home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:25:49 Broen13 Baren fm25
I dag kl. 12:51:03 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
I går kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 771 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Død)The Hammers [tidl. Roma, FCB]
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: (Død)The Hammers [tidl. Roma, FCB]  (Læst 63874 gange)
Niko
Gæst

Sv: (VM-SEMI)Giallorossi
« Svar #165: 27 Dec 2007, 19:39 »

Roma - Verdens bedste!
14:12:08 - ASROMANIAS.DK

Roma var i deres første VM-Finale for klubhold, imens at Boca skulle i gang med deres nærmest utallige deltagelse. Roma var dog favoritter til at hente trofæet.

Kampen startede med et direkte rødt kort. Boca’s wingback Emmanuel Galeano, var den uheldige modtager. Det gav Roma et frisk pust. Som gjorde at de kunne spille mere frit. Boca var dog rigtig godt med og de havde mange farlige situationer. Roma var dog skarpest, når man kom hen af til målet. Francesco Totti bragte også Roma foran, efter en halvtimes spil. Boca skabte mange chancer i det sidste kvarter af første halvleg, men de blev ikke farlige.

I anden halvleg, sad Roma fuldstændig på løjerne. Boca fik ingen chancer overhovedet. Juan var kommet ind i stedet for en små træt Okaka. Juan spillede meget godt og det femmands-forsvar, han var medlem af, var virkelig sikkert. Roma fik hjørnespark til sidst i kampen, hvor at Mexes gik med op. Han bragte Roma på 2-0, og der var kun 4 minutter tilbage af kampen, så det hele var sikret og Roma kunne fejre deres store triumf, som giver et stort boost i pengepungen.

Francesco Totti havde en kommentar efter kampens hede.

- ”Det var en meget god kamp. Tempoet var højt og Boca gjorde det godt, selvom de var en mand i undertal, gennem hele kampen. Vi var dog selvfølgelig bedst og jeg glæder mig til at fejre sejren sammen med gutterne. Jeg vil også sige tillykke til Okaka. Han er virkelig Roma’s største stjerneskud, lige pt. Det er flot af en så ung knægt, at være topscorer i Roma.”

GHERTESTEAS
Gæst

Sv: (VM-FINAL)Giallorossi
« Svar #166: 27 Dec 2007, 20:01 »

Tillykke med VM, denne blog køre jo fint, og den ser ud til at holde Shockeret

Mickelborg
Landsholdsspiller

« Svar #167: 27 Dec 2007, 20:03 »

Godt nok Cesc. Flot update. ,

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Niko
Gæst

« Svar #168: 27 Dec 2007, 20:07 »

Tilbage blik på Serie A, 2008
01:01:09 - ASROMANIAS.DK

Roma har været meget bedre end de var sidste år. Deres resultater har været bedre og de har indsamlet mange point. De fører dog slet ikke ligaen, og kommer nok heller ikke til det i år. Da Inter, fører ligaen med hele 8 point ned til Roma, der er placeret på 4 pladsen. Lad os se på resultaterne:

VS Genoa 2-0
VS Juventus 1-1
VS Milan 0-1
VS Mantova 0-0
VS Empoli 2-1
VS Reggina 2-1
VS Udinese 2-0
VS Sampdoria 2-0
VS Atalanta 0-1
VS Lazio 0-0
VS Torino 2-0
VS Piacenza 2-0
VS Inter 0-1
VS Liverno 3-0
VS Palermo 3-2
VS Fiorentina 3-1
VS Siena 0-0
Vundet: 10, Uafgjort: 4, Tabt: 3

- Dette efterår, har været meget godt. Holdet har været meget stærke indtil videre. Vi har spillet vores ikke alt for offensive spil, som man også kan se på vores resultater. Vi spiller sikkert og effektivt fodbold. Det er et par gode resultater vi henter, især vores sejre imod Palermo og Fiorentina, er ting vi kan være stolte over. I Palermo kampen, var vi bagud 0-2 ved pausen, men i anden halvleg laver vi 3 mål. Det er meget flot gået af mit hold.

Stefano Okaka har været årets største overraskelse. Han har virkelig hævet sit spil rigtig meget, det er flot gået af ham. Hans talent er meget stort og at han er topscorer for Roma i år, indtil videre, er rigtig flot. Han har lavet 8 mål i de 15 kampe han har spillet. 10 af dem er hans skiftet ind i. Det er flot lavet! Til træning har han også forbedret sig meget. Hans hovedstød er blevet gode og hans fysiske tilstand er blevet meget bedre. Han bliver meget stor.

