Roma, FCB]  (Læst 63828 gange)
DelPiero1
Gæst

Sv: Blaugranes [tidl. Roma]
« Svar #210: 28 Dec 2007, 11:46 »

Forhåbelig kommer der 1-2 updates idag. For skal til Århus. Wink

Før i tiden, opdaterede jeg holdet i det første indlæg. Skal jeg gøre det med FC Barcelona også? Smiley

Ellers er det 3. indlæg på første side jo også dit. Så kunne du evt. ligge det der, og bede Rosso om at slette hans Smiley

Niko
Gæst

« Svar #211: 28 Dec 2007, 11:48 »

Ellers er det 3. indlæg på første side jo også dit. Så kunne du evt. ligge det der, og bede Rosso om at slette hans Smiley

God idé, sender ham lige en besked. Smiley

Niko
Gæst

« Svar #212: 28 Dec 2007, 12:42 »

Gratis spillere spiller til Spanien
01:07:09 - FCBARCA.DK

Nikolaj hentede i Roma, 3 spillere på fri transfer. Pablo, Mascherano og Motta. I år, er han i Barcelona og han har lavet endnu 2 scoop.

Deco’s afløser er fundet, hans navn er John Obi Mikel og han er en meget populær herre. John Obi Mikel er blevet kaldt meget, den nye Jay-Jay Okocha bla. Han er dog ikke på hans tekniske niveau. Han er mere en fighter, der arbejder gennem hele kampen. Han er kendt for hans gode og sikre afleveringer. Han er stærk og hurtigt, nærmest en komplet fodboldspiller. John Obi Mikel er 22 år gammel, men han har allerede spillet 21 landskampe.

John Obi Mikel har kommenteret hans skifte til FC Barcelona.

- Det er jo lige pludselig gået hurtigt. I de sidste 4 år, har jeg været i 2 klubber. Nu skal jeg til Spanien og spille for FC Barcelona. Jeg glæder mig så meget, at i drømmer ikke om det. Jeg glæder mig til at spille sammen med verdens stjerner som Messi og Eto’o. Legenden Ronaldinho glæder jeg mig også til at spille med. Jeg skal dog arbejde en masse, Xavi er sikret en start plads, det samme med Iniesta. Men jeg vil tage chancen op. Jeg vil spille fast for Barcá. Jeg tror dog også jeg har store muligheder for det. Jeg er jo kun 22 år gammel.

John Obi Mikel er kun højrebenet og han har skrevet kontrakt indtil år 2012.

FC Barcelona har også hentet en målmand. Andreas Isakson er hentet til Spanien, for at give Victor Valdes kamp på målmandsposten. Det lyder til at være en rigtig god signing.

United master
Førsteholdsspiller

Sv: (Handel1)Blaugranes [tidl. Roma]
« Svar #213: 28 Dec 2007, 12:45 »

Gode indkøb Opstemt

Niko
Gæst

« Svar #214: 28 Dec 2007, 12:47 »

Gode indkøb Opstemt

Tak skal du have. Smiley
Har opdateret i indlæget, nedenunder indledningen.

Niko
Gæst

« Svar #215: 28 Dec 2007, 13:10 »

Talent til Barcelona
09:07:09 - FCBARCA.DK

Nicklas Bendtner er ved at være et populært navn, verden over. Han har et enormt talent og han har potentiale til at blive rigtig stor. Han er kun 21 år gammel og har spillet 19 landskampe for hans lands, Danmark. Han har lavet 10 mål, som viser lidt af hans målfarlighed.

Nicklas er en stor angriber, noget som man ikke rigtig har i FC Barcelona. Han er købt som en fremtids satsning, hvor han vil udgøre duo med Bojan oppe foran. De er begge blandt de største angrebs talenter i verdenen.

Nikolaj Emil Birk Poulsen fortalte om handlen.

- Jeg havde over længere tid kigget på Alexandre Pato. Han var dog meget dyr, da vi henvendte os til Milan. Vi skulle op på den store side af 700 millioner. Jeg kiggede mine kontakter igennem og tænkte på Nicklas. Han er en meget god fodboldspiller og derfor valgte jeg at købe ham. Hans talent er meget stort og jeg glæder mig til at hjælpe ham til at blive bedre.

