home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:25:49 Broen13 Baren fm25
I dag kl. 12:51:03 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
I går kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 725 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Død)The Hammers [tidl. Roma, FCB]
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: (Død)The Hammers [tidl. Roma, FCB]  (Læst 63837 gange)
-Benja-
Gæst

Sv: Giallorossi
« Svar #120: 24 Dec 2007, 10:05 »

Så er der stemt Wink

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #121: 24 Dec 2007, 10:08 »

Synes det vil ødelægge holdet totalt hvis du kæmper 3 verdensstjerner mere.. synes det er lige voldsomt nok at investere så meget når du også har hentet 3 på free. Men planen er måske kun at hente en ?
Personligt synes jeg bare man mister en del ved det hold man er hvis man bare køber et helt nyt hold i løbet af en sæson.

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

Niko
Gæst

« Svar #122: 24 Dec 2007, 10:09 »

Synes det vil ødelægge holdet totalt hvis du kæmper 3 verdensstjerner mere.. synes det er lige voldsomt nok at investere så meget når du også har hentet 3 på free. Men planen er måske kun at hente en ?
Personligt synes jeg bare man mister en del ved det hold man er hvis man bare køber et helt nyt hold i løbet af en sæson.

Gør jeg skam heller ikke. Har valgt at kaste alle mine penge efter en fløj. Smiley

-Benja-
Gæst

« Svar #123: 24 Dec 2007, 10:10 »

Har nu ikke stemt på en af dem .

Men hvis du skal have en fløj , så synes jeg du skal hente Franck Ribery eller Matias Fernandez.

Niko
Gæst

« Svar #124: 24 Dec 2007, 10:25 »

Dansker laver verdens anden dyreste handel
10:07:08, Rom

Real Madrid har rekorden, da de købte Zinedine Zidane for 567 millioner. Nikolaj Emil Birk Poulsen har dog tidligere på dagen, næsten slået denne rekord. Han købte Manchester United’s nummer 7 for 550 millioner.

Cristiano Ronaldo skiftede tidligere på dagen til AS Roma. United endte på en 5. Plads i Premier League, derefter er mange af spillerne i United blevet utilfredse. Carlos Tevez og Ronaldo var 2 af dem. Ronaldo ytrede derefter at han gerne ville væk fra England.

Manchester United var dog slet ikke med på idéen. De ville have en masse kolde kontanter for Ronaldo, hvis han skulle væk. Roma er blevet verdens 3 rigeste klub, efter deres triumf i Champions League. De har fået rigtig mange penge, de har en milliard at handle ind for. Nu er lidt over halvdelen dog brugt på Ronaldo. Ronaldo forventes at sende Guily til salg og Taddei på bænken.

Ronaldo har i en alder af 23 år, allerede spillet 58 landskampe. Noget som er utrolig vildt, da Portugal bestemt er et godt landshold. Cristiano Ronaldo har lige været til EM, hvor at han lavede 2 mål. Han pådrog sig dog en lille skade, i den første kamp. Så han har ikke spillet flere kampe efter skaden. Ronaldo plejer dog at være fast mand på Portugals landshold.

Ronaldo får nummer 12 i Roma.
« Seneste Redigering: 24 Dec 2007, 13:30 af Cesc » Logged

-Benja-
Gæst

« Svar #125: 24 Dec 2007, 10:30 »

Okay. Ham du kunne du jo også købe. Opstemt

Godt indkøb, men mange penge.

Niko
Gæst

« Svar #126: 24 Dec 2007, 10:44 »

Mini-interview med Chefen
14:07:08, Rom

Vi har her på ledelsen, valgt at lave et mini-interview med Chefen, Nikolaj Emil Birk Poulsen. Der er kun 4 spørgsmål, men en masse gode svar.

Roma vandt ikke mesterskabet, men Champions League, hvad vil du vinde i år?
- Jeg vil gå efter Serie A. Nu har vi vundet Champions League, det er næsten umuligt 2 år i træk. Serie A er meget vigtig. Da man bliver bedømt på det i Italien. Mit indkøb af Cristiano Ronaldo, viser at vi har store ambitioner. Jeg håber mesterskabet bliver vores, men det bliver svært.

I Champions League forventer jeg at vi kommer til Kvartfinalen. Men ligaen er klart vigtigst – ingen tvivl om det.

Kan Roma forventes at præsentere flere spillere i år?
- Transfer vinduet er lige åbnet. Så i kan med garanti forvente at vi minimum præsentere én spiller mere. Jeg har også et par angribere i kikkerten. Da Okaka ikke er helt på Serie A niveau endnu. Jeg kan bla. Fortælle at Sergio Agüero, Carlos Tevez og Edison Cavani er 3 spillere, jeg kigger meget på. Især Carlos Tevez. Da han jo er utilfreds i United. Så han er nok nemmere af hente end de 2 andre.