Af skuffelser, vil jeg sige at Carlos Tevez, virkelig har været dårlig. Han indstilling til tingene er meget dårlige og han var allerede utilfreds i Rom efter 2 måneder. Han har skuffet mig rigtig meget. Han er dog en god angriber stadigvæk, men han skal ikke spille i Rom mere. - Nikolaj Emil Birk Poulsen

Møller
Gæst

Sv: (Flashback)Giallorossi
« Svar #169: 27 Dec 2007, 20:26 »

Skuffende du ikke fører med den trup du har Cesc Skuffet
Ellers fin blog..

Niko
Gæst

Sv: (Flashback)Giallorossi
« Svar #170: 27 Dec 2007, 20:35 »

Champions League vinder til Barcá
07:01:09 - FCBARCA.DK

Frank Rijkaard blev fyret for et par dage siden. Derfor skulle der en ny træner på bordet. Da Romas, nu tidligere manager Nikolaj Emil Birk Poulsen, hørte at der manglede en. Var han hurtig til at gribe telefonen og ringe til Joan Laporta.

- ”Da jeg hørte at, Barcelona var interesseret i mig. Var jeg meget beæret. Jeg kunne virkelig godt tænke mig at arbejde med dette hold. FC Barcelona er en af verdens største klubber, men de er meget dårligt placeret i La Liga. En 4. Plads er ikke godt for en klub som Barcá. Jeg vil forsøge at lave om på det, derfor ringede jeg til Joan”, udtalte Nikolaj Emil Birk Poulsen.

Nikolaj Emil Birk Poulsen har fået en kontrakt i Barcelona, som varer til år 2010. Det vil sige ca. 2 år. Hans transferbudget er skyhøjt, det menes at han var næsten 2 milliarder at handle ind for. Der er allerede rygtet mange spillere til Barcelona, men ifølge Nikolaj, kan man først forvente storindkøb til sommer.

- ”Nu skal jeg lige se truppen igennem. Jeg kender ikke truppen så godt. Jeg vil overveje indkøb til sommer, men måske kan der komme én eller to i januar. Jeg har meget kig på John Obi Mikel. Ham var jeg også ved at hente til Roma”, fortalte Nikolaj.

Nikolajs debut, som manager i FCB, er imod Numancia i Copa del Rey.

philipo
Reserveholdsspiller

Sv: Blaugranes [tidl. Roma]
« Svar #171: 27 Dec 2007, 20:39 »

FEEEDT klub skifte. Hehe, virkelig nice. Håber det kommer til at gå dig godt. Pøj pøj.

Xbox 360: iphilipoxbox
PS3: iphilipo

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #172: 27 Dec 2007, 20:42 »

Godt skifte, cesc. Spændende hvad du kan udrette i Barca. Held og lykke med skiftet Smiley

United master
Førsteholdsspiller

« Svar #173: 27 Dec 2007, 20:43 »

Tillykke med skiftet Opstemt håber du ka fører Barcelona til stoore trofæer Opstemt

kesler
Juniorspiller
**

« Svar #174: 27 Dec 2007, 20:45 »

Rigtig flot gået Cesc

Niko
Gæst

« Svar #175: 27 Dec 2007, 20:46 »

Synes også selv, at det var det rigtige tidspunkt til et skifte væk fra Italien. Smiley

JimmyGP
Manager

« Svar #176: 27 Dec 2007, 20:48 »

Synes også selv, at det var det rigtige tidspunkt til et skifte væk fra Italien. Smiley
Det gavner sikkert også lysten at du skifter klub.. glæder mig meget til at høre mere.. KIU Thumbs Up Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Zulue
Manager

« Svar #177: 27 Dec 2007, 20:53 »

Flot skifte, men jeg synes nogle gange at du siger nogle meget mærkelige ting i dine interviews. Du afslører for meget, i forhold til virkeligheden. Man ville aldrig afsløre, at man var interesseret i Tevez, Mikel eller lign.
- Desuden ville en manager i Roma, aldrig afsløre at Totti havde en dårlig sæson, og da slet ikke at han var blevet spillet af tronen.. Shockeret

Ellers flot, men det ved du jo nok (:

Møller
Gæst

« Svar #178: 27 Dec 2007, 20:54 »

Så endte du der alligevel Cesc Smiley Frisk skifte Grin

Niko
Gæst

« Svar #179: 27 Dec 2007, 21:00 »

Tak for alle jeres kommentare. Smiley
Der kommer nok en update senere idag.

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 25 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010