Nicklas Bendtner forventes at komme foran Eidur Gudjohnsen i truppen. Det bliver Thierry Henry og Nicklas der skal slås om pladsen på bænken. Bojan og Eto’o er i startopstillingen. Nicklas har skrevet en kontrakt til år 2012, og han har fået nummer 25. Han har kommenteret skiftet.

- Det bliver så cool at være i Barcelona. Jeg glæder mig til at spille sammen med Kolo og Thierry igen. Det er også fedt at have en dansk træner. Jeg glæder mig.

Søren91
Landsholdsspiller

Sv: (Handel2)Blaugranes [tidl. Roma]
« Svar #216: 28 Dec 2007, 13:18 »

Spændende handel Smiley måske er det lidt urealistisk, at en manager vil komentere på andre spilleres pris ? Men ok, med til at give bloggen lidt krydderi Smiley Fik jeg sagt at det er en god blog, som jeg flitigt følger ? Wink

United master
Førsteholdsspiller

« Svar #217: 28 Dec 2007, 13:21 »

haha godt at du sender lidt dansk til Barca Peace de trænger sq til det Opstemt

Niko
Gæst

« Svar #218: 28 Dec 2007, 13:22 »

haha godt at du sender lidt dansk til Barca Peace de trænger sq til det Opstemt

Jeg kan fortælle at der er mere dansk på vej.  Smiley

lauritse
Reserveholdsspiller

« Svar #219: 28 Dec 2007, 13:25 »

Jeg kan fortælle at der er mere dansk på vej.  Smiley
Lyder godt Cesc Wink

GF <3

Niko
Gæst

« Svar #220: 28 Dec 2007, 13:36 »

Agger til Spanien
16:07:09 - FCBARCA.DK

Daniel Agger er en komplet forsvarspiller. Han er sikker, lader sjældent folk komme forbi ham og han er god til at føre bolden frem af banen. Ligesom hans nye holdkammerat Kolo Touré. Kolo Touré har dog ikke rigtig fået lov til at vise et i Barcelona.

Agger er skiftet til Barcelona, for en meget stor sum. Han har kostet hele 330 millioner. Daniel Agger forventes først fra næste sæson at komme ind i startopstillingen, da Carles Puyol og Kolo Touré er sikre startere. Daniel Agger kommer dog på bænken og sender derfor Marquez til salg. Milito skal man dog heller ikke glemme, da han er en meget god midterforsvar.

Daniel Agger kan spille på midtbanen, venstrebacken og i angrebet, men han er selvfølgelig bedst i det centrale forsvar. Han har kommenteret hans skifte til Spanien.

- Jeg er glad for at være kommet til Spanien. Det er godt vejr, næsten hele året. Jeg har fået en dansk træner og jeg spiller i en af verdens største klubber. Jeg er stolt af mig selv. Jeg glæder mig også til at spille på hold, sammen med Nicklas Bendtner. Han er en kammerat. Det bliver fedt at løbe ind på banen, foran næsten hele 100.000 tilskuere.

Daniel Agger er venstrebenet og han har underskrevet en kontrakt med Barcelona indtil år 2013. Han får en løn på hele 980.000 om ugen. Agger har spillet 28 landskampe og han er fast mand på landsholdet. Han skal nu også prøve at bide sig fast i Barcelona.

Metsu1
Manager

Sv: (Handel3)Blaugranes [tidl. Roma]
« Svar #221: 28 Dec 2007, 13:38 »

Rigtig, rigtig gode indkøb, Cesc

Agger er kanon, Bendtner ligeså, mens Mikel også er et stort talent  Thumbs Up

lauritse
Reserveholdsspiller

« Svar #222: 28 Dec 2007, 13:38 »

Godt køb Cesc Wink

GF <3

Niko
Gæst

« Svar #223: 28 Dec 2007, 13:39 »

Rigtig, rigtig gode indkøb, Cesc

Agger er kanon, Bendtner ligeså, mens Mikel også er et stort talent  Thumbs Up

Mange tusinde tak Metsu.
Det største indkøb er dog ikke lavet endnu. Som i kan se i truppen, har jeg ingen højreback. Glæd jer til at se hvem det bliver. Måske en som bliver Judas.  Smiley

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #224: 28 Dec 2007, 13:43 »

Mange tusinde tak Metsu.
Det største indkøb er dog ikke lavet endnu. Som i kan se i truppen, har jeg ingen højreback. Glæd jer til at se hvem det bliver. Måske en som bliver Judas.  Smiley
Ramos ? Alves?  Glæder mig Opstemt

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 25 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010