Hvem er dit holds bedste spiller?
- Fodbold er ikke en individuel sport. Det er holdsport. Men hvis jeg nu skal vælge, så vil jeg sige at Mancini er holdets vigtigste spiller. Han er umenneskelig hurtig og han er en meget god teknikker. Han er en vidunderlig fodboldspiller. Francesco Totti kiksede utrolig meget i sidste sæson, så han er spillet af tronen i mine øjne. Han er dog fansenes favorit, det kan man let høre. Cristiano Ronaldo, bliver dog den bedste spiller i næste sæson. Det er jeg slet ikke i tvivl om.

Hvor lang tid bliver du i Rom?
- Jeg bliver i Rom indtil at jeg ikke gider mere. Jeg skal dog først vinde Serie A. Men jeg bliver her nok hvert fald til år 2010. Jeg synes holdet er spændende og truppen og god. Der er meget udfordring i mit job og jeg kan ikke rigtig mærke noget pres. Jeg elsker virkelig at arbejde i klubben og jeg håber at mit samarbejde kan forsætte i mange år.

N17
Manager

« Svar #127: 24 Dec 2007, 10:54 »

Tror ikke den kommentar med at du bliver i Rom indtil du ikke gider mere ville gøre dig populær hos fansene. Bestemt ikke!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Niko
Gæst

« Svar #128: 24 Dec 2007, 10:57 »

Tror ikke den kommentar med at du bliver i Rom indtil du ikke gider mere ville gøre dig populær hos fansene. Bestemt ikke!

Jeg forklare jo bagefter, hvad det hele går ud på. Smiley

MLL
Manager

« Svar #129: 24 Dec 2007, 10:59 »

Super handler.

Og godt at se Totti være fremragende form i CL finalen. Smiley

Tilbage på FmF Opstemt

Niko
Gæst

« Svar #130: 24 Dec 2007, 10:59 »

Super handler.

Og godt at se Totti være fremragende form i CL finalen. Smiley

Tak skal du have. Jeg har en handel mere i ærmet. Der er update om det om lidt. Smiley

MLL
Manager

« Svar #131: 24 Dec 2007, 11:00 »

Tak skal du have. Jeg har en handel mere i ærmet. Der er update om det om lidt. Smiley

Jubii !!!

Glæder mig  Grin

Tilbage på FmF Opstemt

Niko
Gæst

« Svar #132: 24 Dec 2007, 11:20 »

Endnu en United-spiller til Rom
04:08:08, Rom

Nikolaj var i slutningen af sæsonen rygtet på vej til Manchester United. Han er blevet i Rom og han har hærget United’s trup. Først hentede han Cristiano Ronaldo, og nu har han hentet deres argentinske angriber, Carlos Tevez.

Carlos Tevez er fra Argentina. Han er født i den værste bydel i Buenos Aires. Folk fandt dog ud af hans store fodboldtalent, derfor kom han på talentskolen for Boca. Han har derefter slået igennem og vundet Copa Libadores og mange andre titler. Han drog dog til Brasilien. Der spillede han et par sæsoner, også voksede interessen fra Europa. Det blev dog på underlig vis West Ham, der løb med hans underskrift. Han spillede i West Ham et år, så drog han til Manchester United. Han nåede også kun at spille der et år, da han skiftede til Roma tidligere på dagen.

Carlos Tevez har kommenteret skiftet.

- ”Jeg er glad for at komme til Italien. Det er en fed liga. Jeg er også kommet til samme klub som Javier Mascherano. Så Nikolaj har lavet 2 fantastiske indkøb. Jeg glæder mig til at spille i angrebet, især fordi at det er sammen med Totti”, sagde Carlos Tevez.

Carlos Tevez forventes at være med fra start, når Roma møder HSV i Super Cup. Han kostede omkring 350 millioner.

MLL
Manager

« Svar #133: 24 Dec 2007, 11:34 »

Wow

Totti, Tevez, Ronaldo og Mancini. Opstemt

Det ser sgu farligt ud Thumbs Up

Tilbage på FmF Opstemt

-Benja-
Gæst

« Svar #134: 24 Dec 2007, 11:36 »

Lækkert.
Det bliver spændende, og se om du kan være med i titelkampen Wink
Fortsæt den gode skrivestil.
« Seneste Redigering: 24 Dec 2007, 11:38 af -Benja- » Logged

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 25 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010